Ah je hebt geen reet gedaan dusquote:Op zaterdag 18 oktober 2008 19:58 schreef Sersjee het volgende:
Goedenavond![]()
Dat was weer een productief dagje... Beetje autoracen kijken, beetje voetbal kijken, beetje Al Green en Isley Brothers luisteren en op de een of andere manier er door komen bij de vvk van AC/DC. Hier zit een blij mens
Inderdaad, m'n favoriete zaterdagbestedingquote:Op zaterdag 18 oktober 2008 20:05 schreef paultjuhhh het volgende:
[..]
Ah je hebt geen reet gedaan dus
Dankquote:Op zaterdag 18 oktober 2008 20:09 schreef Noortje. het volgende:
Oh je hebt dus AC/DC kaartjes? Gefeliciteerd!
Ticketmaster zuigt zo keihard. Ik ga altijd naar het postkantoor, daar ben je veel sneller, maar dat kon niet met deze kaartjes of wel?quote:Op zaterdag 18 oktober 2008 20:14 schreef Sersjee het volgende:
[..]
Dank![]()
Was wel een hele bevalling, pas even voor 11.00 kwam ik er door en ik was bang dat het toen al was uitverkocht, maar blijkbaar zit het systeem van Ticketmaster zo brak in elkaar dat je niet eens 10.000 kaartjes binnen een uur kan verkopen. Dat wordt nog lachen als U2 weer komt...
Kon inderdaad niet. Persoonlijk ga ik het liefst naar het GWK, daar is het altijd lekker rustig.quote:Op zaterdag 18 oktober 2008 20:17 schreef Noortje. het volgende:
[..]
Ticketmaster zuigt zo keihard. Ik ga altijd naar het postkantoor, daar ben je veel sneller, maar dat kon niet met deze kaartjes of wel?
quote:Op zaterdag 18 oktober 2008 20:17 schreef Noortje. het volgende:
[..]
Ticketmaster zuigt zo keihard. Ik ga altijd naar het postkantoor, daar ben je veel sneller, maar dat kon niet met deze kaartjes of wel?
quote:Op zaterdag 18 oktober 2008 20:19 schreef muisje-eliza het volgende:
[..]
neeeehvanochtend had Timur iemand aan de foon die al vanaf 7 uur bij t postkantoorstond......toen kreeg ie te horen dat de kaartjes alleen online te koop waren
Ik mag er zelf ook graag schuldig aan makenquote:
Dat is echt sneuquote:Op zaterdag 18 oktober 2008 20:19 schreef muisje-eliza het volgende:
[..]
neeeehvanochtend had Timur iemand aan de foon die al vanaf 7 uur bij t postkantoorstond......toen kreeg ie te horen dat de kaartjes alleen online te koop waren
ik vond t zo n sukkel dat ik zn naam zelfs nog weet KURTquote:Op zaterdag 18 oktober 2008 20:30 schreef Noortje. het volgende:
[..]
Dat is echt sneuWat een mongool haha!
Cobain?quote:Op zaterdag 18 oktober 2008 20:31 schreef muisje-eliza het volgende:
[..]
ik vond t zo n sukkel dat ik zn naam zelfs nog weet KURT
M'n trein had vertraging, sorry...quote:Op zaterdag 18 oktober 2008 21:07 schreef Noortje. het volgende:
Ik dacht net, wanneer belt Sersjee eens aan..
Jammer alleen dat ze nooit van z'n lang-zal-ze-leven over Tina Fey bij Saturday Night Live heen komen...quote:Op zaterdag 18 oktober 2008 21:39 schreef muisje-eliza het volgende:
lol! Koefnoen met nep Oprah en nep-Sarah Palin
Niet waar ik woon en ik dank God daar elke dag op m'n blote knieën voor.quote:Op zaterdag 18 oktober 2008 22:17 schreef Marc63 het volgende:
Komt de Schotse ruit niet elke maand weer terug?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |