Nu ken ik er al tweequote:Op donderdag 16 oktober 2008 17:00 schreef Draz het volgende:
Ik ben er één
Ben zelfs geëmigreerd om samen te gaan wonen met de troll
Enhancement is echt fijn nu. Je kan in principe voor eeuwig in combat blijven als je het goed speeltquote:Op donderdag 16 oktober 2008 22:05 schreef HSG-BOMBER het volgende:
resto shaman vind ik op dit moment een beetje tegenvallen
Ja heb het gezien, 2h maelstrom is super nu dat is ook wel leuk want 2h's waren eerst nog maar amper in bruik bij de Shamansquote:Op donderdag 16 oktober 2008 22:14 schreef MrMonkeyman het volgende:
[..]
Enhancement is echt fijn nu. Je kan in principe voor eeuwig in combat blijven als je het goed speelt
Update: en het is weer up.
Hoop gekut in the lore idd.quote:Op donderdag 16 oktober 2008 19:48 schreef WyriHaximus het volgende:
[..]
Idd betekend voor mij een hoop gekut als dat zo is tho.
Een maat van mij is een level 70 mage en klaagt altijd over hunters. Dus ik zou zeggen; hunters.quote:Op donderdag 16 oktober 2008 23:07 schreef feelsgoodman het volgende:
Ik dacht eraan om WoW maar (weer) eens te proberen. Vriend van me heeft nog twee characters rondslingeren, namelijk een Warlock en een Hunter (beide level 70).
Als ik jullie nu vraag welke ik het best zou kunnen nemen puur voor PvP georienteerd wat zouden jullie dan zeggen? (Op WOTLK gericht..)
Vandaag praktisch voor het eerst Archi try gedaan, 50%, 45% en 2x bagger.quote:Op vrijdag 17 oktober 2008 00:20 schreef HSG-BOMBER het volgende:
Laatste 5 bazen in BT in een uurtje neer
Sorry dat ik het zeg, maar dan is hij niet echt goed.quote:Op vrijdag 17 oktober 2008 00:02 schreef MrMonkeyman het volgende:
[..]
Een maat van mij is een level 70 mage en klaagt altijd over hunters. Dus ik zou zeggen; hunters.
Melee. Niks anders.quote:Op donderdag 16 oktober 2008 23:07 schreef feelsgoodman het volgende:
Ik dacht eraan om WoW maar (weer) eens te proberen. Vriend van me heeft nog twee characters rondslingeren, namelijk een Warlock en een Hunter (beide level 70).
Als ik jullie nu vraag welke ik het best zou kunnen nemen puur voor PvP georienteerd wat zouden jullie dan zeggen? (Op WOTLK gericht..)
Bijna, Deensequote:Op donderdag 16 oktober 2008 18:37 schreef WyriHaximus het volgende:
[..]
Die zweedse?! En zie nou wel dat troll females geil zijn
.
Gaat niet werkenquote:Op vrijdag 17 oktober 2008 11:04 schreef Catch_me het volgende:
Kun je trouwens 60 dagen timecards gebruiken die uit Amerika komen of gaat dat niet werken?
Tenzij je op americaanse servers speelt , toch?quote:Op vrijdag 17 oktober 2008 11:04 schreef Catch_me het volgende:
Kun je trouwens 60 dagen timecards gebruiken die uit Amerika komen of gaat dat niet werken?
Jij eerst Wyri, dan ik?quote:Op vrijdag 17 oktober 2008 09:39 schreef Draz het volgende:
[..]
Bijna, Deensezie m'n signature maar waar ik nu woon
Ze heeft nu ook een BE female hunter trouwens... Troll, BE, what's the difference!
* Draz hides.
ik heb mijn priest getransfered naar grim batol paar weken geleden.... zitten alleen focking veel portugezen, slaat helemaal nergens op. moest gister voor het eerst wachten om in te loggen, bij mij was het maar 5 minute maar een vriend wou later inloggen en die heeft denk minimaal een half uur moeten wachten.quote:Op donderdag 16 oktober 2008 21:49 schreef DjNivek het volgende:
Queue van 900 man op Grim Batol ownt ook...:')
hunters zijn nooit goed geweest in arena, in bg gaat het nog wel. warlocks waren altijd redelijk overpowered behalve tegen rogues... (sl/sl locks dan)quote:Op donderdag 16 oktober 2008 23:07 schreef feelsgoodman het volgende:
BE = Anime Sluttyquote:Op vrijdag 17 oktober 2008 09:39 schreef Draz het volgende:
[..]
Bijna, Deensezie m'n signature maar waar ik nu woon
Ze heeft nu ook een BE female hunter trouwens... Troll, BE, what's the difference!
* Draz hides.
onyxia attunementquote:Op vrijdag 17 oktober 2008 17:46 schreef vogelkooi het volgende:
[ afbeelding ]
Uh waar was dit van?
Ben het vergeten.
Is niet van mij zelf die screen
Ik was denk ik de laatste op mijn server of misschien van alle servers om het te doen. Ongeveer 45 minuten voor server shutdown. :-Pquote:
Nicequote:Op vrijdag 17 oktober 2008 20:33 schreef DikkeSmikkel het volgende:
[..]
Ik was denk ik de laatste op mijn server of misschien van alle servers om het te doen. Ongeveer 45 minuten voor server shutdown. :-P
Gratz!quote:Op vrijdag 17 oktober 2008 21:47 schreef WyriHaximus het volgende:
[..]
Nice! Quest line is erg tof, ben blij dat ik het gedaan heb
. Vandaag trouwens ff met een guildie Strat, Scholo en DM achievement gedaan. Uurtje of 5 bezig geweest door dat we af en toe de weg kwijt waren, en ik heb me cannon
(na 4 jaar
):
[ link | afbeelding ]
yay weer een event met een mount die ik niet krijg ookal ga ik er elke dag eenquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 18 oktober 2008 12:29 schreef Hanstin het volgende:
[..]
yay weer een event met een mount die ik niet krijg ookal ga ik er elke dag eenverheug me er nu al op dat gekanker van ze
².SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Science adjusts its views based on what's observed, faith is the denial of observation so that belief can be preserved.
Thanks. Zit net de Hallows End Achievements door te lezen en zeg dat je om de hallows end achievement goed te krijgen die pet moet hebbenquote:
quote:Op zaterdag 18 oktober 2008 12:29 schreef Hanstin het volgende:
[..]
yay weer een event met een mount die ik niet krijg ookal ga ik er elke dag eenverheug me er nu al op dat gekanker van ze
die brooms zijn dan ook neit permSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.trotse eigenaar van post nr. 52m
Op zaterdag 22 december 2007 00:29 schreef Alexxxxx het volgende:
Mods met een x zijn tof.
Ja idd, maar ik had sowieso al een aantal achievements als verloren opgegeven. Sommige dingen haal ik gewoon niet, of ik heb geen zin om er zoveel tijd in te steken.quote:Op zaterdag 18 oktober 2008 15:09 schreef WyriHaximus het volgende:
[..]
Thanks. Zit net de Hallows End Achievements door te lezen en zeg dat je om de hallows end achievement goed te krijgen die pet moet hebben.
hij dropt nu ook een permenant mount die scaled met je riding level, dus hij vliegt ook in outland als je 225 riding skill heb(60%) en gaat 280% als je 300 riding skill hebtquote:Op zaterdag 18 oktober 2008 15:31 schreef Deoxyribonucleic het volgende:
[..]
die brooms zijn dan ook neit perm
Klopt. Die horse heeft een 1-3% droprate tho.quote:Op zaterdag 18 oktober 2008 16:07 schreef Hanstin het volgende:
[..]
hij dropt nu ook een permenant mount die scaled met je riding level, dus hij vliegt ook in outland als je 225 riding skill heb(60%) en gaat 280% als je 300 riding skill hebt
Heb jij 'm?quote:
Snap ze ook wel. Een title moet niet makkelijk te krijgen zijn imoquote:Op zaterdag 18 oktober 2008 15:41 schreef sanakthe het volgende:
Shit man, die titel is zo vet. Alleen sommige dingen echt onmogelijk, ik weet niet of ik daar zoveel tijd in wil steken.
Nee ik ook niet. Kijk gewoon welke ik wel kan doen en die doe ikquote:Op zaterdag 18 oktober 2008 15:35 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Ja idd, maar ik had sowieso al een aantal achievements als verloren opgegeven. Sommige dingen haal ik gewoon niet, of ik heb geen zin om er zoveel tijd in te steken.
Iedereen loopt rond met een jenkins titel...te zielig gewoon.quote:Op zaterdag 18 oktober 2008 17:44 schreef WyriHaximus het volgende:
[..]
Snap ze ook wel. Een title moet niet makkelijk te krijgen zijn imo.
Denk ook niet dat ze generfed waren, maar meer een geval massive buff van alles en iedereen.quote:Op zaterdag 18 oktober 2008 02:46 schreef Sapstengel het volgende:
BM. Leuke instance is dat. Wist niet dat die ook generfed waren.
Ik heb net uit verveling maar die Ahn Qiraj achievements gehaald.
nog altijd hoger dan de brewfest mountsquote:Op zaterdag 18 oktober 2008 16:44 schreef Blistering het volgende:
[..]
Klopt. Die horse heeft een 1-3% droprate tho.
Hmm, die heb ik alle 2. Wellicht toch een kans danquote:Op zaterdag 18 oktober 2008 19:10 schreef Deoxyribonucleic het volgende:
[..]
nog altijd hoger dan de brewfest mounts
En daar betaal je dan 13 euro in de maand voor. Dit is al de 6e keer in een paar dagen.quote:Realm News
The below realms are currently offline due to technical issues:
Stormscale
Terenas
Turalyon
As soon as we have an estimate for when the realms will be available again we will update you. Last updated at 21:00 CEST
True, daarom ben ik nog steeds erg blij met me rank 11 title. Zie die nu nog maar eens te krijgenquote:Op zaterdag 18 oktober 2008 18:00 schreef CittaR het volgende:
[..]
Iedereen loopt rond met een jenkins titel...te zielig gewoon.
Gz manquote:Op zaterdag 18 oktober 2008 19:47 schreef OFfSprngr het volgende:
[ afbeelding ]
Geen hax, ding vliegt.
Zover ik weet is er op Terenas nog maar 1 Grand Marshal die actief speelt, respect voor die gastquote:Op zaterdag 18 oktober 2008 22:17 schreef WyriHaximus het volgende:
True, daarom ben ik nog steeds erg blij met me rank 11 title. Zie die nu nog maar eens te krijgen.
Nee waarschijnlijk is er iets damaged of de bestanden staan niet in de goede mapquote:Op zaterdag 18 oktober 2008 22:21 schreef Slappy het volgende:
Jezus die update is 1.6 gig ik heb hem als losse download gedaan en toen was ie stuk en heb hem gefixt en nu moet ik hem weer voor de helft downloaden is dat normaal![]()
![]()
![]()
Hence mijn puntquote:Op zaterdag 18 oktober 2008 22:34 schreef Deoxyribonucleic het volgende:
[..]
Zover ik weet is er op Terenas nog maar 1 Grand Marshal die actief speelt, respect voor die gast
Waar hier of in wow? In wow is het juist erg druk vanwege halloween en vanwege de achievementsquote:Op zondag 19 oktober 2008 00:22 schreef Slappy het volgende:
Is het nou zo rustig vanwege die uitbreiding die nog moet komen ?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |