Whehe, het project is al ingeleverd (mên, wat ben ik daar blij om...), maar moet nog wel een reflectieverslag schrijven en daar ga ik me morgen op storten...quote:Op donderdag 16 oktober 2008 00:30 schreef DiedjeeJ het volgende:
[..]
Ah. Ik dacht al, die komt in de nacht aanzetten. 't Zal toch niet dat..
Heerlijk hè al dat dubbele werk.quote:Op donderdag 16 oktober 2008 00:39 schreef MutZ het volgende:
[..]
Whehe, het project is al ingeleverd (mên, wat ben ik daar blij om...), maar moet nog wel een reflectieverslag schrijven en daar ga ik me morgen op storten...
quote:Op donderdag 16 oktober 2008 00:43 schreef rjvandevelde het volgende:
Wat een gezelligheid hier:) Dat ben ik niet gewend als ik er ben;)
quote:Op donderdag 16 oktober 2008 00:43 schreef rjvandevelde het volgende:
Het is een reflectieverslag over een ander onderwerp, maar allebei is het saaaaaiquote:Op donderdag 16 oktober 2008 00:43 schreef DiedjeeJ het volgende:
[..]
Heerlijk hè al dat dubbele werk.
Vond het niet slecht.quote:Op donderdag 16 oktober 2008 00:50 schreef DiedjeeJ het volgende:
Ik vind deze versie niet echt wat..
*ping!!*quote:Op donderdag 16 oktober 2008 00:47 schreef Litton-Lane het volgende:
[..]
Ik denk dat deze versie van no-one knows van in ieders geval van de hand van Marc Ronson komt.
*uhh!!*quote:Ik dacht eerst de ting tings
Tja, tijdstip, hè...quote:Op donderdag 16 oktober 2008 00:43 schreef rjvandevelde het volgende:
Helemaal mee eens. En ik heb ook geen idee waarom. Maar ik heb dat stukje dan ook gemist..quote:Op donderdag 16 oktober 2008 01:43 schreef Sirolf het volgende:
Ik moet toch zeggen dat ik RJ een stuk beter vind dan Winfried. Ik begrijp nog steeds niet waarom hij nou vorige week opeens een aantal recente platen draaide. En die dubbele naam voor z'n programma slaat ook nergens op.
quote:
Rustigquote:Op donderdag 16 oktober 2008 07:38 schreef Againzender het volgende:
[..]rot toch ff op met die grafkop man
Radio gaat pas om 10 uur op 3 hier
ik heb nog geen koffie gehadquote:
quote:Op donderdag 16 oktober 2008 07:41 schreef Againzender het volgende:
[..]
ik heb nog geen koffie gehad
quote:Op donderdag 16 oktober 2008 08:59 schreef -Hans- het volgende:
Ej Roel! nog bedankt voor de pics. Vinden ze op het werk vast ook wel leuk![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |