abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_62515686
quote:
Op zondag 19 oktober 2008 22:30 schreef RockabeIIa het volgende:
Bix! Lekker sarcastje
Nog gekeken naar de laarsjes? Durf het bijna niet te zeggen.
goed dat je 't zeg! ik ga meteen even kijken.
pi_62515747
en weer terug: ze zijn maat 27! misschien voor nu nog iets te ruim, maar je mag ze hebben hoor!
  zondag 19 oktober 2008 @ 22:43:27 #153
190853 RockabeIIa
Embracing my inner trailerpark
pi_62515766
Ja graag Dikke sok aan en dan lukt het vast wel!

Ik pb je
I'm so glamourous I piss glitter!
  zondag 19 oktober 2008 @ 23:08:29 #154
118901 Lishe
Verse Soep!
pi_62516516
Maneki, lijkt me leuk, kunnen de campagnes weer losbarsten. Als ik goed was in icons maken wierp ik me op als vrijwilligster, maar ik kan dat niet.

Heeft iemand Grijs hier alweer gezien na gister? Vind het raar dat ze de enige is die nog niet gereageerd heeft in het topic. (Of kijk ik erover heen?)
Geluk zit in een klein Wolkje
Wil degene die vroeg om een witte kerst ook even vragen naar een mooie zomer?
pi_62516845
Grijs is nou niet de meest frequente poster hier, dus ik vind het op zich niet meteen verontrustend dat ze zich nog niet gemeld heeft. maar inderdaad, ze heeft nog niet gepost sinds gisteren.
  zondag 19 oktober 2008 @ 23:22:57 #156
118901 Lishe
Verse Soep!
pi_62516915
Dank u. Gerustgesteld.
  † In Memoriam † zondag 19 oktober 2008 @ 23:23:52 #157
141844 Macka66
Ingewikkeld doekiemonster
pi_62516945
Oxy, je hebt mijn favoriete recept gemaakt. Wat leuk! De foto's vind ik ook leuk om te zien, en de taart ziet er uit om te smullen
DancingPhoebe op <a href="http://forum.fok.nl/topic/1352192/3/51#73971988" target="_blank" >23/10/09</a>:[/b]
God, wat is het toch een dunne scheidslijn tussen een vrije geest zijn en je plek in het universum niet kennen :')
pi_62517308
quote:
Op zondag 19 oktober 2008 23:22 schreef Lishe het volgende:
Dank u. Gerustgesteld.
haha lishe, nou begin ik juist weer te twijfelen, of ik niet toch moet proberen contact op te nemen. maar stel, ze was niet thuis gekomen gisteren, dan had haar man hier vast wel even een oproep geplaatst, denk je niet?

oxy, leuk dat de taart zo goed gelukt was. en ik krijg er ook meteen weer zin in, om die een keer te maken. lijkt me echt verrukkelijk!
  zondag 19 oktober 2008 @ 23:39:34 #159
118901 Lishe
Verse Soep!
pi_62517368
Oeps, sorry. We kijken het nog een paar dagen aan.
  † In Memoriam † maandag 20 oktober 2008 @ 07:29:13 #160
37843 lady-wrb
kortaf
pi_62520466
quote:
Op zondag 19 oktober 2008 22:08 schreef Spuuglokje het volgende:
Mijn ouders waren er vandaag, en we zijn met z'n allen naar de dierentuin in Emmen geweest. Ik heb me af en toe behoorlijk geschaamd voor m'n eigen kinderen. Man, wat kan Wouter janken (letterlijk en figuurlijk) en Sterre was fijn een half uur foetsie. En Tristan luisterde slecht. Wat zullen m'n ouders wel niet denken, die hele opvoeding leek in een klap weggevaagd. Resultaat: Vanavond mag Wouter niet bij Sterre logeren (in de vakantie mag dat af en toe, bij elkaar op de kamer logeren) en morgen iedereen een gamestraf (= hele dag niet gamen). Dat leverde uiteraard nog meer gejammer op. Dit wordt een heerlijke, ontspannen herfstvakantie, ik voel het aan m'n water...
dat had ik wel van een afstandje willen bekijken
heerlijk toch, ze gedragen zich als echte kinderen

dat half uur zoek zijn vind ik dan nog het vervelendste. is sterre zo'n wegloopster? luca wel. heel irritant, maar hij kan er eigenlijk niets aan doen.
pi_62520483
Grijs heeft gepost Lishe!

Debuurvrouw, wat fijn dat je oudste weer helemaal heel thuis is en er zo van genoten heeft. Tof!

Wat zijn OUD-verkiezingen precies? Haal me denk ik rare dingen in mijn hoofd.
  maandag 20 oktober 2008 @ 07:36:51 #162
190853 RockabeIIa
pi_62520492
Reinhilde, zie Lishe's avatar Dat waren 2 van de prijzen bijv.
pi_62520528
? Ik zie gewoon Lishe staan in haar avatar
  maandag 20 oktober 2008 @ 07:47:32 #164
190853 RockabeIIa
pi_62520530
Dat bewegende beeld zie je niet?

Ik moet er vandoor.
fijne dag!
pi_62520557
Bij Lishe een bewegend beeld? Nee, zie ik niet? Ik zal eens een andere instelling proberen.
pi_62520560
Wat moet dat mooi zijn om jullie te zien van een afstandje Spuuglokje.

Lekkere taart Oxy, smaakte hij ook zo goed?

Leuk! Naar de sterrewacht. Als Anna groot is, moet ik mezelf echt in gaan houden om d'r niet overal mee naar toe te slepen. We kwamen er gisteren achter dat er een kaasboerderij zit twee dorpen verderop. Ook zoiets moois.
"wat een heerlijke yppiaanse reactie! Vol begrip, nooit veroordelend en zeker niet stekelig! #hulde"
Hoe langer de weg naar de top, hoe mooier het uitzicht!
*OUD heilige*
pi_62520573
ok, ik heb een andere lay-out en nu zie ik het wel!
Maar hoe gaat het dan in z'n werk, die OUD verkiezing?
  maandag 20 oktober 2008 @ 08:41:01 #168
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_62520902

Ons alarm ging vannacht om 2 uur zomaar af.
Ik rechtovereind in bed en F. stond al na 2 tellen beneden met een eind hout in zijn handen.
Het was de achterdeur volgens het apparaat.
Overal gekeken, nergens iets te zien. Alles zat nog op slot, alle ramen zaten overal nog in. Geen licht ook in de tuin (op een sensor).
Ik gelijk koppijn en kotsmisselijk.

Na een uur ging het kreng weer af, we sliepen net weer bijna.
Wrsch een leeg batterijtje dus. Maar dat mag dan wel iets subtieler duidelijk gemaakt worden dan zo.

Nu maar eens even gauw wat boodschapjes doen.
Sasha en ik gaan zo naar Amsterdam voor dat bewegingsonderzoek waar hier een hele tijd terug een oproepje voor gedaan werd.
pi_62521156
Gatver BE, lijkt me echt heel eng als je alarm zomaar af gaat!

Veel plezier in Amsterdam!
  maandag 20 oktober 2008 @ 09:10:49 #170
73004 Oxymoron
zoekt rust en ruimte
pi_62521264
Ik ga op vakantie! Tot vrijdag, weet niet, of ik wel online kan komen daar, dus tot ziens!

P.S. en de taart was héél erg lekker!
Er is geen land over dat ik nog ontdekken kan. Er is alleen het eiland dat ik heet. - Ted van Lieshout
OUD Gouden Toetsenbord Award 2010!
pi_62521303
Veel plezier Oxy!
  maandag 20 oktober 2008 @ 09:55:13 #172
131983 debuurvrouw
The girl nextdoor
pi_62522118
De sterrenwacht was dicht
Via de site oktober kennismaand gezien dat er open dag was. Maar alles op slot. husb gebeld, die de site doorgespit, ik bellen.
Zegt die man: ja, er waren maar 20 mensen de hele dag en vanaf 9 uur was het rustig, dus we zijn maar weg gegaan. We waren zo teleurgesteld.
Gelukkig was het redelijk vlakbij maar ik vond het echt de stomste uitleg by far. En ging ie mij de schuld geven dat ik pas om 22.30 kwam
Ow, Spuug, heerlijk te lezen dat andere kinderen zich ook als losgelsagen bavianen kunnen gedragen. Voor jou verschrikkelijk, voor anderen fijn om te lezen dat het des kinds is

[ Bericht 2% gewijzigd door debuurvrouw op 20-10-2008 10:57:51 ]
Het maakt ook niet uit of je koopt, kraakt of huurt, buurvrouw is steeds in de buurt.
  maandag 20 oktober 2008 @ 09:55:57 #173
131983 debuurvrouw
The girl nextdoor
pi_62522129
Ow, en wat eng van je alarm BE, ik sliep van de adrenaline denk ik niet meer. Hopelijk is het echt de batterij.
En fijne vakantie Oxy!
Het maakt ook niet uit of je koopt, kraakt of huurt, buurvrouw is steeds in de buurt.
  maandag 20 oktober 2008 @ 10:40:00 #174
7554 Spuuglokje
Domestic Goddess
pi_62523032
quote:
Op maandag 20 oktober 2008 07:29 schreef lady-wrb het volgende:

[..]

dat had ik wel van een afstandje willen bekijken
heerlijk toch, ze gedragen zich als echte kinderen

dat half uur zoek zijn vind ik dan nog het vervelendste. is sterre zo'n wegloopster? luca wel. heel irritant, maar hij kan er eigenlijk niets aan doen.
Het zat zo: Wouter had een mobieltje mee. Omdat Wouter erg graag niét meeloopt in groepjes (goh van wie zou hij het hebben ) mocht hij van mij alleen op pad, omdat ik hem toch wel kon bereiken als we bijvoorbeeld iets gingen drinken. Sterre (die hem de hele heenreis had zitten treiteren met zijn gejammer en z'n dwarse gedrag) had natuurlijk ook wel zin om spannend op avontuur te gaan. Dus ging ze poeslief tegen Wouter doen (oh oh ze is een meester in het bespelen van mensen) en hij wilde haar dus uiteindelijk heel graag mee op zijn ontdekkingstocht. Op voorwaarde dat híj precies mocht beslissen waar ze heengingen en dat Sterre dus precies deed wat hij zei (jaja, uitmelken dat je de macht in handen hebt). Maar goed, uiteindelijk wilde Sterre dus een kant op en Wouter had dat niet door, die dacht dat zijn zusje volgzaam was (hoe kun je het denken, Wouter ) en toen werden wij dus ingeschakeld voor een zoektocht. Dat duurde dus een half uur. Buikpijn hoor, je denkt toch aan kidnapping en dergelijke, ook al weet je dat Sterre nergens last van heeft, die geniet wel in d'r eentje. *Zucht.*

Debuurvrouw wat vre-se-lijk belachelijk dat ze de sterrenwacht dicht hadden gedaan. Dat moet toch niet kunnen? Je rekent erop dat het open is en dat kom je voor een dichte deur. Stom!
  Redactie Frontpage / Spellchecker maandag 20 oktober 2008 @ 10:44:48 #175
13151 crew  Rewimo
Nederduitse/Mevrouw qltel
pi_62523129
Tot zover Sterres vrijheden natuurlijk Maar lekker stressen zoiets inderdaad
Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
<a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow">http://bijenzonderzorgen.nl/</a> beslist geen BIJ-zaak!
  maandag 20 oktober 2008 @ 10:52:43 #176
61800 Rottdog
May all your dreams come true
pi_62523285
Klinkt echt als een gezellig dagje uit
  maandag 20 oktober 2008 @ 11:03:05 #177
37150 livelink
keek op mijn week ( © DJ11)
pi_62523519
quote:
Op maandag 20 oktober 2008 10:44 schreef Rewimo het volgende:
Tot zover Sterres vrijheden natuurlijk Maar lekker stressen zoiets inderdaad
Of Sterre volgende keer haar eigen mobieltje geven, natuurlijk
Als je goed om je heen kijkt zie je dat alles gekleurd is.
  maandag 20 oktober 2008 @ 11:18:31 #178
3142 m@x
Do, a deer, a female deer
pi_62523881
Wat een drama Spuug. Dat ljkt me echt een vreselijk uitstapje. Gelukkig hebben jullie Sterre weer op kunnen sporen. Ik liep vroeger ook altijd weg en verbaasde me dan over het feit dat mijn ouders altijd boos waren als ze me terugvonden. Je zou toch denken dat je dolblij bent als je je kind weer terughebt
Oops! Did I just roll my eyes out loud?
♥ Huisje, boompje, fietstas ♥
♥ There is no way to happiness, happiness is the way ♥
  † In Memoriam † maandag 20 oktober 2008 @ 11:36:04 #179
7074 moussy
kuttekop
pi_62524310
Spuug, wat een hel.. Mijn kinderen willen ook nog wel eens gaan uitsloven op een negatieve manier, maar vooral als er vreemden bij zijn. Waarschijnlijk iets om even te laten zien hoe ver ze kunnen gaan

Laatst zei ik nog dat ik niet dood gevonden wilde worden in Den Haag... Maar in ons durp is het ook niet echt gezellig. Ik denk dat het haast niet zo veel meer uitmaakt met een grote stad
Je zou er haast een boek over schrijven!
  Redactie Frontpage / Spellchecker maandag 20 oktober 2008 @ 11:56:17 #180
13151 crew  Rewimo
pi_62524818
Zulke dingen gebeuren helaas overal... Je mag alleen hopen dat je er zelf niet mee geconfronteerd wordt.
Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
<a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow">http://bijenzonderzorgen.nl/</a> beslist geen BIJ-zaak!
  maandag 20 oktober 2008 @ 11:57:06 #181
37367 Memmel
Beppie, gekke meid.
pi_62524838
BE, ik had het vorige week ook! Ik was alleen thuis en ik trek met mijn slaperige hoofd de deur naar de garage open. Gaat dat ding loeien! Heb de hele dag koppijn gehad en Anna werd ook hysterisch wakker!
Cavia's zijn geen varkentjes en ze komen niet uit Guinea. Waarom cavia's dan toch als 'biggetjes' werden betiteld is onzeker maar dit heeft waarschijnlijk te maken met de piepende en knorrende geluiden die ze frequent maken.
  maandag 20 oktober 2008 @ 12:49:53 #182
118901 Lishe
Verse Soep!
pi_62526031
Ik wist niet dat ik die bewegende avatar nog had. Wat overdreven van mezelf! Haha, ik zal ´s op zoek gaan naar een andere. (Ik zie alleen een oranje)

Spuug, wat een dag. Hopelijk vonden je ouders het wel leuk?
  FOK!Fotograaf / Beeldredactie maandag 20 oktober 2008 @ 12:52:39 #183
68600 crew  Ynske
Bedankt voor de zon...
pi_62526087
quote:
Op maandag 20 oktober 2008 12:49 schreef Lishe het volgende:
Ik wist niet dat ik die bewegende avatar nog had. Wat overdreven van mezelf! Haha, ik zal ´s op zoek gaan naar een andere. (Ik zie alleen een oranje)

Spuug, wat een dag. Hopelijk vonden je ouders het wel leuk?
de oranje heb je als upload icoon
die andere als webicoon
er zijn mensen die hebben ingesteld staan dat ze alleen de webicoon zien, als je dat vakje leegmaakt krijgen ze geloof ik wel de uploadicoon te zien,
je kunt ze ook beide in je profiel zien staan.
Today is life -
the only life you are sure of. Make the most of today.

Dale Carnegie
pi_62526088
Ik zag ook alleen de oranje Lishe, dus ik snapte er al niks van. Ik heb m nu op een andere lay-out staan, maar die vind ik echt 10x niks. Dus ik ga maar weer terug naar de 'baggerlayout'.
Ik vind jouw oranje avatar heeeeeel leuk btw.
  maandag 20 oktober 2008 @ 13:18:53 #185
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_62526639
Oh Spuug, wat een dag is dat geweest dan zeg!
quote:
Op maandag 20 oktober 2008 11:57 schreef Memmel het volgende:
BE, ik had het vorige week ook! Ik was alleen thuis en ik trek met mijn slaperige hoofd de deur naar de garage open. Gaat dat ding loeien! Heb de hele dag koppijn gehad en Anna werd ook hysterisch wakker!
Ja ok, maar dan doe je het tenminste nog zelf. Wij lagen gewoon lekker te slapen om 2 uur 's nachts.
Maar het gebeurd ons idd ook nog wel eens dat we 's ochtends het alarm niet uitzetten en dan de tuin inlopen. Dan ben je idd wel gelijk wakker!
  maandag 20 oktober 2008 @ 14:32:03 #186
37367 Memmel
Beppie, gekke meid.
pi_62528455
Ik ben in het vorige huis ook wel eens midden in de nacht gebeld door de meldkamer (wij hebben zo'n doorgeschakeld alarm). Dat ze een melding hadden van autobedrijf zus en zo en of er een inbraak was. Ja, weet ik veel, ik lig hier te slapen en heb geen autobedrijf...tot 3 keer aan toe! Het scheelde 1 nummertje in het telefoonnummer
Cavia's zijn geen varkentjes en ze komen niet uit Guinea. Waarom cavia's dan toch als 'biggetjes' werden betiteld is onzeker maar dit heeft waarschijnlijk te maken met de piepende en knorrende geluiden die ze frequent maken.
  maandag 20 oktober 2008 @ 14:34:11 #187
9247 texelonia
ploetermoeder
pi_62528521
Noah en ik waren net boodschappen doen, Noah zat in het boodschappen gedeelte van het winkelwagentje, dus niet in het stoeltje. Bij de kassa ging Noah staan in het wagentje, en we gaven elkaar even een kus. Achter me hoorde ik al een vertederde "Aaahhh" van 2 'meisjes', paar jaar jonger dan ik. Noah was verder zijn gewoonlijke schattige zelf En achter me hoorde ik de meisjes, "Zo eentje wil ik ook!" 'Ja, eentje die gewoon vrolijk is' (Noah huilt idd nooit ) De ene wilde blijkbaar niet naar een andere snellere rij, want de ander zei "Vanaf die rij kun je ook naar het lieve kindje kijken"

Altijd leuk om zoiets te horen!
Rest your head close to my heart
Never to part, baby of mine
©Dumbo
While we try to teach our children all about life, our children teach us what life is all about.
  Redactie Frontpage / Spellchecker maandag 20 oktober 2008 @ 14:36:20 #188
13151 crew  Rewimo
pi_62528581
Daar kun je zo van genieten hè, zulke dingen
  maandag 20 oktober 2008 @ 14:39:36 #189
9247 texelonia
ploetermoeder
pi_62528664
quote:
Op maandag 20 oktober 2008 14:32 schreef Memmel het volgende:
Ik ben in het vorige huis ook wel eens midden in de nacht gebeld door de meldkamer (wij hebben zo'n doorgeschakeld alarm). Dat ze een melding hadden van autobedrijf zus en zo en of er een inbraak was. Ja, weet ik veel, ik lig hier te slapen en heb geen autobedrijf...tot 3 keer aan toe! Het scheelde 1 nummertje in het telefoonnummer
Er zal maar bij je ingebroken worden en er komt niemand omdat ze het verkeerde nummer bellen

En zo hadden wij laatst de brandweer op het werk. Iemand kwam de parkeergarage niet uit en heeft in paniek het brandalarm af laten gaan. Ik dacht, als er iets is hoor ik het wel van de receptioniste om de hoek, en werkte gewoon verder. Even later zie ik de brandweer voorrijden, toen dacht ik wel even "er zal toch niet echt rband zijn? " Maar bij de handmelder gaat er meteen een melding naar de brandweer. Anders had je nog 3 minuten om het tegen te houden, maar dat kon nu dus niet.
Rest your head close to my heart
Never to part, baby of mine
©Dumbo
While we try to teach our children all about life, our children teach us what life is all about.
  maandag 20 oktober 2008 @ 15:08:39 #190
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_62529423
Daar ben je dan ook niet echt gelukkig mee Memmel.

Tex, leuk he, als mensen zo vertederd zijn door jouw kindje.
  † In Memoriam † maandag 20 oktober 2008 @ 15:14:51 #191
7074 moussy
kuttekop
pi_62529575
quote:
Op maandag 20 oktober 2008 14:39 schreef texelonia het volgende:

[..]

Er zal maar bij je ingebroken worden en er komt niemand omdat ze het verkeerde nummer bellen

En zo hadden wij laatst de brandweer op het werk. Iemand kwam de parkeergarage niet uit en heeft in paniek het brandalarm af laten gaan. Ik dacht, als er iets is hoor ik het wel van de receptioniste om de hoek, en werkte gewoon verder. Even later zie ik de brandweer voorrijden, toen dacht ik wel even "er zal toch niet echt rband zijn? " Maar bij de handmelder gaat er meteen een melding naar de brandweer. Anders had je nog 3 minuten om het tegen te houden, maar dat kon nu dus niet.

Op mijn werk lopen we met alarmpiepers, ik hoorde constant piepers met brandmeldingen af gaan, alleen die van mij niet waarschijnlijk is het al weken zo dat ie zo vaag doet.. ik heb hem nu maar ingeleverd ter reparatie
Je zou er haast een boek over schrijven!
  maandag 20 oktober 2008 @ 18:44:14 #192
7554 Spuuglokje
Domestic Goddess
pi_62534799
BE, ik hoop dat het inderdaad aan de batterij lag. Dit wil je niet nog een nacht meemaken. Hoe was het bij dat onderzoek vanmiddag? Werkte Sasha goed mee?
  Jubileum moderator maandag 20 oktober 2008 @ 19:55:06 #193
3660 crew  Lois
*trotse mama*
pi_62536711
Spuug je vertelt het zo beeldend dat ik het helemaal voor me zie Wat een dag heb jij gehad

Niet om je terecht te wijzen hoor (echt niet!) maar Jeroen en ik hadden het net over je kinderen alleen laten in attractieparken en musea enzo, dat dat eigenlijk te zot voor woorden is dat dat niet meer kan. (gezien dat gebeuren op de luchtbasis)
Ik weet dat Iris het heel stoer vind om ergens alleen naar het toilet te gaan, als we bijv. in een speeltuin oid zijn. Dat doen we dus nooit zonder stiekem toezicht, maar eng zijn dit soort berichten wel.

BE wat eng dat alarm! Die inbraakschrik raak je nooit echt meer kwijt he?
En als ze lacht, dan lacht de wereld met haar mee....
Eva ♥ en Iris ♥
  maandag 20 oktober 2008 @ 20:36:43 #194
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_62537956
Ja, Sasha deed het heel goed Spuug. Netjes het balletje pakken als het langs kwam. Ok, niet elke keer, maar toch vaak wel. En hij hield het nog echt lang vol ook.

Er zit nu een nieuw batterijtje op de sensor en de boel staat weer op scherp nu om te zien of het nou goed gaat.
Je raakt het idd nooit meer kwijt Lois. Toevallig dat ik van de week al tegen F. gezegd had dat ik toch schrikkeriger in huis ben nu het weer donker is 's avonds. Dingen die je hoort die je niet helemaal thuis kan brengen enzo. Echt niet tof...
  maandag 20 oktober 2008 @ 20:56:44 #195
7554 Spuuglokje
Domestic Goddess
pi_62538468
quote:
Op maandag 20 oktober 2008 19:55 schreef Lois het volgende:
Niet om je terecht te wijzen hoor (echt niet!) maar Jeroen en ik hadden het net over je kinderen alleen laten in attractieparken en musea enzo, dat dat eigenlijk te zot voor woorden is dat dat niet meer kan. (gezien dat gebeuren op de luchtbasis)

Maar je hebt wel gelijk hoor Lois. En dat bedenk je je pas als ze inderdaad weg is. Stel dát, ja. Ik vind mijn kinderen heel mondig en zelfstandig, maar wat doet een kind tegen een grote vent die kwaad wil? Het was gewoon niet een goed idee om ze alleen op pad te laten gaan.
  maandag 20 oktober 2008 @ 21:23:26 #196
94046 PM-girl
Is geen haartje betoeterd...
pi_62539305
Brrr wat akelig zo'n alarm midden in de nacht! Ik ben nog steeds wat huiverig na die inbraak bij de achterburen.
We krijgen hier soms van de zaak zo'n telefoontje 's nachts. Meestal is het gelukkig storing en kunnen ze dat ook direct uitlezen en uitzetten!
...maar weI in de aap gelogeerd :P
*
Ik stuur al sinds oktober 2006 PM's, word ik dan nu PM-woman?
Laat maar: PMS-girl it is.....
  maandag 20 oktober 2008 @ 21:24:31 #197
190853 RockabeIIa
pi_62539334
BE gatver. Maar gelukkig heb je een reddende engel! Maar nu voelt het zeker 10x zo zwaar als in de pre_s. tijd.
  maandag 20 oktober 2008 @ 21:42:02 #198
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_62539911
Ja klopt. Toen ik in Canada zat van de zomer is F. ook eens 's nachts het hele huis door gegaan omdat hij iets hoorde en hij zei later dat hij er idd ook maar steeds bij na dacht 'als ik toch maar niet iemand tegen kom, wat als ze me nu overhoop steken, dan ligt hij alleen boven'.
En dat was gisteren ook. F. die het huis door gaat en ik die boven blijf om geen risico's te lopen.
  maandag 20 oktober 2008 @ 21:47:12 #199
94046 PM-girl
Is geen haartje betoeterd...
pi_62540068
Man, die bridget op rtl5 is hilarisch
...maar weI in de aap gelogeerd :P
*
Ik stuur al sinds oktober 2006 PM's, word ik dan nu PM-woman?
Laat maar: PMS-girl it is.....
  maandag 20 oktober 2008 @ 22:19:55 #200
7554 Spuuglokje
Domestic Goddess
pi_62541132
Meen je dat nou, PM-girl? Ik vind dat zo'n vreselijk wijf. Ja, een ander woord weet ik niet zo gauw. Ik heb echt een hekel aan hoe zij doet. Niet grappig, arrogant, irritant. Ik zie er letterlijk en figuurlijk geen aardigheid in.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')