Heel normaal, is ze ergens bang voor ?quote:Op zondag 1 februari 2009 17:52 schreef willemdeveroveraar het volgende:
Mijn vriendin vind 't wat apart, zou dan ook wel meewillen, maar ik wil gewoon lekker inderdaad even mannen onder elkaar...
En is dit voor het eerst in die 7 jaar, of heb je dit gelazer elk jaar ?quote:Op zondag 1 februari 2009 17:55 schreef willemdeveroveraar het volgende:
Geen idee. Op zich trekken m'n beste vriend en ik veel met elkaar op, dat wel. Hij is niet voor niets mijn beste vriend! Ik bedoel, we zien elkaar zo'n 2x per week.
Maar geeft ze ook aan wat haar dwars zit ? Is het omdat ze je 2 weken moet missen ? Of is ze bang dat mannen onder elkaar linke soep is ? Heeft ze zelf vriendinnen ?quote:Op zondag 1 februari 2009 17:57 schreef willemdeveroveraar het volgende:
Mwah, eigenlijk is het vorig jaar ook gezeur geweest. Toen ging ik een dag of 5 met die vriend weg. Nu willen we 2 weken. Maar ik ga ook 2 weken met mijn vriendin, dus wat dat betreft...
Ik zou de kriebels krijgen van zo'n vriend/vriendin , jemig je bent haar bezit niet. Ga lekker ook met je vriend op vakantiequote:Op zondag 1 februari 2009 18:02 schreef willemdeveroveraar het volgende:
Het gaat denk ik erom dat ze dan vind dat ze te weinig aandacht krijgt of iets dergellijks.
Dus jullie vinden het ook niet gek dat, als ze zegt, 'kan ik ook mee', dat ik dat liever niet wil?
Whehehhequote:Op zondag 1 februari 2009 18:06 schreef Xlarge het volgende:
Is het trouwens deze vriend ?
Dan kan ik me de zorgen wel lichtelijk voorstellen.
sex met beste vriend
Nee. En haar reactie is ook niet raar, maar als het goed zit moet ze begrijpen dat een vakantie zónder haar niet inhoudt dat er iets mis is tussen jullie. Tenzij ze blijft zeuren natuurlijk.quote:Op zondag 1 februari 2009 18:02 schreef willemdeveroveraar het volgende:
Het gaat denk ik erom dat ze dan vind dat ze te weinig aandacht krijgt of iets dergellijks.
Dus jullie vinden het ook niet gek dat, als ze zegt, 'kan ik ook mee', dat ik dat liever niet wil?
Wow !quote:
sowwyquote:Op zondag 1 februari 2009 18:13 schreef Loveless85 het volgende:
Bohh krijg ik toch nog gelijk, maarja Re was zo snel me al een note + edit te geven
Hmm ja dat had wellicht wat beter geweestquote:Op zondag 1 februari 2009 18:16 schreef Re het volgende:
[..]
sowwy, maar je had het ook op een wat vriendelijkere manier kunnen posten
quote:Op zondag 1 februari 2009 18:06 schreef Xlarge het volgende:
sex met beste vriend
Dit was dus toen je al samenwoonde met die vriendin........quote:Op donderdag 16 oktober 2008 09:44 schreef willemdeveroveraar het volgende:
mijn naam is willem, 21jr. ik heb een heel goede vriend die 22 is. ik ben bi, hij is hetero zegt ie. ik val best wel op 'm![]()
.......
watn ik vind hem dus echt superleuk. ik wil de vriendschap zeker niet kwijt, daarom vraag ik hier ff wat ik doen moet.
Eens.quote:Op zondag 1 februari 2009 18:06 schreef Xlarge het volgende:
sex met beste vriend
GMTAquote:
ik geef je gewoon gelijk, waarom zou zij daar een probleem van maken?, andersom kan ook, zij met een vriendin 2 weken op vakantie.quote:Op zondag 1 februari 2009 17:57 schreef willemdeveroveraar het volgende:
Mwah, eigenlijk is het vorig jaar ook gezeur geweest. Toen ging ik een dag of 5 met die vriend weg. Nu willen we 2 weken. Maar ik ga ook 2 weken met mijn vriendin, dus wat dat betreft...
Wim is gewoon een afkorting van Willem hoor.quote:Op zondag 1 februari 2009 19:02 schreef Maverick_tfd het volgende:
Oh en hij heet opeens wim ipv willem. Tis toch niet weer zo'n gevalletje als dat liegebeest van laatst met zn vriendin in coma?
Waarom zou je in het ene topic je naam afkorten en in het andere niet?quote:Op zondag 1 februari 2009 19:08 schreef Terpentin07 het volgende:
[..]
Wim is gewoon een afkorting van Willem hoor.
Ik denk dat dat de oplossing is...quote:Op zondag 1 februari 2009 19:29 schreef Maverick_tfd het volgende:
[..]
Waarom zou je in het ene topic je naam afkorten en in het andere niet?
Ja Sorry ik las dat gedeelte later pas, haha, heb net mn bericht een beetje aangepastquote:Op donderdag 5 februari 2009 16:02 schreef Copycat het volgende:
Tijdens een weekendje weg kan je ook homo-erotische uitkleedspelletjes spelen ...
Nee het is lekker als hij eerst met die gast zijn ster zit te batsen om hem erna bij jou in te hangen.quote:Op donderdag 5 februari 2009 16:03 schreef Ernemmertje het volgende:
[..]
Ja Sorry ik las dat gedeelte later pas, haha, heb net mn bericht een beetje aangepast
Ik zou het niet erg vinden als het zn beste vriend was hoor, leuk zelfshahaha Alsie maar eerlijk is en niks achterhoudt vind ik het prima. Ik heb dat veel liever dan een wildvreemde nieuwe vrouw ofzo... bah
quote:Op donderdag 5 februari 2009 16:36 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
Nee het is lekker als hij eerst met die gast in zn ster zit te batsen om hem erna bij jou erin te hangen.
Voor een taalnazi is je zinsbouw behoorlijk beschamend!quote:Op donderdag 5 februari 2009 16:36 schreef Bootje84 het volgende:
Nee het is lekker als hij eerst met die gast in zn ster zit te batsen om hem erna bij jou erin te hangen.
Klopt, zal mijn zin ff aanpassen. Scuziquote:Op vrijdag 6 februari 2009 10:31 schreef SicSicSics het volgende:
[..]
Voor een taalnazi is je zinsbouw behoorlijk beschamend!![]()
Verder heeft iedereen natuurlijk zijn/ haar eigen (wan)smaak, hoewel het raadzaam is je piel eerst schoon te maken alvorens hem ergens anders in te brengen. Maar dat is het ook na anale vrouwen seks!![]()
Zei ik dat echt.. Op vrijdag... Om 10.30... Na mijn tweede bakkie koffie?..
Oh en TS, nee ik vind het niet raar dat je vriendin er problemen mee heeft. Ik vind het wel raar dat je een vriendin hebt en ondertussen je bestE vriend wil naaien! Dat komt er bij mij niet in!![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |