quote:Op donderdag 16 oktober 2008 12:43 schreef Hanstin het volgende:
[..]
Paladins waren overpowerd, druids niet
Moet echt nog eens ff in de nieuwe rogue talents duiken.quote:Op donderdag 16 oktober 2008 13:21 schreef WyriHaximus het volgende:
Zit er aan te denken om weer over te gaan naar daggers in WOTLK, van me swords af omdat ik me toch meer will focusses op PvP. Maar goed het gaat in eerste instantie om levelen natuurlijk. Wat denken jullie? Had deze spec in me hoofd op lvl 80: http://talent.mmo-champio(...)00000000000000000000 Maar zoek nu nog een leuk leveling specc voor me swords en later misschien naar daggers. Of als dual spec er is swords voor PvE en daggers voor PvP. EDIT: Ja of deze: http://talent.mmo-champio(...)00000000000000000000
EDIT2: Of deze als PvP build: http://talent.mmo-champio(...)33320100050135231051
Dorf femalequote:Op donderdag 16 oktober 2008 13:47 schreef Murloc het volgende:
[..]
Moet echt nog eens ff in de nieuwe rogue talents duiken.
Hier is wel veel interessants te lezen.
Maar ff wat anders, heb jij misschien een idee voor een leuke upgrade van mn OH sword Wyri (of iemand anders). Heb nu dit.
Al op AH gekeken en aan een BS gevraagd, maar eigenlijk nog niks gevonden tot nu toe.
Meh de sexiest hordes zijn nog altijd Troll Females en voor de alliance Dorf Females. BE/NE/Human zijn gewoon te slutte en leuk te vindenquote:Op donderdag 16 oktober 2008 14:22 schreef stbabylon het volgende:
Dorf female???
For the Horde!
Orc female > everything
Idd dwarf females rulequote:Op donderdag 16 oktober 2008 15:02 schreef WyriHaximus het volgende:
[..]
Meh de sexiest hordes zijn nog altijd Troll Females en voor de alliance Dorf Females. BE/NE/Human zijn gewoon te slutte en leuk te vinden.
Niet op de sites die ik net tegen kwamquote:Op donderdag 16 oktober 2008 15:14 schreef stbabylon het volgende:
Troll Females zien er uit als nerd girls tbh. En dan niet de goeie soort die je vind op specifieke sites...
Dorf Females zijn vet.
Ow bijna vergeten Nerdy girlquote:Op donderdag 16 oktober 2008 15:14 schreef stbabylon het volgende:
Troll Females zien er uit als nerd girls tbh. En dan niet de goeie soort die je vind op specifieke sites...
Dorf Females zijn vet.
Voor grind is ie idd nice, ik gooi meestal niet eens bolts tijdens grinds.quote:Op donderdag 16 oktober 2008 02:16 schreef Deoxyribonucleic het volgende:
[..]
Ik ben dan ook niet iemand die 24/7 raid, maar soms ook gewoon doelloos grind, en dan lijkt mij me eigen spec beter
Ik ben er éénquote:Op donderdag 16 oktober 2008 10:42 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ik ken iemand die een leuke partner heeft gevonden op WoW
Die zweedse?quote:Op donderdag 16 oktober 2008 17:00 schreef Draz het volgende:
[..]
Ik ben er één
Ben zelfs geëmigreerd om samen te gaan wonen met de troll
Hmm,, zou best kunnen,,quote:Op donderdag 16 oktober 2008 13:07 schreef WyriHaximus het volgende:
[ afbeelding ]
Zou dat onderste stukkie land een hint zijn waar de expension na WOTLK zal zijn?
Idd betekend voor mij een hoop gekut als dat zo is thoquote:Op donderdag 16 oktober 2008 19:04 schreef Serani het volgende:
[..]
Hmm,, zou best kunnen,,
let the speculation begin!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |