quote:Op zondag 19 oktober 2008 22:30 schreef RockabeIIa het volgende:
Bix!Lekker sarcastje
Nog gekeken naar de laarsjes? Durf het bijna niet te zeggen.
haha lishe, nou begin ik juist weer te twijfelen, of ik niet toch moet proberen contact op te nemen.quote:Op zondag 19 oktober 2008 23:22 schreef Lishe het volgende:
Dank u. Gerustgesteld.
dat had ik wel van een afstandje willen bekijkenquote:Op zondag 19 oktober 2008 22:08 schreef Spuuglokje het volgende:
Mijn ouders waren er vandaag, en we zijn met z'n allen naar de dierentuin in Emmen geweest. Ik heb me af en toe behoorlijk geschaamd voor m'n eigen kinderen.Man, wat kan Wouter janken (letterlijk en figuurlijk) en Sterre was fijn een half uur foetsie. En Tristan luisterde slecht. Wat zullen m'n ouders wel niet denken, die hele opvoeding leek in een klap weggevaagd.
Resultaat: Vanavond mag Wouter niet bij Sterre logeren (in de vakantie mag dat af en toe, bij elkaar op de kamer logeren) en morgen iedereen een gamestraf (= hele dag niet gamen). Dat leverde uiteraard nog meer gejammer op.
Dit wordt een heerlijke, ontspannen herfstvakantie, ik voel het aan m'n water...
Het zat zo: Wouter had een mobieltje mee. Omdat Wouter erg graag niét meeloopt in groepjes (goh van wie zou hij het hebbenquote:Op maandag 20 oktober 2008 07:29 schreef lady-wrb het volgende:
[..]
dat had ik wel van een afstandje willen bekijken
heerlijk toch, ze gedragen zich als echte kinderen
dat half uur zoek zijn vind ik dan nog het vervelendste. is sterre zo'n wegloopster? luca wel. heel irritant, maar hij kan er eigenlijk niets aan doen.
Of Sterre volgende keer haar eigen mobieltje geven, natuurlijkquote:Op maandag 20 oktober 2008 10:44 schreef Rewimo het volgende:
Tot zover Sterres vrijheden natuurlijkMaar lekker stressen zoiets inderdaad
de oranje heb je als upload icoonquote:Op maandag 20 oktober 2008 12:49 schreef Lishe het volgende:
Ik wist niet dat ik die bewegende avatar nog had. Wat overdreven van mezelf! Haha, ik zal ´s op zoek gaan naar een andere. (Ik zie alleen een oranje)
Spuug, wat een dag. Hopelijk vonden je ouders het wel leuk?
Ja ok, maar dan doe je het tenminste nog zelf. Wij lagen gewoon lekker te slapen om 2 uur 's nachts.quote:Op maandag 20 oktober 2008 11:57 schreef Memmel het volgende:
BE, ik had het vorige week ook! Ik was alleen thuis en ik trek met mijn slaperige hoofd de deur naar de garage open. Gaat dat ding loeien! Heb de hele dag koppijn gehad en Anna werd ook hysterisch wakker!
Er zal maar bij je ingebroken worden en er komt niemand omdat ze het verkeerde nummer bellenquote:Op maandag 20 oktober 2008 14:32 schreef Memmel het volgende:
Ik ben in het vorige huis ook wel eens midden in de nacht gebeld door de meldkamer (wij hebben zo'n doorgeschakeld alarm). Dat ze een melding hadden van autobedrijf zus en zo en of er een inbraak was. Ja, weet ik veel, ik lig hier te slapen en heb geen autobedrijf...tot 3 keer aan toe! Het scheelde 1 nummertje in het telefoonnummer
quote:Op maandag 20 oktober 2008 14:39 schreef texelonia het volgende:
[..]
Er zal maar bij je ingebroken worden en er komt niemand omdat ze het verkeerde nummer bellen
En zo hadden wij laatst de brandweer op het werk. Iemand kwam de parkeergarage niet uit en heeft in paniek het brandalarm af laten gaan. Ik dacht, als er iets is hoor ik het wel van de receptioniste om de hoek, en werkte gewoon verder. Even later zie ik de brandweer voorrijden, toen dacht ik wel even "er zal toch niet echt rband zijn?" Maar bij de handmelder gaat er meteen een melding naar de brandweer. Anders had je nog 3 minuten om het tegen te houden, maar dat kon nu dus niet.
Maar je hebt wel gelijk hoor Lois. En dat bedenk je je pas als ze inderdaad weg is. Stel dát, ja. Ik vind mijn kinderen heel mondig en zelfstandig, maar wat doet een kind tegen een grote vent die kwaad wil? Het was gewoon niet een goed idee om ze alleen op pad te laten gaan.quote:Op maandag 20 oktober 2008 19:55 schreef Lois het volgende:
Niet om je terecht te wijzen hoor (echt niet!) maar Jeroen en ik hadden het net over je kinderen alleen laten in attractieparken en musea enzo, dat dat eigenlijk te zot voor woorden is dat dat niet meer kan. (gezien dat gebeuren op de luchtbasis)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |