nee toch nietquote:Op donderdag 16 oktober 2008 09:10 schreef debbie_19 het volgende:
[..]je was nog niet vermist..dont worry
quote:Op donderdag 16 oktober 2008 09:12 schreef Runx het volgende:
[..]
nee toch nieten ik maar denken dat ik populair was
Ik doelde op onze edit-Fridaysquote:Op donderdag 16 oktober 2008 09:08 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Op vrijdagmiddag ga ik liever naar de kroeg ipv naar m'n nest
quote:Op donderdag 16 oktober 2008 09:14 schreef Runx het volgende:
I need kofiie ...................... arrrggg ik haat conciėrge
Hmm nope... tijd voor een vermissingstopic??quote:Op donderdag 16 oktober 2008 09:16 schreef BarraCupraCuda het volgende:
weet iemand trouwens waar draakje is? heb der al een tijd niet meer gezien op fok?
ik heb heerlijk geslapenquote:Op donderdag 16 oktober 2008 08:54 schreef Sgele het volgende:
[..]
omg what the FUCK is wrong with you??![]()
Mogguh WL![]()
Dus vandaagquote:Op donderdag 16 oktober 2008 09:12 schreef Logician het volgende:
DIT IS HET TOPIC:Waar Olep donderdag weer mag posten! (helaas)
Goed ideequote:Op donderdag 16 oktober 2008 09:17 schreef Logician het volgende:
[..]
Hmm nope... tijd voor een vermissingstopic??
*koffie gooi*quote:Op donderdag 16 oktober 2008 09:18 schreef -Madskillz28TH het volgende:
Logican,
koffie is wel lekker![]()
of geldt het aanbod niet meer ?![]()
Mij, mij mij!quote:Op donderdag 16 oktober 2008 09:21 schreef Logician het volgende:
[..]
Hoi![]()
Hoi Olep![]()
vergeet ik iemand?
Hahaha, nou als dat niet duidelijk is logiquote:
* -Madskillz28TH moet met brandwonden naar het ziekenhuisquote:
Heel goed!quote:
Dat vraag ik me dus ook afquote:Op donderdag 16 oktober 2008 09:16 schreef BarraCupraCuda het volgende:
weet iemand trouwens waar draakje is? heb der al een tijd niet meer gezien op fok?
quote:Op donderdag 16 oktober 2008 09:23 schreef BarraCupraCuda het volgende:
stond gister op de frontpage dat peter r de vries een vrouwenman was!
Ey Barra.. ik heb eergister een film gezien waar jij wordt gebashed door een negertquote:Op donderdag 16 oktober 2008 09:23 schreef BarraCupraCuda het volgende:
stond gister op de frontpage dat peter r de vries een vrouwenman was!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Don't think, be sure!
Stel je niet zo aan jongenquote:Op donderdag 16 oktober 2008 09:22 schreef -Madskillz28TH het volgende:
[..]
* -Madskillz28TH moet met brandwonden naar het ziekenhuis
nee hij is geen travoquote:
quote:Op donderdag 16 oktober 2008 09:25 schreef GilaMonyet het volgende:
[..]
Ey Barra.. ik heb eergister een film gezien waar jij wordt gebashed door een negert![]()
Ik maar denken dat je invincible ben.. en nee hij kwam niet met ze vriendjes...
Het was een 1 on 1 in de ringWhehehe ja die film heb ik ook gezienSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.die heb ik trouwens lang geleden al gezien.
BTW Barra je speelt nu ook in een reclame zag ik van de week..voor een mannengeurtje toevallig
Edit: Barra speelt ook in Spiderman
So you think you got an evil mind? Well i'll tell ya honey...
Ja maar in Spiderman is die bikkel...quote:Op donderdag 16 oktober 2008 09:26 schreef debbie_19 het volgende:
[..]
Whehehe ja die film heb ik ook geziendie heb ik trouwens lang geleden al gezien.
BTW Barra je speelt nu ook in een reclame zag ik van de week..voor een mannengeurtje toevallig
Edit: Barra speelt ook in Spiderman
Whahaha bikkelquote:Op donderdag 16 oktober 2008 09:27 schreef GilaMonyet het volgende:
[..]
Ja maar in Spiderman is die bikkel...
Maar in die film werd die gebashed omdat die wraak wilde nemen..
*Trouwens.. de crap die er overdag op TV wordt uit gezonden is echt niet normaal
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |