quote:Op donderdag 16 oktober 2008 09:45 schreef -Madskillz28TH het volgende:
[..]
Lijkt me sterk als je als stagiaier als enige ICT-er daar zit. En je baas geen fak van ICT af weet
Mag ik vragen waar je werkt?quote:Op donderdag 16 oktober 2008 09:44 schreef sandertjuh het volgende:
Ik meld mezelf ook maar hier..
Voorheen poste ik in het topic geen reet te doen op je stage enzovoorts.. inmiddels is het mijn stage niet meer maar mijn werk
Werk op de servicedesk.. en het is soms akelig rustig met ondersteuning voor bijna 6000 ADS accountjes
Nope, nu wel dusquote:Op donderdag 16 oktober 2008 09:41 schreef debbie_19 het volgende:
[..]
p00p had ik jou al gedag gezegd? Volgens mij niet he...goeiemorgen
Ik heb maandag dinsdag en woensdag vrij gehadquote:Op donderdag 16 oktober 2008 09:46 schreef sandertjuh het volgende:
[..]
Danke schon!
Gelukkig wel bijna weekend, morgen lekker een dagje vrij!
Hoi logiquote:Op donderdag 16 oktober 2008 09:45 schreef Logician het volgende:
Sorrie busy![]()
Hoi nog aan Aapie en Debsie
Verslaafde!quote:Op donderdag 16 oktober 2008 09:46 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Mag ik vragen waar je gebruikt?
We hebben hier ook zo'n 6000 gebruikers namelijk
More info, more info!quote:Op donderdag 16 oktober 2008 09:47 schreef Crazy-M het volgende:
met het motto: BEGIN DE DAG GEZELLIG, is deze dag KUT begonnen moment dat ik voorbij PSV stadion reed gewoon al 2 keer de middelvinger naar de zelfde bestuurder verstuurd.
Men wat was dat een eikel
quote:Op donderdag 16 oktober 2008 09:45 schreef debbie_19 het volgende:
[..]
Alles voor jou skattie you name it...
Struktonquote:Op donderdag 16 oktober 2008 09:46 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Mag ik vragen waar je werkt?
We hebben hier ook zo'n 6000 gebruikers namelijk
ik was gister nog in eindhoven!quote:Op donderdag 16 oktober 2008 09:47 schreef Crazy-M het volgende:
met het motto: BEGIN DE DAG GEZELLIG, is deze dag KUT begonnen moment dat ik voorbij PSV stadion reed gewoon al 2 keer de middelvinger naar de zelfde bestuurder verstuurd.
Men wat was dat een eikel
Dat zou wel het ideale scenario zijn ja!quote:Op donderdag 16 oktober 2008 09:47 schreef debbie_19 het volgende:
[..]
Ik heb maandag dinsdag en woensdag vrij gehadhelp me de volgende x herinneren dat ik de donderdag en vrijdag er ook bij pak
Hooiquote:Op donderdag 16 oktober 2008 09:44 schreef sandertjuh het volgende:
Ik meld mezelf ook maar hier..
Voorheen poste ik in het topic geen reet te doen op je stage enzovoorts.. inmiddels is het mijn stage niet meer maar mijn werk
Werk op de servicedesk.. en het is soms akelig rustig met ondersteuning voor bijna 6000 ADS accountjes
quote:
If that is what you want?quote:Op donderdag 16 oktober 2008 09:48 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
how bout your birthdaysuit
Haai skatquote:Op donderdag 16 oktober 2008 09:48 schreef Logician het volgende:
CP: eindelijk eens goed geslapen dus
p00p
nou nee dat wil ik niet zeggen..quote:Op donderdag 16 oktober 2008 09:48 schreef Logician het volgende:
CP: eindelijk eens goed geslapen dus
p00p
Lekker... hahahaquote:Op donderdag 16 oktober 2008 09:50 schreef Crazy-p het volgende:
[..]
nou nee dat wil ik niet zeggen..
echt ik ben a big mess :S
en stress.. heb nog niets gedaan gekregen.. en ben al 17 minuten ingelogd .. damn :S
en ik maar weer happen als een vis die honger heeftquote:
hehe ze wouden niet van me kopenquote:
Moozziequote:
omfg wat doet gekke aap bij sgele?quote:
Hey debbiequote:Op donderdag 16 oktober 2008 09:54 schreef debbie_19 het volgende:
[..]
Moozziemijn favoriete jochie van het forum
He, mijn pa op die fotoquote:
Ik bescherm hem van dingen die die niet wilt zien..quote:Op donderdag 16 oktober 2008 09:57 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
omfg wat doet gekke aap bij sgele?
Hey barra, ja alles goedquote:Op donderdag 16 oktober 2008 09:55 schreef BarraCupraCuda het volgende:
moozzie!alles kits achter de rits?
quote:Op donderdag 16 oktober 2008 09:56 schreef GilaMonyet het volgende:
[..]
lol @ naam van plaatje..
Sgelekat
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |