Acer Travelmate -> Meegestuurde Win XP -> verklote lettertypesquote:Op maandag 20 oktober 2008 00:44 schreef Merkie het volgende:
Wat heb jij de letters van XP achterlijk groot ingesteld, ben je blind ofzo?
Hoe beveiligen ze het dan preciesquote:
Daar komen er steeds meer van.quote:Op maandag 20 oktober 2008 01:17 schreef star_gazer het volgende:
Die MoiraMoira heb ik al flink wat mee te stellen gehad jaDie heeft echt geen leven volgens mij
Dat kan je toch wel zelf bedenken?quote:
Bepaalde scheldwoorden en dreigwoorden automatisch laten blokkeren door de computer zou ik denken.quote:Op maandag 20 oktober 2008 01:07 schreef Superfast het volgende:
[..]
Hoe beveiligen ze het dan precies
Geen idee, daar kom ik niet. Maar wel modjes die users als een achterlijke diersoort zien die ontwikkeld moet worden iig.quote:
Isuzu staat bekend als producent van bagger dieselmotoren die het voor de 200.000km meestal al opgeven.quote:
Het omgekeerde zie je ook weleens, users die modjes als diersoort zien enzo.quote:Op maandag 20 oktober 2008 01:27 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Geen idee, daar kom ik niet. Maar wel modjes die users als een achterlijke diersoort zien die ontwikkeld moet worden iig.
Mijn kloon staat er ook in.quote:Op maandag 20 oktober 2008 01:30 schreef Vodkadruppel het volgende:
Ze hebben ook al een eigen taal:
http://nl.wikipedia.org/w(...)k_onder_Wikipedianen
!
Sommige mods zijn dan ook beestenquote:Op maandag 20 oktober 2008 01:30 schreef kraaksandaal het volgende:
[..]
Het omgekeerde zie je ook weleens, users die modjes als diersoort zien enzo.
Mwah in het echt valt dat mee hoor.quote:Op maandag 20 oktober 2008 01:34 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Sommige mods zijn dan ook beesten
Oeh, je kent mods in het echt?quote:Op maandag 20 oktober 2008 01:35 schreef kraaksandaal het volgende:
[..]
Mwah in het echt valt dat mee hoor.
Het blijft gelul in de ruimte dus wat boeit 't?quote:Op maandag 20 oktober 2008 01:39 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Oeh, je kent mods in het echt?![]()
*ril*
quote:Op maandag 20 oktober 2008 01:30 schreef Vodkadruppel het volgende:
Ze hebben ook al een eigen taal:
http://nl.wikipedia.org/w(...)k_onder_Wikipedianen
!
Draai je nu niet beetje door?quote:Op maandag 20 oktober 2008 02:01 schreef star_gazer het volgende:
Het leeggooien van de pagina van die kansloze Simeon werd me ook niet in dank afgenomen
Oja, je mag ook je eigen (!!!) overlegpagina niet leeggooien van de stasi. Wat nu 'open encyclopedie'.
Ik was het indertijd fundamenteel oneens met die nerd 'Simeon' die mijn bijdrage onterecht verwijderde. Ik begon me dusdanig te irriteren aan die zuignap dat ik zijn profiel maar had getubgirldquote:Op maandag 20 oktober 2008 02:02 schreef kraaksandaal het volgende:
[..]
Draai je nu niet beetje door?
Sorry maar je komt toch wat doorgedraaid over.quote:Op maandag 20 oktober 2008 02:04 schreef star_gazer het volgende:
[..]
Ik was het indertijd fundamenteel oneens met die nerd 'Simeon' die mijn bijdrage onterecht verwijderde. Ik begon me dusdanig te irriteren aan die zuignap dat ik zijn profiel maar had getubgirldVonden ze niet zo leuk
Ik erger me meer aan die belgen die zich nogal in alles binnen en buiten wikipedia tekort gedaan voelen en het daarom noodzakelijk vinden in elk artikel te benoemen hoe de situatie in belgië isquote:Op maandag 20 oktober 2008 01:23 schreef Alexxxxx het volgende:
Wikipedia in NL is dood met dank aan de alles wegmoddende modjes. Zet je relevante aanvullende info in een artikel, word het binnen 5 minuten weggehaald omdat je geen wiki account hebt, dat vnden ze niet leuk :'0 En dat meerdere keren bij meerdere artikelen
modjes
Ok laten we België opdelen dan, het hopenloze Wallonië kan naar Frankrijk, Vlaanderen sluit aan bij de provincies onder de rivier, lijkt me wel een goed idee om gelijk al die hollanders de bek te snoeren.quote:Op maandag 20 oktober 2008 03:44 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
Ik erger me meer aan die belgen die zich nogal in alles binnen en buiten wikipedia tekort gedaan voelen en het daarom noodzakelijk vinden in elk artikel te benoemen hoe de situatie in belgië is![]()
Bij sommige artikelen ontkom je er niet aan, maar soms is het onnodig om de vlaamse interpretatie van iets weer te geven, vooral als het niet alleen hun interpretatie is
Ge zijt op uw vlaamse teentjes getrapt, ah ja maar neeeeen hè zegquote:Op maandag 20 oktober 2008 03:49 schreef kraaksandaal het volgende:
[..]
Ok laten we België opdelen dan, het hopenloze Wallonië kan naar Frankrijk, Vlaanderen sluit aan bij de provincies onder de rivier, lijkt me wel een goed idee om gelijk al die hollanders de bek te snoeren.
Helemaal ongelijk heeft u niet in deze kwestie maar soms kan zo een balletje raar rollen.quote:Op maandag 20 oktober 2008 04:00 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
Ge zijt op uw vlaamse teentjes getrapt, ah ja maar neeeeen hè zeg![]()
Dit heeft niks met die debiele politieke kwestie daar te maken, ze lijden aan 'het grote broer'-complex, hetzelfde als Alphen a/d Rijn bij Leiden heeft en Rotterdam bij Amsterdam
quote:Op maandag 20 oktober 2008 04:02 schreef kraaksandaal het volgende:
[..]
Helemaal ongelijk heeft u niet in deze kwestie maar soms kan zo een balletje raar rollen.
z0omg er is niet eens een Onur torko wikipediaquote:Op maandag 20 oktober 2008 18:58 schreef KirkLazarus het volgende:
http://nl.wikipedia.org/w/index.php?title=Onur_torko&action=edit&redlink=1![]()
wat let je om hem leeg te gooien inclusief recovery bende en gewoon zelf xp erop te gooienquote:Op maandag 20 oktober 2008 00:48 schreef esco_ het volgende:
[..]
Acer Travelmate -> Meegestuurde Win XP -> verklote lettertypes
Recovery discs zuigen
Was er wel, is dus verwijderd door de wikinazi's.quote:Op dinsdag 21 oktober 2008 13:30 schreef Kerol het volgende:
[..]
z0omg er is niet eens een Onur torko wikipedia
Niet iedereen heeft zoveel verstand van computers dan jij.quote:Op dinsdag 21 oktober 2008 13:33 schreef hoerezooi het volgende:
[..]
wat let je om hem leeg te gooien inclusief recovery bende en gewoon zelf xp erop te gooien
Als jijquote:Op dinsdag 21 oktober 2008 14:13 schreef KirkLazarus het volgende:
Niet iedereen heeft zoveel verstand van computers dan jij.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |