Whehe, het project is al ingeleverd (mên, wat ben ik daar blij om...), maar moet nog wel een reflectieverslag schrijven en daar ga ik me morgen op storten...quote:Op donderdag 16 oktober 2008 00:30 schreef DiedjeeJ het volgende:
[..]
Ah. Ik dacht al, die komt in de nacht aanzetten. 't Zal toch niet dat..
Heerlijk hè al dat dubbele werk.quote:Op donderdag 16 oktober 2008 00:39 schreef MutZ het volgende:
[..]
Whehe, het project is al ingeleverd (mên, wat ben ik daar blij om...), maar moet nog wel een reflectieverslag schrijven en daar ga ik me morgen op storten...
quote:Op donderdag 16 oktober 2008 00:43 schreef rjvandevelde het volgende:
Wat een gezelligheid hier:) Dat ben ik niet gewend als ik er ben;)
quote:Op donderdag 16 oktober 2008 00:43 schreef rjvandevelde het volgende:
Het is een reflectieverslag over een ander onderwerp, maar allebei is het saaaaaiquote:Op donderdag 16 oktober 2008 00:43 schreef DiedjeeJ het volgende:
[..]
Heerlijk hè al dat dubbele werk.
Vond het niet slecht.quote:Op donderdag 16 oktober 2008 00:50 schreef DiedjeeJ het volgende:
Ik vind deze versie niet echt wat..
*ping!!*quote:Op donderdag 16 oktober 2008 00:47 schreef Litton-Lane het volgende:
[..]
Ik denk dat deze versie van no-one knows van in ieders geval van de hand van Marc Ronson komt.
*uhh!!*quote:Ik dacht eerst de ting tings
Tja, tijdstip, hè...quote:Op donderdag 16 oktober 2008 00:43 schreef rjvandevelde het volgende:
Helemaal mee eens. En ik heb ook geen idee waarom. Maar ik heb dat stukje dan ook gemist..quote:Op donderdag 16 oktober 2008 01:43 schreef Sirolf het volgende:
Ik moet toch zeggen dat ik RJ een stuk beter vind dan Winfried. Ik begrijp nog steeds niet waarom hij nou vorige week opeens een aantal recente platen draaide. En die dubbele naam voor z'n programma slaat ook nergens op.
quote:
Rustigquote:Op donderdag 16 oktober 2008 07:38 schreef Againzender het volgende:
[..]rot toch ff op met die grafkop man
Radio gaat pas om 10 uur op 3 hier
ik heb nog geen koffie gehadquote:
quote:Op donderdag 16 oktober 2008 07:41 schreef Againzender het volgende:
[..]
ik heb nog geen koffie gehad
quote:Op donderdag 16 oktober 2008 08:59 schreef -Hans- het volgende:
Ej Roel! nog bedankt voor de pics. Vinden ze op het werk vast ook wel leuk![]()
Ik heb 't niet helemaal gehoordquote:Op donderdag 16 oktober 2008 09:35 schreef VegaKip het volgende:
Heeft ze nou ja gezegd?
De telefoon ging
Ik mis weer niets geloof ikquote:Op donderdag 16 oktober 2008 09:35 schreef Roel_Jewel het volgende:
Welja, Racoon kan er ook nog wel bij.
Nog een minuut of 15 en ik slinger hem uit en ga slapenquote:Op donderdag 16 oktober 2008 09:47 schreef Litton-Lane het volgende:
Zo nog een paar minuten wachten en ik slinger de radio ook naar Hilversum 3...
quote:Op donderdag 16 oktober 2008 09:54 schreef DaMook het volgende:
[..]
Nog een minuut of 15 en ik slinger hem uit en ga slapen.
Volgende week ben ik er pas weer na 23 uurquote:
quote:Op donderdag 16 oktober 2008 09:58 schreef DaMook het volgende:
[..]
Volgende week ben ik er pas weer na 23 uur.
43 requests geleden?quote:Op donderdag 16 oktober 2008 10:16 schreef Againzender het volgende:
Then Jerico
Mijn eerste request ooit !
quote:Op donderdag 16 oktober 2008 10:24 schreef Litton-Lane het volgende:
[..]
Je vergeet twee nullen: 4300
quote:De cijfers (%) (tussen haakjes de vorige periode):
01. Radio 538 - 10,7 (10,7)
02. Radio 2 - 9,9 (9,4)
03. Sky Radio - 9,0 (9,4)
04. Radio 3FM - 7,4 (7,2)
05. Radio 1 - 7,3 (8,1)
06. Q-music - 6,7 (6,5)
07. Radio Veronica - 6,3 (5,8)
08. 100%NL - 2,8 (2,7)
09. Arrow Classic Rock - 2,6 (2,3)
10. Radio 10 Gold - 2,6 (2,7)
http://www.radiofreak.nl/nieuws.php?id=7777
Het gelijk van Florent. De man is geniaal.quote:Op donderdag 16 oktober 2008 10:39 schreef Dandelion het volgende:
[..]
Dat komt vast door het extra uur giel!
Prachtnummerquote:
Ook erg mooiquote:Op donderdag 16 oktober 2008 10:41 schreef EdvandeBerg het volgende:
[..]
Prachtnummer![]()
Ik weet niet of ik deze óf Wuthering Heights mooier vind.
Oja, dat is altijd lachenquote:Op donderdag 16 oktober 2008 10:44 schreef borisz het volgende:
[..]
Ik wacht nog even op de analyse van EA
Mooi plaatje om ff bij te komen danquote:Op donderdag 16 oktober 2008 10:48 schreef Sersjee het volgende:
Goedemorgen![]()
Ruim 2,5 uur vergaderen is nooit grappig![]()
R.E.M.
EA?quote:Op donderdag 16 oktober 2008 10:44 schreef borisz het volgende:
[..]
Ik wacht nog even op de analyse van EA
Bull-shit bingo maakt elke vergadering dragelijkquote:Op donderdag 16 oktober 2008 10:48 schreef Sersjee het volgende:
Goedemorgen![]()
Ruim 2,5 uur vergaderen is nooit grappig![]()
Die vind ik wel aardig, maar mist toch dat speciale van Man with the child in his eyes of Wuthering Heights. Net als Running up that hill, ook 'wel oké'.quote:Op donderdag 16 oktober 2008 10:43 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Ook erg mooi.
Mijn Kate-favoriet is toch Cloudbusting![]()
![]()
.
quote:Op donderdag 16 oktober 2008 10:51 schreef Dandelion het volgende:
[..]
Bull-shit bingo maakt elke vergadering dragelijk
Ik heb het gevoel dat ik behoorlijk (om maar bij het thema van de plaat te blijven) in mijn o-tje genomen wordt, maar daar laten we het dan maar bij.quote:Op donderdag 16 oktober 2008 10:51 schreef borisz het volgende:
[..]
Dat is een rare vogel van een ander forum
Had leuk geweest, maar zulk soort taal wordt niet getolereerd hierquote:Op donderdag 16 oktober 2008 10:51 schreef Dandelion het volgende:
[..]
Bull-shit bingo maakt elke vergadering dragelijk
Bullshit, of al die zogenaamde management termen?quote:Op donderdag 16 oktober 2008 10:56 schreef Sersjee het volgende:
[..]
Had leuk geweest, maar zulk soort taal wordt niet getolereerd hier
De termen. Laatst kwam er een consultant langs, gooit wat van die vage termen op tafel, zegt m'n baas: "Leuk, maar nu nog een keer en dan in het Nederlands."quote:Op donderdag 16 oktober 2008 10:57 schreef Dandelion het volgende:
[..]
Bullshit, of al die zogenaamde management termen?
Ha puike chef dan!quote:Op donderdag 16 oktober 2008 11:00 schreef Sersjee het volgende:
[..]
De termen. Laatst kwam er een consultant langs, gooit wat van die vage termen op tafel, zegt m'n baas: "Leuk, maar nu nog een keer en dan in het Nederlands."
Zelfde geldt voor brabo's, surinamers, etc. Je hoort het vaak meteen wanneer iemand een accent imiteert.quote:Op donderdag 16 oktober 2008 10:58 schreef Dandelion het volgende:
Waarom nemen reclamemakers, als ze een twents accentje in hun spotje willen, nu geen echte twentenaar....
Eens.quote:Op donderdag 16 oktober 2008 10:41 schreef EdvandeBerg het volgende:
[..]
Prachtnummer![]()
Ik weet niet of ik deze óf Wuthering Heights mooier vind.
Net zo verrassend als de plaat die ie aanvraagt. Alweerquote:Op donderdag 16 oktober 2008 11:16 schreef Dandelion het volgende:
wat verrassend een sex-scene in een nederlandse film...
maar wel een hele mooie!quote:Op donderdag 16 oktober 2008 11:18 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Net zo verrassend als de plaat die ie aanvraagt. AlweerPearl Jam
.
Nope, Alive is het meest gedraaide nummer, Black het meest aangevraagde nummer en Jeremy is dus de middenmoot. Ach, zolang het niet Alive is vind ik het prima, uiteraard had ik liever meer in de db gehadquote:Op donderdag 16 oktober 2008 11:28 schreef borisz het volgende:
Probleem van PJ is dat ze maar 2 platen in de db hebben staan en dat zijn jeremy en zwart.
ohja die vergat ikquote:Op donderdag 16 oktober 2008 11:31 schreef D.Rose het volgende:
[..]
Nope, Alive is het meest gedraaide nummer, Black het meest aangevraagde nummer en Jeremy is dus de middenmoot. Ach, zolang het niet Alive is vind ik het prima, uiteraard had ik liever meer in de db gehad
Van Razorlight vind ik alleen het intro van In the morning (o.i.d.) tof, de rest is bagger...quote:Op donderdag 16 oktober 2008 11:44 schreef Roel_Jewel het volgende:
Godverdomme, flikker deze kutplaat toch es uit de computer.
De originele versie is top!quote:
Inderdaad. Dat neem ik Clapton toch wel kwalijk...quote:Op donderdag 16 oktober 2008 12:07 schreef EdvandeBerg het volgende:
[..]
De originele versie is top!
Maar die unplugged versie is zooooooo beroerd en bloedeloos.
Hij gaat alleen wel allejezuslang doorquote:Op donderdag 16 oktober 2008 12:09 schreef Sersjee het volgende:
[..]
Inderdaad. Dat neem ik Clapton toch wel kwalijk...
damn,quote:Op donderdag 16 oktober 2008 13:21 schreef Roel_Jewel het volgende:
Zo, de lunch is weer op.
Tomaatciabatta met tonijn, tonijnmayonaise, ijsberg, tomaat & pesto stond bij Simply Bread op de kaart.
Vrijdagmiddag tussen 12 en 2 was voor mij al een mutemoment, dus echt nieuw is het nietquote:Op donderdag 16 oktober 2008 13:25 schreef Roel_Jewel het volgende:
Ah, handig, Stenders, om ons ff aan het nieuwe mutemoment van de week te herinneren.
wie heeft in godsnaam bedacht dat 'het volk' weer op claudia zit te wachten?quote:Op donderdag 16 oktober 2008 13:26 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Vrijdagmiddag tussen 12 en 2 was voor mij al een mutemoment, dus echt nieuw is het niet
Damn, ik wil ook een Simple Bread in de buurtquote:Op donderdag 16 oktober 2008 13:21 schreef Roel_Jewel het volgende:
Zo, de lunch is weer op.
Tomaatciabatta met tonijn, tonijnmayonaise, ijsberg, tomaat & pesto stond bij Simply Bread op de kaart.
of is dat weer een:quote:Op donderdag 16 oktober 2008 13:27 schreef Dandelion het volgende:
[..]
wie heeft in godsnaam bedacht dat 'het volk' weer op claudia zit te wachten?
quote:Op donderdag 16 oktober 2008 10:40 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Het gelijk van Florent. De man is geniaal.(
)
Er zijn er weinig die ik niet goed vind maar ik ga toch voor Trouble.quote:Op donderdag 16 oktober 2008 13:25 schreef Marc63 het volgende:
Ff op The Scientist gestemd. Mn favoriet is eigenlijk Yellow, maar ik heb vooral tegen Clocks gestemd. Yellow staat trouwens wel op een gedeelde 4e plaats
O'Briensquote:Op donderdag 16 oktober 2008 13:27 schreef Litton-Lane het volgende:
[..]
Damn, ik wil ook een Simple Bread in de buurtof een O'Briens.
Zet 't voort iddquote:Op donderdag 16 oktober 2008 13:26 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Vrijdagmiddag tussen 12 en 2 was voor mij al een mutemoment, dus echt nieuw is het niet
Parachutes is nog steeds mn favoriete album van Coldplay. Ik heb gewoon nooit begrepen waarom Clocks dé hit van Coldplay is geworden terwijl er zoveel platen zijn die mooier zijn. Ik denk dat veel mensen niet eens weten wat voor een pareltjes (of eigenlijk meer ruwe diamanten) er op Parachutes staan (Yellow, Trouble, Shiver, Don't Panic, etc).quote:Op donderdag 16 oktober 2008 13:31 schreef toma het volgende:
[..]
Er zijn er weinig die ik niet goed vind maar ik ga toch voor Trouble.
Eens. Ben overigens allang blij dat die hamster niet meer dagelijks op de radio is.quote:Op donderdag 16 oktober 2008 13:26 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Claudia heeft toch heel veel humor. Eigenlijk een tv hoofd maar toch.....quote:Op donderdag 16 oktober 2008 13:27 schreef Dandelion het volgende:
[..]
wie heeft in godsnaam bedacht dat 'het volk' weer op claudia zit te wachten?
Dat is echt heul lekker!quote:Op donderdag 16 oktober 2008 13:33 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
O'Briens![]()
![]()
. Paar weken geleden ook weer regelmatig geweest
.
Eenschquote:Op donderdag 16 oktober 2008 13:35 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Parachutes is nog steeds mn favoriete album van Coldplay. Ik heb gewoon nooit begrepen waarom Clocks dé hit van Coldplay is geworden terwijl er zoveel platen zijn die mooier zijn. Ik denk dat veel mensen niet eens weten wat voor een pareltjes (of eigenlijk meer ruwe diamanten) er op Parachutes staan (Yellow, Trouble, Shiver, Don't Panic, etc).
Yellow en Trouble waren toch ook singles?quote:Op donderdag 16 oktober 2008 13:35 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Parachutes is nog steeds mn favoriete album van Coldplay. Ik heb gewoon nooit begrepen waarom Clocks dé hit van Coldplay is geworden terwijl er zoveel platen zijn die mooier zijn. Ik denk dat veel mensen niet eens weten wat voor een pareltjes (of eigenlijk meer ruwe diamanten) er op Parachutes staan (Yellow, Trouble, Shiver, Don't Panic, etc).
Alle vier nummers die ik noemde waren singles, maar volgens mij weet bijna niemand wat Coldplay uitgebracht heeft voor Clocks.quote:Op donderdag 16 oktober 2008 14:22 schreef D.Rose het volgende:
[..]
Yellow en Trouble waren toch ook singles?
Ik snap sowieso niet wat er goed is aan Coldplay. Het klinkt vooral saai en meer van hetzelfde.
Helemaal eens. Op Parachute zijn de nummers nog niet zo overgeproduceerd.quote:Op donderdag 16 oktober 2008 13:35 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Dan was het plaatje waarschijnlijk lang niet zo... euh... levendigquote:
quote:Op donderdag 16 oktober 2008 15:51 schreef Marc63 het volgende:
Ik lees net dat er nieuwe luistercijfers zijn, dus ik check ff radio.nl, zie ik de volgende banner:
[ afbeelding ]
Foei, u reageert tussen 1600 en 1900.quote:
quote:Op donderdag 16 oktober 2008 16:02 schreef borisz het volgende:
[..]
Terug met de nieuwste UML en ERP proggies ?![]()
Wat een nerddamesquote:Op donderdag 16 oktober 2008 16:17 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Nope want daar weet ik verder niets van.Was wel grappig want ik was dus samen met een collega daar en op een gegeven moment werden we geroepen door 2 leuke jonge dames met strakke blauwe t-shirts. Ze zochten gezelschap. Dus wij wat praten begonnen ze over PHP enzo.. Maarja, daar weet ik vrij weinig van dus dat viel even tegen
Tja ik heb het vak informatiesystemen en je wordt dood gegooid met rare termen. Ik snap het nut van het vak nog niet in het economische opleidingquote:Op donderdag 16 oktober 2008 16:17 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Nope want daar weet ik verder niets van.Was wel grappig want ik was dus samen met een collega daar en op een gegeven moment werden we geroepen door 2 leuke jonge dames met strakke blauwe t-shirts. Ze zochten gezelschap. Dus wij wat praten begonnen ze over PHP enzo.. Maarja, daar weet ik vrij weinig van dus dat viel even tegen
Daar kom je later wel achterquote:Op donderdag 16 oktober 2008 16:19 schreef borisz het volgende:
[..]
Tja ik heb het vak informatiesystemen en je wordt dood gegooid met rare termen. Ik snap het nut van het vak nog niet in het economische opleiding.
Ja dat probeert de docent ook te vertellenquote:Op donderdag 16 oktober 2008 16:20 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Daar kom je later wel achter. Erg belangrijk!
Leek mij ook een wat beter gespreksonderwerp maar misschien voor een andere keerquote:Op donderdag 16 oktober 2008 16:19 schreef Roel_Jewel het volgende:
Wat een nerddames. Kon je niet beginnen over tieten?
Noem dan eens een paar van die 'rare termen', kijken of ze echt wel zo raar zijn.quote:Op donderdag 16 oktober 2008 16:19 schreef borisz het volgende:
[..]
Tja ik heb het vak informatiesystemen en je wordt dood gegooid met rare termen. Ik snap het nut van het vak nog niet in het economische opleiding.
Ik snap het vak verder wel, maar het is erg
Ecomomie dat ligt je of het ligt je niet en voor mij geldt uiteraard de laatste optie.quote:Op donderdag 16 oktober 2008 16:27 schreef borisz het volgende:
Ohja volgende periode hebben we ook weer IS, maar dan zijn er geloof ik wat meer economische onderwerpen. Dit was redelijk basis.
Schijnbaar wel maar ik in elk geval nietquote:Op donderdag 16 oktober 2008 16:44 schreef Roel_Jewel het volgende:
Geen hond wil naar dat concert van Keane.
Raar in de zin van wat moet je ermee, het vak is voor mij niet meer dan een verplicht nummertje waarbij ik met iedere voldoende tevreden benquote:Op donderdag 16 oktober 2008 16:34 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Noem dan eens een paar van die 'rare termen', kijken of ze echt wel zo raar zijn.
Die termen krijg ik op m'n informatica-opleiding dan juist weer onder de noemer 'Bedrijfskunde'.quote:Op donderdag 16 oktober 2008 16:50 schreef borisz het volgende:
[..]
Raar in de zin van wat moet je ermee, het vak is voor mij niet meer dan een verplicht nummertje waarbij ik met iedere voldoende tevreden ben.
TPS
DSS
ESS
CRMS
ERP
MIS
Zit wel een logica inquote:Op donderdag 16 oktober 2008 16:52 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Die termen krijg ik op m'n informatica-opleiding dan juist weer onder de noemer 'Bedrijfskunde'.
ERP = Enterprise Resource Planning .quote:Op donderdag 16 oktober 2008 16:58 schreef toma het volgende:
ERP en MIS doen bij mij ver weg nog wel een belletje rinkelen en dan ook onder de noemer bedrijfskunde.
Ik doe een studie die gericht is op de automatisering van de industrie. Dat lijkt meer op WTB en Elektrotechniek. Maar ik krijg dit blok les over het toepassen van Lean Six Sigma.quote:Op donderdag 16 oktober 2008 17:02 schreef borisz het volgende:
[..]
ERP = Enterprise Resource Planning .
MIS = Management information system
Komen veel in de bedrijfskunde voor.
Dus op een informaticaopleiding kan je dat onder bedrijfskunde gooien denk ik ja.
klopt dit zijn ook supportsystemen om de automatisering te bevorderen.quote:Op donderdag 16 oktober 2008 17:04 schreef toma het volgende:
[..]
Ik doe een studie die gericht is op de automatisering van de industrie. Dat lijkt meer op WTB en Elektrotechniek. Maar ik krijg dit blok les over het toepassen van Lean Six Sigma.
Word al misselijk als ik er weer aan denk
gutemorgen Herr DiedjeeJ.quote:Op donderdag 16 oktober 2008 18:43 schreef DiedjeeJ het volgende:
Of, wat minder Ekdom-achtig, Guten Abend!
Ben je nu weer over zaterdag bezigquote:
Ik ben benieuwd!! Ze zullen voor volgende week toch hopelijk wel 'n plaat kiezen die iets meer up-tempoquote:Op donderdag 16 oktober 2008 19:05 schreef -Hans- het volgende:
Tsja, en dan elke keer weer de vraag of de nieuwe 3FM Megahit op de playlist staat van MoveYourAss. Zit even te kijken maar Human van de Killers en Novastar staan op de lijst. Als de nieuwe 3FM Megahit op de playlist staat dan wordt deze meestal het 2e-uur gedraaid. En laat beide platen nou net het 2e-uur staan ingepland.. Morgen zullen we het wel weten.![]()
Daar word ik nu al vrolijk van!!quote:Overigens, Whitetown - Your Woman ook op de playlist. En die is zooooo vet
Ik hoop ook echt op een wat meer up-tempo plaat.quote:Op donderdag 16 oktober 2008 19:20 schreef DiedjeeJ het volgende:
Joow Hans, L-L, TV & m_a_w!!![]()
[..]
Ik ben benieuwd!! Ze zullen voor volgende week toch hopelijk wel 'n plaat kiezen die iets meer up-tempo
(lees: Human) is?!
Yeah ! wat 'n track !!quote:Daar word ik nu al vrolijk van!!Wat 'n track!!
Ik heb de playlist nog niet gezien.. Kevin und Der Rudy kennende, zal daar wel weer niets mis mee zijn!!quote:
quote:Op donderdag 16 oktober 2008 19:20 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
hoop dat je nieuwe date je niet gaat vinden op fok
Hey!!quote:
Dan vind ik het toch erg jammer dat ik Ekstra Weekend en MoveYourAss morgen niet ga horen... of er moet tegenwoordig ook een 3FM-zender in België staan...quote:Op donderdag 16 oktober 2008 19:05 schreef -Hans- het volgende:
Avond !
Tsja, en dan elke keer weer de vraag of de nieuwe 3FM Megahit op de playlist staat van MoveYourAss. Zit even te kijken maar Human van de Killers en Novastar staan op de lijst. Als de nieuwe 3FM Megahit op de playlist staat dan wordt deze meestal het 2e-uur gedraaid. En laat beide platen nou net het 2e-uur staan ingepland.. Morgen zullen we het wel weten.![]()
Overigens, Whitetown - Your Woman ook op de playlist. En die is zooooo vet
Claudiaquote:Op donderdag 16 oktober 2008 19:26 schreef -Hans- het volgende:
Welkom terug Claudia
Verder wel een aardig spotje..
De rand van belgie ging nog redelijk met heel veel ruisquote:Op donderdag 16 oktober 2008 19:32 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Dan vind ik het toch erg jammer dat ik Ekstra Weekend en MoveYourAss morgen niet ga horen... of er moet tegenwoordig ook een 3FM-zender in België staan...
Dan vestig ik m'n hoop maar op de 103.9FM vanaf Hulsberg, maar volgens mij komt die maar tot op een kilometer of 20 in België (en da's te weinig).quote:Op donderdag 16 oktober 2008 19:33 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
De rand van belgie ging nog redelijk met heel veel ruis
Paar platen die perse gedraaid moeten worden en die ik persoonlijk echtquote:Op donderdag 16 oktober 2008 19:29 schreef DiedjeeJ het volgende:
[..]
Ik heb de playlist nog niet gezien.. Kevin und Der Rudy kennende, zal daar wel weer niets mis mee zijn!!
Misschien net over de grens maar ik zou er eerlijk gezegd niet op rekenen. Dus je gaat even op bezoek bij de vrienden uit Belgiequote:Op donderdag 16 oktober 2008 19:32 schreef Sirolf het volgende:
Dan vind ik het toch erg jammer dat ik Ekstra Weekend en MoveYourAss morgen niet ga horen... of er moet tegenwoordig ook een 3FM-zender in België staan...
moet zeggen radio donna was ook prima te pruimenquote:Op donderdag 16 oktober 2008 19:36 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Dan vestig ik m'n hoop maar op de 103.9FM vanaf Hulsberg, maar volgens mij komt die maar tot op een kilometer of 20 in België (en da's te weinig).![]()
Of ik moet in de file staan... dan kan ik het begin van EW nog wel horen.
Michiel is er wel degelijk! Het wordt een bijzondere EW met Gerard in Hilversum en Michiel in de USA.quote:Op donderdag 16 oktober 2008 19:39 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Verwacht trouwens niet heel veel van het EkStra weekend. Michiel is er niet en dus dan zal er wel iemand invallen. Domien? Paul of toch Stenders? Ben benieuwd
Ooh dat is wel gaaf ! heel aparte manier van radiomaken maar zou wel eens erg leuk kunnen zijn.quote:Op donderdag 16 oktober 2008 19:41 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Michiel is er wel degelijk! Het wordt een bijzondere EW met Gerard in Hilversum en Michiel in de USA.
Prettig nummerquote:Op donderdag 16 oktober 2008 19:37 schreef TheVulture het volgende:
Candy.... geweldige stem heeft die Kate Pierson toch
Ah, oké. Google werkt hier niet..quote:Op donderdag 16 oktober 2008 19:42 schreef Feivel1 het volgende:
Fring is trouwens een soort skype, msn etc voor je mobiel
erg leuke wisseling van de wachtquote:Op donderdag 16 oktober 2008 19:43 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Ooh dat is wel gaaf ! heel aparte manier van radiomaken maar zou wel eens erg leuk kunnen zijn.
Dat kan inderdaad nog erg leuk wordenquote:Op donderdag 16 oktober 2008 19:47 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
erg leuke wisseling van de wacht
Had van mij wel Meeeegahit mogen zijn ipv de huidige (drama-) Megahit.quote:Op donderdag 16 oktober 2008 19:49 schreef Brennel het volgende:
All this time, you had it in you, just sometimes need a push
Whehehe.. Inderdaad!!quote:Op donderdag 16 oktober 2008 19:47 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
erg leuke wisseling van de wacht
moeten we een groepsknuffel gaan gevenquote:Op donderdag 16 oktober 2008 19:52 schreef TheVulture het volgende:
Dit soort melancholische liedjes van Maria Mena zijn niet fijn als je net een afwijzing in de liefde hebt gehad
Nou, ik ben altijd wel in voor een knuffel, dusse:quote:Op donderdag 16 oktober 2008 19:55 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
moeten we een groepsknuffel gaan geven
quote:Op donderdag 16 oktober 2008 19:58 schreef Brennel het volgende:
[..]
Nou, ik ben altijd wel in voor een knuffel, dusse: [ afbeelding ]
quote:Op donderdag 16 oktober 2008 19:58 schreef Brennel het volgende:
[..]
Nou, ik ben altijd wel in voor een knuffel, dusse: [ afbeelding ]
Wel een lekker nummer -stond in de douche lekker mee te zingen- maar het is wel op het randje van vals hoor... (als u mij toestaat..)quote:Op donderdag 16 oktober 2008 19:37 schreef TheVulture het volgende:
Candy.... geweldige stem heeft die Kate Pierson toch
Soms kun je tot en met Antwerpen naar 3fm luisteren. Tenminste dat is mij gelukt...quote:Op donderdag 16 oktober 2008 19:36 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Dan vestig ik m'n hoop maar op de 103.9FM vanaf Hulsberg, maar volgens mij komt die maar tot op een kilometer of 20 in België (en da's te weinig).![]()
Of ik moet in de file staan... dan kan ik het begin van EW nog wel horen.
maar je moet dan niet van zender wisselen, anders vind hij hem plots niet meerquote:Op donderdag 16 oktober 2008 20:02 schreef Litton-Lane het volgende:
[..]
Soms kun je tot en met Antwerpen naar 3fm luisteren. Tenminste dat is mij gelukt...
Zal wel weer afhankelijk zijn
Waarquote:Op donderdag 16 oktober 2008 20:04 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
maar je moet dan niet van zender wisselen, anders vind hij hem plots niet meer
quote:Guus Meeuwis - Ik Wil Nog Niet Naar Huis
Nina Kinert - Beast
Keane - Spiralling
Kooks - Mr. Maker
Melee - Imitation
Gabriella Cilmi - Sweet About Me
Coldplay - Viva La Vida
Pete Philly & Perquisite - Mystery Repeats
Armin van Buuren ft. Sharon den Adel - In And Out Of Love
Kings Of Leon - Sex On Fire
Blondie - Maria
Alphabeat - 10.000 Nights
Jamie Lidell - Another Day
Duffy - Warwick Avenue
Jean Claude Ades & Vincent Thomas - Shingaling
Lenny Kravitz - Dancing Till Dawn
Miss Montreal - Just A Flirt
Robin S. - Show Me Love 2008
Fine Young Cannibals - Suspicious Minds
Anouk - If I Go
Ilse Delange - So Incredible
Fall Out Boy - I Don't Care
Rigby - Pass You By
Kane - It's London Calling
Is dat niet wat voor # 792?quote:Op donderdag 16 oktober 2008 20:02 schreef morpheus_at_work het volgende:
volgende topic moet iets heten met 1000x rabradio
misschien wel slim, anders hallo Claudiaquote:Op donderdag 16 oktober 2008 20:09 schreef DiedjeeJ het volgende:
[..]
Is dat niet wat voor # 792?Denk dat #791 wel weer vol is vanavond..
quote:Op donderdag 16 oktober 2008 19:55 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
moeten we een groepsknuffel gaan geven
quote:Op donderdag 16 oktober 2008 20:09 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
misschien wel slim, anders hallo Claudia
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |