Ik hoorde hem voor het eerst op 3fm vandaagquote:Op zaterdag 18 oktober 2008 14:02 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Joyride? Die is toch al niet zo heel nieuw meer? Al uit de Freak11 verdwenen. Naar aanleiding van die plaat had ze ook dat ongeluk veroorzaakt een paar weken geleden bij Giel.
Maar echt vaak is ie volgens mij ook nog niet op 3FM geweest. Ik denk wel dat ik em de laatste tijd vaker heb gehoord dan haar vorige single.
Ik vind dit echt zo'n verschrikkelijk goed nummerquote:
Meer 3FM luisterenquote:Op zaterdag 18 oktober 2008 14:22 schreef Litton-Lane het volgende:
[..]
Ik hoorde hem voor het eerst op 3fm vandaag
quote:Op zaterdag 18 oktober 2008 14:43 schreef DiedjeeJ het volgende:
Goedemiddag!!![]()
Voor je vrouw 'n Plaat van Kane aanvragen, waar je zelf 'n gruwelijke teringhekel aan hebt. Chapeau!!
Quote sent to michielveenstra@gmail.com.quote:Op zaterdag 18 oktober 2008 14:48 schreef Roel_Jewel het volgende:
Goedele Liekens ontslagen bij Vlaamse omroep
Ze heeft nu vast genoeg tijd om een keer bij Ekstra Weekend aan te schuiven.
Ik had al zo'n gevoel dat deze post er aan zat te komen.quote:Op zaterdag 18 oktober 2008 14:57 schreef Litton-Lane het volgende:
Santogold. (meer op den nederlandsche radio)
Denk dat er dan alleen maar slobbergeluiden in de ether te horen zijn. Zeker als Goedele ook nog met laarzenquote:Op zaterdag 18 oktober 2008 14:54 schreef DiedjeeJ het volgende:
[..]
Quote sent to michielveenstra@gmail.com.![]()
Dat lijkt me 'n prima gast, Goedele:
Vind ik ook. Ik snap ook niet waarom 3fm Santogold niet echt oppikt, vind het toch muziek die bij 3fm past. Ook die nieuwe single met NERD en Julian Casblancas wordt bijna niet gedraaid.quote:Op zaterdag 18 oktober 2008 14:57 schreef Litton-Lane het volgende:
Santogold. (meer op den nederlandsche radio)
Niks mis mee.quote:Op zaterdag 18 oktober 2008 14:59 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Denk dat er dan alleen maar slobbergeluiden in de ether te horen zijn. Zeker als Goedele ook nog met laarzende studio binnenwandelt....
Vooral met haar outfit van gister bij de Lama`squote:Op zaterdag 18 oktober 2008 14:59 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Denk dat er dan alleen maar slobbergeluiden in de ether te horen zijn. Zeker als Goedele ook nog met laarzende studio binnenwandelt....
Corton en Rudy draaien Santogold nog wel "redelijk vaak". Maar nog zeker véél te weinig..quote:Op zaterdag 18 oktober 2008 15:05 schreef ScottTracy het volgende:
[..]
Vind ik ook. Ik snap ook niet waarom 3fm Santogold niet echt oppikt, vind het toch muziek die bij 3fm past. Ook die nieuwe single met NERD en Julian Casblancas wordt bijna niet gedraaid.
quote:Op zaterdag 18 oktober 2008 15:27 schreef DiedjeeJ het volgende:
No air, de plaat is ruk, maar dit is wel 'n leuk stukje:
Hahaha briljantquote:Op zaterdag 18 oktober 2008 15:27 schreef DiedjeeJ het volgende:
No air, de plaat is ruk, maar dit is wel 'n leuk stukje:
Oasis!!The shock of the lightning!!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |