abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 20 oktober 2008 @ 22:22:35 #201
94046 PM-girl
Is geen haartje betoeterd...
pi_62541238
quote:
Op maandag 20 oktober 2008 22:19 schreef Spuuglokje het volgende:
Meen je dat nou, PM-girl? Ik vind dat zo'n vreselijk wijf. Ja, een ander woord weet ik niet zo gauw. Ik heb echt een hekel aan hoe zij doet. Niet grappig, arrogant, irritant. Ik zie er letterlijk en figuurlijk geen aardigheid in.
Ik vind het ook niet grappig, maar bijna sneu. Ze 'doet' leuk terwijl je duidelijk ziet dat het een rol is die ze speelt.
En dan trekt ze ook nog een roze tent aan zonder er een bh onder te dragen.
Dat vind ik dan "hilarisch"!
...maar weI in de aap gelogeerd :P
*
Ik stuur al sinds oktober 2006 PM's, word ik dan nu PM-woman?
Laat maar: PMS-girl it is.....
  maandag 20 oktober 2008 @ 23:00:01 #202
190853 RockabeIIa
Embracing my inner trailerpark
pi_62542347
Daar ligt ie dan. Het is gelukt!

De lades onder het bed komen er nog in.
I'm so glamourous I piss glitter!
pi_62542480
Wow! Hij ligt gewoon al in een groot bed!

Misschien moeten wij ook eens voor iets anders gaan kijken, wat een frutje is het zo.
"wat een heerlijke yppiaanse reactie! Vol begrip, nooit veroordelend en zeker niet stekelig! #hulde"
Hoe langer de weg naar de top, hoe mooier het uitzicht!
*OUD heilige*
  maandag 20 oktober 2008 @ 23:07:55 #204
190853 RockabeIIa
pi_62542518
Ja, we hebben maar gelijk een grote gekocht. Aangezien hij niet zo'n doorslaper is kan ik er dan eens bij gaan liggen ipv de halve nacht er wakker naast te zitten. Dekbedje was wel erg klein zo, die heb ik maar overdwars gelegd
  dinsdag 21 oktober 2008 @ 07:32:31 #205
24188 Belana
kloon van belana
pi_62546176
Ezra ligt nog in een ledikant, eentje met een luik wat omgeklapt kan worden aan de voorkant. Laatst dachten we, dat luik kan nu wel naar beneden als ie gaat slapen. deden we met Liam ook. Vast een beetje oefenen voor het normale bed. Maar Ezra gaat dus echt constant zijn bed uit. We wachten dus nog maar even.

Wat een lief droppie heb je daar Rocka Ik vind het er zo lief uit zien. Kan ook eigenlijk niet wachten tot Ezra in het vikare bedje gaat

Slaapt Brent zo slecht? Ezra is ook geen geweldige slaper, nooit geweest. Vannacht was het ook weer feest, ik heb wallen tot op mijn knieen geloof ik
Vanavond maar met de kippen op stok
stormy waters...
sailin'
  dinsdag 21 oktober 2008 @ 08:14:29 #206
68900 Saffier
Tobias en Ylana
pi_62546415
goedemorgen allemaal
Ik was vannacht om 2.10 thuis na het Marco B.-concert en alweer om 6.45 op, ik ben echt brak nu Concert was wel heel gaaf, mooie (licht)show en lekker sfeertje, alleen jammer van de overlast die de rij achter ons gaf compleet laveloos (tot zelfs knock-out gaan aan toe ) bier (om)gooien, echt alles stinkt ernaar!

Brent wat lig je daar lekker
Hij weet alleen van lekker slapen, en ver daarbuiten lopen schapen.
De zon schijnt op zijn donk're haren, zo blijf ik heel lang naar hem staren.
Wie ben jij in dit leven om je droom op te geven?
Ylana
  dinsdag 21 oktober 2008 @ 08:41:30 #207
24188 Belana
kloon van belana
pi_62546644
ow das echt niet leuk saffier maar hij was wel goed?
wij zouden ook zijn gegaan, maar wegens geld gebrek de kaartjes weer verkocht. jammer maar helaas.
stormy waters...
sailin'
  dinsdag 21 oktober 2008 @ 08:56:16 #208
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_62546815
Brent!

Wat balen van je achterburen Saffier.
  Redactie Frontpage / Spellchecker dinsdag 21 oktober 2008 @ 09:15:54 #209
13151 crew  Rewimo
Nederduitse/Mevrouw qltel
pi_62547089
Brent, wat lig je daar lekker

Da's echt stom, Saffier, als mensen zich zo misdragen
Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
<a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow">http://bijenzonderzorgen.nl/</a> beslist geen BIJ-zaak!
  dinsdag 21 oktober 2008 @ 09:23:19 #210
190853 RockabeIIa
pi_62547225
Hier was het ook weer een tranenfeest vannacht. Ik denk toch echt aan kiesjes die doorkomen. Maar hij heeft wel lekker in zijn eigen bedje gelegen. En ik vind het best eng want hij kan natuurlijk van alles stiekems doen - kast leeghalen, met de stekkers spelen, klimmen en dan uit het raam kijken. Misschien toch eens denken aan een cameraatje (voor de rest van zijn leven )

Onze koelkast is stuk of zo.... Hij piept aan een stuk door. Gek wordt je er van.
  dinsdag 21 oktober 2008 @ 09:57:20 #211
190853 RockabeIIa
pi_62547856
Yep, er moet een nieuwe komen. De electronica is stuk.
Heb ik weer... ziekgemeld ivm migraine - zit ik de hele dag met zo'n piepding! Life sucks...
  dinsdag 21 oktober 2008 @ 10:31:17 #212
219033 Mibos2
ik ben de vorige Mibos-mama
pi_62548539
Rocka zo onderhand begeeft al jou apparatuur het tegelijk of ben ik nu door de hectiek in de bonen met iemand anders?

GIsteren lief zijn oma begraven en volgens mij was het Bix die vroeg wat er met mijn andere oma was dan.

Die is ook ziek en een soort van opgegeven net lief zijn oma. Alleen was lief zijn oma binnen drie weken overleden en mijn oma is nog geopereerd in A'dam omdat ze daar als enige die operatie doen die ze nodig had alleen was de tumor zo groot dat ze hem niet in een keer konden verwijderen en ze nu drie december voor een tweede keer onder het mes moet en als het dan nog niet lukt ja dan is dat ook een soort van einde verhaal qua behandeling.

Twee weken na Eva's geboorte kwamen ze binnen 2 dagen allebei, De een met een bult in haar buik en de andere met een rare keel. De oma van lief was binnen 24 geopereerd en meteen weer dichtgemaakt omdat ze een terminale vorm van eierstokkanker had met duizenden kleine uitzaaiingen in haar darmen. Zelf meteen gekozen voor een hospice en daar heeft ze tien dagen gelegen en toen is ze heel rustig ingeslapen. Ze heeft nooit geen pijn gehad en heeft al die tijd nog kunnen eten en drinken wel steeds minder en nog helemaal goed tot vorige week maandagavond en dinsdagochtend kregen ze haar niet meer goed wakker en om half 1 's middags sliep ze zo in.

Mijn oma is dus nog afwachten. Dames zijn gewoon meegeweest gisteren net als de andere achterkleinkids en die hebben zich prima vermaakt als je het zo mag zeggen. Boekjes lezen, koekje eten, sapje drinken en dan buiten op het kerkhof lekker door de herfstbladeren schuifelen wat een hoop vrolijkheid bracht en exact zoals oma het het liefst wilde geen triestheid. Ook bij het condoleanceregisteren een pot gezet voor een vrijwillige bijdrage aan het Hospice en daar kwam ook een heel leuk bedrag uit voor de vrijwilligers en thuiszorgers.
  dinsdag 21 oktober 2008 @ 10:34:20 #213
9247 texelonia
ploetermoeder
pi_62548608
Weet iemand toevallig wat je rechten zijn mbt atv dagen? Ik heb 13 atv dagen en kan die vrij opnemen. Maar je kan niet alles meenemen naar volgend jaar. De manager heeft al mn vrije dagen tot nu toe van vakantie dagen gedaan, en ik heb dus al mijn atv dagen nog over. Nu gaan zij voor mij bepalen wanneer ik die op ga nemen! Zonder overleg. Kan dat zomaar?

Dit zijn dus precies de dingen waardoor ik een hekel heb aan mijn werk, en zij lopen maar te zeuren dat ik niet enthousiast genoeg ben. Nee duh!! Sorry moest me even afreageren, zat alweer te janken hier op mn werk namelijk
Rest your head close to my heart
Never to part, baby of mine
©Dumbo
While we try to teach our children all about life, our children teach us what life is all about.
  dinsdag 21 oktober 2008 @ 10:38:37 #214
219033 Mibos2
pi_62548699
Tex dat is raar wij (ik doe de urenregistratie voor de salarissen) maken we als eerste de ATV dagen op want bij ons kunnen ze die ook in uren opnemen. Dus als je 's middags 2 uurtjes eerder weggaat dan gaan die als eerste van de ATV af en ze mogen max. 5 vakantiedagen meenemen naar het nieuwe jaar. Met nog 3 maanden voor de boeg krijgen ze een overzicht waarin wordt aangegeven hoeveel vakantiedagen ze nog overhebben tot 1 januari van het volgende jaar en dan kunnen ze zelf bekijken wat ze ermee doen en/of ze er een paar meenemen of niet.
  dinsdag 21 oktober 2008 @ 10:46:19 #215
24188 Belana
kloon van belana
pi_62548861
das ook raar mibos, want iemands verlofdagen zijn van hem en een werkgever mag helemaal geen limiet stellen aan wat iemand meeneemt naar volgend jaar. Dat doen wel veel bedrijven, maar het is niet correct.
En tex, wat ze bij jou doen mag dus ook niet. Als je ATV vrij opneembaar is dan moeten ze het ook van ATV uren afboeken als jij dat wilt.
stormy waters...
sailin'
  dinsdag 21 oktober 2008 @ 10:51:51 #216
9247 texelonia
ploetermoeder
pi_62548975
Ik zal nog weleens opzoeken en vragen hoe het precies zit. Net ben ik boos weg gelopen omdat ik anders jankend op kantoor zat..
©Dumbo
While we try to teach our children all about life, our children teach us what life is all about.
  dinsdag 21 oktober 2008 @ 10:52:10 #217
219033 Mibos2
pi_62548982
Nee dat weet ik want het bedrijf waar ik hiervoor zat (ik detacheer op anderhalf jaar basissen) bij noodlijdende bedrijven op accountantgebied, was het wel via de regeltjes geregeld alleen dit bedrijf stamt nog van de oude stempel en je kan niet alles meteen herstructureren dus daar wordt in een latere fase naar gekeken. Ook zo'n regel bij dit bedrijf is dat er bij een derde ziekmelden op jaarbasis een vakantiedag wordt ingehouden en bij de vierde nog enz. enz. enz.

Maar ik gaf nu dus antwoord op Tex over hoe ze het nu doen omdat ik nu toevallig het stukje urenregistratie doe van mijn collega.
  dinsdag 21 oktober 2008 @ 10:56:32 #218
9247 texelonia
ploetermoeder
pi_62549077
quote:
Op dinsdag 21 oktober 2008 10:46 schreef Belana het volgende:
das ook raar mibos, want iemands verlofdagen zijn van hem en een werkgever mag helemaal geen limiet stellen aan wat iemand meeneemt naar volgend jaar. Dat doen wel veel bedrijven, maar het is niet correct.
En tex, wat ze bij jou doen mag dus ook niet. Als je ATV vrij opneembaar is dan moeten ze het ook van ATV uren afboeken als jij dat wilt.
En hoe zit het met overuren dan? Want dat deden ze dus ook wanneer het hen uitkwam. Dat vond ik nog tot daar aantoe, maar van mn vrije en atv dagen moeten ze afblijven
©Dumbo
  dinsdag 21 oktober 2008 @ 11:01:42 #219
24188 Belana
kloon van belana
pi_62549162
quote:
Op dinsdag 21 oktober 2008 10:52 schreef Mibos2 het volgende:
Nee dat weet ik want het bedrijf waar ik hiervoor zat (ik detacheer op anderhalf jaar basissen) bij noodlijdende bedrijven op accountantgebied, was het wel via de regeltjes geregeld alleen dit bedrijf stamt nog van de oude stempel en je kan niet alles meteen herstructureren dus daar wordt in een latere fase naar gekeken. Ook zo'n regel bij dit bedrijf is dat er bij een derde ziekmelden op jaarbasis een vakantiedag wordt ingehouden en bij de vierde nog enz. enz. enz.

Maar ik gaf nu dus antwoord op Tex over hoe ze het nu doen omdat ik nu toevallig het stukje urenregistratie doe van mijn collega.
ik spreek jou persoonlijk niet aan he jij kan er niets aan doen. Maar ik stoor me wel aan bedrijven die dat soort dingen niet volgens de wet regelen. Punt is dat de werknemers vaak dat soort regels maar pikken, want ja, de baas zegt he he en het is toch je baan.
blijkbaar heeft tex ook zo'n fijne werkgever.
Hoe het wettelijk zit met overuren weet ik niet tex. Vallen jullie onder een CAO? vaak staan daar dan dingen over in. Maar je vrije dagen kunnen ze niet afnemen, absoluut niet.
Alleen altijd moeilijk om zulke dingen goed geregeld te krijgen
stormy waters...
sailin'
  dinsdag 21 oktober 2008 @ 11:06:08 #220
219033 Mibos2
pi_62549238
Nee dat weet ik toch Belana hihi zou mooi worden hier als iedereen het zich aan zou trekken persoonlijk dan hahaha...

Volgens mij Tex kunnen ze ook niet voor jou bepalen wanneer je ze op zou moeten nemen. Zoek dat wel even uit voordat je dus ineens een lijstje krijg met data's erop wanneer je thuis moet blijven.
  Redactie Frontpage / Spellchecker dinsdag 21 oktober 2008 @ 11:10:10 #221
13151 crew  Rewimo
pi_62549325
Volgens mij is het in elk geval zo, dat als jij aangeeft ADV op te willen nemen, ze dat niet als verlof mogen registreren.

In mijn vorige baan hebben we met onze afdeling afgesproken dat we alle verlof eerst afboekten van de ADV, daarna van het verlof. Dit omdat je ADV niet mee kunt nemen naar het volgende jaar. Zo'n afspraak is dus in ieders belang. En op enkele verplichte ADV-dagen na (bv. dag na Hemelvaart) mag het bedrijf volgens mij niet bepalen dat jij ADV op moet nemen op dagen die het hun uitkomt.
Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
<a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow">http://bijenzonderzorgen.nl/</a> beslist geen BIJ-zaak!
  dinsdag 21 oktober 2008 @ 11:19:36 #222
219033 Mibos2
pi_62549527
Wat Rewimo zegt dat bedoelde ik dus ook Tex.
  dinsdag 21 oktober 2008 @ 11:21:46 #223
9247 texelonia
ploetermoeder
pi_62549575
Ik heb nooit specifiek om een atv dag gevraagd. Maar de vorige manager deed idd ook eerst de atv dagen opmaken en dan pas vakantie dagen. Ik ging er min of meer vanuit dat dat nu weer zo ging. Hij had toch op zn minst even mogen zeggen dat ik nog zoveel atv dagen had zodat ik zelf de kans nog had om ze op te nemen.

Overuren had ik op een gegeven moment heel erg veel. Dus als ze de roosters maken en het is een dag rustig dan gaven ze me vrij, tvt (tijd voor tijd). Ik vond het nooit echt een probleem, pa omdat ik zoveel vrije dagen had. Afgelopen vrijdag en as woensdag stond ik eerst ook op tvt, maar dat was ineens veranderd in vrij. Zonder iets te zeggen ofzo. Dus toen ik verhaal ging halen kwam ik er pas achter. Ik vind dat op zn zachts gezegd niet netjes En dit zijn dus precies het soort dingen waarom ik het niet naar mn zin heb op mn werk.
©Dumbo
  dinsdag 21 oktober 2008 @ 11:33:47 #224
24188 Belana
kloon van belana
pi_62549845
bij ons is er een redelijk vast ADV rooster, dat wordt ook in je contract opgenomen (1 dag in de 2 weken en dan wordt binnen de groep een vaste dag afgesproken)
stormy waters...
sailin'
  Redactie Frontpage / Spellchecker dinsdag 21 oktober 2008 @ 11:40:12 #225
13151 crew  Rewimo
pi_62549983
Zo kan het natuurlijk ook, Belana Ook dan hou je geen ADV over aan het eind van het jaar.
  dinsdag 21 oktober 2008 @ 12:46:50 #226
141023 ik80
leer het mij zelf te doen
pi_62551650
op een school is dat weer anders, de atv is in je uren opgenomen.
En verder vallen de vakanties gewoon in de vakantie. Maakt het soms ook wel lastig omdat je niet even iets vrij kunt nemen om te ondernemen. Maar ook daar is vaak een mouw aan te passen door in mij geval te ruilen van dag met mijn duo.
pi_62551765
pff sta al ruim 3 kwartier bij de reparatie balie van de makro. ze weet niet hoe ze in moet boeken. staat naar te klagen en te zuchten... om gek van te worden.
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
  FOK!Fotograaf / Beeldredactie dinsdag 21 oktober 2008 @ 12:52:10 #228
68600 crew  Ynske
Bedankt voor de zon...
pi_62551796
quote:
Op dinsdag 21 oktober 2008 12:50 schreef Vicky het volgende:
pff sta al ruim 3 kwartier bij de reparatie balie van de makro. ze weet niet hoe ze in moet boeken. staat naar te klagen en te zuchten... om gek van te worden.
lekker is dat
wat een geluk dat je internet bij de hand hebt
Today is life -
the only life you are sure of. Make the most of today.

Dale Carnegie
  dinsdag 21 oktober 2008 @ 12:53:43 #229
219033 Mibos2
pi_62551835
Fijn maar niet heus Vicky
pi_62551931
quote:
Op dinsdag 21 oktober 2008 12:52 schreef Ynske het volgende:

[..]

lekker is dat
wat een geluk dat je internet bij de hand hebt
lang leve internet op de mobiel.
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
  dinsdag 21 oktober 2008 @ 13:37:33 #231
118901 Lishe
Verse Soep!
pi_62553014
Wat grappig Vicky, live vanaf de makro. Ik ben zo blij met mn telefoon, kan ook overal internettn. Makkelijk tijdens het wachten.
Ik ben vandaag trots op mezelf, ik ben een Verse Soep Moeder! De kinderen zijn naar het KDV, ik zit nu met een broodje te eten en dadelijk aan de schoonmaak terwijl de soep pruttelt. En de was verzamelen, rommelen. Eigenlijk ben ik helemaal niet zo en het voelt dan altijd alsof ik Moedertje speel. Alleen heb ik nog geen bloemen in huis. Dju.
Geluk zit in een klein Wolkje
Wil degene die vroeg om een witte kerst ook even vragen naar een mooie zomer?
  dinsdag 21 oktober 2008 @ 13:46:35 #232
24188 Belana
kloon van belana
pi_62553288
hahahahaha lishe, ik weet precies wat je bedoelt
Ik zat net met de 2 heren broodjes ei te eten aan tafel en dat vond ik ook zo'n "moeke-moment"
stormy waters...
sailin'
  dinsdag 21 oktober 2008 @ 13:52:40 #233
12721 Sugar
...maakt plannen
pi_62553487
Ik mis jullie! Jullie schrijven heel fijne dingen zie ik.
Dat alle stoplichten groen zijn, de geluiden precies goed, de lucht blauwer dan anders, wind mee en het geluk achterop!
  dinsdag 21 oktober 2008 @ 13:54:45 #234
190853 RockabeIIa
pi_62553551
Lishe, ga je ook nog koekjes bakken? Je omschrijft jezelf als een jaren 50 reclame voor een nieuw strijkijzer Man komt thuis, vrouw heeft netjes de was klaar, eten gekookt en ziet er ook nog es tip top en poepiesjiek uit (met schort!).

En hier komt vanmiddag dus een nieuwe koelkast. Inmiddels ben ik al helemaal doorgedraaid van dat gepiep en heb me er bij neergelegd dat hoe hard ik er ook op mep het niet kapotter gaat als dat het nu is.
En mijn vriend heeft net afgelopen weekend het hele ding van top tot teen uitgesopt hihi!
  dinsdag 21 oktober 2008 @ 14:00:03 #235
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_62553717
Jaaa, een schortje idd!

Dat van die koelkast heb je vlot gedaan Rocka!
Kon je niet gewoon de stekker eruit halen? Het is nu toch niet zo warm dat de boel gelijk bederfd toch? Gewoon zo veel mogelijk dicht houden.
Je vriend heeft hem gewoon stuk-gesopt!
  dinsdag 21 oktober 2008 @ 14:01:52 #236
118901 Lishe
Verse Soep!
pi_62553773
Te veel water gebruikt bij het schoonmaken Rockabella? (Ja, als ik eenmaal mijn rol aanneem, zeg ik hele nuttige huisvrouwdingen. )
Fijn is dat he Belana? Ik wou dat ik er niet zo bewust mee bezig was op zulke momenten, dat het meer in mijn systeem zat. Dus dat ga ik maar 's proberen.

Suug, fijn je te lezen! Hoe is het? Ik vind het zo goed dat je een forum-vrij-achtig iets doet even. Zou ik ook 's moeten proberen. En een kus voor u.
Geluk zit in een klein Wolkje
Wil degene die vroeg om een witte kerst ook even vragen naar een mooie zomer?
  dinsdag 21 oktober 2008 @ 14:03:59 #237
131983 debuurvrouw
The girl nextdoor
pi_62553842
Hopelijk komt je nieuwe koelkast gauw Rocka. De stekker eruit helpt ook niet? Want ik stel me voor dat ie nu toch ook niet koelt....

Om even aan te sluiten op het jaren 50 gevoel.... Oudste is brood aan het bakken. Of althans dat wil ie, maar ik doe het meerendeel ook al had ik me voorgenomen me er niet mee te bemoeien.
Dat soort momenten zou ik willen dat ik zo een rustig glimlachende Zen-moeder ben met gestreken was en pruttelsoep dan de ongeduldige sloddervos die ik ben.
Het maakt ook niet uit of je koopt, kraakt of huurt, buurvrouw is steeds in de buurt.
pi_62553898
Tis ook overal hetzelfde zie ik alweer Oudste zou carsmagneten maken en wie staat er te gieten? Middelste ging raamstickers maken? En jongste moet slapen maar wie valt er op de bank in slaap?
Saartje
pi_62554016
quote:
Op dinsdag 21 oktober 2008 13:54 schreef RockabeIIa het volgende:
Lishe, ga je ook nog koekjes bakken? Je omschrijft jezelf als een jaren 50 reclame voor een nieuw strijkijzer Man komt thuis, vrouw heeft netjes de was klaar, eten gekookt en ziet er ook nog es tip top en poepiesjiek uit (met schort!).

En hier komt vanmiddag dus een nieuwe koelkast. Inmiddels ben ik al helemaal doorgedraaid van dat gepiep en heb me er bij neergelegd dat hoe hard ik er ook op mep het niet kapotter gaat als dat het nu is.
En mijn vriend heeft net afgelopen weekend het hele ding van top tot teen uitgesopt hihi!
Ik heb gisteren wel een klein vlaaitje gebakken, ipv de koekjes
Oja, m'n koelkast is nog niet verkocht Het scharnier was stuk, dus vonden ze het meteen niet meer "in goede staat" Toen ze weg waren (wat een rare mensen komen er toch op die advertenties af, uur in de wind stinken naar shag, vettig tot en met....) hebben we de koelkast uitelkaar gehaald, bleek er alleen een schroef scheef te zijn. Nieuwe schroef er in, en de deuren sluiten weer prima.

Nu moet ik 'm dus weer op MP zetten, maar ik heb er echt geen zin meer in, weer met vreemden aan de telefoon hangen en ze dan laten komen kijken. Ik heb ook echt geen handelsgeest

En zo schoon als die koelkast nu is krijgen ze hem zelf toch nevernooit meer
"Why does being a librarian make her even hotter?"
"They're keepers of knowledge. She holds the answers to all of our questions..."
pi_62554107
Oja en kom er net achter dat ik geen pauze kan nemen, omdat al mijn collega's om 15 uur de hort op zijn
Ik mail mijn baas wel dat ik dan morgen dus een uurtje later kom Ben het zat.
"They're keepers of knowledge. She holds the answers to all of our questions..."
  dinsdag 21 oktober 2008 @ 14:14:45 #241
190853 RockabeIIa
pi_62554142
quote:
Op dinsdag 21 oktober 2008 14:00 schreef Brighteyes het volgende:
Jaaa, een schortje idd!

Dat van die koelkast heb je vlot gedaan Rocka!
Kon je niet gewoon de stekker eruit halen? Het is nu toch niet zo warm dat de boel gelijk bederfd toch? Gewoon zo veel mogelijk dicht houden.
Je vriend heeft hem gewoon stuk-gesopt!
Schoonpa is een Expert, jeweetwel
En nee, de stekker eruit helpt niet want er zit een accu in voor als de stroom uitvalt. En dat ding waarschuwt je dus als er iets mis is. Nou vriest ie nog wel, de koeler is wel stuk.
En ja, hij heeft tarme ding doodsopt. Zoals wel meer dingen
  dinsdag 21 oktober 2008 @ 14:22:45 #242
94046 PM-girl
pi_62554353
Sugar

Leuk, overal internetten! Ik krijg mijn papa's oude telefoon, een tmobile touch, de code voor de simlockvrij is onderweg. Dan doe ik voortaan ook mee

Ik heb een gezellige ochtend achter de rug, met Icicle en haar mannen. De twee oudsten hadden na de lunch de smaak te pakken en hebben zich als echte peuters gedragen
*
  dinsdag 21 oktober 2008 @ 14:23:47 #243
94046 PM-girl
pi_62554382
En Rockabella, dat doe je rap! Heb je nu zo'n coole ijsblokjesschieter besteld?
*
  dinsdag 21 oktober 2008 @ 14:24:46 #244
190853 RockabeIIa
pi_62554414
nopes, een amerikaans model past hier helaas niet.
  dinsdag 21 oktober 2008 @ 14:25:51 #245
24188 Belana
kloon van belana
pi_62554449
ah een nieuwe koelkast rocka goed nieuws
stormy waters...
sailin'
  dinsdag 21 oktober 2008 @ 14:26:54 #246
190853 RockabeIIa
pi_62554484
doei doei spaargeld
  dinsdag 21 oktober 2008 @ 14:28:34 #247
24188 Belana
kloon van belana
pi_62554520
sugar is even wat minder aan het forummen begrijp ik?
stormy waters...
sailin'
  dinsdag 21 oktober 2008 @ 14:29:45 #248
24188 Belana
kloon van belana
pi_62554550
quote:
Op dinsdag 21 oktober 2008 14:26 schreef RockabeIIa het volgende:
doei doei spaargeld
ach, je had het ten minste, wij hebben er weer een lening bij mijn ouders bij zeg maar
stormy waters...
sailin'
  dinsdag 21 oktober 2008 @ 14:30:31 #249
94046 PM-girl
pi_62554576
quote:
Op dinsdag 21 oktober 2008 14:29 schreef Belana het volgende:
ach, je had het ten minste, wij hebben er weer een lening bij mijn ouders bij zeg maar
*
pi_62554645
Oja spaargeld, ik moet nog de gegevens van Icesave naar DNB sturen
En ik moet echt gaan sporten ik begin overal pijn te krijgen, en vetjes. Maar ik heb er echt zoooooooo'n schurfthekel aan
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')