quote:Op zondag 19 oktober 2008 22:30 schreef RockabeIIa het volgende:
Bix!Lekker sarcastje
Nog gekeken naar de laarsjes? Durf het bijna niet te zeggen.
haha lishe, nou begin ik juist weer te twijfelen, of ik niet toch moet proberen contact op te nemen.quote:Op zondag 19 oktober 2008 23:22 schreef Lishe het volgende:
Dank u. Gerustgesteld.
dat had ik wel van een afstandje willen bekijkenquote:Op zondag 19 oktober 2008 22:08 schreef Spuuglokje het volgende:
Mijn ouders waren er vandaag, en we zijn met z'n allen naar de dierentuin in Emmen geweest. Ik heb me af en toe behoorlijk geschaamd voor m'n eigen kinderen.Man, wat kan Wouter janken (letterlijk en figuurlijk) en Sterre was fijn een half uur foetsie. En Tristan luisterde slecht. Wat zullen m'n ouders wel niet denken, die hele opvoeding leek in een klap weggevaagd.
Resultaat: Vanavond mag Wouter niet bij Sterre logeren (in de vakantie mag dat af en toe, bij elkaar op de kamer logeren) en morgen iedereen een gamestraf (= hele dag niet gamen). Dat leverde uiteraard nog meer gejammer op.
Dit wordt een heerlijke, ontspannen herfstvakantie, ik voel het aan m'n water...
Het zat zo: Wouter had een mobieltje mee. Omdat Wouter erg graag niét meeloopt in groepjes (goh van wie zou hij het hebbenquote:Op maandag 20 oktober 2008 07:29 schreef lady-wrb het volgende:
[..]
dat had ik wel van een afstandje willen bekijken
heerlijk toch, ze gedragen zich als echte kinderen
dat half uur zoek zijn vind ik dan nog het vervelendste. is sterre zo'n wegloopster? luca wel. heel irritant, maar hij kan er eigenlijk niets aan doen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |