Die vind ik wel aardig, maar mist toch dat speciale van Man with the child in his eyes of Wuthering Heights. Net als Running up that hill, ook 'wel oké'.quote:Op donderdag 16 oktober 2008 10:43 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Ook erg mooi.
Mijn Kate-favoriet is toch Cloudbusting![]()
![]()
.
quote:Op donderdag 16 oktober 2008 10:51 schreef Dandelion het volgende:
[..]
Bull-shit bingo maakt elke vergadering dragelijk
Ik heb het gevoel dat ik behoorlijk (om maar bij het thema van de plaat te blijven) in mijn o-tje genomen wordt, maar daar laten we het dan maar bij.quote:Op donderdag 16 oktober 2008 10:51 schreef borisz het volgende:
[..]
Dat is een rare vogel van een ander forum
Had leuk geweest, maar zulk soort taal wordt niet getolereerd hierquote:Op donderdag 16 oktober 2008 10:51 schreef Dandelion het volgende:
[..]
Bull-shit bingo maakt elke vergadering dragelijk
Bullshit, of al die zogenaamde management termen?quote:Op donderdag 16 oktober 2008 10:56 schreef Sersjee het volgende:
[..]
Had leuk geweest, maar zulk soort taal wordt niet getolereerd hier
De termen. Laatst kwam er een consultant langs, gooit wat van die vage termen op tafel, zegt m'n baas: "Leuk, maar nu nog een keer en dan in het Nederlands."quote:Op donderdag 16 oktober 2008 10:57 schreef Dandelion het volgende:
[..]
Bullshit, of al die zogenaamde management termen?
Ha puike chef dan!quote:Op donderdag 16 oktober 2008 11:00 schreef Sersjee het volgende:
[..]
De termen. Laatst kwam er een consultant langs, gooit wat van die vage termen op tafel, zegt m'n baas: "Leuk, maar nu nog een keer en dan in het Nederlands."
Zelfde geldt voor brabo's, surinamers, etc. Je hoort het vaak meteen wanneer iemand een accent imiteert.quote:Op donderdag 16 oktober 2008 10:58 schreef Dandelion het volgende:
Waarom nemen reclamemakers, als ze een twents accentje in hun spotje willen, nu geen echte twentenaar....
Eens.quote:Op donderdag 16 oktober 2008 10:41 schreef EdvandeBerg het volgende:
[..]
Prachtnummer![]()
Ik weet niet of ik deze óf Wuthering Heights mooier vind.
Net zo verrassend als de plaat die ie aanvraagt. Alweerquote:Op donderdag 16 oktober 2008 11:16 schreef Dandelion het volgende:
wat verrassend een sex-scene in een nederlandse film...
maar wel een hele mooie!quote:Op donderdag 16 oktober 2008 11:18 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Net zo verrassend als de plaat die ie aanvraagt. AlweerPearl Jam
.
Nope, Alive is het meest gedraaide nummer, Black het meest aangevraagde nummer en Jeremy is dus de middenmoot. Ach, zolang het niet Alive is vind ik het prima, uiteraard had ik liever meer in de db gehadquote:Op donderdag 16 oktober 2008 11:28 schreef borisz het volgende:
Probleem van PJ is dat ze maar 2 platen in de db hebben staan en dat zijn jeremy en zwart.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |