Mayb zit hij nu ook op fok en heeft een soortgelijk topic ge opent en weet jij van nietsquote:Op donderdag 16 oktober 2008 10:06 schreef willemdeveroveraar het volgende:
misschien wil hij ook wel dat er iets tussen ons gebeurd maar durft hij de 1e stap niet te zetten?
Het spreekt me niet aan neequote:Op donderdag 16 oktober 2008 10:06 schreef willemdeveroveraar het volgende:
haha HzHertz, lijkt 't je niets?
wel tof dat je dan toch serieus meedenkt!
Hij zendt wel signalen uit die daar op duiden.quote:Op donderdag 16 oktober 2008 10:03 schreef willemdeveroveraar het volgende:
maar iedereen denkt dus wel dat hij bi is ofzo?
hij stuurt ook verwarrende signalen, is ook zijn verantwoordelijkheid!quote:Op donderdag 16 oktober 2008 09:55 schreef willemdeveroveraar het volgende:
hm ja praten is natuurlijk wel het beste....
maareh.... vind ik ook wel gevaarlijk. want stel dat hij echt nix wil.... komt onze vriendschap dan niet onder druk te staan? best wel eng...
Ik niet.quote:Op donderdag 16 oktober 2008 10:03 schreef willemdeveroveraar het volgende:
maar iedereen denkt dus wel dat hij bi is ofzo?
oh for god's sake!quote:Op donderdag 16 oktober 2008 10:06 schreef willemdeveroveraar het volgende:
haha HzHertz, lijkt 't je niets?
wel tof dat je dan toch serieus meedenkt!
nou ben ik vrouw en dan denk ik altijd dat niemand dat zo wil horen (naiev he)quote:Op donderdag 16 oktober 2008 10:09 schreef willemdeveroveraar het volgende:
maar als ik met 'm praat, zeg ik dan gewoon: zullen we 'ns sexen?? :S
die is ook goed jaquote:Op donderdag 16 oktober 2008 10:12 schreef Cairon het volgende:
[..]
oh for god's sake!
The name of the game is Truth or Dare... and to help the cause along further... BEER
Hoezo moet hij iets zeggen? Dat kan ook afschrikken denk ik. Helemaal als het bij die andere jongen alleen nog maar om nieuwsgierigheid gaat.quote:Op donderdag 16 oktober 2008 10:13 schreef Angst het volgende:
[..]
nou ben ik vrouw en dan denk ik altijd dat niemand dat zo wil horen (naiev he)
je kan ook dicht bij hem gaan staan, en iets zeggen als: ik vind je mooi, ik vind je lief of desnoods ik vind je sexy
lijkt me ook duidelijk, maar wat minder plat? Maar je moet wel iets zeggen wat jij vind natuurlijk
'gewoon'quote:Op donderdag 16 oktober 2008 10:17 schreef willemdeveroveraar het volgende:
uitkleedspelletje:
gewoon dat je je kleren 1 voor 1 uitdoet
Je hebt hem dus al uitgekleed of raak ik in de warquote:Op donderdag 16 oktober 2008 10:17 schreef willemdeveroveraar het volgende:
uitkleedspelletje:
gewoon dat je je kleren 1 voor 1 uitdoet
maar zover zijn ze eigenlijk al gegaan, en dan komt hij niet tot die stap, en als hij dan iets zegt wordt het pas duidelijk,quote:Op donderdag 16 oktober 2008 10:18 schreef Soempie het volgende:
[..]
Hoezo moet hij iets zeggen? Dat kan ook afschrikken denk ik. Helemaal als het bij die andere jongen alleen nog maar om nieuwsgierigheid gaat.
Je kunt elkaar ook aanraken bij zo'n uitkleedspel en op die manier verder gaan. En pas als je dan groen licht hebt zoiets zeggen.
geloof mij als je geil genoeg bent haalt hij (bijna) zijn normale proportie wel hoor....!!!!!quote:Op donderdag 16 oktober 2008 09:52 schreef xpompompomx het volgende:
[..]
Alleen is je pielemans ongeveer 1/10 van zijn normale afmetingen...Tevens kun je doorgaan tot je een ons weegt want klaarkomen doe je toch niet...
je punt is?????quote:Tevens kun je doorgaan tot je een ons weegt want klaarkomen doe je toch niet
Ik vraag me dan ook af hoe je erop komt om zo'n spelletje te spelen?quote:Op donderdag 16 oktober 2008 10:19 schreef motorbloempje het volgende:
'gewoon'
Ik heb ook toffe vrienden maar als we dat zouden doen zou dat niet 'gewoon' zijn
indeedioquote:Op donderdag 16 oktober 2008 10:23 schreef Copycat het volgende:
[..]
Ik vraag me dan ook af hoe je erop komt om zo'n spelletje te spelen?
"Hey joh! Ik weet een tof spel!
"Oh ja, wat dan?"
"Nou, het uitkleedspel! Dan doe ik een kledingstuk uit en dan jij en dan ik weer en dan jij en zo gaan we door totdat we naakt zijn!
"Oeh! Dat klinkt wel heel erg gaaf! Ik maak even wat warme chocolademelk voor ons en dan gaan we van start!"
Ik weet niet, maar als je willens en wetens met je biseksuele vriend zulke spelletjes wilt spelen, ben je volgens mij aardig benieuwd naar een min of meer seksuele encounter.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |