quote:Op vrijdag 4 mei 2007 18:13 schreef PeuRac het volgende:
oeh, k kwam een canadees meisje tegen vandaag, die werd helemaal gek toen ik vertelde dat ik een Alfa had en dr weer een ga kopen
quote:Op dinsdag 22 mei 2007 22:10 schreef Alexxxxx het volgende:
Herm mag dan een domme mongool zijn, dit keer heeft ie wel gelijk
quote:Op dinsdag 5 februari 2008 21:48 schreef Alexxxxx het volgende:
Te koop: Joegoslaaf, weinig gebruikt. Ogen onlangs nog gereviseerd, weinig onderhoud, goedkoop in de vaste lasten.
quote:
vorige deeltjesquote:Op dinsdag 19 februari 2008 20:49 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
Ik woon al 3/4 jaar samen.![]()
Ik doe regelmatig de afwas.
En ik ben al 5 maanden van de Gaulies af.
Heb je zin om mee te gaan kijken naar een Vectra station?
Zeker, 120 euro voor 2 lampjes verwisselenquote:Op vrijdag 17 oktober 2008 14:24 schreef kevin20vt het volgende:
@ Dingest: Hebben ze je ook extra uren gerekend.................................?
Dat vertel ik pas als hij op de oprit staat.quote:Op vrijdag 17 oktober 2008 14:46 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Wat heb je voor moois aangeschaft?
Apart of rijden er veel van rond?quote:Op vrijdag 17 oktober 2008 16:50 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Ik ken alleen de CRX en de CRX Del Sol? Maar geen CRX, sorry.
een nieuwe bloempot voor de geraniumsquote:Op vrijdag 17 oktober 2008 15:20 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Dat vertel ik pas als hij op de oprit staat.
Zonet trouwens bijna een sufkut in een polo station in mijn auto, die besloot na 200 meter vrij baan net voor de stoplichten bij het Drachtsterplein remmend naar de rechtdoorbaan te sturen waar ik vlak achter d'r reed. Vervolgens natuurlijk helemaal van slag, richting aan laten staan en voor geen meter meer optrekken... bij sommige vrouwen vraag je echt af hoe ze hun rijbewijs hebben verkregenquote:Op vrijdag 17 oktober 2008 16:50 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
De Honda CRX bestaat wel. De Honda CRX Del Sol niet.quote:Op vrijdag 17 oktober 2008 16:50 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Beide.quote:Op vrijdag 17 oktober 2008 17:25 schreef Diemietuhriej het volgende:
[..]
Apart of rijden er veel van rond?
Ik heb serieus een bloempot op mijn opritquote:Op vrijdag 17 oktober 2008 17:26 schreef Klonk het volgende:
[..]
een nieuwe bloempot voor de geraniums
Sorryquote:Op vrijdag 17 oktober 2008 19:06 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
De Honda CRX bestaat wel. De Honda CRX Del Sol niet.
Wat moet er allemaal nog aan gebeuren dan? Hij zag er op zich nog rijdbaar uit...quote:Op vrijdag 17 oktober 2008 23:03 schreef Dingest het volgende:
Ik hoor net dat ik de Saab op zijn vroegst half november terug kan verwachtenDat is op zijn best dus 8 weken na de aanschaf
Ben bij mn vriendin, maar ga morgen wel naar de wasstraat bij mn ouders, heeft mn vader toch een abbo. Scheelt me weer ¤14quote:Op zaterdag 18 oktober 2008 15:09 schreef Paladijn het volgende:
[..]
Wat moet er allemaal nog aan gebeuren dan? Hij zag er op zich nog rijdbaar uit...
En Peu, betaal je buurjongen/meisje 5 euro slacker.
uhuhquote:Op zaterdag 18 oktober 2008 18:57 schreef ijsmeis het volgende:
Zucht.
Ik denk dat als iemand wel een optie had gegeven, dat dat er toch wel uitgekomen was.
wasbox bij de Kuip ookquote:
wat hij zegtquote:Op zaterdag 18 oktober 2008 22:45 schreef Sjoewe het volgende:
Hai. Kan ik met deze tvp ook weer een paar weken vooruit
merk, model ??????quote:Op zondag 19 oktober 2008 12:14 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Bouwjaar 2001, heel veel laadruimte, sportstuur, sportvelgen.
Daar kom je wel achter als ik een topic met eigengemaakte foto's heb gemaaktquote:
dacht dat die er onderhand al stond??quote:Op zondag 19 oktober 2008 16:16 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Daar kom je wel achter als ik een topic met eigengemaakte foto's heb gemaaktEn dat doe ik pas als ie op de oprit staat.
das wel erg nieuw voor een landbouwvoertuigquote:Op zondag 19 oktober 2008 12:14 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Ik had niet genoeg geld bij mequote:Op zondag 19 oktober 2008 16:48 schreef ThaFreak het volgende:
[..]
dacht dat die er onderhand al stond??
quote:Op zondag 19 oktober 2008 18:11 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Ik had niet genoeg geld bij meDat krijg je als je niet gewned bent 'dure' auto's te kopen
quote:Op zondag 19 oktober 2008 19:59 schreef PeuRac het volgende:
M'n auto staat officieel te koop trouwens, morgen zet ik em op internet. Ga een 146 op G3 kopen
je zegt het zelfquote:
Waarom eigenlijkquote:Op zondag 19 oktober 2008 16:16 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Daar kom je wel achter als ik een topic met eigengemaakte foto's heb gemaaktEn dat doe ik pas als ie op de oprit staat.
quote:Op zondag 19 oktober 2008 12:14 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Wat is er mis met dat huidige hok van je dat je zoveel bespaard?quote:Op zondag 19 oktober 2008 20:12 schreef PeuRac het volgende:
Ik ga ¤200 per maand besparen, dan zou ik gek zijn om door te rijden.
Dat is wel een nette besparing. Als ik dat klaar zou spelen zou ik zelfs 20 euro per maand toe krijgenquote:Op zondag 19 oktober 2008 20:12 schreef PeuRac het volgende:
Ik ga ¤200 per maand besparen, dan zou ik gek zijn om door te rijden.
Nee.quote:Op zondag 19 oktober 2008 18:30 schreef hermandeperman het volgende:
Kangoo/Berlingo/Weetikhethoediekrengenallemaalheten?
Mja inderdaadquote:
Je bent niet de enige aandachtshoer op fokquote:
Ik wil ook wel een suggestie doen, maar ik ken geen enkel merk dat het model 'dode mus' in z'n modellenlijst heeftquote:
Station, kleur zilver. Maar verder zwijg ik, ik vertel het morgen of overmorgen welquote:Op zondag 19 oktober 2008 23:12 schreef BoJo het volgende:
[..]
Een busje of een station? Ford Transit?
Die TVR.quote:Op zondag 19 oktober 2008 22:50 schreef Paladijn het volgende:
PNG-style komt die bocht!
[ afbeelding ]
Mooie Bimmers (deze nog nooit eerder gezien, wtf is het?)
[ afbeelding ]
Dampende remmen
[ afbeelding ]
Kappersauto getemd door de ring
[ afbeelding ]
en pr0n TVR skins!
[ afbeelding ]
Rest (65 stuks) hier in een album.
BMW 1600 GT, voorheen een model van Glasquote:Op zondag 19 oktober 2008 22:50 schreef Paladijn het volgende:
Mooie Bimmers (deze nog nooit eerder gezien, wtf is het?)
[ afbeelding ]
Niks eigenlijk, ik ga van een 2.0 8v 155 op benzine naar een 146 1.6 16v op G3, dan ga ik van 1 op 9,5 naar 1 op 11, plus het verschil in brandstofprijs, en geen verschil in wb/verz (kleinere dus goedkopere auto).quote:Op zondag 19 oktober 2008 20:49 schreef Paladijn het volgende:
[..]
Wat is er mis met dat huidige hok van je dat je zoveel bespaard?
Even afgezien van 14 euro wasstraatjes elke week...
golf/astraquote:Op zondag 19 oktober 2008 23:31 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Station, kleur zilver. Maar verder zwijg ik, ik vertel het morgen of overmorgen wel
quote:Op maandag 20 oktober 2008 15:17 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
NopeVanavond om 21:00 haal ik m op
Tip: er zit een 1 in het type.
"Er is zelfs een overeenkomst met Rolls Royce: het tikken van het klokje is het hardste geluid wat je in de auto hoort. En dat is niet omdat de auto zelf zo stil is..."quote:
En hoe precies bespaar je je hier 200 euro mee?quote:Op maandag 20 oktober 2008 13:56 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Niks eigenlijk, ik ga van een 2.0 8v 155 op benzine naar een 146 1.6 16v op G3, dan ga ik van 1 op 9,5 naar 1 op 11, plus het verschil in brandstofprijs, en geen verschil in wb/verz (kleinere dus goedkopere auto).
Daar komt bij dat de 146 veel luxer is als mijn 155, vind ik het tijd om em te verkopen. De 146 blijft lekker standaard trouwens.
een 146 op gas om geld te besparen?quote:Op maandag 20 oktober 2008 13:56 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Niks eigenlijk, ik ga van een 2.0 8v 155 op benzine naar een 146 1.6 16v op G3, dan ga ik van 1 op 9,5 naar 1 op 11, plus het verschil in brandstofprijs, en geen verschil in wb/verz (kleinere dus goedkopere auto).
Daar komt bij dat de 146 veel luxer is als mijn 155, vind ik het tijd om em te verkopen. De 146 blijft lekker standaard trouwens.
Was LPG ook niet belachelijk duur in de wegenbelasting in verhouding met benzine? Daar 200 euro per maand op verdienen is vrij knapquote:Op maandag 20 oktober 2008 19:34 schreef vlad het volgende:
[..]
een 146 op gas om geld te besparen?ghegheghe
Het oude LPI is inderdaad erg duur, huidige moderne G3 kost ongeveer 15 euro meer per maand ten opzichte van benzine.quote:Op maandag 20 oktober 2008 19:53 schreef Paladijn het volgende:
[..]
Was LPG ook niet belachelijk duur in de wegenbelasting in verhouding met benzine? Daar 200 euro per maand op verdienen is vrij knap
quote:Op zondag 19 oktober 2008 21:24 schreef Alexxxxx het volgende:
Je bent niet de enige aandachtshoer op fokIk kan er ook wat van
haal je model en uitrustingsniveau niet door elkaar?quote:Op maandag 20 oktober 2008 18:54 schreef Paladijn het volgende:
[..]
En hoe precies bespaar je je hier 200 euro mee?
Een 155 is IMHO nog altijd een stuk fraaier dan die boodschappenauto, ook luxer lijkt me trouwens wat sterk voor een lager geplaatst model. Wat voor extra's zitten er op een 146 die je niet in een 155 kunt krijgen?
Neu, ik ga er vanuit dat de klasse waarin een auto geleverd wordt ook wat zegt over de uitrusting... zo is mijn Accord beter afgewerkt en uitgerust dan een Civic en die weer beter afgewerkt en uitgerust dan een Jazz (quote:Op maandag 20 oktober 2008 21:06 schreef lipje het volgende:
[..]
haal je model en uitrustingsniveau niet door elkaar?
Airco en electrische ramen waren niet standaard voor een 155. Plofende en olieslurpende motoren wel
Omdat banken het een beetje zwaar hebbenquote:Op maandag 20 oktober 2008 21:27 schreef ijsmeis het volgende:
Zucht. Waarom werken banken nooit eens mee?
dat is voor de reeds betaalde aankoopkosten eruit te halen? en de dubbele lasten die ze de komende jaren extra betalen zolang het te koop staat?:')quote:Op maandag 20 oktober 2008 21:46 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Omdat banken het een beetje zwaar hebben![]()
Er staat trouwens zo'n zelfde appartement als wat ik heb te koop.
Alleen op 2e etage ( veul lager ) en keuken + badkamer helemaal standaard.
ze vragen er nu al 40000 euro meer voor als waar ze het voor hebben gekocht![]()
En dat is ZONDER de parkeerplaats![]()
Als ze dat voor dat bedrag verkocht krijgen heb ik een hele leuk koop gedaan
nieuwbouwprijs was 146000 incl keuken en badkamer.quote:Op maandag 20 oktober 2008 21:51 schreef lipje het volgende:
[..]
dat is voor de reeds betaalde aankoopkosten eruit te halen? en de dubbele lasten die ze de komende jaren extra betalen zolang het te koop staat?:')
Speculeren op de huidige woningmarkt gaat niet meer.
2 maanden geleden nog niet. Toen werkten ze ook niet meequote:Op maandag 20 oktober 2008 21:46 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
electrische ramen waren wel standaardquote:Op maandag 20 oktober 2008 21:06 schreef lipje het volgende:
[..]
haal je model en uitrustingsniveau niet door elkaar?
Airco en electrische ramen waren niet standaard voor een 155. Plofende en olieslurpende motoren wel
je vergelijkt hem met een 2.0 16v , hij heeft een 8 kleppert.quote:Op maandag 20 oktober 2008 21:20 schreef Paladijn het volgende:
[..]
Neu, ik ga er vanuit dat de klasse waarin een auto geleverd wordt ook wat zegt over de uitrusting... zo is mijn Accord beter afgewerkt en uitgerust dan een Civic en die weer beter afgewerkt en uitgerust dan een Jazz ().
Bovendien is dit weer typisch Peu... 200 euro per maand minder betalen, right
Net ff snel een vergelijking gedaan op autoweek van twee '97 types, Alfa Romeo 146 1.6 Twin Spark 16V L vs Alfa Romeo 155 2.0 Twin Spark 16V S
Verschil in de plus voor de 155:
acceleratie 0-100 km/h 1,5 sneller
gemiddeld verbruik 0,3 l/100km lager
bagageruimte 145 l meer
aanhangermassa geremd 100 kg meer
met leer bekleed stuur
middenarmsteun voor
middenarmsteun achter
regelbare dashboardverlichting
lichtmetalen velgen
minpunten...
nieuwprijs 6.024 euro hoger
wegenbelasting 19 euro hoger
neerklapbare achterbank
Zoveel opties qua uitrustingsniveau zoals je dat met moderne Alfa's hebt zie je op autoweek niet bij de 146/155. Vergelijking is trouwens vrij snel (2 minuutjes) te doen
Ik gok eerder dat Peu de motor aan gort gereden heeft en hoopt dat Lexxx'm koopt
welkom bij het grote voordeel van een nieuwbouw appartement kopenquote:Op maandag 20 oktober 2008 21:46 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Er staat trouwens zo'n zelfde appartement als wat ik heb te koop.
Alleen op 2e etage ( veul lager ) en keuken + badkamer helemaal standaard.
ze vragen er nu al 40000 euro meer voor als waar ze het voor hebben gekocht![]()
En dat is ZONDER de parkeerplaats![]()
Als ze dat voor dat bedrag verkocht krijgen heb ik een hele leuk koop gedaan
inderdaad niet normaalquote:Op maandag 20 oktober 2008 22:15 schreef BoJo het volgende:
[..]
welkom bij het grote voordeel van een nieuwbouw appartement kopen![]()
Buurman tegenover heeft exact dezelfde woning als mij te koop gezet voor 60000 meer dan de originele aanschaf prijs. En dat in de Bijlmer
Ahquote:Op maandag 20 oktober 2008 22:12 schreef BoJo het volgende:
[..]
je vergelijkt hem met een 2.0 16v , hij heeft een 8 kleppert.
De 146 heeft een iets nieuwer interieur maar scheelt geen reed met luxe.
Maar 200 euro per maand besparen... doe eens de berekening hier plaatsen. Ben wel benieuwd
valt wel mee hoor, 140 pk ofzo die 2.0 8v en de 16v 155pk. Tegenwoordig stelt het natuurlijk weinig voorquote:Op maandag 20 oktober 2008 22:21 schreef Paladijn het volgende:
[..]
AhDe 8v is toch een megatraag hok?
Ben ook wel benieuwd naar Peu's berekening, hoewel het vast weer een hoop gepoch in de ruimte is...
Ach aantal pk zegt niet heel veel, gewicht is het grote probleem... nieuwe Accord diesel heeft 10 pk meer (150), maar is ook zo'n 140 kg zwaarderquote:Op maandag 20 oktober 2008 22:46 schreef BoJo het volgende:
[..]
valt wel mee hoor, 140 pk ofzo die 2.0 8v en de 16v 155pk. Tegenwoordig stelt het natuurlijk weinig voor
Hoe vaak zit je met een stopwatch te timen of je auto nog wel die theoretische sprint tijd haalt?quote:Op maandag 20 oktober 2008 22:51 schreef Paladijn het volgende:
[..]
Ach aantal pk zegt niet heel veel, gewicht is het grote probleem... nieuwe Accord diesel heeft 10 pk meer (150), maar is ook zo'n 140 kg zwaarderDe standaard 155 2.0 zit rond de 9 seconden op de 100 toch? Dat is nog goed te doen.
Zit zelfs al te kijken naar een civic hybrid + leuke ring/funtool er naast... met leren interieur in de hybride meuk betaal je 134/maand aan de staat, that's it. Daar kan een 'fatsoenlijke' leasebak niet tegenop eigenlijk.
Klopt, en die blijft voorlopig ook nog wel even... maar met zo'n hybrid geval als goedkoop a->b grutding wat nog ok rijdt (heb al eens in een gereden, beviel op zich prima ook qua luxe) heb ik wat sneller geld om een nog leukere tracktool te halen. Zit in eerste instantie te denken aan een MX5 10th Anni uit Duitsland importeren (6bak, 140pk, donkerblauwquote:Op maandag 20 oktober 2008 22:55 schreef BoJo het volgende:
[..]
Hoe vaak zit je met een stopwatch te timen of je auto nog wel die theoretische sprint tijd haalt?
Je hebt toch een MX5 als racer/funtool?
ik heb mijn volgende auto al uitgekozen...
Gewoon met 60 invoegen aan het begin nog bij de doorgetrokken streep zoals derest van auto rijdend nederlandquote:Op maandag 20 oktober 2008 23:12 schreef Paladijn het volgende:
Ik ben het trouwens wel met je eens dat de 0-100 tijden strikt aanhouden onzin is gezien de meerderheid van de mensen (ikzelf incluus) niet kan schakelen. Het geeft doorgaans wel een redelijke indicatie van versnelling, iets wat ook belangrijk is als je invoegt op de snelweg e.d.
Ah, tof! Wel een grote stap vooruit op je 155, maar zeker geen verkeerdequote:Op maandag 20 oktober 2008 23:14 schreef BoJo het volgende:
Ik zoek wat om mijn racer te kunnen trekken, dus zit naar een 166 2.4 jtd te kijken. Vind ze erg mooi.
Mijn 2.0 16v gaat waarschijnlijk naar mijn vader, de racer eindelijk van kenteken af dus niet meer alles dubbel betalen.
Ik dacht dat je je huidige mx5 ging ombouwen naar racer? Of probeerde ik je die richting in te pushen?
Randstadquote:Op maandag 20 oktober 2008 23:15 schreef BoJo het volgende:
[..]
Gewoon met 60 invoegen aan het begin nog bij de doorgetrokken streep zoals derest van auto rijdend nederland
quote:Op maandag 20 oktober 2008 23:18 schreef BoJo het volgende:
Ohja ik heb 2 nieuwe gadgets, ze zijn best geavanceerd
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Er zitten alleen paar bugs in zoals tering bende maken en non stop ruziën om het schommeltje.
al het luxe wat ik had ligt nu verspreid over een schuurtje en een garagequote:Op maandag 20 oktober 2008 23:21 schreef Paladijn het volgende:
[..]
Ah, tof! Wel een grote stap vooruit op je 155, maar zeker geen verkeerde
Ombouw hink ik ook nog steeds wat op, maar ik verwacht daar niet heel veel mee te winnen. Rollbar is nog wel een optie als ik de auto een jaartje of twee hou als tracktool om mijn rijvaardigheid te verbeteren. Aan de andere kant lonkt de 10th Anni ook behoorlijk... is toch wat netter, luxer, nog betere motor en sneller. Plus dat je ze in Duitsland voor ~4500+ kunt krijgen in redelijke staat. Kost me ~700 euro aan import terwijl dezelfde auto hier ~9-10k kost. De afschrijving zal dus minimaal of zelfs positief zijn.
Heb medelijden met sommige mensen. De Berlingo van het koeriersbedrijf waar ik voor werk doet er 20 seconden over om op de 100 te komen - een kennis van mij met z'n Alto 0.8 zelfs 21/22quote:Op maandag 20 oktober 2008 23:15 schreef BoJo het volgende:
[..]
Gewoon met 60 invoegen aan het begin nog bij de doorgetrokken streep zoals derest van auto rijdend nederland
Toen ik 12 was heb ik ze op mijn slaapkamer gehad jaren lang. Maar het valt reuze mee hoor met lawaai, pas als ik de doek van de kooi trek sochtends worden ze wakker en rond 21:00 zitten ze alweer te pitten.quote:Op maandag 20 oktober 2008 23:24 schreef Paladijn het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
must feed!
Maar wordt je niet gek van dat gepiep/squeek de hele dag?
http://link.marktplaats.nl/202100674quote:Op maandag 20 oktober 2008 23:21 schreef Paladijn het volgende:
[..]
Ah, tof! Wel een grote stap vooruit op je 155, maar zeker geen verkeerde
Ombouw hink ik ook nog steeds wat op, maar ik verwacht daar niet heel veel mee te winnen. Rollbar is nog wel een optie als ik de auto een jaartje of twee hou als tracktool om mijn rijvaardigheid te verbeteren. Aan de andere kant lonkt de 10th Anni ook behoorlijk... is toch wat netter, luxer, nog betere motor en sneller. Plus dat je ze in Duitsland voor ~4500+ kunt krijgen in redelijke staat. Kost me ~700 euro aan import terwijl dezelfde auto hier ~9-10k kost. De afschrijving zal dus minimaal of zelfs positief zijn.
aaargh 5 eindstukken, doe dan 6... oneven uitlatenquote:Op maandag 20 oktober 2008 23:31 schreef Dimitri_ het volgende:
[..]
http://link.marktplaats.nl/202100674
Dit is dan geen originele.. Toch?!
omfg.... dat is wel een 10th (stoelen en stuur in blauw/zwart leer)... maar idd behoorlijk ver'grotebeurt'.quote:Op maandag 20 oktober 2008 23:31 schreef Dimitri_ het volgende:
[..]
http://link.marktplaats.nl/202100674
Dit is dan geen originele.. Toch?!
oeh die Maserati Granturismoquote:Op maandag 20 oktober 2008 23:36 schreef Dimitri_ het volgende:
http://www.hulshorst.nl/beta/occasions.php?id=3386
Ingeruild op een nieuwe Porsche ofzo?
Of die DB9quote:
Ah, dan zitten we redelijk op dezelfde lijn. Zelfs tot aan de Rover aan toequote:Op dinsdag 21 oktober 2008 00:05 schreef Paladijn het volgende:
Wit en zwart als kleur voor een auto zijn IMHO gewoon not-done... ziet er heel fraai uit als ze perfect gepoetst en schoon zijn, maar je ziet er elk vuiltje op. Ik heb nu wel een zwarte MX5, maar dat is dus echt de laatste zwarte auto die ik gehaald heb als het aan mij ligt.
quote:
Serieusquote:
Ach, bijna overal wordt er gezeken op de blauwen..... Macht corrumpeertquote:Op dinsdag 21 oktober 2008 15:36 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Serieusdie modjes op wiki zijn echt zum kutsen! Gelukkig is BB beter op het gebied van vrachtautohistorie dan dat fakende wikipedia
voormn rover zu die 70 euro kosten, vandaar dat ie al een half jaar stoek isquote:Op woensdag 22 oktober 2008 19:51 schreef Poekel het volgende:
Net nieuwe ruitenvloeistofpomp voor de Tigra opgehaald. 46 euro.
Maarja, wel mooi zo vlak voor de winter begint.
Tevens TVP.
Vriendjequote:
Zijn gebouwd in Swindon met voornamelijk Honda onderdelen, net als vrijwel alle Europese 200/25, 400/45, 600, 800, Concerto's, Civics, Accords en Legends na '92quote:Op woensdag 22 oktober 2008 21:51 schreef lipje het volgende:
[..]
Vriendje
IDD puike bak Lexxx, beter dan zo'n engelseJapanse rammelbak
Nee.quote:Op woensdag 22 oktober 2008 21:50 schreef Paladijn het volgende:
Bij een slopel gaat ie vaker stuk Lexxx
Al enig idee wat lada onderdelen je gaan kosten trouwens? :x
"Guns don't kill people, people kill people!"quote:Op maandag 27 oktober 2008 21:51 schreef Paladijn het volgende:ho.
Een 8-jarig jongetje is gisteren in Westfield, in de Amerikaanse staat Massachusetts, om het leven gekomen toen hij zichzelf op een wapenbeurs, onder toezicht van volwassenen, per ongeluk door het hoofd schoot met een Uzi-machinepistool. Dat heeft de politie gezegd.
Dat is best wel sneu :x
yepssssquote:Op maandag 27 oktober 2008 21:17 schreef Dimitri_ het volgende:
Naar NFL geweest in Londen?
If guns kill, then pencils misspell and spoons make rosie o'donnell fat.quote:Op dinsdag 28 oktober 2008 09:10 schreef Xtreem het volgende:
[..]
"Guns don't kill people, people kill people!"
En dus zijn verkeersboetes niet jouw schuld, maar de schuld van de auto....quote:Op dinsdag 28 oktober 2008 09:50 schreef Tjabbo het volgende:
[..]
If guns kill, then pencils misspell and spoons make rosie o'donnell fat.
als je mijn vergelijking doortrekt wel ja.quote:Op dinsdag 28 oktober 2008 09:54 schreef Xtreem het volgende:
[..]
En dus zijn verkeersboetes niet jouw schuld, maar de schuld van de auto....
Stuur jij even een briefje naar Spee?quote:Op dinsdag 28 oktober 2008 10:12 schreef Tjabbo het volgende:
[..]
als je mijn vergelijking doortrekt wel ja.
Guns don't kill, Bulllets do!quote:Op dinsdag 28 oktober 2008 09:10 schreef Xtreem het volgende:
[..]
"Guns don't kill people, people kill people!"
Mijn zus was er ook heen.quote:Op dinsdag 28 oktober 2008 09:17 schreef Fugie het volgende:
[..]
yepssss
front row tickets
cheerleaders voor je neus
gruwelijke wedstrijd
Je kan een week op wintersport voor het bedrag wat ik heb uitgegeven afgelopen weekend jaquote:Op dinsdag 28 oktober 2008 14:53 schreef Dimitri_ het volgende:
[..]
Mijn zus was er ook heen.Had ook wel meegewild, maar als student zitten dat soort tripjes er nog altijd niet in.
en voor tjabs:quote:Op dinsdag 28 oktober 2008 14:53 schreef Dimitri_ het volgende:
[..]
Mijn zus was er ook heen.Had ook wel meegewild, maar als student zitten dat soort tripjes er nog altijd niet in.
Jitse op 4 en Luco op 6, oud nieuwsquote:Op dinsdag 28 oktober 2008 15:51 schreef Alexxxxx het volgende:
Even een update van het laatste nieuws:
Lotus-coureur de Cock Nederlands Kampioen Dutch Supercar Challenge 2008
CMS?quote:Op dinsdag 28 oktober 2008 19:57 schreef Paladijn het volgende:
[..]
Jitse op 4 en Luco op 6, oud nieuws
Kun je daar niet beter een CMS voorhangen ipv je forum? Of ben je bang dat je dan minder hits krijgt op buzzybee?
En dan krijg ik een VW reclame onder dat bericht, met een 'Een Volkswagen blijft op zijn baan.'quote:Op dinsdag 28 oktober 2008 22:47 schreef Paladijn het volgende:
Paal stopt Ferrari 360 Modena.
was'nt me
Iets als de fok of tweakers frontpage (en ja, ik weet dat dat bij fok 'hetzelfde' systeem is)quote:Op dinsdag 28 oktober 2008 23:03 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
CMS?
Op termijn een eigen site zit ik wel aan te denken jaMaar klein beginnen, en bij succes uitbreiden. En het lijkt een succes te zijn.
voor die 200 eur die je bespaart in de maand kun je die erbij inlaten bouwen. Je bent gewoon weer aan het patsenquote:Op woensdag 29 oktober 2008 01:09 schreef PeuRac het volgende:
bah, krijg mn auto pas vrijdag eind van de dag![]()
en ben zaterdag druk, dus heb pas de week erna tijd om carkit etc in te bouwen.
Peu bashen ........ zooo 2007quote:Op woensdag 29 oktober 2008 19:24 schreef vlad het volgende:
[..]
voor die 200 eur die je bespaart in de maand kun je die erbij inlaten bouwen. Je bent gewoon weer aan het patsen
Dat was laat. Ik liep er toen al een poosje rond.quote:Op woensdag 29 oktober 2008 21:45 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
2002 heb ik voor het eerst Peu gebashtop kicken.com
!
Klopt, ik heb er eerst een paar maanden gelurkt voor ik er gging postenquote:Op woensdag 29 oktober 2008 23:02 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Dat was laat. Ik liep er toen al een poosje rond.
Loop ik al trouwens sinds 2003 hier rond?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 10% gewijzigd door Sjoewe op 30-10-2008 00:46:18 (Inclusief edit speciaal voor Lexie) ]** Die nacht ist vorbei, ein neuer Tag beginnt. Alles sprung. Stadtkind. Berlin. **
Del sol bestaat welquote:Op vrijdag 17 oktober 2008 19:06 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
De Honda CRX bestaat wel. De Honda CRX Del Sol niet.
Dat ik niet de komende twee jaar nog continu als consultant terugverhuurd wordt om hetzelfde werk voor meer geld te doen.quote:Op vrijdag 31 oktober 2008 16:06 schreef Alexxxxx het volgende:
wat zegt dat?
Ja, maar niet in Nederland, heb ik uit betrouwbare bron vernomen. (op internet gelezen)quote:Op vrijdag 31 oktober 2008 18:40 schreef Paladijn het volgende:
Oh en Alexxx, de Del Sol bestaat wel.
koop een Ladaquote:Op vrijdag 31 oktober 2008 19:25 schreef BaraCuda het volgende:
Kut opeldat hoerending wilde net weer niet starten
Ookquote:Op vrijdag 31 oktober 2008 19:56 schreef Dingest het volgende:
[..]
Vanwege de achterruitverwarming voor het duwen?
Ik heb nog een mooie 155 te koopquote:Op vrijdag 31 oktober 2008 19:25 schreef BaraCuda het volgende:
Kut opeldat hoerending wilde net weer niet starten
lampje eruit halen, problem solvedquote:Op zaterdag 1 november 2008 10:50 schreef Fugie het volgende:
Mijn zus heeft de vectra in bruikleen ,is het acculampje gaan branden
Nu is ze helemaal panisch dat ze nooit meer thuis kan komen enzo
tis geen alfaquote:
Bij een alfa kun je beter de auto om het lampje heen weghalenquote:
dat roest vanzelf wel wegquote:Op zaterdag 1 november 2008 18:58 schreef vlad het volgende:
[..]
Bij een alfa kun je beter de auto om het lampje heen weghalen
Dynamo zal wel niet meer lekker zijnquote:Op zaterdag 1 november 2008 20:19 schreef Fugie het volgende:
ik zie wel wat er mis is als hij terug is
Met rokende banden wegrijden is leuk, maar je kan het natuurlijk ook overdrijven...quote:
quote:Op zondag 2 november 2008 17:40 schreef Paladijn het volgende:
Zo, wieltjes weer onder de MX, tijd voor douchen, F1 en een nieuw seizoen TG als afsluiter
quote:Op zondag 2 november 2008 19:10 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
ER
ZIT
GEEN
BBC2
BIJ
DIGITENNE
Vanavond laat/ morgen bij FINALGEAR.comquote:Op zondag 2 november 2008 19:10 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
ER
ZIT
GEEN
BBC2
BIJ
DIGITENNE
Lach maar, slet!quote:
Dat wordt voor mij ook pas woensdag/donderdag. Zit nu op een knakenwireless van de buren...quote:Op zondag 2 november 2008 19:16 schreef lipje het volgende:
[..]
Vanavond laat/ morgen bij FINALGEAR.com![]()
ik heb ook digitenne
quote:Op zondag 2 november 2008 19:19 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Lach maar, slet!
[..]
Dat wordt voor mij ook pas woensdag/donderdag. Zit nu op een knakenwireless van de buren...
Kenkerzooiquote:
MASSA IS WERELDKAMPIOEN!!!!! MASSA IS WERELDKAMPIOEN!!!!! MASSA IS WERELDKAMPIOEN!!!!! MASSA IS WERELDKAMPIOEN!!!!! MASSA IS WERELDKAMPIOEN!!!!! MASSA IS WERELDKAMPIOEN!!!!! MASSA IS WERELDKAMPIOEN!!!!! MASSA IS WERELDKAMPIOEN!!!!! MASSA IS WERELDKAMPIOEN!!!!! MASSA IS WERELDKAMPIOEN!!!!! MASSA IS WERELDKAMPIOEN!!!!! MASSA IS WERELDKAMPIOEN!!!!! MASSA IS WERELDKAMPIOEN!!!!! MASSA IS WERELDKAMPIOEN!!!!! MASSA IS WERELDKAMPIOEN!!!!! MASSA IS WERELDKAMPIOEN!!!!! MASSA IS WERELDKAMPIOEN!!!!! MASSA IS WERELDKAMPIOEN!!!!! MASSA IS WERELDKAMPIOEN!!!!! MASSA IS WERELDKAMPIOEN!!!!! MASSA IS WERELDKAMPIOEN!!!!! MASSA IS WERELDKAMPIOEN!!!!! MASSA IS WERELDKAMPIOEN!!!!! MASSA IS WERELDKAMPIOEN!!!!! MASSA IS WERELDKAMPIOEN!!!!! MASSA IS WERELDKAMPIOEN!!!!! MASSA IS WERELDKAMPIOEN!!!!! MASSA IS WERELDKAMPIOEN!!!!! MASSA IS WERELDKAMPIOEN!!!!! MASSA IS WERELDKAMPIOEN!!!!! MASSA IS WERELDKAMPIOEN!!!!! MASSA IS WERELDKAMPIOEN!!!!! MASSA IS WERELDKAMPIOEN!!!!! MASSA IS WERELDKAMPIOEN!!!!! MASSA IS WERELDKAMPIOEN!!!!! MASSA IS WERELDKAMPIOEN!!!!! MASSA IS WERELDKAMPIOEN!!!!! MASSA IS WERELDKAMPIOEN!!!!! MASSA IS WERELDKAMPIOEN!!!!!quote:Op zondag 2 november 2008 19:56 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Kenkerzooi
Ik heb alleen geen idee wat er nu in die laatste 10 seconden allemaal gebeurd is...?!
Die mistte weer van alles en haalde een aantal keren Massa en Hamilton door elkaar myaquote:
quote:Op zondag 2 november 2008 20:09 schreef Paladijn het volgende:
Wie was trouwens die attention-whore in de rode jurk?Ze kwam me enigszins bekend voor, en dan bedoel ik dus niet als vriendin van Hammie.
oeh tof, ff kijkenquote:Op zondag 2 november 2008 21:52 schreef Alfisti het volgende:
Jet-Cars in Undercover in Nederland op SBS6
Rammstein - Benzin. Ga je gegarandeerd 300 km/hquote:Op maandag 3 november 2008 14:14 schreef Alexxxxx het volgende:
Ik ben een Duitstalige Autobahn-CD aan het samenstellen, iemand nog suggesties voor Duitse hits! ?
min hemelquote:Op maandag 3 november 2008 17:51 schreef ijsmeis het volgende:
Möhre - 20 zentimeter
Olaf Henning - Komm hol das Lasso raus
lampje er uit halen. Opgelost.quote:Op woensdag 5 november 2008 13:37 schreef Fugie het volgende:
Mijn accu is weer in ordeBeetje geoxideerde contacten ofzo.
Alleen begon gister mijn remvloeistof lampje beetje zwak te branden, en na 2x hard remmen was het weer weg :s
quote:Op woensdag 5 november 2008 19:16 schreef Paladijn het volgende:
* Paladijn wijst de PTAers even op Clarkson.Thriller.DVDRip.XviD-HAGGiS ^^
buzzybee spammertquote:
niet zo bedoeld dit keerquote:Op woensdag 5 november 2008 22:38 schreef ThaFreak het volgende:
Clarkson.Thriller.DVDRip.XviD-HAGGiS binnen en kijken gaat![]()
[..]
buzzybee spammert
quote:Op woensdag 5 november 2008 19:16 schreef Paladijn het volgende:
Die is uiteraard al sinds zondag binnenquote:Op woensdag 5 november 2008 19:16 schreef Paladijn het volgende:
dankuquote:Op woensdag 5 november 2008 19:16 schreef Paladijn het volgende:
heulemaal ni!quote:Op donderdag 6 november 2008 18:35 schreef Alexxxxx het volgende:
Man voor dat geld had ik 3 Corsa's kunnen kopen.
Wel raar dat je daar geen A rijbewijs voor nodig hebt eigenlijkquote:
Volgens mij, maar tot in hoeverre dat doorgetrokken is weet ik niet (iig bij quads/buggys is het wel zo) moet je een helm op als je geen gordel om hebt (niet aanwezig of uit eigen keuze) bij dit soort apparaten. Maar op zich hoef je alleen naar dat ding te kijken om te weten dat je beter een helm op kan doenquote:Op vrijdag 7 november 2008 09:26 schreef Leipo666 het volgende:
als het een auto zou zijn dan zou je ook geen helm op hoeven: gaan dan lekker veel doden vallen
Pillen, coke, wiet, drank en dan een plee opnieuw decoreren?quote:
Euh, iets minder overdrevenquote:Op maandag 10 november 2008 16:28 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
Pillen, coke, wiet, drank en dan een plee opnieuw decoreren?
Had ik niet van je verwacht.
Dat zou stom zijnquote:Op maandag 10 november 2008 18:18 schreef Sjoewe het volgende:
Straks zijn ze allemaal dicht als het aan de moraalridders ligt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |