Hoorde 'm net in de auto. Echt eenquote:Op zaterdag 18 oktober 2008 15:22 schreef Litton-Lane het volgende:*rill* This City wat een k*t plaat...
quote:Op zaterdag 18 oktober 2008 16:20 schreef DiedjeeJ het volgende:
Videoresultaten voor Tom Jones - If he should ever leave you.
Resultaat nummer 7..
Gelukkig, iemand deelt mijn mening.quote:Op zaterdag 18 oktober 2008 16:19 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Hoorde 'm net in de auto. Echt eenplaat.
[Radio Veronica #1] Waar goede mixen te horen zijn!!quote:Op zaterdag 18 oktober 2008 18:10 schreef paultjuhhh het volgende:
Radio Veronica is nu een goeie mix
quote:Op zaterdag 18 oktober 2008 18:12 schreef DiedjeeJ het volgende:
[..]
[Radio Veronica #1] Waar goede mixen te horen zijn!!
quote:Op zaterdag 18 oktober 2008 18:12 schreef Roel_Jewel het volgende:
"Hoi, ik ben Roel. Wat vind je eigenlijk van Alphabeat?"
"Gewellllldige band! Ik heb ál hun cd's!'
"Ok. Doei."
Heb je 'n date?quote:Op zaterdag 18 oktober 2008 18:16 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Mwah, 't gaat. Ben zometeen onderweg.
Ah, misschien komt 't nog, of niet natuurlijk. Enjoy and have fun!!quote:Op zaterdag 18 oktober 2008 18:16 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Mwah, 't gaat. Ben zometeen onderweg.
Thnxquote:Op zaterdag 18 oktober 2008 18:20 schreef DiedjeeJ het volgende:
[..]
Ah, misschien komt 't nog, of niet natuurlijk. Enjoy and have fun!!
Spannend!! Succesquote:
Dit klinkt erg lekker inderdaad!!quote:
Jammer dat ik A Public Thing nog niet kende toen ik ze in mei in het voorprogramma van Infadels zag, anders had ik goed vergelijkingsmateriaal gehad. Iets via de radio live horen is natuurlijk altijd nog wat anders dan er bij zijn en het live horen. Maybe The Dancefloor klonk toen wel erg lekker. Heb zelfs nog een stukje op mn mobiel staan.quote:Op zaterdag 18 oktober 2008 18:38 schreef DiedjeeJ het volgende:
[..]
Dit klinkt erg lekker inderdaad!!![]()
A public thing viel me eigenlijk, alweer, tegen live..
Heuj daar was ik ook! Heb ook nog met de Bow staan praten.quote:Op zaterdag 18 oktober 2008 18:42 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Jammer dat ik A Public Thing nog niet kende toen ik ze in mei in het voorprogramma van Infadels zag, anders had ik goed vergelijkingsmateriaal gehad. Iets via de radio live horen is natuurlijk altijd nog wat anders dan er bij zijn en het live horen. Maybe The Dancefloor klonk toen wel erg lekker. Heb zelfs nog een stukje op mn mobiel staan.
Ik heb nog een tijdje met Tjibbe Tjibsma staan pratenquote:Op zaterdag 18 oktober 2008 18:46 schreef Noortje. het volgende:
[..]
Heuj daar was ik ook! Heb ook nog met de Bow staan praten.
Dat is inderdaad wel jammer. Vind A public thing op de plaat zó ge-wel-dig lekker klinken, maar op de één of andere manier komt 't er niet helemaal uit als ze 'm live spelen. Verschillende optredens gezien, maar telkens heb ik 't gevoel dat er iets mist..quote:Op zaterdag 18 oktober 2008 18:42 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Jammer dat ik A Public Thing nog niet kende toen ik ze in mei in het voorprogramma van Infadels zag, anders had ik goed vergelijkingsmateriaal gehad. Iets via de radio live horen is natuurlijk altijd nog wat anders dan er bij zijn en het live horen. Maybe The Dancefloor klonk toen wel erg lekker. Heb zelfs nog een stukje op mn mobiel staan.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |