quote:Op vrijdag 17 oktober 2008 21:48 schreef RockabeIIa het volgende:
Toffe taart PM. Wat heb je als vulling gebruikt? Frolic?
How come?quote:Op vrijdag 17 oktober 2008 21:52 schreef E.T. het volgende:
Ik voorspel spierpijn in mijn 'zitregionen'
Wat doe je daar in?quote:Op vrijdag 17 oktober 2008 21:52 schreef PM-girl het volgende:
[..]
Geen eigen maaksel hoor, ben momenteel bezig met een stront-met-striepkes-taart
Bruin, plakkerig spul en wat citroenjamquote:
Wat dat betreft zijn kinders een zegen voor honden!quote:Die teck van ons wil meestal alleen met de pot mee eten. Ze kan dagen zonder etenFrolic vindt ze lekker, is wat zout denk ik. Ze krijgt soms een paar van die dingen als beloning (heeeel zelden dus!)
En sinds Brent in de stoel eet is ze kilo's aangekomen hoorDus geen zorgen meer over dat eigenwijze ding.
Dan moet je playboy-tv opzettenquote:
heftig hardloop-lesjequote:
O, maar dan is het voor een goed doel!quote:
En honden een zegen voor ons hoeven wij niet meer op de knieënquote:Op vrijdag 17 oktober 2008 22:06 schreef PM-girl het volgende:
Wat dat betreft zijn kinders een zegen voor honden!
van de hagelslag of het tijdstipquote:Op zaterdag 18 oktober 2008 10:34 schreef RockabeIIa het volgende:
Daar wordt ik ook elke keer weer emo van, Vicky
Heeft ze haar cadeau al gehad?
quote:Op zaterdag 18 oktober 2008 13:51 schreef PM-girl het volgende:
Ook hier even showen
Amber, hij is niet voor jou, maar voor mijn vader die ook vandaag jarig is. Als je hem vraagt wat er op het menu staat, zegt hij steevast stront met striepkes. Daarom krijgt hij vandaag van mij:
[ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 18 oktober 2008 14:41 schreef Spuuglokje het volgende:
PM-girl, ik had je verhaaltje nog niet gelezen maar dacht meteen gétver wie versiert nou een taart met drollen, die taart is jammerlijk mislukt. Blijkt het juist de bedoeling te zijn!![]()
Christan zegt heel verschrikt: Krijg ik díe taart!?quote:Op zaterdag 18 oktober 2008 13:51 schreef PM-girl het volgende:
Ook hier even showen
Amber, hij is niet voor jou, maar voor mijn vader die ook vandaag jarig is. Als je hem vraagt wat er op het menu staat, zegt hij steevast stront met striepkes. Daarom krijgt hij vandaag van mij:
[ afbeelding ]
Ja dat is, ook vreemd. Mijn vader zei net dat het aardlek er wel uit was.quote:Op zaterdag 18 oktober 2008 18:14 schreef bixister het volgende:
oxymoron, dan kun je inderdaad goed horen zeg! pfff, wel even schrikken! maar wat vreemd dat de stoppen niet doorslaan van zoiets!
zeker de witte van Minnenquote:Op zondag 19 oktober 2008 09:53 schreef E.T. het volgende:
Saskia slaapt in d'r Ikea meegroeibed op volledige lengte (dan is het dus een gewoon eenpersoonsbed). De smeedijzeren die bij heel veel Fok-meisjes staat![]()
Tijn ligt nog prima in z'n ledikant, mocht ie gevaarlijk gaan doen dan kan ik daar de zijkant uithalen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |