Ik ben idd vrij makkelijk in de omgang, zolang er geen uitkleedspelletjes aan te pas komen.quote:Op vrijdag 17 oktober 2008 17:27 schreef Copycat het volgende:
[..]
Zie je wel dat jij prima in mijn vriendengroep zou passen.
Ik hoor een Gaydar door mijn hoofd rinkelen.quote:we zitten bijv veel aan elkaar. op vakantie sliepen we bijv samen in 1 bed, dat wilde hij ook graag. en we hebben laatst bij mij thuis een soort uitkleed-spelletje gedaan. niet helemaal uitgekleed, maar wel echt bijna en hij zei ook dat ie 't wel met een jongen kon...
Thought so too.quote:Op donderdag 16 oktober 2008 10:23 schreef Copycat het volgende:
[..]
Ik weet niet, maar als je willens en wetens met je biseksuele vriend zulke spelletjes wilt spelen, ben je volgens mij aardig benieuwd naar een min of meer seksuele encounter.
Mwoahquote:Op donderdag 16 oktober 2008 10:56 schreef SadKingBilly het volgende:
Gatverdamme, homosex. Ik weiger te erkennen dat dat voorkomt
Tsja, laat ik het zo zeggen. Hij is net zo hetero als jij. Geen enkel échte hetero zal het de door jou beschreven dingen doen (in één bed slapen, elkaar uitkleden etc)
Praten over sex is wat heel anders, dat doen hetero's ook. Maar dan géén dingen zeggen als "ik zou het ook wel met een man kunnen". No way.
Conclusie, ga ervoor..
Echte mannen zijn niet zo onzeker over hun geaardheidquote:Op maandag 2 februari 2009 17:36 schreef PDOA het volgende:
Echte mannen slapen niet bij elkaar in bed.
quote:Op maandag 2 februari 2009 17:52 schreef Bullebak het volgende:
Waar Wie is de het vrouwtje in dit verhaal?
quote:
Is dat zo?quote:Op maandag 2 februari 2009 17:49 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Echte mannen zijn niet zo onzeker over hun geaardheid
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |