Als student zijnde kan ik voorlopig nog niet om downloads heen.quote:Op donderdag 27 november 2008 17:00 schreef methodmich het volgende:
[..]
Tel je ook alleen de platen die je zelf hebt of neem je ook downloads / gehoord via internet mee?
quote:Op vrijdag 28 november 2008 08:30 schreef pfaf het volgende:
[..]
Als student zijnde kan ik voorlopig nog niet om downloads heen.
Ik mis weer even de link tussen independent en goede/slechte muzieksmaak hoorquote:Op vrijdag 28 november 2008 10:55 schreef pfaf het volgende:
Van meer Zweedse voetballers heb ik het gelezen, in de rubriek met die standaardvraagjes in de VI. Er was zelfs nog eens kritiek op een Scandinavische speler die durfde te beweren dat de gemiddelde Nederlander een slechte muzieksmaak heeft en minder independent luistert dan elders. In de brieven die daarop volgden werd hij met de grond gelijk gemaakt, 'want wij hebben Kane en Marco Borsato en wat hebben jullie nu? Abba'
Nederlandse voetballers luisteren overigens alleen maar Andre Hazes. Zonder uitzondering.
En Ron Jans inderdaad, die geeft ook veel cd's weg aan z'n spelers.
Nederland werd in in vroeger tijden in de underground kringen zelfs internationaal geprezen om zijn rol op het gebied van ongewone muziekquote:Op vrijdag 28 november 2008 10:55 schreef pfaf het volgende:
Van meer Zweedse voetballers heb ik het gelezen, in de rubriek met die standaardvraagjes in de VI. Er was zelfs nog eens kritiek op een Scandinavische speler die durfde te beweren dat de gemiddelde Nederlander een slechte muzieksmaak heeft en minder independent luistert dan elders. In de brieven die daarop volgden werd hij met de grond gelijk gemaakt, 'want wij hebben Kane en Marco Borsato en wat hebben jullie nu? Abba'
Nederlandse voetballers luisteren overigens alleen maar Andre Hazes. Zonder uitzondering.
En Ron Jans inderdaad, die geeft ook veel cd's weg aan z'n spelers.
Het woord 'en' impliceert geen verband hoor, je ziet spoken.quote:Op vrijdag 28 november 2008 11:11 schreef wallofdolls het volgende:
[..]
Ik mis weer even de link tussen independent en goede/slechte muzieksmaak hoor.
Ik luister Led Zeppelin. De best verkochte major rockband. Dan zou ik dus n slechte muzieksmaak hebben.
Genieten van z'n geld.quote:Op vrijdag 28 november 2008 12:15 schreef Z het volgende:
Wat doet Frank eigenlijk tegenwoordig?
Die klinkt goed voorlopigquote:Op woensdag 26 november 2008 17:01 schreef pfaf het volgende:
[..]
Ik zal meteen even luisteren.
Wat verder uit het centrum van het muziekspectrum ( waar ik wel verzot op ben ): Maninkari, Haino Keiji & Yoshida Tatsuya, Koen Holtkamp en Andrew Liles & Jean Herve Peron.
Alle vier erg fijne cd's uit 2008.
Niet voor niets de tofste trainer van Nederland.quote:Op vrijdag 28 november 2008 11:57 schreef -Dries- het volgende:
Ron Jans idd ja. Luistert Bright Eyes en Ryan Adams oa
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |