Ha aanspraak!quote:
Ben voorzien van een bak leut, de massage haal ik hier welquote:Op donderdag 16 oktober 2008 03:12 schreef KapiteinGasthof het volgende:
[..]
Ha aanspraak!![]()
Koffie? Thee? Ontspannende massage?
Mooi, anders had ik je nog teleur moeten stellen ookquote:Op donderdag 16 oktober 2008 03:16 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
Ben voorzien van een bak leut, de massage haal ik hier wel
Vind je het wat?quote:Op donderdag 16 oktober 2008 03:14 schreef indahnesia.com het volgende:
Zo zo, wat een literair werk in de vroege morgen (voor jou dan, hier is het al wat later)
Maar goed dat ik nooit schrijver ben geworden danquote:Op donderdag 16 oktober 2008 03:19 schreef indahnesia.com het volgende:
Niet echt geslaagd, maar het is dan ook niet mijn ding, jeweets.
Dan ben je ook netjes op tijd je bed uitquote:Op donderdag 16 oktober 2008 03:36 schreef indahnesia.com het volgende:
Het is hier nu 5 uur later, als het nog zomertijd is bij jullie.
quote:Op donderdag 16 oktober 2008 03:44 schreef indahnesia.com het volgende:
Ja, sta meestal rond zevenen op, beentjes strekken, ff de ochtendzon opsnuiven en dan de computer aan. Ik werk hier niet, maar ik heb de jaren dat ik in Nederland heb gewerkt flink gespaard, dus dat komt wel goed
Fobo is niet echt informatief nee..
In Indonesie is alles tijdelijk, althans daar moet je vanuit gaan, maar ik ben hier nu dik twee jaar en heb me nog niet verveeld.quote:Op donderdag 16 oktober 2008 03:45 schreef KapiteinGasthof het volgende:
[..]
Verkapte ik-heb-het-al-helemaal-gemaakt post?
Dat klinkt alsof je nooit meer aan het werk hoeftOf ben je daar tijdelijk en kom je weer terug?
quote:Op donderdag 16 oktober 2008 03:56 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
In Indonesie is alles tijdelijk, althans daar moet je vanuit gaan, maar ik ben hier nu dik twee jaar en heb me nog niet verveeld.
Ik doe gewoon mee met de rest hier.quote:Op donderdag 16 oktober 2008 03:58 schreef KapiteinGasthof het volgende:
[..]
Jij bent echt meester in de ontwijkende antwoorden, zwarte band of niet?
Wel leuk, klinkt als een compleet andere visie op het leven als ik heb. Ik ga proberen nog ff wat slaap te vinden (moet ergens nog wat hebben liggen), 7 uur mn eerste afspraakquote:Op donderdag 16 oktober 2008 04:05 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
Ik doe gewoon mee met de rest hier.
Ik weet niet hoe lang ik hier nog blijf, maar omdat ik het naar mijn zin heb wil ik dat zeker wel zo lang mogelijk volhouden ja. Maar ik heb dus geen einddatum in mijn hoofd of zo.
slaap ze en tot laterquote:Op donderdag 16 oktober 2008 04:07 schreef KapiteinGasthof het volgende:
[..]
Wel leuk, klinkt als een compleet andere visie op het leven als ik heb. Ik ga proberen nog ff wat slaap te vinden (moet ergens nog wat hebben liggen), 7 uur mn eerste afspraak![]()
Geniet van je dag!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |