http://www.cnn.com/2008/SHOWBIZ/TV/10/16/palin.snl/index.htmlquote:Sarah Palin to appear on SNL
(CNN) -- Republican vice presidential nominee Sarah Palin plans to appear on "Saturday Night Live" this weekend, multiple sources told CNN Thursday.
"Saturday Night Live" has featured three opening skits in which former cast member and Palin lookalike Tina Fey portrays the Alaska governor.
It was not known whether Fey also will appear on Saturday night's program.
The live comedy program airs on NBC at 11:30 p.m. ET.
Fey first appeared as Palin for the show's season premiere last month in a sketch with SNL cast member Amy Poehler, who played Sen. Hillary Clinton.
Fey reprised her role as Palin two weeks later, again alongside Poehler, who played CBS's Katie Couric in a parody of Palin's interview with the CBS anchor earlier that week.
Earlier this week, Palin told reporters that she'd love to appear on the show with Fey, The Associated Press reported.
"I love her, she's a hoot and she's so talented," Palin said, according to the AP.
"It would be fun to meet her, imitate her and keep on giving her new material."
Wat moet ze anders zeggen dan?quote:Op vrijdag 17 oktober 2008 11:49 schreef laforest het volgende:
Blijft een leuke en sympathieke vrouw die Sarah Palin
Met Bush en McCain kun je volgens mij ook wel gezellig een biertje drinken maar ze hoeven van mij niet gelijk een land te leiden.quote:Op vrijdag 17 oktober 2008 11:49 schreef laforest het volgende:
Blijft een leuke en sympathieke vrouw die Sarah Palin
Laat Kamp en van Baalen dat niet horen!quote:Op vrijdag 17 oktober 2008 11:56 schreef Chewie het volgende:
[..]
Met Bush en McCain kun je volgens mij ook wel gezellig een biertje drinken maar ze hoeven van mij niet gelijk een land te leiden.
Dat filmpje heeft niks met Palin te maken en verder is er niks mis met jagen, dat doen dieren nou eenmaal in de natuur, dood normaalquote:Op vrijdag 17 oktober 2008 12:01 schreef Googolplexian het volgende:
Sympathiek, noemt ie dat
Onwetende... Die heeft haar ziel allang verkocht.
Ik neem je vanaf nu niet meer serieus... Trouwens wat een achterlijke TT...quote:Op vrijdag 17 oktober 2008 12:05 schreef laforest het volgende:
Iedere dag krijg ik meer respect voor Bill O'Reilly
Die man maakt briljante analyses
Fair!
http://www.foxnews.com/oreilly/index.html?playerId=oreillyhomeplayer&streamingFormat=FLASH&referralObject=3154400&referralPlaylistId=bbeb11095dff273e354ffbd0dfa4c070c9e8730b&maven_dartZone=undefined&maven_dartSite=undefined
Waarom niet? Geef eens aan waarin hij geen gelijk heeft dan? Zijn kritiek is terecht, weerleg jij hem maar eens dan.quote:Op vrijdag 17 oktober 2008 12:22 schreef DutchErrorist het volgende:
[..]
Ik neem je vanaf nu niet meer serieus...
Dus Palin is een dier in de natuur? Ah, dus toch een varken met lipstickquote:Op vrijdag 17 oktober 2008 12:22 schreef laforest het volgende:
Dat filmpje heeft niks met Palin te maken en verder is er niks mis met jagen, dat doen dieren nou eenmaal in de natuur, dood normaal
Heb je voor de grap wel eens meerdere shows van O'reilly gezien, hij is de slechtste talkshow host ooit. Hij laat niemand uitpraten die een andere mening heeft, en zijn manier van winnen wordt bepaald door diegene die het hardste kan schreeuwen. Als O'reilly dat niet wint dan gooit hij je gewoon uit je programma omdat je niet patriotistisch genoeg bent.quote:Op vrijdag 17 oktober 2008 12:28 schreef laforest het volgende:
[..]
Waarom niet? Geef eens aan waarin hij geen gelijk heeft dan? Zijn kritiek is terecht, weerleg jij hem maar eens dan.
Je roept alleen maar dingen jegens mijn persoon maar inhoudelijk reageren doe je niet.
Obama heeft daarop in het laatste debat gereageerd, hij gaf aan dat het stemgedrag van McCain het moeilijk maakt hem te onderscheiden van Bush. Dus zo bezien heeft Obama gelijk.quote:Op vrijdag 17 oktober 2008 12:29 schreef laforest het volgende:
Voor Verbal
De McCain quote vond ik gewoon goed omdat John gelijk heeft, Obama loopt Bush af te zeiken maar daar is McCain niet verantwoordelijk voor en wil ook een hoop dingen van Bush aanpassen, dus vandaar dat zijn uitspraak jegens Obama goed was en is.
Misschien is McCain er niet verantwoordelijk voor maar hij is het voor 90% van de tijd eens met Bush, dat zei hij zelf.quote:Op vrijdag 17 oktober 2008 12:29 schreef laforest het volgende:
Voor Verbal
De McCain quote vond ik gewoon goed omdat John gelijk heeft, Obama loopt Bush af te zeiken maar daar is McCain niet verantwoordelijk voor en wil ook een hoop dingen van Bush aanpassen, dus vandaar dat zijn uitspraak jegens Obama goed was en is.
Ik vond O'Reilly een heel normale weergave van het debat geven. Wel rechtsgeorienteerd, maar niet onredelijk of onwaar. Dit in tegenstelling tot eerdere verkiezingen.quote:Op vrijdag 17 oktober 2008 12:22 schreef DutchErrorist het volgende:
[..]
Ik neem je vanaf nu niet meer serieus... Trouwens wat een achterlijke TT...
Het gaat over O'reilly in het algemeen. Laforest zegt dat O'reilly briljante analyses maakt, maar dat doet hij niet. Misschien 1 keer, maar de rest van de tijd zijn zijn analyse ronduit bagger.quote:Op vrijdag 17 oktober 2008 12:32 schreef Rock_de_Braziliaan het volgende:
[..]
Ik vond O'Reilly een heel normale weergave van het debat geven. Wel rechtsgeorienteerd, maar niet onredelijk of onwaar. Dit in tegenstelling tot eerdere verkiezingen.
Mensen zijn zoogdieren, onderdeel van het dierenrijkquote:Op vrijdag 17 oktober 2008 12:30 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Dus Palin is een dier in de natuur?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |