Anne is wel okayquote:Op zaterdag 18 oktober 2008 01:36 schreef Marc63 het volgende:
Zo, weer terug en bijgelezen.
quote:Op zaterdag 18 oktober 2008 01:39 schreef paultjuhhh het volgende:
GIEL NOEMDE MIJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJ![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Dat zeg ik..quote:Op zaterdag 18 oktober 2008 01:39 schreef paultjuhhh het volgende:
GIEL NOEMDE MIJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJ![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Ben niet zo fan van hem maar het is wel een tijd stil rond hem geweest. 't is niet echt mijn muziek.quote:Op zaterdag 18 oktober 2008 01:50 schreef ScottTracy het volgende:
BorisLeuk dat 'ie weer een nieuwe single heeft, prachtige stem!
Ik had die laatste cd van hem gekocht, Holy Pleasure. Lekker soulvol, ik hou er wel vanquote:Op zaterdag 18 oktober 2008 01:50 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Ben niet zo fan van hem maar het is wel een tijd stil rond hem geweest. 't is niet echt mijn muziek.
't is allemaal inderdaad wel lekker relaxedquote:Op zaterdag 18 oktober 2008 01:51 schreef ScottTracy het volgende:
[..]
Ik had die laatste cd van hem gekocht, Holy Pleasure. Lekker soulvol, ik hou er wel van
quote:Op zaterdag 18 oktober 2008 01:53 schreef DiedjeeJ het volgende:
[..]
Bijna vergeten..
[ afbeelding ]
Eindelijk 'n kwaliteitsfoto in dit topic.
Leuke plaat om vlak voor 't slapen te draaien.quote:Op zaterdag 18 oktober 2008 01:51 schreef ScottTracy het volgende:
[..]
Ik had die laatste cd van hem gekocht, Holy Pleasure. Lekker soulvol, ik hou er wel van
Of tijdens een diner bij kaarslichtquote:Op zaterdag 18 oktober 2008 01:58 schreef DiedjeeJ het volgende:
[..]
Leuke plaat om vlak voor 't slapen te draaien.
Prachtige vrouw.quote:Op zaterdag 18 oktober 2008 01:55 schreef -Hans- het volgende:
[..]
![]()
Zag laatst een clip top 10 of 11 op TMF.. damn, wat een schoonheid !
quote:Op zaterdag 18 oktober 2008 01:59 schreef ScottTracy het volgende:
[..]
Of tijdens een diner bij kaarslicht
Qua radio maken is ie giel al lang en breed voorbij.quote:Op zaterdag 18 oktober 2008 02:08 schreef paultjuhhh het volgende:
Ooit wordt Veenstra nog zo groot als Giel
Maar dat duurt nog een paar jaartjes
Gelukkig zijn the Cuties erquote:
[freaknachtniveau]Ze komt niet bij Giel, maar misschien wel ergens anders..[/freaknachtniveau]quote:
Om het niveau ff voort te zetten...quote:Op zaterdag 18 oktober 2008 02:15 schreef DiedjeeJ het volgende:
[..]
[freaknachtniveau]Ze komt niet bij Giel, maar misschien wel ergens anders..[/freaknachtniveau]
Enjoy!!quote:Op zaterdag 18 oktober 2008 02:18 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Om het niveau ff voort te zetten...
Bij mij mag ze wel komen
gmtaquote:Op zaterdag 18 oktober 2008 02:18 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Om het niveau ff voort te zetten...
Bij mij mag ze wel komen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |