* MPG schuift Leanne een bakkie toequote:
Slaap lekker Martquote:Op woensdag 15 oktober 2008 22:50 schreef DaMart het volgende:
Ik wens iedereen een goede nacht, tijd om het bed op te zoeken, voordat mijn toetsenbord wordt gepromoveerd tot hoofdkussen![]()
.
Truste huize klonkquote:Op woensdag 15 oktober 2008 22:55 schreef Klonk het volgende:
huize klonk gaat ook naar bed, afgelopen nacht beetje slaap tekort gehad en dat begint nu merkbaar te worden
tot morgen
Hey Mart, Doeg Martquote:Op woensdag 15 oktober 2008 22:50 schreef DaMart het volgende:
Ik wens iedereen een goede nacht, tijd om het bed op te zoeken, voordat mijn toetsenbord wordt gepromoveerd tot hoofdkussen![]()
.
Het bed is niet alleen om te slapen hoor, heb ik van horen zeggenquote:Op woensdag 15 oktober 2008 22:55 schreef Klonk het volgende:
huize klonk gaat ook naar bed, afgelopen nacht beetje slaap tekort gehad en dat begint nu merkbaar te worden
tot morgen
Die plaatjes blijven geweldig inderdaad.quote:Op woensdag 15 oktober 2008 23:51 schreef KapiteinGasthof het volgende:
O NOES!!!
Google verliest rechtszaak om thumbnails
[ afbeelding ]
Tis hier weer lekker stilquote:Op woensdag 15 oktober 2008 23:54 schreef AC4WHEELS.NL het volgende:
[..]
Die plaatjes blijven geweldig inderdaad.
Slaapse, ik ga nu ookquote:Op donderdag 16 oktober 2008 00:15 schreef KapiteinGasthof het volgende:
[..]
Tis hier weer lekker stil
Ik zeg droom fijn en slaap zacht allemaal!
quote:Het leven is prachtig, heb ik de eer er van een afstand naar te mogen kijken. Liever drijf ik nog even verder, bang voor blauwe plekken. Bang voor een aanvaring met de werkelijkheid. Als iedereen slecht zou zijn, had ik in ieder geval de zekerheid dat ik goed ben. Maar sprookjes bestaan niet, verhaaltjes lopen zelden goed af. Waarom ben ik zo machteloos?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |