nee toch nietquote:Op donderdag 16 oktober 2008 09:10 schreef debbie_19 het volgende:
[..]je was nog niet vermist..dont worry
quote:Op donderdag 16 oktober 2008 09:12 schreef Runx het volgende:
[..]
nee toch nieten ik maar denken dat ik populair was
Ik doelde op onze edit-Fridaysquote:Op donderdag 16 oktober 2008 09:08 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Op vrijdagmiddag ga ik liever naar de kroeg ipv naar m'n nest
quote:Op donderdag 16 oktober 2008 09:14 schreef Runx het volgende:
I need kofiie ...................... arrrggg ik haat conciërge
Hmm nope... tijd voor een vermissingstopic??quote:Op donderdag 16 oktober 2008 09:16 schreef BarraCupraCuda het volgende:
weet iemand trouwens waar draakje is? heb der al een tijd niet meer gezien op fok?
ik heb heerlijk geslapenquote:Op donderdag 16 oktober 2008 08:54 schreef Sgele het volgende:
[..]
omg what the FUCK is wrong with you??![]()
Mogguh WL![]()
Dus vandaagquote:Op donderdag 16 oktober 2008 09:12 schreef Logician het volgende:
DIT IS HET TOPIC:Waar Olep donderdag weer mag posten! (helaas)
Goed ideequote:Op donderdag 16 oktober 2008 09:17 schreef Logician het volgende:
[..]
Hmm nope... tijd voor een vermissingstopic??
*koffie gooi*quote:Op donderdag 16 oktober 2008 09:18 schreef -Madskillz28TH het volgende:
Logican,
koffie is wel lekker![]()
of geldt het aanbod niet meer ?![]()
Mij, mij mij!quote:Op donderdag 16 oktober 2008 09:21 schreef Logician het volgende:
[..]
Hoi![]()
Hoi Olep![]()
vergeet ik iemand?
Hahaha, nou als dat niet duidelijk is logiquote:
* -Madskillz28TH moet met brandwonden naar het ziekenhuisquote:
Heel goed!quote:
Dat vraag ik me dus ook afquote:Op donderdag 16 oktober 2008 09:16 schreef BarraCupraCuda het volgende:
weet iemand trouwens waar draakje is? heb der al een tijd niet meer gezien op fok?
quote:Op donderdag 16 oktober 2008 09:23 schreef BarraCupraCuda het volgende:
stond gister op de frontpage dat peter r de vries een vrouwenman was!
Ey Barra.. ik heb eergister een film gezien waar jij wordt gebashed door een negertquote:Op donderdag 16 oktober 2008 09:23 schreef BarraCupraCuda het volgende:
stond gister op de frontpage dat peter r de vries een vrouwenman was!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Don't think, be sure!
Stel je niet zo aan jongenquote:Op donderdag 16 oktober 2008 09:22 schreef -Madskillz28TH het volgende:
[..]
* -Madskillz28TH moet met brandwonden naar het ziekenhuis
nee hij is geen travoquote:
quote:Op donderdag 16 oktober 2008 09:25 schreef GilaMonyet het volgende:
[..]
Ey Barra.. ik heb eergister een film gezien waar jij wordt gebashed door een negert![]()
Ik maar denken dat je invincible ben.. en nee hij kwam niet met ze vriendjes...
Het was een 1 on 1 in de ringWhehehe ja die film heb ik ook gezienSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.die heb ik trouwens lang geleden al gezien.
BTW Barra je speelt nu ook in een reclame zag ik van de week..voor een mannengeurtje toevallig
Edit: Barra speelt ook in Spiderman
So you think you got an evil mind? Well i'll tell ya honey...
Ja maar in Spiderman is die bikkel...quote:Op donderdag 16 oktober 2008 09:26 schreef debbie_19 het volgende:
[..]
Whehehe ja die film heb ik ook geziendie heb ik trouwens lang geleden al gezien.
BTW Barra je speelt nu ook in een reclame zag ik van de week..voor een mannengeurtje toevallig
Edit: Barra speelt ook in Spiderman
Whahaha bikkelquote:Op donderdag 16 oktober 2008 09:27 schreef GilaMonyet het volgende:
[..]
Ja maar in Spiderman is die bikkel...
Maar in die film werd die gebashed omdat die wraak wilde nemen..
*Trouwens.. de crap die er overdag op TV wordt uit gezonden is echt niet normaal
Is leuk toch, koop tv en tell sell enzovoortsquote:Op donderdag 16 oktober 2008 09:27 schreef GilaMonyet het volgende:
[..]
Ja maar in Spiderman is die bikkel...
Maar in die film werd die gebashed omdat die wraak wilde nemen..
*Trouwens.. de crap die er overdag op TV wordt uit gezonden is echt niet normaal
In spiderman gaat die dood omdat die ze homie saved...quote:Op donderdag 16 oktober 2008 09:29 schreef debbie_19 het volgende:
[..]
Whahaha bikkelmaar in Spiderman gaat die toch half dood ofzo?
Nu bleef hij tenminste nog staan
Pfff gister was Barra trouwens ook nog op tv in Never been kissedquote:Op donderdag 16 oktober 2008 09:30 schreef GilaMonyet het volgende:
[..]
In spiderman gaat die dood omdat die ze homie saved...
Loyaliteitzelfs terwijl die homie zijn pappie heeft gedood
![]()
En je liegt want hij ging 2x neer
jawel schatquote:Op donderdag 16 oktober 2008 09:31 schreef BarraCupraCuda het volgende:
jezus we hebben het toch niet voor half 10 over spiderman he?
Nee.. van die loze programma's (docu's over bloemen ofzoquote:Op donderdag 16 oktober 2008 09:30 schreef -Madskillz28TH het volgende:
[..]
Is leuk toch, koop tv en tell sell enzovoorts
Kneus..?quote:Op donderdag 16 oktober 2008 09:32 schreef debbie_19 het volgende:
[..]
jawel schatin Spiderman was je heel stoer
Gister en eergister was je beetje kneus
Ik wist niet dat een trap kon makenquote:Op donderdag 16 oktober 2008 09:33 schreef GilaMonyet het volgende:
[..]
Nee.. van die loze programma's (docu's over bloemen ofzo)
Dus toen maart discovery channel aangezet soms nog wel lachen..
Toen kwam how its made.. opzich wel grappig behalve die voice-over.
Die kerel is een partij slecht (de engelse) van die slechte grappen..
Heb ze al omgedoopt tot how-its-made-grappen..
Voorbeeld
Je krijgt te zien hoe een trap maakt..
Komt aan einde zon grap.. [u]Now you know how to make stairs, use it to work to the top[/u[![]()
Dan heb je ook nog de nederlandse voice-over die is nog 1000x erger..
Ja maar gister en eergister was je echt beetje kneus/dorkquote:Op donderdag 16 oktober 2008 09:34 schreef BarraCupraCuda het volgende:
hey ik ben nooit kneus of een dork
ik ben Barra jeweats!
quote:Op donderdag 16 oktober 2008 09:30 schreef debbie_19 het volgende:
[..]
Pfff gister was Barra trouwens ook nog op tv in Never been kissed
Wel klein rolletjemaar hijs wel walgelijk veel op tv ineens
Haha.. maar je speelde wel dorksquote:Op donderdag 16 oktober 2008 09:34 schreef BarraCupraCuda het volgende:
hey ik ben nooit kneus of een dork
ik ben Barra jeweats!
quote:Op donderdag 16 oktober 2008 09:35 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
schat je kan ook vragen of ik een keertje langs wil komen... hoef je niet al mijn films te kijken
![]()
![]()
![]()
Ja? gaan jullie dan je eigen film maken ?quote:
quote:Op donderdag 16 oktober 2008 09:35 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
schat je kan ook vragen of ik een keertje langs wil komen... hoef je niet al mijn films te kijken
![]()
![]()
![]()
Hhahahah!quote:Op donderdag 16 oktober 2008 09:37 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
Ja? gaan jullie dan je eigen film maken ?
Neej want hij trekt zijn pakje aan uit Spidermanquote:Op donderdag 16 oktober 2008 09:38 schreef GilaMonyet het volgende:
[..]
Hhahahah!
The dork and the blond going wild
quote:Op donderdag 16 oktober 2008 09:38 schreef Sm0keZ het volgende:
Goed.. McCain kon weer niet normaal doen;
[ afbeelding ]
En de edits komen vanzelf
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 16 oktober 2008 09:38 schreef Sm0keZ het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ][ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
HAHA Die laatstequote:Op donderdag 16 oktober 2008 09:38 schreef Sm0keZ het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Dan is die alsnog beetje dork..quote:Op donderdag 16 oktober 2008 09:39 schreef debbie_19 het volgende:
[..]
Neej want hij trekt zijn pakje aan uit Spidermandus dan is ie wat minder dork
Daar zit wel weer wat in jaquote:Op donderdag 16 oktober 2008 09:39 schreef GilaMonyet het volgende:
[..]
Dan is die alsnog beetje dork..
Want wie noemt zich nou Green Goblin Jr.
OMGquote:Op donderdag 16 oktober 2008 09:38 schreef Sm0keZ het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Brug zoeken?!quote:Op donderdag 16 oktober 2008 09:40 schreef -Madskillz28TH het volgende:
Waar is die kamelen fokker dan?
p00p had ik jou al gedag gezegd? Volgens mij niet he...goeiemorgenquote:
quote:Op donderdag 16 oktober 2008 09:41 schreef Crazy-p het volgende:
verslapen.. werd wakker om 9.15.. echt niet goed voor mij dit
ben op het werk.. was ingelogd om 9.33 :S damn slecht
*jaloers isquote:Op donderdag 16 oktober 2008 09:41 schreef Crazy-p het volgende:
verslapen.. werd wakker om 9.15.. echt niet goed voor mij dit![]()
Waarom quote je jezelf :")quote:
Mogguh!quote:Op donderdag 16 oktober 2008 09:41 schreef Crazy-p het volgende:
verslapen.. werd wakker om 9.15.. echt niet goed voor mij dit
ja nou kijk.. slaap ik eens.. verslaap ik me ook direct 2 dagen achter elkaar :Squote:
Ik om kwart voor 7 alquote:Op donderdag 16 oktober 2008 09:43 schreef GilaMonyet het volgende:
[..]
Mogguh!
Ik was al om half 8 op
ja kijk dat was omdat ik de edit knop miste.. lolquote:Op donderdag 16 oktober 2008 09:42 schreef debbie_19 het volgende:
[..]
Waarom quote je jezelf :")
Morguh Crazy-p
Heb je eindelijk op je flikker gehad dat je teveel op internet zit?quote:
maar welk pakje trek jij aan!quote:Op donderdag 16 oktober 2008 09:39 schreef debbie_19 het volgende:
[..]
Neej want hij trekt zijn pakje aan uit Spidermandus dan is ie wat minder dork
Welkom Sandertjuhquote:Op donderdag 16 oktober 2008 09:44 schreef sandertjuh het volgende:
Ik meld mezelf ook maar hier..
Voorheen poste ik in het topic geen reet te doen op je stage enzovoorts.. inmiddels is het mijn stage niet meer maar mijn werk
Werk op de servicedesk.. en het is soms akelig rustig met ondersteuning voor bijna 6000 ADS accountjes
Alles voor jou skattie you name it...quote:Op donderdag 16 oktober 2008 09:44 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
maar welk pakje trek jij aan!
Lijkt me sterk als je als stagiaier als enige ICT-er daar zit. En je baas geen fak van ICT af weetquote:Op donderdag 16 oktober 2008 09:44 schreef debbie_19 het volgende:
[..]
Heb je eindelijk op je flikker gehad dat je teveel op internet zit?
quote:Op donderdag 16 oktober 2008 09:45 schreef -Madskillz28TH het volgende:
[..]
Lijkt me sterk als je als stagiaier als enige ICT-er daar zit. En je baas geen fak van ICT af weet
Mag ik vragen waar je werkt?quote:Op donderdag 16 oktober 2008 09:44 schreef sandertjuh het volgende:
Voorheen poste ik in het topic geen reet te doen op je stage enzovoorts.. inmiddels is het mijn stage niet meer maar mijn werk
Werk op de servicedesk.. en het is soms akelig rustig met ondersteuning voor bijna 6000 ADS accountjes
Nope, nu wel dusquote:Op donderdag 16 oktober 2008 09:41 schreef debbie_19 het volgende:
[..]
p00p had ik jou al gedag gezegd? Volgens mij niet he...goeiemorgen
Ik heb maandag dinsdag en woensdag vrij gehadquote:Op donderdag 16 oktober 2008 09:46 schreef sandertjuh het volgende:
[..]
Danke schon!
Gelukkig wel bijna weekend, morgen lekker een dagje vrij!
Hoi logiquote:Op donderdag 16 oktober 2008 09:45 schreef Logician het volgende:
Sorrie busy![]()
Hoi nog aan Aapie en Debsie
Verslaafde!quote:Op donderdag 16 oktober 2008 09:46 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Mag ik vragen waar je gebruikt?
We hebben hier ook zo'n 6000 gebruikers namelijk
More info, more info!quote:Op donderdag 16 oktober 2008 09:47 schreef Crazy-M het volgende:
met het motto: BEGIN DE DAG GEZELLIG, is deze dag KUT begonnen moment dat ik voorbij PSV stadion reed gewoon al 2 keer de middelvinger naar de zelfde bestuurder verstuurd.
Men wat was dat een eikel
quote:Op donderdag 16 oktober 2008 09:45 schreef debbie_19 het volgende:
[..]
Alles voor jou skattie you name it...
Struktonquote:Op donderdag 16 oktober 2008 09:46 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Mag ik vragen waar je werkt?
We hebben hier ook zo'n 6000 gebruikers namelijk
ik was gister nog in eindhoven!quote:Op donderdag 16 oktober 2008 09:47 schreef Crazy-M het volgende:
met het motto: BEGIN DE DAG GEZELLIG, is deze dag KUT begonnen moment dat ik voorbij PSV stadion reed gewoon al 2 keer de middelvinger naar de zelfde bestuurder verstuurd.
Men wat was dat een eikel
Dat zou wel het ideale scenario zijn ja!quote:Op donderdag 16 oktober 2008 09:47 schreef debbie_19 het volgende:
[..]
Ik heb maandag dinsdag en woensdag vrij gehadhelp me de volgende x herinneren dat ik de donderdag en vrijdag er ook bij pak
Hooiquote:Op donderdag 16 oktober 2008 09:44 schreef sandertjuh het volgende:
quote:
If that is what you want?quote:Op donderdag 16 oktober 2008 09:48 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
how bout your birthdaysuit
Haai skatquote:Op donderdag 16 oktober 2008 09:48 schreef Logician het volgende:
CP: eindelijk eens goed geslapen dus
p00p
nou nee dat wil ik niet zeggen..quote:Op donderdag 16 oktober 2008 09:48 schreef Logician het volgende:
CP: eindelijk eens goed geslapen dus
p00p
Lekker... hahahaquote:Op donderdag 16 oktober 2008 09:50 schreef Crazy-p het volgende:
[..]
nou nee dat wil ik niet zeggen..
echt ik ben a big mess :S
en stress.. heb nog niets gedaan gekregen.. en ben al 17 minuten ingelogd .. damn :S
en ik maar weer happen als een vis die honger heeftquote:
hehe ze wouden niet van me kopenquote:
Moozziequote:
omfg wat doet gekke aap bij sgele?quote:
Hey debbiequote:Op donderdag 16 oktober 2008 09:54 schreef debbie_19 het volgende:
[..]
Moozziemijn favoriete jochie van het forum
He, mijn pa op die fotoquote:
Ik bescherm hem van dingen die die niet wilt zien..quote:Op donderdag 16 oktober 2008 09:57 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
omfg wat doet gekke aap bij sgele?
Hey barra, ja alles goedquote:Op donderdag 16 oktober 2008 09:55 schreef BarraCupraCuda het volgende:
moozzie!alles kits achter de rits?
quote:Op donderdag 16 oktober 2008 09:56 schreef GilaMonyet het volgende:
[..]
lol @ naam van plaatje..
Sgelekat
Hmmm neem je je hond mee? Is wel zo leuk voor Spike als we uitgaan. Wat wil jij doen dan? Wil je iets met z'n twee of uuh meer kroegerig ietsquote:Op donderdag 16 oktober 2008 09:59 schreef BarraCupraCuda het volgende:
maar debs wat gaan we zaterdag doen?
Tjah ik heb wel wat voor jullie over hoorquote:Op donderdag 16 oktober 2008 10:00 schreef GilaMonyet het volgende:
[..]
je hebt je wel goed voorbereid he.. met al die plaatjes
die van mij gaat zaterdag met mijn ouders meequote:Op donderdag 16 oktober 2008 10:01 schreef debbie_19 het volgende:
[..]
Hmmm neem je je hond mee? Is wel zo leuk voor Spike als we uitgaan. Wat wil jij doen dan? Wil je iets met z'n twee of uuh meer kroegerig iets
En terecht natuurlijkquote:Op donderdag 16 oktober 2008 10:02 schreef Moozzie het volgende:
[..]
Tjah ik heb wel wat voor jullie over hoor
dat is lief!quote:Op donderdag 16 oktober 2008 10:02 schreef Moozzie het volgende:
[..]
Ja maar...hoe laat kom je dan?quote:Op donderdag 16 oktober 2008 10:02 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
die van mij gaat zaterdag met mijn ouders mee
maar wandelen is altijd gezellig
quote:Op donderdag 16 oktober 2008 10:02 schreef Moozzie het volgende:
[..]
wel vlak voor een versmalling dacht meneer even met 70 mij voorbij te kunnen. Ging niet, dus hij rijdt naast me, gooit richting aan en stuurt gelijk in. Ik had zoiets van: WTF stikt. en bleef netjes doorrijden. Hij hing naast me maar hij hing nog eens niet voor me zijn neus hing ter hoogte van mijn voorwiel. Dus hij luid toeteren, groot licht toen hij achter me reed. Ik even netjes mn vinger opgestokenquote:
Coolquote:Op donderdag 16 oktober 2008 10:04 schreef BarraCupraCuda het volgende:
om maar ff in de moozzie style te blijven
[ afbeelding ]
Die mensen zijn echt failquote:Op donderdag 16 oktober 2008 10:04 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
wel vlak voor een versmalling dacht meneer even met 70 mij voorbij te kunnen. Ging niet, dus hij rijdt naast me, gooit richting aan en stuurt gelijk in. Ik had zoiets van: WTF stikt. en bleef netjes doorrijden. Hij hing naast me maar hij hing nog eens niet voor me zijn neus hing ter hoogte van mijn voorwiel. Dus hij luid toeteren, groot licht toen hij achter me reed. Ik even netjes mn vinger opgestoken![]()
Vervolgens 3 meter verder, weg wordt een klein beetje breder, hij gelijk weer proberen er langs te komen wat uiteraard niet lukte wegens tegemoetkomend verkeer. Stoplichten ik neem linker rijbaan omdat rechterrijbaan ook rechts mag en geeft verkeershinder dan. Dus hij alsnog langs rechts proberen moest hij weer in de remmen. en toen ik kruispunt verder links moet zat hij nog achter me en heb ik hem nog een keer subtiel de vinger gegeven.
doen we het eind van de ochtend... past het ook mooi in spike zn ritmequote:Op donderdag 16 oktober 2008 10:04 schreef debbie_19 het volgende:
[..]
Ja maar...hoe laat kom je dan?ik dacht 's avonds
quote:Op donderdag 16 oktober 2008 10:07 schreef Moozzie het volgende:
Omg ik ben Sm0keZvergeten
Hey Sm0keZ
[ afbeelding ]
NOOOquote:Op donderdag 16 oktober 2008 10:07 schreef Moozzie het volgende:
Hey Sm0keZ
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 16 oktober 2008 10:07 schreef Moozzie het volgende:
Hey Sm0keZ
[ afbeelding ]
Ohja verkeerdequote:Op donderdag 16 oktober 2008 10:08 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Hé, maar die kat ligt helemaal niet te slapen
lolquote:Op donderdag 16 oktober 2008 10:09 schreef Moozzie het volgende:
[..]
Ohja verkeerde
Hey Sm0keZ
[ afbeelding ]
Hahaha hij weet ze ook wel te vinden hequote:Op donderdag 16 oktober 2008 10:09 schreef Moozzie het volgende:
[..]
Ohja verkeerde
Hey Sm0keZ
[ afbeelding ]
hehe ben een nergert katquote:Op donderdag 16 oktober 2008 10:10 schreef Moozzie het volgende:
[..]
Kut jou was ik ook vergeten
hey Runx
[ afbeelding ]
Das echt zielig gek..quote:
gast... hoax ..... bestaat niet....quote:Op donderdag 16 oktober 2008 10:13 schreef GilaMonyet het volgende:
[..]
Das echt zielig gek..
Ergste is dat mensen dat ook echt kopen
Cat in a Jar
AH barra sadist!!quote:
quote:Op donderdag 16 oktober 2008 10:14 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
gast... hoax ..... bestaat niet....
hehe jij moet vandaag de melding weer doen héquote:Op donderdag 16 oktober 2008 10:15 schreef debbie_19 het volgende:
[..]
AH barra sadist!!das echt zielug
![]()
Einde van de ochtend..is primaje weet waar ik woon dus
quote:Op donderdag 16 oktober 2008 10:17 schreef Runx het volgende:
[..]
hehe jij moet vandaag de melding weer doen hé![]()
dat was een pic van moozziequote:Op donderdag 16 oktober 2008 10:15 schreef debbie_19 het volgende:
[..]
AH barra sadist!!das echt zielug
![]()
Einde van de ochtend..is primaje weet waar ik woon dus
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |