* MPG schuift Leanne een bakkie toequote:
Slaap lekker Martquote:Op woensdag 15 oktober 2008 22:50 schreef DaMart het volgende:
Ik wens iedereen een goede nacht, tijd om het bed op te zoeken, voordat mijn toetsenbord wordt gepromoveerd tot hoofdkussen![]()
.
Truste huize klonkquote:Op woensdag 15 oktober 2008 22:55 schreef Klonk het volgende:
huize klonk gaat ook naar bed, afgelopen nacht beetje slaap tekort gehad en dat begint nu merkbaar te worden
tot morgen
Hey Mart, Doeg Martquote:Op woensdag 15 oktober 2008 22:50 schreef DaMart het volgende:
Ik wens iedereen een goede nacht, tijd om het bed op te zoeken, voordat mijn toetsenbord wordt gepromoveerd tot hoofdkussen![]()
.
Het bed is niet alleen om te slapen hoor, heb ik van horen zeggenquote:Op woensdag 15 oktober 2008 22:55 schreef Klonk het volgende:
huize klonk gaat ook naar bed, afgelopen nacht beetje slaap tekort gehad en dat begint nu merkbaar te worden
tot morgen
Die plaatjes blijven geweldig inderdaad.quote:Op woensdag 15 oktober 2008 23:51 schreef KapiteinGasthof het volgende:
O NOES!!!
Google verliest rechtszaak om thumbnails
[ afbeelding ]
Tis hier weer lekker stilquote:Op woensdag 15 oktober 2008 23:54 schreef AC4WHEELS.NL het volgende:
[..]
Die plaatjes blijven geweldig inderdaad.
Slaapse, ik ga nu ookquote:Op donderdag 16 oktober 2008 00:15 schreef KapiteinGasthof het volgende:
[..]
Tis hier weer lekker stil
Ik zeg droom fijn en slaap zacht allemaal!
quote:Het leven is prachtig, heb ik de eer er van een afstand naar te mogen kijken. Liever drijf ik nog even verder, bang voor blauwe plekken. Bang voor een aanvaring met de werkelijkheid. Als iedereen slecht zou zijn, had ik in ieder geval de zekerheid dat ik goed ben. Maar sprookjes bestaan niet, verhaaltjes lopen zelden goed af. Waarom ben ik zo machteloos?
Ha aanspraak!quote:
Ben voorzien van een bak leut, de massage haal ik hier welquote:Op donderdag 16 oktober 2008 03:12 schreef KapiteinGasthof het volgende:
[..]
Ha aanspraak!![]()
Koffie? Thee? Ontspannende massage?
Mooi, anders had ik je nog teleur moeten stellen ookquote:Op donderdag 16 oktober 2008 03:16 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
Ben voorzien van een bak leut, de massage haal ik hier wel
Vind je het wat?quote:Op donderdag 16 oktober 2008 03:14 schreef indahnesia.com het volgende:
Zo zo, wat een literair werk in de vroege morgen (voor jou dan, hier is het al wat later)
Maar goed dat ik nooit schrijver ben geworden danquote:Op donderdag 16 oktober 2008 03:19 schreef indahnesia.com het volgende:
Niet echt geslaagd, maar het is dan ook niet mijn ding, jeweets.
Dan ben je ook netjes op tijd je bed uitquote:Op donderdag 16 oktober 2008 03:36 schreef indahnesia.com het volgende:
Het is hier nu 5 uur later, als het nog zomertijd is bij jullie.
quote:Op donderdag 16 oktober 2008 03:44 schreef indahnesia.com het volgende:
Ja, sta meestal rond zevenen op, beentjes strekken, ff de ochtendzon opsnuiven en dan de computer aan. Ik werk hier niet, maar ik heb de jaren dat ik in Nederland heb gewerkt flink gespaard, dus dat komt wel goed
Fobo is niet echt informatief nee..
In Indonesie is alles tijdelijk, althans daar moet je vanuit gaan, maar ik ben hier nu dik twee jaar en heb me nog niet verveeld.quote:Op donderdag 16 oktober 2008 03:45 schreef KapiteinGasthof het volgende:
[..]
Verkapte ik-heb-het-al-helemaal-gemaakt post?
Dat klinkt alsof je nooit meer aan het werk hoeftOf ben je daar tijdelijk en kom je weer terug?
quote:Op donderdag 16 oktober 2008 03:56 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
In Indonesie is alles tijdelijk, althans daar moet je vanuit gaan, maar ik ben hier nu dik twee jaar en heb me nog niet verveeld.
Ik doe gewoon mee met de rest hier.quote:Op donderdag 16 oktober 2008 03:58 schreef KapiteinGasthof het volgende:
[..]
Jij bent echt meester in de ontwijkende antwoorden, zwarte band of niet?
Wel leuk, klinkt als een compleet andere visie op het leven als ik heb. Ik ga proberen nog ff wat slaap te vinden (moet ergens nog wat hebben liggen), 7 uur mn eerste afspraakquote:Op donderdag 16 oktober 2008 04:05 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
Ik doe gewoon mee met de rest hier.
Ik weet niet hoe lang ik hier nog blijf, maar omdat ik het naar mijn zin heb wil ik dat zeker wel zo lang mogelijk volhouden ja. Maar ik heb dus geen einddatum in mijn hoofd of zo.
slaap ze en tot laterquote:Op donderdag 16 oktober 2008 04:07 schreef KapiteinGasthof het volgende:
[..]
Wel leuk, klinkt als een compleet andere visie op het leven als ik heb. Ik ga proberen nog ff wat slaap te vinden (moet ergens nog wat hebben liggen), 7 uur mn eerste afspraak![]()
Geniet van je dag!
Ongesteld heet dat toch? Of zwanger natuurlijk!quote:Op donderdag 16 oktober 2008 07:03 schreef Muck het volgende:
Ik werd wakker met een liedje in mijn hoofd en nu heb ik zin om Notting Hill te kijken in mijn pyjama en heel erg te huilen met een pot thee
ik was er echt aan toequote:
INdahquote:
Neuh, dat heet gewoon Muckiequote:Op donderdag 16 oktober 2008 07:06 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
Ongesteld heet dat toch? Of zwanger natuurlijk!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.mogge pinguinquote:klonkerquote:
It's al boa it's all good it's all bueno benne bon, let's go!
quote:Op donderdag 16 oktober 2008 07:21 schreef Muck het volgende:
in de categorie TMI:Inderdaad WTMISPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op dinsdag 21 februari 2012 22:30 schreef JoanFranka het volgende:
PINGUINS RULEREN!! Dat zijn echt een van de grappigste dieren op aarde hahahaa
Ik heb geen baggerlayoutquote:
lijkt me verstandig jaquote:Op donderdag 16 oktober 2008 07:24 schreef Pheno het volgende:
Ik voel me niet top vandaag. Ik houd me dus maar rustig op het werk.
Goedemorgen.quote:Op donderdag 16 oktober 2008 07:24 schreef Pheno het volgende:
Ik voel me niet top vandaag. Ik houd me dus maar rustig op het werk.
handig manquote:Op donderdag 16 oktober 2008 07:24 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
ook niet ongesteld nee? Weer wat geleerd
kuuk!quote:
WAAROM HEB JIJ HTML RECHTENS EN IKKUH NIEHIET?quote:
kopje thee dan maar?quote:Op donderdag 16 oktober 2008 07:27 schreef Jo0Lz het volgende:
[..]
Goedemorgen.
Ditto hier, voel me nu al 3 dagen wat grieperig...
ik ook.quote:Op donderdag 16 oktober 2008 07:24 schreef Pheno het volgende:
Oh wacht, ik houd me altijd rustig op het werk.
andere kleur blauw hequote:Op donderdag 16 oktober 2008 07:29 schreef Jo0Lz het volgende:
[..]
WAAROM HEB JIJ HTML RECHTENS EN IKKUH NIEHIET?.
om filmpjes te embedden natuurlijkquote:Op donderdag 16 oktober 2008 07:29 schreef Jo0Lz het volgende:
[..]
WAAROM HEB JIJ HTML RECHTENS EN IKKUH NIEHIET?.
ja, dat heb ik ook van horen zeggenquote:
okee, okee, ik heb het om acties er mooi uit te laten zienquote:
Diehard with a vengeance?quote:
quote:
Je wilt uit de OP? Dat is zo geregeld hoor.quote:Op donderdag 16 oktober 2008 07:47 schreef KapiteinGasthof het volgende:
[..]
![]()
![]()
Als we zo doorgaan mag dit topic wel naar ons vernoemd worden
Ben het er alleen nog steeds niet mee eens dat ik in de OP sta
Eruit is makkelijker dan erin, net als bij een vrouwquote:Op donderdag 16 oktober 2008 07:48 schreef Pheno het volgende:
[..]
Je wilt uit de OP? Dat is zo geregeld hoor.
Je moet ze ook niet verkrachten, eerst wat nat laten worden!quote:Op donderdag 16 oktober 2008 07:49 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
Eruit is makkelijker dan erin, net als bij een vrouw
Tja, die werkeloze geiten hier ookquote:Op donderdag 16 oktober 2008 07:49 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
Iets van vier uur geleden dook ie zijn bed in
Wel een net zwart blokje terugplaatsen hoor!quote:Op donderdag 16 oktober 2008 07:48 schreef Pheno het volgende:
[..]
Je wilt uit de OP? Dat is zo geregeld hoor.
Het gemiddelde Javaanse grietje wordt behoorlijk nat als ze in de regen staan.quote:Op donderdag 16 oktober 2008 07:50 schreef Pheno het volgende:
[..]
Je moet ze ook niet verkrachten, eerst wat nat laten worden!
Ik heb niet geslapen in die tijd overigens.quote:Op donderdag 16 oktober 2008 07:51 schreef Pheno het volgende:
[..]
Tja, die werkeloze geiten hier ook
Nederlandse grietjes ook, zag ik gisteren vanuit de autoquote:Op donderdag 16 oktober 2008 07:51 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
Het gemiddelde Javaanse grietje wordt behoorlijk nat als ze in de regen staan.
Golden showeren dan maarquote:Op donderdag 16 oktober 2008 07:51 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
Het gemiddelde Javaanse grietje wordt behoorlijk nat als ze in de regen staan.
Denk dat ze hier natter zijn hoor, aangezien de regen over het algemeen 'iets' zwaarder isquote:Op donderdag 16 oktober 2008 07:52 schreef OA het volgende:
[..]
Nederlandse grietjes ook, zag ik gisteren vanuit de auto.
Met een Javaanse jongen in de regen?quote:
Volgens mij is 't herfstvakantie. Maar dan nog inderdaad, wtfquote:Op donderdag 16 oktober 2008 07:51 schreef Pheno het volgende:
[..]
Tja, die werkeloze geiten hier ook
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |