ach jaquote:Op vrijdag 17 oktober 2008 02:00 schreef kurk_droog het volgende:
JAWOHL
quote:Op vrijdag 17 oktober 2008 02:07 schreef MiVer het volgende:
@bio...toch snel aangemaakt...deze nieuwe...top hoor!
[..]
ach ja
of neuken
of fokken
ach ja
Ben er bang voorquote:
ik doe me best weet jequote:
Emo.gif heerst. Alhoewel ik meer voor de verbeterde variant ben:quote:Op vrijdag 17 oktober 2008 02:09 schreef MiVer het volgende:
[..]
ik doe me best weet je
non-verbaal..tuurlijk op straat enzo...logisch
maar hier forum....
altijd weer die "emo.gif"
ach ja
cheers mate!quote:Op vrijdag 17 oktober 2008 02:10 schreef Biogarde het volgende:
[..]
Emo.gif heerst. Alhoewel ik meer voor de verbeterde variant ben: [ afbeelding ]
KANKERKACHELquote:Op vrijdag 17 oktober 2008 02:08 schreef Biogarde het volgende:
Vertel eens wat leuks over jezelf Kurk
Ik moest lachenquote:Op vrijdag 17 oktober 2008 02:12 schreef Juup© het volgende:
Kurk draagt een jurk wahaha einz!!!LOL!#""dieptriestdezereactiemaarikganuhetlichtuitdoenenslapen.Welterustenallemaal
hihi. je humor is al in 2002 gaan slapen.quote:Op vrijdag 17 oktober 2008 02:12 schreef Juup© het volgende:
Kurk draagt een jurk wahaha einz!!!LOL!#""dieptriestdezereactiemaarikganuhetlichtuitdoenenslapen.Welterustenallemaal
quote:Op vrijdag 17 oktober 2008 02:14 schreef kurk_droog het volgende:
[..]
hihi. je humor is al in 2002 gaan slapen.
Ik ook.quote:
Vergeet je pilletjes nietquote:Op vrijdag 17 oktober 2008 02:12 schreef Juup© het volgende:
Wat is jouw doel hier op fok?quote:Op vrijdag 17 oktober 2008 02:21 schreef MiVer het volgende:
tvp's
emo.gif's
blabla
...
dus zo simpel is het dus...ok
Vriendjes maken!!quote:
klinkt goed...ok dusquote:Op vrijdag 17 oktober 2008 02:25 schreef kurk_droog het volgende:
[..]
*kijkt naar rechts en ziet bier dus niet droog.
De rij van "Fibonacci" ken ik wel..deze nog niet...ffe denkenquote:
Zeg maar: note's...quote:
Zo klein issie hèquote:
Ik heb er 1 bij dus note...quote:
quote:
Dan zou het makkelijk gaan. Hetzelfde als met je vingers typen. Dus dan moet me lu wel grot zijnquote:
Trustenquote:Op vrijdag 17 oktober 2008 02:35 schreef Paaskonijn het volgende:
Ik ga slaapjes doen.l Trusten 4EBE!
[KLB Bagger SC # 255] Waar de pubers komenquote:
hmmm, in en rond SPL is het lekker rustig....goed voor de vliegtuigen (en voor mij want vertraging is een motherfokker)quote:Op vrijdag 17 oktober 2008 08:00 schreef jitzzzze het volgende:
Terwijl het hierbuiten stortregentEn al mijn collega's nog buiten zijn
SPL?quote:Op vrijdag 17 oktober 2008 08:55 schreef Kali-Mist1 het volgende:
[..]
hmmm, in en rond SPL is het lekker rustig....goed voor de vliegtuigen (en voor mij want vertraging is een motherfokker)
quote:
Ik had al zo'n vermoeden, maar het is nog vroeg he?quote:Op vrijdag 17 oktober 2008 09:06 schreef Kali-Mist1 het volgende:
[..]
sorry, het is nogal druk hier....schiphol
je kon het niet uit de context halen??
quote:Op vrijdag 17 oktober 2008 09:08 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Ik had al zo'n vermoeden, maar het is nog vroeg he?
Het zal wel jouw kant opkomen. Tenminste, het ging in die richting vanuit Zaandam.
Wat? In je shirt roken?quote:Op vrijdag 17 oktober 2008 09:08 schreef Kali-Mist1 het volgende:
ja hier ook, kan in mijn t-shirt roken!!!
ja hoor, heerlijk zacht herfstweer, volop zon!!!quote:
quote:Op vrijdag 17 oktober 2008 09:10 schreef Het_hupt het volgende:
gelukkig geen Giel () pics in dit topic
flikker op parkeerwachtquote:Op vrijdag 17 oktober 2008 09:13 schreef Kali-Mist1 het volgende:
[..]
ik wil je wel even blij maken hoor...
Oh ja, tuurlijk. Wacht evenquote:Op vrijdag 17 oktober 2008 09:12 schreef Kali-Mist1 het volgende:
[..]
ja hoor, heerlijk zacht herfstweer, volop zon!!!
meer iets van oude graftakken uitleggen hoe het kaartje in de automaat moetquote:Op vrijdag 17 oktober 2008 09:16 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Oh ja, tuurlijk. Wacht even
Ik dacht binnen op kantoor je shirt over je hoofd trekken en dan gaan rokenOmdat er verder niemand aanwezig is.
En ben jij parkeerwacht? Je zet wielklemmen op vliegtuigen?
Huh?quote:Op vrijdag 17 oktober 2008 09:27 schreef Het_hupt het volgende:
[..]
meer iets van oude graftakken uitleggen hoe het kaartje in de automaat moet
dat dusquote:
WEL WILHELMINA HOOR, ANDERS TIK IK ZE NEER MET MIJN PORTO!!!quote:Op vrijdag 17 oktober 2008 09:29 schreef Het_hupt het volgende:
[..]
dat dus
krijgt hij altijd een pepermuntje als dank, de rakker
dat zalquote:Op vrijdag 17 oktober 2008 09:33 schreef Kali-Mist1 het volgende:
[..]
WEL WILHELMINA HOOR, ANDERS TIK IK ZE NEER MET MIJN PORTO!!!
hoax, Bio is heulegaar niet zo knapquote:Op vrijdag 17 oktober 2008 09:39 schreef RickoKun het volgende:
[ afbeelding ]
IK BEN BIO EN IK GEEF DE KLB STOK DOOR
quote:
dat laatste vrees ikquote:Op vrijdag 17 oktober 2008 09:41 schreef Kali-Mist1 het volgende:
[..]
ga je nog wat doen of ga je voor de 30000???
mss, ff kijken of'k ut haalquote:Op vrijdag 17 oktober 2008 09:43 schreef RickoKun het volgende:
HET IS VRIJDAG, VANAVOND HANGEN BIJ DE C1000 ENZO WIE KOMT OOK IN LEEK OK TUSSEN 8-12 SAVONDS EN DAN GAAN WE NAAR DUURT OK!!!!!!!!!!!!!
Goedenmorgen lekker bedspeeltjequote:
quote:Op vrijdag 17 oktober 2008 09:46 schreef Het_hupt het volgende:
[..]
mss, ff kijken of'k ut haal
wel lang geleden da'k een pilsje gehapt heb bij Duurt
dat dan weer welquote:Op vrijdag 17 oktober 2008 09:49 schreef RickoKun het volgende:
[..]Wees bang, want het is er geen fuck aan zoals altijd
Ohja, en BT heb je je al gedouched?
Jaaa, uiteraard. Jullie hebben hier te maken met een schoon, fris meisje. Dat lekker de tijd heeft genomen om te douchen en daarom nu per ongeluk expres aan het spijbelen isquote:Op vrijdag 17 oktober 2008 09:49 schreef RickoKun het volgende:
[..]Wees bang, want het is er geen fuck aan zoals altijd
Ohja, en BT heb je je al gedouched?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |