Of nietquote:Op zondag 19 oktober 2008 13:16 schreef Reinhilde het volgende:
Hihi, Jen in een groot bed, arm popje.
Wij vieren nu al een paar jaar Sinterkerst, dus tegelijk. En dan dus met surprises, op kerstavond of 2e kerstdag, incl. Sinterklaascadeaupapier, pepernoten, kerstboom, etc.
Zo vroeg mijn broertje (14) laatst: we moeten ook een lootje maken voor baby he, voor een plaagsurprise!
(Mijn zusje en ik maakten altijd plaagsurprises voor hem, dat weet ie pas 3 jaar dat wij dat deden.) Maar hij vond dus dat hij dit jaar al wel een surprise kon maken voor baby. Die dan dus echt net-net-net geboren is.![]()
Nou, ik hoop toch echt van wel, 24 december is wel erg ver na 26 november!quote:
Oi, dat is niet zo mooi! Nu maar hopen dat hij idd daarvan geleerd heeft.quote:Op zondag 19 oktober 2008 15:05 schreef RockabeIIa het volgende:
Niks klimmen PM, hij kukelde er met slaapzak en al zo overheen. Kwestie van koppeltje duikelen ...![]()
Ben je nu vegetarisch geworden?
Ik wel, na die taart van jou gister
quote:Op zondag 19 oktober 2008 15:15 schreef PM-girl het volgende:
dus ik voelde me meteen verwant aan zo'n zeug met spruw of borstontsteking.
quote:Op zondag 19 oktober 2008 15:15 schreef PM-girl het volgende:
[..]
Oi, dat is niet zo mooi! Nu maar hopen dat hij idd daarvan geleerd heeft.
Nee, ik eet al langer nauwelijks tot geen varkensvlees. Maar ik kreeg gewoon buikpijn van die grote zeugen die daar lagen te zogen, met 14 biggetjes eromheen. Sommige zeugen hadden rode opgezwollen tepels (ontstoken?), dus ik voelde me meteen verwant aan zo'n zeug met spruw of borstontsteking.
Daar heb je gelijk in. En we vertrouwen het dus wel. Husb wat meer dan ik. Maar hij is er ook voor de broodnodige balansquote:Op zondag 19 oktober 2008 16:25 schreef bixister het volgende:
spannend debuurvrouw. hopelijk is het een leuk feestje en verloopt alles veilig en wel. ik vind trouwens dat je best je eigen normen daarin mag hanteren hoor, als je 't echt niet vertrouwt laat je je kind toch gewoon niet gaan?
Ha, toen jij weg wilde gaan, Reinhilde, was ik er al (op Scheveningen), met mijn opa en oma.quote:Op zondag 19 oktober 2008 13:59 schreef Reinhilde het volgende:
En nu ga ik mijn lief en mijzelf het bed uitschoppen, tijd om wat te gaan doen. Even naar Scheveningen ofzo, lekker de wind door m'n haren!
quote:Op zondag 19 oktober 2008 16:52 schreef Oxymoron het volgende:
Foto's volgen, want dit is een van de eerste dingen, die ik helemaal zelfstandig probeer, te maken!
Ja, heel leuk. Ik vind het wel moeilijk, maar omdat ik zo van het resultaat houd, ook erg leuk,quote:Op zondag 19 oktober 2008 19:04 schreef Rewimo het volgende:
Oxy, dat ziet er goed uit!Vind je koken leuk?
Precies, dat dus, ik zat echt letterlijkquote:Op zondag 19 oktober 2008 19:32 schreef Maneki.Neko het volgende:
ik sit bij jouw..krijgen die kinderen geen Nederlandse les meer tegenwoordig?
Yups, mijne was ook overleden. En de nieuwe (een Siemens, die werd ons ook aangeraden, fijn dat monteurs eensgezind zijn!) draait nu goed zijn wasjes. Fijn dat je een goede deal hebt kunnen maken. Wasmachines zijn al duur genoeg. Een paar krasjes zou mij ook niet uit maken, ding zit toch achter een deur.quote:Op zondag 19 oktober 2008 16:54 schreef Belana het volgende:
ow buuf, heb even terug gelezen, dat lijkt me ook lastig zeg. nou ja, nu maar gewoon hopen dat ze het leuk hebben dan
cattie, was jouw wasmachine laatst niet overleden? Nou, de mijne maakt herrie en is dus ook op sterven na dood weten we nu, dus ook maar een nieuwe gekocht. Ook maar meteen 1 waar 7 kilo in kan
een leuke aanbieding van 1 van de nieuwste modellen van aeg lavamat, heeft wat transportschade en ging daarom goedkoper weg. nou, ik zal dat ding eens goed controleren als ie komt, maar een deukje hier en daar zal mij worst wezen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |