Acer Travelmate -> Meegestuurde Win XP -> verklote lettertypesquote:Op maandag 20 oktober 2008 00:44 schreef Merkie het volgende:
Wat heb jij de letters van XP achterlijk groot ingesteld, ben je blind ofzo?
Hoe beveiligen ze het dan preciesquote:
Daar komen er steeds meer van.quote:Op maandag 20 oktober 2008 01:17 schreef star_gazer het volgende:
Die MoiraMoira heb ik al flink wat mee te stellen gehad jaDie heeft echt geen leven volgens mij
Dat kan je toch wel zelf bedenken?quote:
Bepaalde scheldwoorden en dreigwoorden automatisch laten blokkeren door de computer zou ik denken.quote:Op maandag 20 oktober 2008 01:07 schreef Superfast het volgende:
[..]
Hoe beveiligen ze het dan precies
Geen idee, daar kom ik niet. Maar wel modjes die users als een achterlijke diersoort zien die ontwikkeld moet worden iig.quote:
Isuzu staat bekend als producent van bagger dieselmotoren die het voor de 200.000km meestal al opgeven.quote:
Het omgekeerde zie je ook weleens, users die modjes als diersoort zien enzo.quote:Op maandag 20 oktober 2008 01:27 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Geen idee, daar kom ik niet. Maar wel modjes die users als een achterlijke diersoort zien die ontwikkeld moet worden iig.
Mijn kloon staat er ook in.quote:Op maandag 20 oktober 2008 01:30 schreef Vodkadruppel het volgende:
Ze hebben ook al een eigen taal:
http://nl.wikipedia.org/w(...)k_onder_Wikipedianen
!
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |