Hier is je antwoord. Echte (hetero) mannen spelen geen spelletjes.quote:uitkleed-spelletje
dat dusquote:
en niet met onsquote:Op donderdag 16 oktober 2008 09:47 schreef SuperwormJim het volgende:
praat met 'm
Alleen is je pielemans ongeveer 1/10 van zijn normale afmetingen...quote:Op donderdag 16 oktober 2008 09:49 schreef Kali-Mist1 het volgende:
[..]
de ervaring leert dat het zo'n beetje alle sexuele remmingen wegneemt, vond het wel een plausibel antoord!!!
PRAAT MET 'Mquote:Op donderdag 16 oktober 2008 09:53 schreef willemdeveroveraar het volgende:
wat veel antwoorden al
dus samen in 1 bed vinden jullie al een soort signaal?
en een uitkleedspelletje ook?
quote:Op donderdag 16 oktober 2008 09:53 schreef willemdeveroveraar het volgende:
wat veel antwoorden al
Je staat versteld dat er toch nog best wat zogenaamde heteromannetjes (sex)spelletjes hebben met andere mannen. Zeker op oudere leeftijd...quote:Op donderdag 16 oktober 2008 09:49 schreef MrFl0ppY het volgende:
[..]
Hier is je antwoord. Echte (hetero) mannen spelen geen spelletjes.
daar heb je dan wel een punt maar anders zit je altijd met een enorme bobbel langs hemquote:Op donderdag 16 oktober 2008 09:55 schreef willemdeveroveraar het volgende:
hm ja praten is natuurlijk wel het beste....
maareh.... vind ik ook wel gevaarlijk. want stel dat hij echt nix wil.... komt onze vriendschap dan niet onder druk te staan? best wel eng...
quote:Op donderdag 16 oktober 2008 09:50 schreef HzHertz het volgende:
Als hij aan je zit en met je in een bed ligt vind ik het al vrij duidelijk, gaan met die banaan
quote:Op donderdag 16 oktober 2008 09:55 schreef willemdeveroveraar het volgende:
Tjaquote:Op donderdag 16 oktober 2008 10:01 schreef willemdeveroveraar het volgende:
bedankt allemaal voor het meedenken.
het vragen direct vind ik wel moeilijk. ook beetje genant. stel je voor dat ik wordt afgewezen?
Lijkt me wel he iniedergeval ik zou zoiets niet doen wat hij gedaan heeftquote:Op donderdag 16 oktober 2008 10:03 schreef willemdeveroveraar het volgende:
maar iedereen denkt dus wel dat hij bi is ofzo?
Mayb zit hij nu ook op fok en heeft een soortgelijk topic ge opent en weet jij van nietsquote:Op donderdag 16 oktober 2008 10:06 schreef willemdeveroveraar het volgende:
misschien wil hij ook wel dat er iets tussen ons gebeurd maar durft hij de 1e stap niet te zetten?
Het spreekt me niet aan neequote:Op donderdag 16 oktober 2008 10:06 schreef willemdeveroveraar het volgende:
haha HzHertz, lijkt 't je niets?
wel tof dat je dan toch serieus meedenkt!
Hij zendt wel signalen uit die daar op duiden.quote:Op donderdag 16 oktober 2008 10:03 schreef willemdeveroveraar het volgende:
hij stuurt ook verwarrende signalen, is ook zijn verantwoordelijkheid!quote:Op donderdag 16 oktober 2008 09:55 schreef willemdeveroveraar het volgende:
maareh.... vind ik ook wel gevaarlijk. want stel dat hij echt nix wil.... komt onze vriendschap dan niet onder druk te staan? best wel eng...
Ik niet.quote:Op donderdag 16 oktober 2008 10:03 schreef willemdeveroveraar het volgende:
oh for god's sake!quote:Op donderdag 16 oktober 2008 10:06 schreef willemdeveroveraar het volgende:
haha HzHertz, lijkt 't je niets?
wel tof dat je dan toch serieus meedenkt!
nou ben ik vrouw en dan denk ik altijd dat niemand dat zo wil horen (naiev he)quote:Op donderdag 16 oktober 2008 10:09 schreef willemdeveroveraar het volgende:
maar als ik met 'm praat, zeg ik dan gewoon: zullen we 'ns sexen?? :S
die is ook goed jaquote:Op donderdag 16 oktober 2008 10:12 schreef Cairon het volgende:
[..]
oh for god's sake!
The name of the game is Truth or Dare... and to help the cause along further... BEER
Hoezo moet hij iets zeggen? Dat kan ook afschrikken denk ik. Helemaal als het bij die andere jongen alleen nog maar om nieuwsgierigheid gaat.quote:Op donderdag 16 oktober 2008 10:13 schreef Angst het volgende:
[..]
nou ben ik vrouw en dan denk ik altijd dat niemand dat zo wil horen (naiev he)
je kan ook dicht bij hem gaan staan, en iets zeggen als: ik vind je mooi, ik vind je lief of desnoods ik vind je sexy
lijkt me ook duidelijk, maar wat minder plat? Maar je moet wel iets zeggen wat jij vind natuurlijk
'gewoon'quote:Op donderdag 16 oktober 2008 10:17 schreef willemdeveroveraar het volgende:
uitkleedspelletje:
gewoon dat je je kleren 1 voor 1 uitdoet
Je hebt hem dus al uitgekleed of raak ik in de warquote:Op donderdag 16 oktober 2008 10:17 schreef willemdeveroveraar het volgende:
uitkleedspelletje:
gewoon dat je je kleren 1 voor 1 uitdoet
maar zover zijn ze eigenlijk al gegaan, en dan komt hij niet tot die stap, en als hij dan iets zegt wordt het pas duidelijk,quote:Op donderdag 16 oktober 2008 10:18 schreef Soempie het volgende:
[..]
Hoezo moet hij iets zeggen? Dat kan ook afschrikken denk ik. Helemaal als het bij die andere jongen alleen nog maar om nieuwsgierigheid gaat.
Je kunt elkaar ook aanraken bij zo'n uitkleedspel en op die manier verder gaan. En pas als je dan groen licht hebt zoiets zeggen.
geloof mij als je geil genoeg bent haalt hij (bijna) zijn normale proportie wel hoor....!!!!!quote:Op donderdag 16 oktober 2008 09:52 schreef xpompompomx het volgende:
[..]
Alleen is je pielemans ongeveer 1/10 van zijn normale afmetingen...Tevens kun je doorgaan tot je een ons weegt want klaarkomen doe je toch niet...
je punt is?????quote:Tevens kun je doorgaan tot je een ons weegt want klaarkomen doe je toch niet
Ik vraag me dan ook af hoe je erop komt om zo'n spelletje te spelen?quote:Op donderdag 16 oktober 2008 10:19 schreef motorbloempje het volgende:
'gewoon'
Ik heb ook toffe vrienden maar als we dat zouden doen zou dat niet 'gewoon' zijn
indeedioquote:Op donderdag 16 oktober 2008 10:23 schreef Copycat het volgende:
[..]
Ik vraag me dan ook af hoe je erop komt om zo'n spelletje te spelen?
"Hey joh! Ik weet een tof spel!
"Oh ja, wat dan?"
"Nou, het uitkleedspel! Dan doe ik een kledingstuk uit en dan jij en dan ik weer en dan jij en zo gaan we door totdat we naakt zijn!
"Oeh! Dat klinkt wel heel erg gaaf! Ik maak even wat warme chocolademelk voor ons en dan gaan we van start!"
Ik weet niet, maar als je willens en wetens met je biseksuele vriend zulke spelletjes wilt spelen, ben je volgens mij aardig benieuwd naar een min of meer seksuele encounter.
Hij moet die stap dan 'gewoon' wel zetten.quote:Op donderdag 16 oktober 2008 10:20 schreef Angst het volgende:
[..]
maar zover zijn ze eigenlijk al gegaan, en dan komt hij niet tot die stap, en als hij dan iets zegt wordt het pas duidelijk,
maar hij moet niets natuurlijk
Aight dan moet je gewoon wat meer vertrouwen inwinnen want hij vind het waarschijnlijk engquote:Op donderdag 16 oktober 2008 10:39 schreef willemdeveroveraar het volgende:
ja, ik heb 'm al uitgekleed... nou ja niet helemaal dus... bijna!
hij had toen ook een stijve zag ik... maar op het laatste moment leek t alsof ie niet durfde...
hem op zijn gemak stellen, als hij niet wil niet aandringen etc.quote:Op donderdag 16 oktober 2008 10:43 schreef willemdeveroveraar het volgende:
ja misschien is dat het wel....
maar ja, hoe doe je dat nou weer, vertrouwen inwinnen??
Door het te herhalen maar niet te pushe fzo ?quote:Op donderdag 16 oktober 2008 10:43 schreef willemdeveroveraar het volgende:
je had moeten zeggen dat ie niet bang hoefde te zijn en nee kon zeggen zodra hij dat wouquote:Op donderdag 16 oktober 2008 10:43 schreef willemdeveroveraar het volgende:
Dat. Dus, de volgende keer als jullie weer dit oud-Hollandsche spelletje gaan doen, maak je een move naar zijn erecte penis en wacht je zijn reactie af.quote:Op donderdag 16 oktober 2008 10:48 schreef rival het volgende:
je had moeten zeggen dat ie niet bang hoefde te zijn en nee kon zeggen zodra hij dat wou
als hij al een stijve van je kreeg!
geloof me die krijg ik niet van een man......
Niet doen, dat is een vrouwentip. Gewoon de good old handtastelijkheden. Als hij niet wil hoor je het wel.quote:Op donderdag 16 oktober 2008 10:53 schreef willemdeveroveraar het volgende:
dat van zijn gedrag benoemen vind ik wel een goeie.
Wil je door hem geneukt worden?quote:Op donderdag 16 oktober 2008 10:51 schreef willemdeveroveraar het volgende:
jah dat is zo... :-)
hij is echt erg lief!
Jawel. Tenminste, in mijn vriendenkring komt het wel eens voor dat hetero- en homovrienden in hetzelfde bed slapen. Maar die gaan dan -voor zover ik weet- geen uitkleedspelletjes of seksueel getinte toenaderingspogingen doen.quote:Op donderdag 16 oktober 2008 11:21 schreef willemdeveroveraar het volgende:
zouden heteromannen niet samen in 1 bed slapen met een bi-vriend?
quote:Op donderdag 16 oktober 2008 10:09 schreef willemdeveroveraar het volgende:
maar als ik met 'm praat, zeg ik dan gewoon: zullen we 'ns sexen?? :S
uh, ja.quote:Op donderdag 16 oktober 2008 09:53 schreef willemdeveroveraar het volgende:
wat veel antwoorden al
nooit van me leven!quote:Op donderdag 16 oktober 2008 11:21 schreef willemdeveroveraar het volgende:
Nee, hetero's doen dat denk ik niet. Machogedrag...quote:Op donderdag 16 oktober 2008 11:21 schreef willemdeveroveraar het volgende:
Zie je wel dat jij prima in mijn vriendengroep zou passen.quote:Op vrijdag 17 oktober 2008 17:25 schreef Roquefort het volgende:
Zal ik dan maar de heterofokker zijn die uit de kast komt dat ie weleens met een ouwe nicht in een bed heeft geslapen?
Ik ben idd vrij makkelijk in de omgang, zolang er geen uitkleedspelletjes aan te pas komen.quote:Op vrijdag 17 oktober 2008 17:27 schreef Copycat het volgende:
[..]
Zie je wel dat jij prima in mijn vriendengroep zou passen.
Ik hoor een Gaydar door mijn hoofd rinkelen.quote:we zitten bijv veel aan elkaar. op vakantie sliepen we bijv samen in 1 bed, dat wilde hij ook graag. en we hebben laatst bij mij thuis een soort uitkleed-spelletje gedaan. niet helemaal uitgekleed, maar wel echt bijna en hij zei ook dat ie 't wel met een jongen kon...
Thought so too.quote:Op donderdag 16 oktober 2008 10:23 schreef Copycat het volgende:
[..]
Ik weet niet, maar als je willens en wetens met je biseksuele vriend zulke spelletjes wilt spelen, ben je volgens mij aardig benieuwd naar een min of meer seksuele encounter.
Mwoahquote:Op donderdag 16 oktober 2008 10:56 schreef SadKingBilly het volgende:
Gatverdamme, homosex. Ik weiger te erkennen dat dat voorkomt
Tsja, laat ik het zo zeggen. Hij is net zo hetero als jij. Geen enkel échte hetero zal het de door jou beschreven dingen doen (in één bed slapen, elkaar uitkleden etc)
Praten over sex is wat heel anders, dat doen hetero's ook. Maar dan géén dingen zeggen als "ik zou het ook wel met een man kunnen". No way.
Conclusie, ga ervoor..
Echte mannen zijn niet zo onzeker over hun geaardheidquote:Op maandag 2 februari 2009 17:36 schreef PDOA het volgende:
Echte mannen slapen niet bij elkaar in bed.
quote:Op maandag 2 februari 2009 17:52 schreef Bullebak het volgende:
Waar Wie is de het vrouwtje in dit verhaal?
quote:
Is dat zo?quote:Op maandag 2 februari 2009 17:49 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Echte mannen zijn niet zo onzeker over hun geaardheid
Haha, dat vraagt om meerquote:Op dinsdag 10 februari 2009 22:46 schreef Kuron het volgende:
..
Of ik het nog eens zou doen weet ik niet, maar leuk was het wel...
..
Haha ja ergens...ik bedoelde meer dat ik het niet uitsluit dat ik het nog een keer zal doen, als de juiste kerel op het juiste moment voorbij komt...quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |