Hij moet die stap dan 'gewoon' wel zetten.quote:Op donderdag 16 oktober 2008 10:20 schreef Angst het volgende:
[..]
maar zover zijn ze eigenlijk al gegaan, en dan komt hij niet tot die stap, en als hij dan iets zegt wordt het pas duidelijk,
maar hij moet niets natuurlijk
Aight dan moet je gewoon wat meer vertrouwen inwinnen want hij vind het waarschijnlijk engquote:Op donderdag 16 oktober 2008 10:39 schreef willemdeveroveraar het volgende:
ja, ik heb 'm al uitgekleed... nou ja niet helemaal dus... bijna!
hij had toen ook een stijve zag ik... maar op het laatste moment leek t alsof ie niet durfde...
hem op zijn gemak stellen, als hij niet wil niet aandringen etc.quote:Op donderdag 16 oktober 2008 10:43 schreef willemdeveroveraar het volgende:
ja misschien is dat het wel....
maar ja, hoe doe je dat nou weer, vertrouwen inwinnen??
Door het te herhalen maar niet te pushe fzo ?quote:Op donderdag 16 oktober 2008 10:43 schreef willemdeveroveraar het volgende:
je had moeten zeggen dat ie niet bang hoefde te zijn en nee kon zeggen zodra hij dat wouquote:Op donderdag 16 oktober 2008 10:43 schreef willemdeveroveraar het volgende:
Dat. Dus, de volgende keer als jullie weer dit oud-Hollandsche spelletje gaan doen, maak je een move naar zijn erecte penis en wacht je zijn reactie af.quote:Op donderdag 16 oktober 2008 10:48 schreef rival het volgende:
je had moeten zeggen dat ie niet bang hoefde te zijn en nee kon zeggen zodra hij dat wou
als hij al een stijve van je kreeg!
geloof me die krijg ik niet van een man......
Niet doen, dat is een vrouwentip. Gewoon de good old handtastelijkheden. Als hij niet wil hoor je het wel.quote:Op donderdag 16 oktober 2008 10:53 schreef willemdeveroveraar het volgende:
dat van zijn gedrag benoemen vind ik wel een goeie.
Wil je door hem geneukt worden?quote:Op donderdag 16 oktober 2008 10:51 schreef willemdeveroveraar het volgende:
jah dat is zo... :-)
hij is echt erg lief!
Jawel. Tenminste, in mijn vriendenkring komt het wel eens voor dat hetero- en homovrienden in hetzelfde bed slapen. Maar die gaan dan -voor zover ik weet- geen uitkleedspelletjes of seksueel getinte toenaderingspogingen doen.quote:Op donderdag 16 oktober 2008 11:21 schreef willemdeveroveraar het volgende:
zouden heteromannen niet samen in 1 bed slapen met een bi-vriend?
quote:Op donderdag 16 oktober 2008 10:09 schreef willemdeveroveraar het volgende:
maar als ik met 'm praat, zeg ik dan gewoon: zullen we 'ns sexen?? :S
uh, ja.quote:Op donderdag 16 oktober 2008 09:53 schreef willemdeveroveraar het volgende:
wat veel antwoorden al
dus samen in 1 bed vinden jullie al een soort signaal?
en een uitkleedspelletje ook?
nooit van me leven!quote:Op donderdag 16 oktober 2008 11:21 schreef willemdeveroveraar het volgende:
Nee, hetero's doen dat denk ik niet. Machogedrag...quote:Op donderdag 16 oktober 2008 11:21 schreef willemdeveroveraar het volgende:
Zie je wel dat jij prima in mijn vriendengroep zou passen.quote:Op vrijdag 17 oktober 2008 17:25 schreef Roquefort het volgende:
Zal ik dan maar de heterofokker zijn die uit de kast komt dat ie weleens met een ouwe nicht in een bed heeft geslapen?
Ik ben idd vrij makkelijk in de omgang, zolang er geen uitkleedspelletjes aan te pas komen.quote:Op vrijdag 17 oktober 2008 17:27 schreef Copycat het volgende:
[..]
Zie je wel dat jij prima in mijn vriendengroep zou passen.
Ik hoor een Gaydar door mijn hoofd rinkelen.quote:we zitten bijv veel aan elkaar. op vakantie sliepen we bijv samen in 1 bed, dat wilde hij ook graag. en we hebben laatst bij mij thuis een soort uitkleed-spelletje gedaan. niet helemaal uitgekleed, maar wel echt bijna en hij zei ook dat ie 't wel met een jongen kon...
Thought so too.quote:Op donderdag 16 oktober 2008 10:23 schreef Copycat het volgende:
[..]
Ik weet niet, maar als je willens en wetens met je biseksuele vriend zulke spelletjes wilt spelen, ben je volgens mij aardig benieuwd naar een min of meer seksuele encounter.
Mwoahquote:Op donderdag 16 oktober 2008 10:56 schreef SadKingBilly het volgende:
Gatverdamme, homosex. Ik weiger te erkennen dat dat voorkomt
Tsja, laat ik het zo zeggen. Hij is net zo hetero als jij. Geen enkel échte hetero zal het de door jou beschreven dingen doen (in één bed slapen, elkaar uitkleden etc)
Praten over sex is wat heel anders, dat doen hetero's ook. Maar dan géén dingen zeggen als "ik zou het ook wel met een man kunnen". No way.
Conclusie, ga ervoor..
Echte mannen zijn niet zo onzeker over hun geaardheidquote:Op maandag 2 februari 2009 17:36 schreef PDOA het volgende:
Echte mannen slapen niet bij elkaar in bed.
quote:Op maandag 2 februari 2009 17:52 schreef Bullebak het volgende:
Waar Wie is de het vrouwtje in dit verhaal?
quote:
Is dat zo?quote:Op maandag 2 februari 2009 17:49 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Echte mannen zijn niet zo onzeker over hun geaardheid
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |