quote:Op vrijdag 17 oktober 2008 21:48 schreef RockabeIIa het volgende:
Toffe taart PM. Wat heb je als vulling gebruikt? Frolic?
How come?quote:Op vrijdag 17 oktober 2008 21:52 schreef E.T. het volgende:
Ik voorspel spierpijn in mijn 'zitregionen'
Wat doe je daar in?quote:Op vrijdag 17 oktober 2008 21:52 schreef PM-girl het volgende:
[..]
Geen eigen maaksel hoor, ben momenteel bezig met een stront-met-striepkes-taart
Bruin, plakkerig spul en wat citroenjamquote:
Wat dat betreft zijn kinders een zegen voor honden!quote:Die teck van ons wil meestal alleen met de pot mee eten. Ze kan dagen zonder etenFrolic vindt ze lekker, is wat zout denk ik. Ze krijgt soms een paar van die dingen als beloning (heeeel zelden dus!)
En sinds Brent in de stoel eet is ze kilo's aangekomen hoorDus geen zorgen meer over dat eigenwijze ding.
Dan moet je playboy-tv opzettenquote:
heftig hardloop-lesjequote:
O, maar dan is het voor een goed doel!quote:
En honden een zegen voor ons hoeven wij niet meer op de knieënquote:Op vrijdag 17 oktober 2008 22:06 schreef PM-girl het volgende:
Wat dat betreft zijn kinders een zegen voor honden!
van de hagelslag of het tijdstipquote:Op zaterdag 18 oktober 2008 10:34 schreef RockabeIIa het volgende:
Daar wordt ik ook elke keer weer emo van, Vicky
Heeft ze haar cadeau al gehad?
quote:Op zaterdag 18 oktober 2008 13:51 schreef PM-girl het volgende:
Ook hier even showen
Amber, hij is niet voor jou, maar voor mijn vader die ook vandaag jarig is. Als je hem vraagt wat er op het menu staat, zegt hij steevast stront met striepkes. Daarom krijgt hij vandaag van mij:
[ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 18 oktober 2008 14:41 schreef Spuuglokje het volgende:
PM-girl, ik had je verhaaltje nog niet gelezen maar dacht meteen gétver wie versiert nou een taart met drollen, die taart is jammerlijk mislukt. Blijkt het juist de bedoeling te zijn!![]()
Christan zegt heel verschrikt: Krijg ik díe taart!?quote:Op zaterdag 18 oktober 2008 13:51 schreef PM-girl het volgende:
Ook hier even showen
Amber, hij is niet voor jou, maar voor mijn vader die ook vandaag jarig is. Als je hem vraagt wat er op het menu staat, zegt hij steevast stront met striepkes. Daarom krijgt hij vandaag van mij:
[ afbeelding ]
Ja dat is, ook vreemd. Mijn vader zei net dat het aardlek er wel uit was.quote:Op zaterdag 18 oktober 2008 18:14 schreef bixister het volgende:
oxymoron, dan kun je inderdaad goed horen zeg! pfff, wel even schrikken! maar wat vreemd dat de stoppen niet doorslaan van zoiets!
zeker de witte van Minnenquote:Op zondag 19 oktober 2008 09:53 schreef E.T. het volgende:
Saskia slaapt in d'r Ikea meegroeibed op volledige lengte (dan is het dus een gewoon eenpersoonsbed). De smeedijzeren die bij heel veel Fok-meisjes staat![]()
Tijn ligt nog prima in z'n ledikant, mocht ie gevaarlijk gaan doen dan kan ik daar de zijkant uithalen
Of nietquote:Op zondag 19 oktober 2008 13:16 schreef Reinhilde het volgende:
Hihi, Jen in een groot bed, arm popje.
Wij vieren nu al een paar jaar Sinterkerst, dus tegelijk. En dan dus met surprises, op kerstavond of 2e kerstdag, incl. Sinterklaascadeaupapier, pepernoten, kerstboom, etc.
Zo vroeg mijn broertje (14) laatst: we moeten ook een lootje maken voor baby he, voor een plaagsurprise!
(Mijn zusje en ik maakten altijd plaagsurprises voor hem, dat weet ie pas 3 jaar dat wij dat deden.) Maar hij vond dus dat hij dit jaar al wel een surprise kon maken voor baby. Die dan dus echt net-net-net geboren is.![]()
Nou, ik hoop toch echt van wel, 24 december is wel erg ver na 26 november!quote:
Oi, dat is niet zo mooi! Nu maar hopen dat hij idd daarvan geleerd heeft.quote:Op zondag 19 oktober 2008 15:05 schreef RockabeIIa het volgende:
Niks klimmen PM, hij kukelde er met slaapzak en al zo overheen. Kwestie van koppeltje duikelen ...![]()
Ben je nu vegetarisch geworden?
Ik wel, na die taart van jou gister
quote:Op zondag 19 oktober 2008 15:15 schreef PM-girl het volgende:
dus ik voelde me meteen verwant aan zo'n zeug met spruw of borstontsteking.
quote:Op zondag 19 oktober 2008 15:15 schreef PM-girl het volgende:
[..]
Oi, dat is niet zo mooi! Nu maar hopen dat hij idd daarvan geleerd heeft.
Nee, ik eet al langer nauwelijks tot geen varkensvlees. Maar ik kreeg gewoon buikpijn van die grote zeugen die daar lagen te zogen, met 14 biggetjes eromheen. Sommige zeugen hadden rode opgezwollen tepels (ontstoken?), dus ik voelde me meteen verwant aan zo'n zeug met spruw of borstontsteking.
Daar heb je gelijk in. En we vertrouwen het dus wel. Husb wat meer dan ik. Maar hij is er ook voor de broodnodige balansquote:Op zondag 19 oktober 2008 16:25 schreef bixister het volgende:
spannend debuurvrouw. hopelijk is het een leuk feestje en verloopt alles veilig en wel. ik vind trouwens dat je best je eigen normen daarin mag hanteren hoor, als je 't echt niet vertrouwt laat je je kind toch gewoon niet gaan?
Ha, toen jij weg wilde gaan, Reinhilde, was ik er al (op Scheveningen), met mijn opa en oma.quote:Op zondag 19 oktober 2008 13:59 schreef Reinhilde het volgende:
En nu ga ik mijn lief en mijzelf het bed uitschoppen, tijd om wat te gaan doen. Even naar Scheveningen ofzo, lekker de wind door m'n haren!
quote:Op zondag 19 oktober 2008 16:52 schreef Oxymoron het volgende:
Foto's volgen, want dit is een van de eerste dingen, die ik helemaal zelfstandig probeer, te maken!
Ja, heel leuk. Ik vind het wel moeilijk, maar omdat ik zo van het resultaat houd, ook erg leuk,quote:Op zondag 19 oktober 2008 19:04 schreef Rewimo het volgende:
Oxy, dat ziet er goed uit!Vind je koken leuk?
Precies, dat dus, ik zat echt letterlijkquote:Op zondag 19 oktober 2008 19:32 schreef Maneki.Neko het volgende:
ik sit bij jouw..krijgen die kinderen geen Nederlandse les meer tegenwoordig?
Yups, mijne was ook overleden. En de nieuwe (een Siemens, die werd ons ook aangeraden, fijn dat monteurs eensgezind zijn!) draait nu goed zijn wasjes. Fijn dat je een goede deal hebt kunnen maken. Wasmachines zijn al duur genoeg. Een paar krasjes zou mij ook niet uit maken, ding zit toch achter een deur.quote:Op zondag 19 oktober 2008 16:54 schreef Belana het volgende:
ow buuf, heb even terug gelezen, dat lijkt me ook lastig zeg. nou ja, nu maar gewoon hopen dat ze het leuk hebben dan
cattie, was jouw wasmachine laatst niet overleden? Nou, de mijne maakt herrie en is dus ook op sterven na dood weten we nu, dus ook maar een nieuwe gekocht. Ook maar meteen 1 waar 7 kilo in kan
een leuke aanbieding van 1 van de nieuwste modellen van aeg lavamat, heeft wat transportschade en ging daarom goedkoper weg. nou, ik zal dat ding eens goed controleren als ie komt, maar een deukje hier en daar zal mij worst wezen.
quote:Op zondag 19 oktober 2008 22:30 schreef RockabeIIa het volgende:
Bix!Lekker sarcastje
Nog gekeken naar de laarsjes? Durf het bijna niet te zeggen.
haha lishe, nou begin ik juist weer te twijfelen, of ik niet toch moet proberen contact op te nemen.quote:Op zondag 19 oktober 2008 23:22 schreef Lishe het volgende:
Dank u. Gerustgesteld.
dat had ik wel van een afstandje willen bekijkenquote:Op zondag 19 oktober 2008 22:08 schreef Spuuglokje het volgende:
Mijn ouders waren er vandaag, en we zijn met z'n allen naar de dierentuin in Emmen geweest. Ik heb me af en toe behoorlijk geschaamd voor m'n eigen kinderen.Man, wat kan Wouter janken (letterlijk en figuurlijk) en Sterre was fijn een half uur foetsie. En Tristan luisterde slecht. Wat zullen m'n ouders wel niet denken, die hele opvoeding leek in een klap weggevaagd.
Resultaat: Vanavond mag Wouter niet bij Sterre logeren (in de vakantie mag dat af en toe, bij elkaar op de kamer logeren) en morgen iedereen een gamestraf (= hele dag niet gamen). Dat leverde uiteraard nog meer gejammer op.
Dit wordt een heerlijke, ontspannen herfstvakantie, ik voel het aan m'n water...
Het zat zo: Wouter had een mobieltje mee. Omdat Wouter erg graag niét meeloopt in groepjes (goh van wie zou hij het hebbenquote:Op maandag 20 oktober 2008 07:29 schreef lady-wrb het volgende:
[..]
dat had ik wel van een afstandje willen bekijken
heerlijk toch, ze gedragen zich als echte kinderen
dat half uur zoek zijn vind ik dan nog het vervelendste. is sterre zo'n wegloopster? luca wel. heel irritant, maar hij kan er eigenlijk niets aan doen.
Of Sterre volgende keer haar eigen mobieltje geven, natuurlijkquote:Op maandag 20 oktober 2008 10:44 schreef Rewimo het volgende:
Tot zover Sterres vrijheden natuurlijkMaar lekker stressen zoiets inderdaad
de oranje heb je als upload icoonquote:Op maandag 20 oktober 2008 12:49 schreef Lishe het volgende:
Ik wist niet dat ik die bewegende avatar nog had. Wat overdreven van mezelf! Haha, ik zal ´s op zoek gaan naar een andere. (Ik zie alleen een oranje)
Spuug, wat een dag. Hopelijk vonden je ouders het wel leuk?
Ja ok, maar dan doe je het tenminste nog zelf. Wij lagen gewoon lekker te slapen om 2 uur 's nachts.quote:Op maandag 20 oktober 2008 11:57 schreef Memmel het volgende:
BE, ik had het vorige week ook! Ik was alleen thuis en ik trek met mijn slaperige hoofd de deur naar de garage open. Gaat dat ding loeien! Heb de hele dag koppijn gehad en Anna werd ook hysterisch wakker!
Er zal maar bij je ingebroken worden en er komt niemand omdat ze het verkeerde nummer bellenquote:Op maandag 20 oktober 2008 14:32 schreef Memmel het volgende:
Ik ben in het vorige huis ook wel eens midden in de nacht gebeld door de meldkamer (wij hebben zo'n doorgeschakeld alarm). Dat ze een melding hadden van autobedrijf zus en zo en of er een inbraak was. Ja, weet ik veel, ik lig hier te slapen en heb geen autobedrijf...tot 3 keer aan toe! Het scheelde 1 nummertje in het telefoonnummer
quote:Op maandag 20 oktober 2008 14:39 schreef texelonia het volgende:
[..]
Er zal maar bij je ingebroken worden en er komt niemand omdat ze het verkeerde nummer bellen
En zo hadden wij laatst de brandweer op het werk. Iemand kwam de parkeergarage niet uit en heeft in paniek het brandalarm af laten gaan. Ik dacht, als er iets is hoor ik het wel van de receptioniste om de hoek, en werkte gewoon verder. Even later zie ik de brandweer voorrijden, toen dacht ik wel even "er zal toch niet echt rband zijn?" Maar bij de handmelder gaat er meteen een melding naar de brandweer. Anders had je nog 3 minuten om het tegen te houden, maar dat kon nu dus niet.
Maar je hebt wel gelijk hoor Lois. En dat bedenk je je pas als ze inderdaad weg is. Stel dát, ja. Ik vind mijn kinderen heel mondig en zelfstandig, maar wat doet een kind tegen een grote vent die kwaad wil? Het was gewoon niet een goed idee om ze alleen op pad te laten gaan.quote:Op maandag 20 oktober 2008 19:55 schreef Lois het volgende:
Niet om je terecht te wijzen hoor (echt niet!) maar Jeroen en ik hadden het net over je kinderen alleen laten in attractieparken en musea enzo, dat dat eigenlijk te zot voor woorden is dat dat niet meer kan. (gezien dat gebeuren op de luchtbasis)
Ik vind het ook niet grappig, maar bijna sneu. Ze 'doet' leuk terwijl je duidelijk ziet dat het een rol is die ze speelt.quote:Op maandag 20 oktober 2008 22:19 schreef Spuuglokje het volgende:
Meen je dat nou, PM-girl?Ik vind dat zo'n vreselijk wijf. Ja, een ander woord weet ik niet zo gauw. Ik heb echt een hekel aan hoe zij doet. Niet grappig, arrogant, irritant. Ik zie er letterlijk en figuurlijk geen aardigheid in.
En hoe zit het met overuren dan? Want dat deden ze dus ook wanneer het hen uitkwam. Dat vond ik nog tot daar aantoe, maar van mn vrije en atv dagen moeten ze afblijvenquote:Op dinsdag 21 oktober 2008 10:46 schreef Belana het volgende:
das ook raar mibos, want iemands verlofdagen zijn van hem en een werkgever mag helemaal geen limiet stellen aan wat iemand meeneemt naar volgend jaar. Dat doen wel veel bedrijven, maar het is niet correct.
En tex, wat ze bij jou doen mag dus ook niet. Als je ATV vrij opneembaar is dan moeten ze het ook van ATV uren afboeken als jij dat wilt.
ik spreek jou persoonlijk niet aan hequote:Op dinsdag 21 oktober 2008 10:52 schreef Mibos2 het volgende:
Nee dat weet ik want het bedrijf waar ik hiervoor zat (ik detacheer op anderhalf jaar basissen) bij noodlijdende bedrijven op accountantgebied, was het wel via de regeltjes geregeld alleen dit bedrijf stamt nog van de oude stempel en je kan niet alles meteen herstructureren dus daar wordt in een latere fase naar gekeken. Ook zo'n regel bij dit bedrijf is dat er bij een derde ziekmelden op jaarbasis een vakantiedag wordt ingehouden en bij de vierde nog enz. enz. enz.
Maar ik gaf nu dus antwoord op Tex over hoe ze het nu doen omdat ik nu toevallig het stukje urenregistratie doe van mijn collega.
lekker is datquote:Op dinsdag 21 oktober 2008 12:50 schreef Vicky het volgende:
pff sta al ruim 3 kwartier bij de reparatie balie van de makro. ze weet niet hoe ze in moet boeken. staat naar te klagen en te zuchten... om gek van te worden.
lang leve internet op de mobiel.quote:Op dinsdag 21 oktober 2008 12:52 schreef Ynske het volgende:
[..]
lekker is dat
wat een geluk dat je internet bij de hand hebt
Ik heb gisteren wel een klein vlaaitje gebakken, ipv de koekjesquote:Op dinsdag 21 oktober 2008 13:54 schreef RockabeIIa het volgende:
Lishe, ga je ook nog koekjes bakken? Je omschrijft jezelf als een jaren 50 reclame voor een nieuw strijkijzerMan komt thuis, vrouw heeft netjes de was klaar, eten gekookt en ziet er ook nog es tip top en poepiesjiek uit (met schort!).
En hier komt vanmiddag dus een nieuwe koelkast. Inmiddels ben ik al helemaal doorgedraaid van dat gepiep en heb me er bij neergelegd dat hoe hard ik er ook op mep het niet kapotter gaat als dat het nu is.
En mijn vriend heeft net afgelopen weekend het hele ding van top tot teen uitgesopt hihi!![]()
Schoonpa is een Expert, jeweetwelquote:Op dinsdag 21 oktober 2008 14:00 schreef Brighteyes het volgende:
Jaaa, een schortje idd!![]()
![]()
Dat van die koelkast heb je vlot gedaan Rocka!
Kon je niet gewoon de stekker eruit halen? Het is nu toch niet zo warm dat de boel gelijk bederfd toch? Gewoon zo veel mogelijk dicht houden.![]()
Je vriend heeft hem gewoon stuk-gesopt!
![]()
ach, je had het ten minste, wij hebben er weer een lening bij mijn ouders bij zeg maarquote:
quote:Op dinsdag 21 oktober 2008 14:29 schreef Belana het volgende:
ach, je had het ten minste, wij hebben er weer een lening bij mijn ouders bij zeg maar
beter van hun dan van de bankquote:Op dinsdag 21 oktober 2008 14:29 schreef Belana het volgende:
[..]
ach, je had het ten minste, wij hebben er weer een lening bij mijn ouders bij zeg maar
Smakelijk!quote:Op dinsdag 21 oktober 2008 14:37 schreef RockabeIIa het volgende:
Goeizo![]()
Ik ga zo es kijken of mijn aardbeislagroomtaart niet ontdooid is
Je hebt helemaal gelijkquote:Op dinsdag 21 oktober 2008 14:49 schreef cattie het volgende:
Jammer is een understatement gezien de emotionele en financiële waarde..
stofzuigerzak?quote:Op dinsdag 21 oktober 2008 14:59 schreef cattie het volgende:
Dingen verdwijnen niet zomaar, dus die ring moet ergens zijn, maar waar? We hebben het hele huis al doorzocht, de auto ook. Morgen dan idd maar naar de slager en de vuilnis doornemen.
Ja, hij is speciaal voor ons ontworpen en gemaakt, een nieuwe zal nooit hetzelfde kunnen zijn.quote:Op dinsdag 21 oktober 2008 15:11 schreef PM-girl het volgende:
[..]
Je hebt helemaal gelijk![]()
Hadden jullie ook niet een speciaal ontwerp laten maken?
quote:Op dinsdag 21 oktober 2008 15:24 schreef Belana het volgende:
ow ik verveel me en heb nergens zin in, kennen jullie dat?
Jaquote:Op dinsdag 21 oktober 2008 15:24 schreef Belana het volgende:
herkenbaar... Ik ben net met René naar de drogist om met een waardebon make up trutjes te gaan halen, glitter lippenstift, glittermascara, glitteroogschaduw enz enz, René komt straks waarschijnlijk als een kerstboom naar benedenquote:Op dinsdag 21 oktober 2008 15:24 schreef Belana het volgende:
Dat is het plan ja! Ik heb een eigen "echt" album, maar dat begint uit elkaar te vallenquote:Op dinsdag 21 oktober 2008 16:31 schreef bixister het volgende:
syrena, ben je je eigen baby-album aan 't maken?
ik herken het! Moest eigenlijk was vouwen, opruimen en strijken maar ben samen met dochter in het bed gekropen en heb heerlijk geslapenquote:Op dinsdag 21 oktober 2008 15:24 schreef Belana het volgende:
verbinden als in van ehbo?quote:Op dinsdag 21 oktober 2008 19:29 schreef lady-wrb het volgende:
weet iemand of er een cursus verbinden online te vinden is?
ik zoek me suf, maar ik kom alleen inschrijfformulieren voor cursussen tegen
kan je hier wat mee?quote:Op dinsdag 21 oktober 2008 19:29 schreef lady-wrb het volgende:
weet iemand of er een cursus verbinden online te vinden is?
ik zoek me suf, maar ik kom alleen inschrijfformulieren voor cursussen tegen
Dat vroeg ik me ook af!quote:
hier nog altijd dnsproblemen met ziggoquote:Op dinsdag 21 oktober 2008 20:07 schreef PM-girl het volgende:
[..]
Dat vroeg ik me ook af!
ziggoklacht:
ik kan niet meer inloggen op mijn webspace. Volgens google is dat een veelvoorkomend probleem. Al maanden. Dus ik bel, zegt die fijne ziggozeur dat ik een webformulier in mag vullen. Ja daagMisschien moeten jullie er iets aan doen als het al maanden bekend is en speelt?
Maar dat moest ik niet zo zien, als niemand formulieren instuurt, weten ze het niet. Lijkt me stug dat dit probleem nog niet bekend is.
Losers!
Gelukkig mogen we in maart over naar de glasvezel. Ben benieuwd hoe de service daarvan is, maar tot nu toe lijkt dat beter. Maar dat is ook niet zo moeilijk, na ziggo
heel goed, ze zijn nu net een paar dagen dicht.quote:Op dinsdag 21 oktober 2008 19:43 schreef Maneki.Neko het volgende:
Moet het engels of nederlands zijn?
Hoe is het met jouwontstekingen trouwens?
dr liggen nu 3 klachten via het formulier bij hen van ons, 2 escalaties via telefoon aan laten maken. maar niks hoor, totaal geen verbeteringquote:Op dinsdag 21 oktober 2008 20:19 schreef livelink het volgende:
Wij hebben over de dns-problemen een klacht ingediend bij Ziggo. Braaf via een formulier. Dus van die klacht kunnen ze in ieder geval niet zeggen dat ze hem nooit gehad hebben.
Behalve een automatische ontvangstbevestiging hebben we er niks van gehoord, overigens. En de klacht is al zeker 3 weken geleden ingediend. We zijn maar opgehouden ons er druk over te maken.
Ook geen idee. Maar is die Derek Ogilvie niet de babyfluisteraar waar Anitra is geweest voor de pilotvan een tv programma?quote:Op dinsdag 21 oktober 2008 20:43 schreef Brighteyes het volgende:
Huh? Waar heb jij het nou over Rocka?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |