De rand van belgie ging nog redelijk met heel veel ruisquote:Op donderdag 16 oktober 2008 19:32 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Dan vind ik het toch erg jammer dat ik Ekstra Weekend en MoveYourAss morgen niet ga horen... of er moet tegenwoordig ook een 3FM-zender in België staan...
Dan vestig ik m'n hoop maar op de 103.9FM vanaf Hulsberg, maar volgens mij komt die maar tot op een kilometer of 20 in België (en da's te weinig).quote:Op donderdag 16 oktober 2008 19:33 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
De rand van belgie ging nog redelijk met heel veel ruis
Paar platen die perse gedraaid moeten worden en die ik persoonlijk echtquote:Op donderdag 16 oktober 2008 19:29 schreef DiedjeeJ het volgende:
[..]
Ik heb de playlist nog niet gezien.. Kevin und Der Rudy kennende, zal daar wel weer niets mis mee zijn!!
Misschien net over de grens maar ik zou er eerlijk gezegd niet op rekenen. Dus je gaat even op bezoek bij de vrienden uit Belgiequote:Op donderdag 16 oktober 2008 19:32 schreef Sirolf het volgende:
Dan vind ik het toch erg jammer dat ik Ekstra Weekend en MoveYourAss morgen niet ga horen... of er moet tegenwoordig ook een 3FM-zender in België staan...
moet zeggen radio donna was ook prima te pruimenquote:Op donderdag 16 oktober 2008 19:36 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Dan vestig ik m'n hoop maar op de 103.9FM vanaf Hulsberg, maar volgens mij komt die maar tot op een kilometer of 20 in België (en da's te weinig).![]()
Of ik moet in de file staan... dan kan ik het begin van EW nog wel horen.
Michiel is er wel degelijk! Het wordt een bijzondere EW met Gerard in Hilversum en Michiel in de USA.quote:Op donderdag 16 oktober 2008 19:39 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Verwacht trouwens niet heel veel van het EkStra weekend. Michiel is er niet en dus dan zal er wel iemand invallen. Domien? Paul of toch Stenders? Ben benieuwd
Ooh dat is wel gaaf ! heel aparte manier van radiomaken maar zou wel eens erg leuk kunnen zijn.quote:Op donderdag 16 oktober 2008 19:41 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Michiel is er wel degelijk! Het wordt een bijzondere EW met Gerard in Hilversum en Michiel in de USA.
Prettig nummerquote:Op donderdag 16 oktober 2008 19:37 schreef TheVulture het volgende:
Candy.... geweldige stem heeft die Kate Pierson toch
Ah, oké. Google werkt hier niet..quote:Op donderdag 16 oktober 2008 19:42 schreef Feivel1 het volgende:
Fring is trouwens een soort skype, msn etc voor je mobiel
erg leuke wisseling van de wachtquote:Op donderdag 16 oktober 2008 19:43 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Ooh dat is wel gaaf ! heel aparte manier van radiomaken maar zou wel eens erg leuk kunnen zijn.
Dat kan inderdaad nog erg leuk wordenquote:Op donderdag 16 oktober 2008 19:47 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
erg leuke wisseling van de wacht
Had van mij wel Meeeegahit mogen zijn ipv de huidige (drama-) Megahit.quote:Op donderdag 16 oktober 2008 19:49 schreef Brennel het volgende:
All this time, you had it in you, just sometimes need a push
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |