okee, okee, ik heb het om acties er mooi uit te laten zienquote:
Diehard with a vengeance?quote:
quote:
Je wilt uit de OP? Dat is zo geregeld hoor.quote:Op donderdag 16 oktober 2008 07:47 schreef KapiteinGasthof het volgende:
[..]
![]()
![]()
Als we zo doorgaan mag dit topic wel naar ons vernoemd worden
Ben het er alleen nog steeds niet mee eens dat ik in de OP sta
Eruit is makkelijker dan erin, net als bij een vrouwquote:Op donderdag 16 oktober 2008 07:48 schreef Pheno het volgende:
[..]
Je wilt uit de OP? Dat is zo geregeld hoor.
Je moet ze ook niet verkrachten, eerst wat nat laten worden!quote:Op donderdag 16 oktober 2008 07:49 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
Eruit is makkelijker dan erin, net als bij een vrouw
Tja, die werkeloze geiten hier ookquote:Op donderdag 16 oktober 2008 07:49 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
Iets van vier uur geleden dook ie zijn bed in
Wel een net zwart blokje terugplaatsen hoor!quote:Op donderdag 16 oktober 2008 07:48 schreef Pheno het volgende:
[..]
Je wilt uit de OP? Dat is zo geregeld hoor.
Het gemiddelde Javaanse grietje wordt behoorlijk nat als ze in de regen staan.quote:Op donderdag 16 oktober 2008 07:50 schreef Pheno het volgende:
[..]
Je moet ze ook niet verkrachten, eerst wat nat laten worden!
Ik heb niet geslapen in die tijd overigens.quote:Op donderdag 16 oktober 2008 07:51 schreef Pheno het volgende:
[..]
Tja, die werkeloze geiten hier ook
Nederlandse grietjes ook, zag ik gisteren vanuit de autoquote:Op donderdag 16 oktober 2008 07:51 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
Het gemiddelde Javaanse grietje wordt behoorlijk nat als ze in de regen staan.
Golden showeren dan maarquote:Op donderdag 16 oktober 2008 07:51 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
Het gemiddelde Javaanse grietje wordt behoorlijk nat als ze in de regen staan.
Denk dat ze hier natter zijn hoor, aangezien de regen over het algemeen 'iets' zwaarder isquote:Op donderdag 16 oktober 2008 07:52 schreef OA het volgende:
[..]
Nederlandse grietjes ook, zag ik gisteren vanuit de auto.
Met een Javaanse jongen in de regen?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |