klopt dit zijn ook supportsystemen om de automatisering te bevorderen.quote:Op donderdag 16 oktober 2008 17:04 schreef toma het volgende:
[..]
Ik doe een studie die gericht is op de automatisering van de industrie. Dat lijkt meer op WTB en Elektrotechniek. Maar ik krijg dit blok les over het toepassen van Lean Six Sigma.
Word al misselijk als ik er weer aan denk
gutemorgen Herr DiedjeeJ.quote:Op donderdag 16 oktober 2008 18:43 schreef DiedjeeJ het volgende:
Of, wat minder Ekdom-achtig, Guten Abend!
Ben je nu weer over zaterdag bezigquote:
Ik ben benieuwd!! Ze zullen voor volgende week toch hopelijk wel 'n plaat kiezen die iets meer up-tempoquote:Op donderdag 16 oktober 2008 19:05 schreef -Hans- het volgende:
Tsja, en dan elke keer weer de vraag of de nieuwe 3FM Megahit op de playlist staat van MoveYourAss. Zit even te kijken maar Human van de Killers en Novastar staan op de lijst. Als de nieuwe 3FM Megahit op de playlist staat dan wordt deze meestal het 2e-uur gedraaid. En laat beide platen nou net het 2e-uur staan ingepland.. Morgen zullen we het wel weten.![]()
Daar word ik nu al vrolijk van!!quote:Overigens, Whitetown - Your Woman ook op de playlist. En die is zooooo vet
Ik hoop ook echt op een wat meer up-tempo plaat.quote:Op donderdag 16 oktober 2008 19:20 schreef DiedjeeJ het volgende:
Joow Hans, L-L, TV & m_a_w!!![]()
[..]
Ik ben benieuwd!! Ze zullen voor volgende week toch hopelijk wel 'n plaat kiezen die iets meer up-tempo
(lees: Human) is?!
Yeah ! wat 'n track !!quote:Daar word ik nu al vrolijk van!!Wat 'n track!!
Ik heb de playlist nog niet gezien.. Kevin und Der Rudy kennende, zal daar wel weer niets mis mee zijn!!quote:
quote:Op donderdag 16 oktober 2008 19:20 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
hoop dat je nieuwe date je niet gaat vinden op fok
Hey!!quote:
Dan vind ik het toch erg jammer dat ik Ekstra Weekend en MoveYourAss morgen niet ga horen... of er moet tegenwoordig ook een 3FM-zender in België staan...quote:Op donderdag 16 oktober 2008 19:05 schreef -Hans- het volgende:
Avond !
Tsja, en dan elke keer weer de vraag of de nieuwe 3FM Megahit op de playlist staat van MoveYourAss. Zit even te kijken maar Human van de Killers en Novastar staan op de lijst. Als de nieuwe 3FM Megahit op de playlist staat dan wordt deze meestal het 2e-uur gedraaid. En laat beide platen nou net het 2e-uur staan ingepland.. Morgen zullen we het wel weten.![]()
Overigens, Whitetown - Your Woman ook op de playlist. En die is zooooo vet
Claudiaquote:Op donderdag 16 oktober 2008 19:26 schreef -Hans- het volgende:
Welkom terug Claudia
Verder wel een aardig spotje..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |