ach jaquote:Op vrijdag 17 oktober 2008 02:00 schreef kurk_droog het volgende:
JAWOHL
quote:Op vrijdag 17 oktober 2008 02:07 schreef MiVer het volgende:
@bio...toch snel aangemaakt...deze nieuwe...top hoor!
[..]
ach ja
of neuken
of fokken
ach ja
Ben er bang voorquote:
ik doe me best weet jequote:
Emo.gif heerst. Alhoewel ik meer voor de verbeterde variant ben:quote:Op vrijdag 17 oktober 2008 02:09 schreef MiVer het volgende:
[..]
ik doe me best weet je
non-verbaal..tuurlijk op straat enzo...logisch
maar hier forum....
altijd weer die "emo.gif"
ach ja
cheers mate!quote:Op vrijdag 17 oktober 2008 02:10 schreef Biogarde het volgende:
[..]
Emo.gif heerst. Alhoewel ik meer voor de verbeterde variant ben: [ afbeelding ]
KANKERKACHELquote:Op vrijdag 17 oktober 2008 02:08 schreef Biogarde het volgende:
Vertel eens wat leuks over jezelf Kurk
Ik moest lachenquote:Op vrijdag 17 oktober 2008 02:12 schreef Juup© het volgende:
Kurk draagt een jurk wahaha einz!!!LOL!#""dieptriestdezereactiemaarikganuhetlichtuitdoenenslapen.Welterustenallemaal
hihi. je humor is al in 2002 gaan slapen.quote:Op vrijdag 17 oktober 2008 02:12 schreef Juup© het volgende:
Kurk draagt een jurk wahaha einz!!!LOL!#""dieptriestdezereactiemaarikganuhetlichtuitdoenenslapen.Welterustenallemaal
quote:Op vrijdag 17 oktober 2008 02:14 schreef kurk_droog het volgende:
[..]
hihi. je humor is al in 2002 gaan slapen.
Ik ook.quote:
Vergeet je pilletjes nietquote:Op vrijdag 17 oktober 2008 02:12 schreef Juup© het volgende:
Wat is jouw doel hier op fok?quote:Op vrijdag 17 oktober 2008 02:21 schreef MiVer het volgende:
tvp's
emo.gif's
blabla
...
dus zo simpel is het dus...ok
Vriendjes maken!!quote:
klinkt goed...ok dusquote:Op vrijdag 17 oktober 2008 02:25 schreef kurk_droog het volgende:
[..]
*kijkt naar rechts en ziet bier dus niet droog.
De rij van "Fibonacci" ken ik wel..deze nog niet...ffe denkenquote:
Zeg maar: note's...quote:
Zo klein issie hèquote:
Ik heb er 1 bij dus note...quote:
quote:
Dan zou het makkelijk gaan. Hetzelfde als met je vingers typen. Dus dan moet me lu wel grot zijnquote:
Trustenquote:Op vrijdag 17 oktober 2008 02:35 schreef Paaskonijn het volgende:
Ik ga slaapjes doen.l Trusten 4EBE!
[KLB Bagger SC # 255] Waar de pubers komenquote:
hmmm, in en rond SPL is het lekker rustig....goed voor de vliegtuigen (en voor mij want vertraging is een motherfokker)quote:Op vrijdag 17 oktober 2008 08:00 schreef jitzzzze het volgende:
Terwijl het hierbuiten stortregentEn al mijn collega's nog buiten zijn
SPL?quote:Op vrijdag 17 oktober 2008 08:55 schreef Kali-Mist1 het volgende:
[..]
hmmm, in en rond SPL is het lekker rustig....goed voor de vliegtuigen (en voor mij want vertraging is een motherfokker)
quote:
Ik had al zo'n vermoeden, maar het is nog vroeg he?quote:Op vrijdag 17 oktober 2008 09:06 schreef Kali-Mist1 het volgende:
[..]
sorry, het is nogal druk hier....schiphol
je kon het niet uit de context halen??
quote:Op vrijdag 17 oktober 2008 09:08 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Ik had al zo'n vermoeden, maar het is nog vroeg he?
Het zal wel jouw kant opkomen. Tenminste, het ging in die richting vanuit Zaandam.
Wat? In je shirt roken?quote:Op vrijdag 17 oktober 2008 09:08 schreef Kali-Mist1 het volgende:
ja hier ook, kan in mijn t-shirt roken!!!
ja hoor, heerlijk zacht herfstweer, volop zon!!!quote:
quote:Op vrijdag 17 oktober 2008 09:10 schreef Het_hupt het volgende:
gelukkig geen Giel () pics in dit topic
flikker op parkeerwachtquote:Op vrijdag 17 oktober 2008 09:13 schreef Kali-Mist1 het volgende:
[..]
ik wil je wel even blij maken hoor...
Oh ja, tuurlijk. Wacht evenquote:Op vrijdag 17 oktober 2008 09:12 schreef Kali-Mist1 het volgende:
[..]
ja hoor, heerlijk zacht herfstweer, volop zon!!!
meer iets van oude graftakken uitleggen hoe het kaartje in de automaat moetquote:Op vrijdag 17 oktober 2008 09:16 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Oh ja, tuurlijk. Wacht even
Ik dacht binnen op kantoor je shirt over je hoofd trekken en dan gaan rokenOmdat er verder niemand aanwezig is.
En ben jij parkeerwacht? Je zet wielklemmen op vliegtuigen?
Huh?quote:Op vrijdag 17 oktober 2008 09:27 schreef Het_hupt het volgende:
[..]
meer iets van oude graftakken uitleggen hoe het kaartje in de automaat moet
dat dusquote:
WEL WILHELMINA HOOR, ANDERS TIK IK ZE NEER MET MIJN PORTO!!!quote:Op vrijdag 17 oktober 2008 09:29 schreef Het_hupt het volgende:
[..]
dat dus
krijgt hij altijd een pepermuntje als dank, de rakker
dat zalquote:Op vrijdag 17 oktober 2008 09:33 schreef Kali-Mist1 het volgende:
[..]
WEL WILHELMINA HOOR, ANDERS TIK IK ZE NEER MET MIJN PORTO!!!
hoax, Bio is heulegaar niet zo knapquote:Op vrijdag 17 oktober 2008 09:39 schreef RickoKun het volgende:
[ afbeelding ]
IK BEN BIO EN IK GEEF DE KLB STOK DOOR
quote:
dat laatste vrees ikquote:Op vrijdag 17 oktober 2008 09:41 schreef Kali-Mist1 het volgende:
[..]
ga je nog wat doen of ga je voor de 30000???
mss, ff kijken of'k ut haalquote:Op vrijdag 17 oktober 2008 09:43 schreef RickoKun het volgende:
HET IS VRIJDAG, VANAVOND HANGEN BIJ DE C1000 ENZO WIE KOMT OOK IN LEEK OK TUSSEN 8-12 SAVONDS EN DAN GAAN WE NAAR DUURT OK!!!!!!!!!!!!!
Goedenmorgen lekker bedspeeltjequote:
quote:Op vrijdag 17 oktober 2008 09:46 schreef Het_hupt het volgende:
[..]
mss, ff kijken of'k ut haal
wel lang geleden da'k een pilsje gehapt heb bij Duurt
dat dan weer welquote:Op vrijdag 17 oktober 2008 09:49 schreef RickoKun het volgende:
[..]Wees bang, want het is er geen fuck aan zoals altijd
Ohja, en BT heb je je al gedouched?
Jaaa, uiteraard. Jullie hebben hier te maken met een schoon, fris meisje. Dat lekker de tijd heeft genomen om te douchen en daarom nu per ongeluk expres aan het spijbelen isquote:Op vrijdag 17 oktober 2008 09:49 schreef RickoKun het volgende:
[..]Wees bang, want het is er geen fuck aan zoals altijd
Ohja, en BT heb je je al gedouched?
Wil je nou zeggen dat jij je dus nooit douched om op school te komen?quote:Op vrijdag 17 oktober 2008 09:58 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Jaaa, uiteraard. Jullie hebben hier te maken met een schoon, fris meisje. Dat lekker de tijd heeft genomen om te douchen en daarom nu per ongeluk expres aan het spijbelen is
quote:Op vrijdag 17 oktober 2008 09:58 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Jaaa, uiteraard. Jullie hebben hier te maken met een schoon, fris meisje. Dat lekker de tijd heeft genomen om te douchen en daarom nu per ongeluk expres aan het spijbelen is
Natuurlijk wel, maar dan minder lang.quote:Op vrijdag 17 oktober 2008 09:58 schreef RickoKun het volgende:
[..]
Wil je nou zeggen dat jij je dus nooit douched om op school te komen?
Ja, doei he!quote:Op vrijdag 17 oktober 2008 10:07 schreef Breathtaking het volgende:
Maar ik moet nu wel naar school, daaag
Dag liefjequote:Op vrijdag 17 oktober 2008 10:07 schreef Breathtaking het volgende:
Maar ik moet nu wel naar school, daaag
quote:
quote:Op vrijdag 17 oktober 2008 10:13 schreef RickoKun het volgende:
KEN JULLIE PLAATS, MADEN!!!!
GoD : Kurk_droog
Kaste 1 (Topnotch): de_boswachter, RickoKun, de_ananas, Lyzio
Kaste 2 (Geboren leiders): Reetveter, Postmortum, Herald, Glucksafer, Tuvai.net, zoalshetis
Kaste 3 (Hardwerkend volk, kans op promotie): Ezechielk, behangplakker, Repeat, koploperkopper, jordeeeh, rightturn, ikwilookwatzeggen, chiren
Kaste 4 (Net-niet-sloebers): Emimich, nattermann, leolinedance, dubidub
Kaste 5 (Sloebers): jarno, afcajos, slindenau, Agiath, RickoKun
...quote:Op vrijdag 17 oktober 2008 01:27 schreef Fascination het volgende:
Er was ook ooit zo'n plaatje op fok met zo'n meneer die tegen een mevrouw zei: zo zal ik jou eens alle hoeken van de kamer laten zien waarop hij daarwerkelijk alle hoeken laat zien. Heeft iemand die nog
?
quote:Op vrijdag 17 oktober 2008 11:33 schreef IQM het volgende:
[ afbeelding ]
BT (met geblondeerde haren) in de klas!
Hip kruisjequote:Op vrijdag 17 oktober 2008 11:33 schreef IQM het volgende:
[ afbeelding ]
Eerder een nat kruisjequote:
HOTLINKEN VANAF JJ.AM WERKT NIET!quote:Op vrijdag 17 oktober 2008 11:33 schreef IQM het volgende:
[ afbeelding ]
rofl, tot over 48 uurquote:Op vrijdag 17 oktober 2008 12:09 schreef Sackboy het volgende:
[..]
HOTLINKEN VANAF JJ.AM WERKT NIET!![]()
Deze bedoelde je dus:
[ afbeelding ]
Of deze:
[ afbeelding ]
Misschien dat BT dat ook in de klas doet, je weet het niet
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.If everything isn't black and white, I say, 'Why the hell not?'
quote:Op vrijdag 17 oktober 2008 12:09 schreef Sackboy het volgende:
[..]
Deze bedoelde je dus:
[ afbeelding ]
Of deze:
[ afbeelding ]
Geniaalquote:Op vrijdag 17 oktober 2008 12:09 schreef Sackboy het volgende:
[..]
Deze bedoelde je dus:
[ afbeelding ]
Of deze:
[ afbeelding ]
.quote:
Jaquote:Op vrijdag 17 oktober 2008 12:30 schreef Kali-Mist1 het volgende:
[..]
.
het is dus een bekend probleem??
en ik als leek trap er in???
quote:
Dat denk je maarquote:Op vrijdag 17 oktober 2008 12:32 schreef Kali-Mist1 het volgende:
[..]
ag, het moest er een keer van komen he....![]()
ik heb dus nu mijn vuurdoop annex KLB ontgroening doorstaan!!!
neuh, maar ik heb dan ook alleen maar dames in de PM en MSNquote:Op vrijdag 17 oktober 2008 12:27 schreef Kali-Mist1 het volgende:
GVD...wordt ik weer ge-PM-stalkt door die dagdag-figuur!!!!
jullie ook???
tipje van de sluier wat mij nog staat te wachten????quote:
Gaydate verzoeken, daar kun je je alvast op voorbereidenquote:Op vrijdag 17 oktober 2008 12:35 schreef Kali-Mist1 het volgende:
[..]
tipje van de sluier wat mij nog staat te wachten????
ah toe??
+ 1 KLB nOObquote:Op vrijdag 17 oktober 2008 12:35 schreef Het_hupt het volgende:
[..]
neuh, maar ik heb dan ook alleen maar dames in de PM en MSN
Dat filmpje van koefnoenquote:Op vrijdag 17 oktober 2008 12:56 schreef Kali-Mist1 het volgende:
ff het topic opleuken hoor
[ afbeelding ]
ff de gays uit je PM houden?quote:Op vrijdag 17 oktober 2008 12:56 schreef Kali-Mist1 het volgende:
ff het topic opleuken hoor
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 17 oktober 2008 13:01 schreef Fascination het volgende:
[..]
Dat filmpje van koefnoen.
Bedankt voor 't plaatje trouwens.
quote:
quote:
quote:Op maandag 13 oktober 2008 08:21 schreef Pheno het volgende:
[..]
24 uur. Hij heeft er een dag vrij voor genomen. Het internet viel nog bij hem uit en hij is nog naar de bieb gegaan om het record te voltooien. De dag erop heeft hij niet veel gepost overigens.
quote:Op vrijdag 17 oktober 2008 14:31 schreef McFearless het volgende:
Boh gekken, ik ben nog steeds vrij.
En er een dag voor vrijnemen hé..quote:Op vrijdag 17 oktober 2008 14:35 schreef Paaskonijn het volgende:
Wat een kansloze klapkut zeg
1600 posts
How sad.quote:Op vrijdag 17 oktober 2008 14:40 schreef McFearless het volgende:
[..]
En er een dag voor vrijnemen hé..
Doe je God daar een plezier mee? Wist niet dat het zoeen geile beer was.quote:Op vrijdag 17 oktober 2008 13:20 schreef Kali-Mist1 het volgende:
[..]
oh ja, dat was ook zo he, daar doe ik ook U een plezier mee, geen dank!!!!
Oh was je alsnog gebanned?quote:
quote:
Neen.quote:Op vrijdag 17 oktober 2008 15:08 schreef McFearless het volgende:
Zit iedereen weer te fappen/met het kutje te spelen ofzo?
neuh, wel lekker te cyberen op MSNquote:Op vrijdag 17 oktober 2008 15:08 schreef McFearless het volgende:
Zit iedereen weer te fappen/met het kutje te spelen ofzo?
Mwa.. nouuu.quote:Op vrijdag 17 oktober 2008 14:51 schreef McFearless het volgende:
[..]
Zeg, ben jij eigenlijk wel droog achter de oren?
Haha, de buurvrouw van m'n moeder kwam een keer langs, m'n broertje die in groep zeven zit zat z'n huiswerk te maken: Rekenen. Zat er zo'n sommetje bij:quote:Op vrijdag 17 oktober 2008 15:13 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
TVP
Nee, ik heb net een rekentoets gehad, dat was op basisschool niveau, alleen heb ik het natuurlijk weer verprutst
Wat een rare jongedame is 't toch.quote:
Ze heeft wel lekkere memmen.quote:Op vrijdag 17 oktober 2008 15:24 schreef Fascination het volgende:
[..]
Wat een rare jongedame is 't toch.
Whehequote:Op vrijdag 17 oktober 2008 15:20 schreef McFearless het volgende:
[..]
Haha, de buurvrouw van m'n moeder kwam een keer langs, m'n broertje die in groep zeven zit zat z'n huiswerk te maken: Rekenen. Zat er zo'n sommetje bij:
Piet is vijftien, Klaas is zes jaar ouder en Jan is 34. Hoe oud zijn ze tezamen over tien jaar? Probeerde ze dat op te lossen.Ze kwam er maar niet uit en vond het zo knap dat m'n broertje dat uit z'n hoofd deed.
!
je weets,quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.If everything isn't black and white, I say, 'Why the hell not?'
quote:Op vrijdag 17 oktober 2008 02:37 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Trusten![]()
Tevens zeggen we: Slaapjes bouwen
zij zegt hoi terugquote:Op vrijdag 17 oktober 2008 15:44 schreef McFearless het volgende:
Kijk Gers, zij zegt hoi.
[ afbeelding ]
GOEDEMORGENquote:
geen ideequote:
ow ze is iig wel spangquote:
quote:
GVD...caught in the actquote:
idd wat een flapdrolquote:Op vrijdag 17 oktober 2008 16:30 schreef Devvie het volgende:Juup
Beetje mijn serieus bedoelde topics sluiten over het belachelijke gedrag van ene Kurk_droog..
nog last gehad van opdringerige gays in je PM?quote:Op vrijdag 17 oktober 2008 16:35 schreef Kali-Mist1 het volgende:
heerlijk, het is weer middag, deel vd dag dat de sc vol komt met mooie dames!!!
U vraagt, wij draaien.quote:Op vrijdag 17 oktober 2008 16:35 schreef Kali-Mist1 het volgende:
heerlijk, het is weer middag, deel vd dag dat de sc vol komt met mooie dames!!!
fuck, zoiets heb ik op MSNquote:Op vrijdag 17 oktober 2008 16:43 schreef Sackboy het volgende:
[..]
U vraagt, wij draaien.
[ afbeelding ]
wachten dat ze vanavond weer online komtquote:
quote:Op vrijdag 17 oktober 2008 16:57 schreef RickoKun het volgende:
WAT IS HAAR FUCKING USERNAME DAN?!?!!?!?!?!
ja dat zal ik ff gaan zeggenquote:Op vrijdag 17 oktober 2008 16:57 schreef RickoKun het volgende:
WAT IS HAAR FUCKING USERNAME DAN?!?!!?!?!?!
ja, dat zalquote:Op vrijdag 17 oktober 2008 17:08 schreef RickoKun het volgende:
[..]
OK OK!!!! WAT IS HAAR HYVES!!!!!!!
ik ken het niet maar dit moet ik gewoon zeggen:quote:Op vrijdag 17 oktober 2008 17:10 schreef Het_hupt het volgende:
[..]
ja, dat zal
dan zit jij met dr op MSN, en sta ik vanavond kansloos te wezen bij Weggelaar
Dat moet je daar vanavond eens met droge ogen gaan roepenquote:Op vrijdag 17 oktober 2008 17:13 schreef Kali-Mist1 het volgende:
[..]
ik ken het niet maar dit moet ik gewoon zeggen:
"Dat is sowieso kansloos!!!."
Was van plan me natte in te doen vanavond, sorry!quote:Op vrijdag 17 oktober 2008 17:15 schreef Het_hupt het volgende:
[..]
Dat moet je daar vanavond eens met droge ogen gaan roepen
Eyz, als ie dat doet bij ut bankje hier dan bozzen we die boelie!!!!quote:Op vrijdag 17 oktober 2008 17:15 schreef Het_hupt het volgende:
[..]
Dat moet je daar vanavond eens met droge ogen gaan roepen
Ik heb meer van die setquote:Op vrijdag 17 oktober 2008 17:22 schreef Sackboy het volgende:
Show some love, bitches.
[ afbeelding ]
dat bedoel ik BAASZZZquote:Op vrijdag 17 oktober 2008 17:20 schreef RickoKun het volgende:
[..]
Eyz, als ie dat doet bij ut bankje hier dan bozzen we die boelie!!!!
Post eens meer, aub.quote:Op vrijdag 17 oktober 2008 17:24 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Ik heb meer van die set:
[ afbeelding ]
Juist.quote:Op vrijdag 17 oktober 2008 17:31 schreef RickoKun het volgende:
en dan wat naaktheid gvd, dit soort pussy ass shit, daar houden we niet van op de straten
mwah de ffm versie wel, zeker als je de m tussen de ff bentquote:Op vrijdag 17 oktober 2008 17:31 schreef RickoKun het volgende:
en dan wat naaktheid gvd, dit soort pussy ass shit, daar houden we niet van op de straten
gelukkig zit je binnen!quote:Op vrijdag 17 oktober 2008 17:31 schreef RickoKun het volgende:
Dan komen die nazimods weer zeuren.quote:Op vrijdag 17 oktober 2008 17:31 schreef RickoKun het volgende:
pleonasmequote:Op vrijdag 17 oktober 2008 17:35 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Dan komen die nazimods weer zeuren.
True.quote:
quote:Fri 17 October 2008 17:39u door dagdag
zie ik net in me achtertuin een schildpad met een zeehond vechten
dus ik zo van hey ga weg
zegt die zeehond oehoehoeh
dus ik zeg ik bel de politie
einde
'berust dit verhaal niet op werkelijkheid toets alt f4
quote:Fri 17 October 2008 17:23u door dagdag: zat er net een man vast in een politieagent
Moeten ze eens durven.quote:
Als ik me niet vergis was McFearless daarvoor gebanned hoorquote:
Dit kan ik alleen maar beantwoorden met: Ja, dat klopt.quote:Op vrijdag 17 oktober 2008 17:47 schreef Sackboy het volgende:
[..]
Als ik me niet vergis was McFearless daarvoor gebanned hoor
In Afrika hebben ze op een neger-bazaar altijd drukte, soms zie ik er wel eens dwc-ruffryder verschijnenquote:
quote:Op vrijdag 17 oktober 2008 17:59 schreef RickoKun het volgende:
[..]
In Afrika hebben ze op een neger-bazaar altijd drukte, soms zie ik er wel eens dwc-ruffryder verschijnen
Sjefke, hedde ge nog wat fietstassen bevuild recentelijk?quote:
Nee thnx, ik heb al.quote:
hmmm kut, stond net op, 5 kilo shoarma minder dus...quote:
straks weer kutquote:Op vrijdag 17 oktober 2008 18:26 schreef Kali-Mist1 het volgende:
[..]
hmmm kut, stond net op, 5 kilo shoarma minder dus...
maare, nog nagedacht over de optie meer dan 1600 posts te gaan halen?quote:
geen fan van aardappelen?quote:Op vrijdag 17 oktober 2008 18:36 schreef RickoKun het volgende:
zo, bloemkool + vleisch gehad met jus
quote:Op vrijdag 17 oktober 2008 18:38 schreef KingOfPop het volgende:
Guess who's back?
je kan toch zetmeel-intolerant zijn? toch? toch?quote:Op vrijdag 17 oktober 2008 18:43 schreef RickoKun het volgende:
[..]
gvd ja ook + aardappelen wtf gast da's tog normaal ofniedan!
Royksopp !quote:
Nee.quote:Op vrijdag 17 oktober 2008 18:44 schreef Kali-Mist1 het volgende:
[..]
je kan toch zetmeel-intolerant zijn? toch? toch?
quote:
blue on bluequote:
Niets noemenswaardig...quote:
Jaquote:
Het_hupt Aantal forumposts: 20.076quote:Op vrijdag 17 oktober 2008 18:33 schreef Kali-Mist1 het volgende:
[..]
maare, nog nagedacht over de optie meer dan 1600 posts te gaan halen?
quote:Op vrijdag 17 oktober 2008 18:50 schreef Bananenman het volgende:
Waarom is m'n topic dicht Bio? Is tenminste waargebeurd itt alle verzinseltjes die hier gepost worden. Slaat echt totaal nergens op
Soms lijkt een nummer orgineel, maar blijkt dat dan niet te zijn.quote:Op vrijdag 17 oktober 2008 18:50 schreef Maisnon het volgende:
[..]
Jakwam er laatst achter dat het dus hier van is... zo raar, al die jaren niet eens over nagedacht dat het uit een ander nummer gesampled was
Hey goed nummerquote:Op vrijdag 17 oktober 2008 18:43 schreef Maisnon het volgende:
Vlezige Videos Vol Vreemde, Vette, Vervolgens Vrij Verharde Varkensvellen, Vuig Vliegende Vrijbuiters, Vanzelfsprekend.
Luuuuuuuuuullllllllllllllllllllquote:Op vrijdag 17 oktober 2008 18:57 schreef Het_hupt het volgende:
RickoKummm, waar blijf je in DIT topique?
op je snikkel poten, en nog haar hoofd als biertisch gebruikenquote:Op vrijdag 17 oktober 2008 18:59 schreef RickoKun het volgende:
[..]
Luuuuuuuuuullllllllllllllllllll![]()
![]()
![]()
![]()
ze is ook serieus 1,50 meterMot je je voorstellen wat voor klein propke het is! Vaag ook dat altijd die ranzigerds uitziende zo vaak aan sex denken en die knappe chicks wat subtieler zijn
quote:Op vrijdag 17 oktober 2008 18:57 schreef Het_hupt het volgende:
RickoKummm, waar blijf je in DIT topique?
Haha ja iemand moest het zeggen, die zanger in die clip, kan et je niet kwalijk nemen dat je het zegt.quote:Op vrijdag 17 oktober 2008 18:57 schreef RickoKun het volgende:
[..]
wat een homo lied. wtf is er met cassius gebeurd?!
Oh gelukkig maar!!!!!quote:Op vrijdag 17 oktober 2008 19:03 schreef Maisnon het volgende:
[..]
Haha ja iemand moest het zeggen, die zanger in die clip, kan et je niet kwalijk nemen dat je het zegt.
Maar Rickopwn, het is niet de groep die Cassius heet (van het vette 1999 en Sound of Violence)
Maar het nummer wat Cassius heet.
Die groep, dat is Foals
quote:Op vrijdag 17 oktober 2008 18:59 schreef Kali-Mist1 het volgende:
het lijkt ineens al best lang geleden dat de OS afgelopen was, daarom hier, een opfrismoment!
http://fotoboek.fok.nl/Kleintje19 blijft n lekker tussendoortje voor je BAASZZZquote:Op vrijdag 17 oktober 2008 19:06 schreef RickoKun het volgende:
[..]
Oh gelukkig maar!!!!!![]()
![]()
Nu heb ik zin om te neuken!
Ik zoek nog een clip van het fragment met Boy Bensdorf waar ie in z'n neus loopt te peuteren en loopt te rochelen terwijl ie aan het frituren is in z'n cafetariaquote:Op vrijdag 17 oktober 2008 18:01 schreef Het_hupt het volgende:
[..]
Sjefke, hedde ge nog wat fietstassen bevuild recentelijk?
Look who's talking.quote:Op vrijdag 17 oktober 2008 19:03 schreef Het_hupt het volgende:
dat his royal sadness MarkM haar nog niet heeft ondekt heeft
deze?quote:Op vrijdag 17 oktober 2008 19:09 schreef remlof het volgende:
[..]
Ik zoek nog een clip van het fragment met Boy Bensdorf waar ie in z'n neus loopt te peuteren en loopt te rochelen terwijl ie aan het frituren is in z'n cafetaria
quote:Op vrijdag 17 oktober 2008 19:09 schreef remlof het volgende:
[..]
Ik zoek nog een clip van het fragment met Boy Bensdorf waar ie in z'n neus loopt te peuteren en loopt te rochelen terwijl ie aan het frituren is in z'n cafetaria
per dag knuppel, the all time record, je hebt tijd genoeg dacht ik zo!quote:Op vrijdag 17 oktober 2008 18:50 schreef Het_hupt het volgende:
[..]
Het_hupt Aantal forumposts: 20.076
rofl, zo erg moet maar niet wordenquote:Op vrijdag 17 oktober 2008 19:13 schreef Kali-Mist1 het volgende:
[..]
per dag knuppel, the all time record, je hebt tijd genoeg dacht ik zo!
Nee een andere, maar deze is ook erg grappigquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |