Hier is je antwoord. Echte (hetero) mannen spelen geen spelletjes.quote:uitkleed-spelletje
dat dusquote:
en niet met onsquote:Op donderdag 16 oktober 2008 09:47 schreef SuperwormJim het volgende:
praat met 'm
Alleen is je pielemans ongeveer 1/10 van zijn normale afmetingen...quote:Op donderdag 16 oktober 2008 09:49 schreef Kali-Mist1 het volgende:
[..]
de ervaring leert dat het zo'n beetje alle sexuele remmingen wegneemt, vond het wel een plausibel antoord!!!
PRAAT MET 'Mquote:Op donderdag 16 oktober 2008 09:53 schreef willemdeveroveraar het volgende:
wat veel antwoorden al
dus samen in 1 bed vinden jullie al een soort signaal?
en een uitkleedspelletje ook?
quote:Op donderdag 16 oktober 2008 09:53 schreef willemdeveroveraar het volgende:
wat veel antwoorden al
dus samen in 1 bed vinden jullie al een soort signaal?
en een uitkleedspelletje ook?
Je staat versteld dat er toch nog best wat zogenaamde heteromannetjes (sex)spelletjes hebben met andere mannen. Zeker op oudere leeftijd...quote:Op donderdag 16 oktober 2008 09:49 schreef MrFl0ppY het volgende:
[..]
Hier is je antwoord. Echte (hetero) mannen spelen geen spelletjes.
daar heb je dan wel een punt maar anders zit je altijd met een enorme bobbel langs hemquote:Op donderdag 16 oktober 2008 09:55 schreef willemdeveroveraar het volgende:
hm ja praten is natuurlijk wel het beste....
maareh.... vind ik ook wel gevaarlijk. want stel dat hij echt nix wil.... komt onze vriendschap dan niet onder druk te staan? best wel eng...
quote:Op donderdag 16 oktober 2008 09:50 schreef HzHertz het volgende:
Als hij aan je zit en met je in een bed ligt vind ik het al vrij duidelijk, gaan met die banaan
quote:Op donderdag 16 oktober 2008 09:55 schreef willemdeveroveraar het volgende:
hm ja praten is natuurlijk wel het beste....
Tjaquote:Op donderdag 16 oktober 2008 10:01 schreef willemdeveroveraar het volgende:
bedankt allemaal voor het meedenken.
het vragen direct vind ik wel moeilijk. ook beetje genant. stel je voor dat ik wordt afgewezen?
Lijkt me wel he iniedergeval ik zou zoiets niet doen wat hij gedaan heeftquote:Op donderdag 16 oktober 2008 10:03 schreef willemdeveroveraar het volgende:
maar iedereen denkt dus wel dat hij bi is ofzo?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |