abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_62501799
quote:
Op zondag 19 oktober 2008 13:16 schreef Reinhilde het volgende:
Hihi, Jen in een groot bed, arm popje.

Wij vieren nu al een paar jaar Sinterkerst, dus tegelijk. En dan dus met surprises, op kerstavond of 2e kerstdag, incl. Sinterklaascadeaupapier, pepernoten, kerstboom, etc.
Zo vroeg mijn broertje (14) laatst: we moeten ook een lootje maken voor baby he, voor een plaagsurprise!
(Mijn zusje en ik maakten altijd plaagsurprises voor hem, dat weet ie pas 3 jaar dat wij dat deden.) Maar hij vond dus dat hij dit jaar al wel een surprise kon maken voor baby. Die dan dus echt net-net-net geboren is.
Of niet
I am unconditionally and irrevocably in love with him.
I'm 97% sure you don't like me, I'm 100% sure I don't care.
pi_62502268
quote:
Op zondag 19 oktober 2008 13:37 schreef Ticootje het volgende:
Of niet
Nou, ik hoop toch echt van wel, 24 december is wel erg ver na 26 november!

En het is idd heel erg lief van m. Hij houdt ook bij op MSN hoeveel weken/dagen nog.
pi_62502289
En nu ga ik mijn lief en mijzelf het bed uitschoppen, tijd om wat te gaan doen. Even naar Scheveningen ofzo, lekker de wind door m'n haren!
  zondag 19 oktober 2008 @ 14:43:08 #104
94046 PM-girl
Is geen haartje betoeterd...
pi_62503408
Mijn vader (en het andere bezoek) vond de taart hilarisch, raar, lekker of toch niet zo lekker en leuk!

Rocka, wat schrikken zeg! Simon heeft wel twee andere flinke klappers gemaakt, (nog) niet uit zijn bedje. Klom hij op de rand?

Ik ben vanmorgen op een varkensbedrijf gaan kijken. Het was open dag om mensen te laten zien wat ze er nu zelf van vonden. Ik kwam er met een knoop in mijn maag vandaan, hoewel het een schoon en keurig bedrijf was.
...maar weI in de aap gelogeerd :P
*
Ik stuur al sinds oktober 2006 PM's, word ik dan nu PM-woman?
Laat maar: PMS-girl it is.....
  zondag 19 oktober 2008 @ 15:05:09 #105
190853 RockabeIIa
Embracing my inner trailerpark
pi_62503909
Niks klimmen PM, hij kukelde er met slaapzak en al zo overheen. Kwestie van koppeltje duikelen ...

Ben je nu vegetarisch geworden?
Ik wel, na die taart van jou gister
I'm so glamourous I piss glitter!
  zondag 19 oktober 2008 @ 15:15:08 #106
94046 PM-girl
pi_62504165
quote:
Op zondag 19 oktober 2008 15:05 schreef RockabeIIa het volgende:
Niks klimmen PM, hij kukelde er met slaapzak en al zo overheen. Kwestie van koppeltje duikelen ...

Ben je nu vegetarisch geworden?
Ik wel, na die taart van jou gister
Oi, dat is niet zo mooi! Nu maar hopen dat hij idd daarvan geleerd heeft.

Nee, ik eet al langer nauwelijks tot geen varkensvlees. Maar ik kreeg gewoon buikpijn van die grote zeugen die daar lagen te zogen, met 14 biggetjes eromheen. Sommige zeugen hadden rode opgezwollen tepels (ontstoken?), dus ik voelde me meteen verwant aan zo'n zeug met spruw of borstontsteking.
*
  zondag 19 oktober 2008 @ 15:17:35 #107
11682 Moonah
Jolie femme
pi_62504209
quote:
Op zondag 19 oktober 2008 15:15 schreef PM-girl het volgende:
dus ik voelde me meteen verwant aan zo'n zeug met spruw of borstontsteking.
"Bloemen zijn rood jongeman... "
Zo. Dan witte gullie dè ôk wir.
  zondag 19 oktober 2008 @ 15:18:31 #108
11682 Moonah
Jolie femme
pi_62504242
Opmerkelijk trouwens dat zo'n bedrijf zich openstelt. Blijkbaar hebben ze dus zelf écht een blinde vlek voor het leed van die dieren.
"Bloemen zijn rood jongeman... "
Zo. Dan witte gullie dè ôk wir.
  zondag 19 oktober 2008 @ 15:33:46 #109
94046 PM-girl
pi_62504580
Op zich was het wel een net bedrijf, allemaal afgeschermde ruimtes enzo, waardoor het geen herrie of ontzettende modderzooi was. Maar de hokjes bleven klein, de zeugen zaten nog steeds vast in van die hekken en ik heb geen buitenverblijf gezien.
*
  zondag 19 oktober 2008 @ 15:49:39 #110
131983 debuurvrouw
The girl nextdoor
pi_62504948
oh ja, die open dag... Wat doen we dieren wat aan voor onze eigen portemonnee. Ik steek mijn hoofd nog even in het zand, al eten we nagenoeg geen varkensvlees.

Nog even een update over zoon. Hij is net wel gegaan. Husb vond dat wij niet voor een ander kunnen bepalen wat een "normaal " feestje is en dat onze oudste verstandig genoeg is zich te redden. En natuurlijk heeft hij daar wel een punt. Één ander kind mocht niet mee, zijn beste vriend gaat wel mee.
Moeder heeft aangegeven steeds bij de kinderen te blijven en daar vertrouwen we dan op. Husb heeft nog wel aangegeven dat hij het een hele verantwoordelijkheid vond, zo met andermans kinderen een heel end rijden. Reactie van moeder: "ja, jullie zijn wel altijd heel voorzichtig met de kinderen"

Maar goed, ik voel me er niet al te vervelend bij . Hij is ook écht verstandig en natuurlijk 'al" 9. Loslaten is wel heel moeilijk
Het maakt ook niet uit of je koopt, kraakt of huurt, buurvrouw is steeds in de buurt.
  † In Memoriam † zondag 19 oktober 2008 @ 16:16:45 #111
141844 Macka66
Ingewikkeld doekiemonster
pi_62505637
quote:
Op zondag 19 oktober 2008 15:15 schreef PM-girl het volgende:

[..]

Oi, dat is niet zo mooi! Nu maar hopen dat hij idd daarvan geleerd heeft.

Nee, ik eet al langer nauwelijks tot geen varkensvlees. Maar ik kreeg gewoon buikpijn van die grote zeugen die daar lagen te zogen, met 14 biggetjes eromheen. Sommige zeugen hadden rode opgezwollen tepels (ontstoken?), dus ik voelde me meteen verwant aan zo'n zeug met spruw of borstontsteking.
Yikes!
Wij namen laatst met Lucie een kijkje in de stallen van ALH genetics, maar gelukkig hadden we nergens last van
DancingPhoebe op <a href="http://forum.fok.nl/topic/1352192/3/51#73971988" target="_blank" >23/10/09</a>:[/b]
God, wat is het toch een dunne scheidslijn tussen een vrije geest zijn en je plek in het universum niet kennen :')
pi_62505860
spannend debuurvrouw. hopelijk is het een leuk feestje en verloopt alles veilig en wel. ik vind trouwens dat je best je eigen normen daarin mag hanteren hoor, als je 't echt niet vertrouwt laat je je kind toch gewoon niet gaan?
  zondag 19 oktober 2008 @ 16:45:03 #113
131983 debuurvrouw
The girl nextdoor
pi_62506309
quote:
Op zondag 19 oktober 2008 16:25 schreef bixister het volgende:
spannend debuurvrouw. hopelijk is het een leuk feestje en verloopt alles veilig en wel. ik vind trouwens dat je best je eigen normen daarin mag hanteren hoor, als je 't echt niet vertrouwt laat je je kind toch gewoon niet gaan?
Daar heb je gelijk in. En we vertrouwen het dus wel. Husb wat meer dan ik. Maar hij is er ook voor de broodnodige balans Kind had er enorm veel zin in. Dat scheelt ook.
Ik heb er wel een goed genoeg gevoel bij, anders was ie niet gegaan.
Het maakt ook niet uit of je koopt, kraakt of huurt, buurvrouw is steeds in de buurt.
  zondag 19 oktober 2008 @ 16:52:46 #114
73004 Oxymoron
zoekt rust en ruimte
pi_62506488
quote:
Op zondag 19 oktober 2008 13:59 schreef Reinhilde het volgende:
En nu ga ik mijn lief en mijzelf het bed uitschoppen, tijd om wat te gaan doen. Even naar Scheveningen ofzo, lekker de wind door m'n haren!
Ha, toen jij weg wilde gaan, Reinhilde, was ik er al (op Scheveningen), met mijn opa en oma.

Ik ben nu, voor mijn ouders aan het, koken. Pompoentaart met pecannoten, iemand postte dat recept van de week, hier!
Foto's volgen, want dit is een van de eerste dingen, die ik helemaal zelfstandig probeer, te maken!
Er is geen land over dat ik nog ontdekken kan. Er is alleen het eiland dat ik heet. - Ted van Lieshout
OUD Gouden Toetsenbord Award 2010!
  zondag 19 oktober 2008 @ 16:54:03 #115
24188 Belana
kloon van belana
pi_62506511
ow buuf, heb even terug gelezen, dat lijkt me ook lastig zeg. nou ja, nu maar gewoon hopen dat ze het leuk hebben dan
cattie, was jouw wasmachine laatst niet overleden? Nou, de mijne maakt herrie en is dus ook op sterven na dood weten we nu, dus ook maar een nieuwe gekocht. Ook maar meteen 1 waar 7 kilo in kan
een leuke aanbieding van 1 van de nieuwste modellen van aeg lavamat, heeft wat transportschade en ging daarom goedkoper weg. nou, ik zal dat ding eens goed controleren als ie komt, maar een deukje hier en daar zal mij worst wezen.
stormy waters...
sailin'
  zondag 19 oktober 2008 @ 17:11:42 #116
131983 debuurvrouw
The girl nextdoor
pi_62506846
Vast!
Je wasmachine klonk inderdaad niet echt fris, gelukkig dat je een nieuwe kon vinden. En transportschade zou mij ook worst zijn. Wassen moet ie.....
pi_62507001
Die schade komt er meestal uiteindelijk toch wel aan
Ik hoop dat je oudste het naar z`n zin heeft op het feestje debuuf, wilde je er net naar vragen eigenlijk Gaan jullie zelf nou alsnog ook?
Saartje
  zondag 19 oktober 2008 @ 17:31:47 #118
190853 RockabeIIa
pi_62507244
Goed gescoord Belaan

Buurvrouw, komt vast goed maar ik kan me heel goed voorstellen dat je weer opgelucht adem haalt als hij vanavond weer veilig thuis is.

We zijn net naar de kermis geweest. Paardjes geaaid en Vafwages gekeken. De rest maakte ondanks de herrie en al die lampjes niet zo veel indruk op Brent. Wel stond ie flink te dansen als een stripper, as usual, op de beat van die apparaten
  zondag 19 oktober 2008 @ 18:05:11 #119
24188 Belana
kloon van belana
pi_62508010
ik had advies aan de monteur gevraagd, das ten slotte geen verkoper, maar wel iemand met verstand ervan AEG of Bosch / Siemens zijn de beste en dan het liefst een nieuwer type die een motor hebben zonder koolstofborstels, dus daar heb ik op gelet. was die 80 euro aan de monteur ook nog goed besteedt
Ow en hij heeft mijn droger ook even uit elkaar gehad en die is weer even helemaal schoon gemaakt. gelukkig kan die nog even mee.

hahahaha, die Brent, wat een vent
stormy waters...
sailin'
  Jubileum moderator zondag 19 oktober 2008 @ 18:30:39 #120
3660 crew  Lois
*trotse mama*
pi_62508674
Wat verstandig van jou Belaan, advies vragen aan de monteur Ik heb ook een wasmachine zonder koolborstels en iets met een speciale motorophanging. Dat ding is zo verrekte stil dat we ons vaak afvragen of we hem wel hebben aangezet, en dan zitten we er 1 meter naast.

Wij zijn vandaag heerlijk wezen uitwaaien op het strand. Niet lang, want Eva viel na een half uur al languit in de branding , maar het was heerlijk!
En als ze lacht, dan lacht de wereld met haar mee....
Eva ♥ en Iris ♥
  zondag 19 oktober 2008 @ 18:51:13 #121
73004 Oxymoron
zoekt rust en ruimte
pi_62509160
quote:
Op zondag 19 oktober 2008 16:52 schreef Oxymoron het volgende:
Foto's volgen, want dit is een van de eerste dingen, die ik helemaal zelfstandig probeer, te maken!

Gelukt en heel lekker!
Er is geen land over dat ik nog ontdekken kan. Er is alleen het eiland dat ik heet. - Ted van Lieshout
  Redactie Frontpage / Spellchecker zondag 19 oktober 2008 @ 19:04:24 #122
13151 crew  Rewimo
Nederduitse/Mevrouw qltel
pi_62509509
Oxy, dat ziet er goed uit! Vind je koken leuk?
Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
<a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow">http://bijenzonderzorgen.nl/</a> beslist geen BIJ-zaak!
  zondag 19 oktober 2008 @ 19:17:55 #123
101840 Rijstebuiltje
Du Hast.. Du Hast mich
pi_62509868
Yum Yum Oxy !

Dat ziet er heel lekker uit ..
Wir müssen leben, bis wir sterben!
  zondag 19 oktober 2008 @ 19:23:55 #124
73004 Oxymoron
zoekt rust en ruimte
pi_62510033
quote:
Op zondag 19 oktober 2008 19:04 schreef Rewimo het volgende:
Oxy, dat ziet er goed uit! Vind je koken leuk?
Ja, heel leuk. Ik vind het wel moeilijk, maar omdat ik zo van het resultaat houd, ook erg leuk,
  zondag 19 oktober 2008 @ 19:26:42 #125
116890 _evenstar_
Ba-dum-tisssschhh
pi_62510106
oxy goed joh , en ik vind je er goed uit zien
Engaging Infinite Improbability Drive..
pi_62510180
Taart! Ziet er lekker uit Oxy.
Rocka lekker naar de kermis geweest en Lois naar het strand, fijn hoor. Wij zijn vanmiddag een flink eind gaan wandelen. Zo flink dat ik het bij thuiskomst aan mijn benen voelde; ik moet echt weer heel serieus gaan sporten...
Hardloper.
IG @webkim
  zondag 19 oktober 2008 @ 19:29:52 #127
73004 Oxymoron
zoekt rust en ruimte
pi_62510188
Ja, het gaat ook, erg goed met me. Leuk dat je, dat ziet!
pi_62510216
ik ben net op msn uitgescholden door een grietje van 9 jaar

Ze voegde me toe, en aan de hysterische msn-naam te zien had ik al een vermoeden dat ze me voor iemand anders aanzag; er bestaat namelijk iemand met exact mijn naam en dat meiske is nu 9... nja, ik gevraagd van wie ben je? Kreeg ik terug: D0e Ff NoRmAaL!?!! Ik SiT bY j0uW iN dE kLaS!!?!! DuHhH
ik -->
block & delete

Dus nu hebben we maandagochtend op een niet nader te noemen basisschool een heuse pre-puber-meiden-ruzie! zomaar blokkeerde je mij op msn!!
Zomerkind <3 & Winterkind <3
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_62510264
ik sit bij jouw..krijgen die kinderen geen Nederlandse les meer tegenwoordig?
Saartje
  zondag 19 oktober 2008 @ 19:33:00 #130
68900 Saffier
Tobias en Ylana
pi_62510272
Oxy dat ziet er goed uit!
Buuf hoe heeft je zoon het gehad op zijn feestje? En stoer van het loslaten
Ik ben vanmorgen met Tobias ook lekker wezen uitwaaien, eerst bijna een uur gewandeld in een recreatiegebied hier vlakbij en daarna heerlijk buiten in een speelkasteel met glijbanen enzo. Na 2 uur buiten was ik door en door koud en hebben we dat opgelost met een kop soep. Uitwaaien zou ik echt vaker moeten doen.
Hij weet alleen van lekker slapen, en ver daarbuiten lopen schapen.
De zon schijnt op zijn donk're haren, zo blijf ik heel lang naar hem staren.
Wie ben jij in dit leven om je droom op te geven?
Ylana
pi_62510331
quote:
Op zondag 19 oktober 2008 19:32 schreef Maneki.Neko het volgende:
ik sit bij jouw..krijgen die kinderen geen Nederlandse les meer tegenwoordig?
Precies, dat dus, ik zat echt letterlijk achter mn pc.
Als het mijn kind was....

En vooral ook voor elke letter zo'n irritante hysterisch glitterende knipperende emoticon-dinges. Zelfs voor Gerard Joling zou het teveel glitter en hysterisch-heid zijn.
Zomerkind <3 & Winterkind <3
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
  zondag 19 oktober 2008 @ 19:40:13 #132
68900 Saffier
Tobias en Ylana
pi_62510460
Ik vind dat bijna onleesbaar, dat taaltje en ik erger me ook helemaal groen en geel aan dat soort spelfouten
Belaan heb je je machine al uitgeprobeerd?
Hij weet alleen van lekker slapen, en ver daarbuiten lopen schapen.
De zon schijnt op zijn donk're haren, zo blijf ik heel lang naar hem staren.
Wie ben jij in dit leven om je droom op te geven?
Ylana
  zondag 19 oktober 2008 @ 20:06:27 #133
108648 cattie
lieve moeder
pi_62511176
quote:
Op zondag 19 oktober 2008 16:54 schreef Belana het volgende:
ow buuf, heb even terug gelezen, dat lijkt me ook lastig zeg. nou ja, nu maar gewoon hopen dat ze het leuk hebben dan
cattie, was jouw wasmachine laatst niet overleden? Nou, de mijne maakt herrie en is dus ook op sterven na dood weten we nu, dus ook maar een nieuwe gekocht. Ook maar meteen 1 waar 7 kilo in kan
een leuke aanbieding van 1 van de nieuwste modellen van aeg lavamat, heeft wat transportschade en ging daarom goedkoper weg. nou, ik zal dat ding eens goed controleren als ie komt, maar een deukje hier en daar zal mij worst wezen.
Yups, mijne was ook overleden. En de nieuwe (een Siemens, die werd ons ook aangeraden, fijn dat monteurs eensgezind zijn!) draait nu goed zijn wasjes. Fijn dat je een goede deal hebt kunnen maken. Wasmachines zijn al duur genoeg. Een paar krasjes zou mij ook niet uit maken, ding zit toch achter een deur.

Ik heb trouwens een leuk patroon voor de babydeken gevonden en ben sinds vrijdag druk aan het borduren!
  zondag 19 oktober 2008 @ 20:07:29 #134
24188 Belana
kloon van belana
pi_62511207
nee saffier, ik moet hem nog krijgen ik hoop morgen te horen wanneer ie bezorgd kan worden

oxy, dat ziet er lekker uit
stormy waters...
sailin'
pi_62511474
Oxy, het ziet er heerlijk uit! Leuk om jou ook een keer te zien!
We zijn uiteindelijk gaan wandelen in de bosjes van Zanen / Park Clingendael. Was echt lekker, en heerlijk die herfstlucht van het bos.

Lief is nu even de afwas aan het doen, dan DVD-tje kijken samen, en dan lekker tukken.

Debuuf, ik ben erg benieuwd hoe het feestje is geweest! Knap hoor, dat je hem hebt laten gaan, ik weet niet of ik dat gedaan zou hebben..
  zondag 19 oktober 2008 @ 20:59:28 #136
131983 debuurvrouw
The girl nextdoor
pi_62512753
We houden nog even vol, want hij zou ook pas na half tien weer terug zijn.
Als we dan los laten doen we het gelijk goed.
Ben benieuwd naar je deken Cattie. vind het wel bijzonder dat er straks weer een babietje knus mee ligt die ik een beetje "ken"
Ziet er trouwens goed uit die taart Oxy.

wij zijn even lekker wezen wandelen in het bos. Jongste kan nu echt goed zelf starten en remmen bij fietsen dás een opluchting. Leuk om te zien dat ie steeds handiger wordt en ook op zijn trappers gaat staan enzo.
  † In Memoriam † zondag 19 oktober 2008 @ 21:00:54 #137
37843 lady-wrb
kortaf
pi_62512790
wij zijn vanmiddag naar de anubis film geweest.
het was druk
gelukkig hadden we gereserveerd, want hij was uitverkocht.
luca heeft genoten (al kan hij eigenlijk zolang niet stilzitten, hij heeft in de pauze heel hard rondjes gerend met een aantal kinderen )
en zelfs vond het een leuke film.
  zondag 19 oktober 2008 @ 21:44:14 #138
131983 debuurvrouw
The girl nextdoor
pi_62513934
Hij is weer thuis
Hélemaal enthousiast en moe en blij! Gelukkig helemaal heel en was het heel tof. Loslaten loont.

Nu gaan we nog even naar de sterrenwacht. Die is tot 23.00 open en het is toch vakantie
  zondag 19 oktober 2008 @ 21:56:03 #139
190853 RockabeIIa
pi_62514285
Gelukkig maar debuuf
  Redactie Frontpage / Spellchecker zondag 19 oktober 2008 @ 21:57:53 #140
13151 crew  Rewimo
Nederduitse/Mevrouw qltel
pi_62514336
Fijn dat hij het leuk heeft gehad, buuv

Christan was helemaal afgepeigerd en wilde om kwart over 7 zelf naar bed En dat terwijl hij vanaf nu om half 8 mag (hij mag elk jaar een kwartier later). Maar hij is toch al geen opblijver
Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
<a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow">http://bijenzonderzorgen.nl/</a> beslist geen BIJ-zaak!
pi_62514437
fijn dat 't goed gegaan is, debuurvrouw! en wat leuk, de sterrenwacht. wonen jullie daar dicht bij?
pi_62514480
half 8? wow Oudste hier gaat om 8 uur, en slaapt vaak om 9 uur nog niet. Die zou ook rustig op kunnen blijven tot na middernacht..ik weet niet waar hij die energie vandaan haalt

Fijn dat alles goed is gegaan debuuf! Klinkt leuk de sterrenwacht, wil ik ook nog eens doen met mijn kinders

Komen er nog OUDverkiezingen dit jaar, trouwens?
Saartje
  zondag 19 oktober 2008 @ 22:08:55 #143
7554 Spuuglokje
Domestic Goddess
pi_62514685
Ik vind je stoer debuurvrouw, dat je je zoon hebt durven laten gaan. Doodeng zou ik het vinden. Maar ja, 9 jaar... het grote loslaten moet eens beginnen. Gelukkig is ie weer thuis! En leuk dat je nog even naar de sterrenwacht gaan!
Klinkt als een heerlijk filmmiddagje, lady-wrb.
Mijn ouders waren er vandaag, en we zijn met z'n allen naar de dierentuin in Emmen geweest. Ik heb me af en toe behoorlijk geschaamd voor m'n eigen kinderen. Man, wat kan Wouter janken (letterlijk en figuurlijk) en Sterre was fijn een half uur foetsie. En Tristan luisterde slecht. Wat zullen m'n ouders wel niet denken, die hele opvoeding leek in een klap weggevaagd. Resultaat: Vanavond mag Wouter niet bij Sterre logeren (in de vakantie mag dat af en toe, bij elkaar op de kamer logeren) en morgen iedereen een gamestraf (= hele dag niet gamen). Dat leverde uiteraard nog meer gejammer op. Dit wordt een heerlijke, ontspannen herfstvakantie, ik voel het aan m'n water...
  zondag 19 oktober 2008 @ 22:12:46 #144
3011 E.T.
hormonaal stuiterballetje
pi_62514799
Oef Spuug

Saskia gaat dinsdag bij mijn broer logeren tot vrijdag waarschijnlijk. We gingen even overleggen hoeveel nachtjes.. Saskia: 'vijf? zes?".. Ik: "twee? drie?"
Neef van 9 en nicht van 12 vinden zo'n kleintje wel grappig en Saskia wil alles wat zij kunnen
I can only please one person per day. Today is not your day. Tomorrow isn't looking too good either.
  zondag 19 oktober 2008 @ 22:20:58 #145
190853 RockabeIIa
pi_62515080
Spuug toch. Volgende keer beter aanlijnen dan
  zondag 19 oktober 2008 @ 22:22:25 #146
7554 Spuuglokje
Domestic Goddess
pi_62515118
Ja Rocka, dat is wel een oplossing.
pi_62515342
spuuglokje! nog wel foto's gemaakt?
  zondag 19 oktober 2008 @ 22:30:17 #148
190853 RockabeIIa
pi_62515403
Bix! Lekker sarcastje
Nog gekeken naar de laarsjes? Durf het bijna niet te zeggen.
  zondag 19 oktober 2008 @ 22:31:47 #149
7554 Spuuglokje
Domestic Goddess
pi_62515448
Ja, wel een paar. En oh wat leek het weer idyllisch. Ik zal morgen eens kijken of er wat leuks op staat. Nu ben ik te lam om 't snoertje te pakken en zo.
pi_62515524
Spuug, ik moest erg lachen om je post. Het zal voor jou vast niet leuk zijn geweest, maar ik zag het hélemaal voor me!
-If I know I'm going crazy, I must not be insane-!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')