abonnement Unibet Coolblue
  donderdag 16 oktober 2008 @ 10:46:50 #101
84926 WyriHaximus
Release the hounds smithers!
pi_62428514
quote:
Op donderdag 16 oktober 2008 10:42 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Ik ken iemand die een leuke partner heeft gevonden op WoW
Ken er wel meer dan 1 .
quote:
Op donderdag 16 oktober 2008 10:35 schreef Bootje84 het volgende:

[..]

Ik ben 24 jaar maar kan me daarmee gewoon niet beheersen. ik moet en ik zal dikke shizzle halen. inmiddels werk ik 50 uur per week in 6 dgn en heb ik amper vrije tijd. als mijn vrije tijd dan in dat spel gaat zitten ben ik de eeuwige single. nee dank je.

Ik kijk wel uit naar Red Alert 3.. lijkt me ook wel cool.
23 hier, 4 jaar met me vriendin, ik ben begonnen en heb haar aangestoken dus het kan ook goed . Maar goed, het is altijd erg sterk van iemand om ze zwakheden te kennen en deze ook niet uit te dagen, respect !
phluphy for president!
pi_62428529
quote:
Op donderdag 16 oktober 2008 09:07 schreef Isabeau het volgende:
Nu priest nog tot een fatsoenlijke class maken waarbij je een beetje kan overleven in pvp-situaties
zijn priests dan generfed ofzo? omdat ze voor de patch in ieder geval echt niet slecht waren, mages ook niet :")
  donderdag 16 oktober 2008 @ 10:49:05 #103
84926 WyriHaximus
Release the hounds smithers!
pi_62428573
quote:
Op donderdag 16 oktober 2008 10:41 schreef DikkeSmikkel het volgende:

[..]

Die heb ik ook!
!
quote:
Op donderdag 16 oktober 2008 10:33 schreef Murloc het volgende:

[..]

Haha, ken het

Gisetavond bezig geweest met UI, talents van mn lock, hunter en rogue.
Corehoud uit SMV opgehaald en beetje mee gespeeld. Andere exotic pets moet ik nog ff bekijken.

En mn shaman moet ik nog doen...
Veel te veel allemaal
Morgen maar eens al die lowbie instances gaan achieve .
phluphy for president!
pi_62428701
Gisteravond nog ff LBRS in voor de Leeroy achievement. Met 5 man in raid groep 2 en er zaten nog 5 guildies in group 1. Opeens kreeg ik LBRS achievement. Daarna 2 pogingen op whelps gedaan om vervolgens Jenkins titel te krijgen. Makkie.

Binnenkort maar ff RFC/SFK/etc soloen. ^^
pi_62428934
Voor diegenen die het nog niet gezien hebben, mijn nieuwe UI (+ haircut ):



* pronkt

Tussen Map en Buttons zit Omen, mits gepartied/geraid/gepet/etc.

Met dank aan Sapstengel.


Wat trouwens ook wel een leuke tip is voor mede-Druids/Shamans/Hunters hier:

Als je een macro maakt waarin je iets /cast, en dan een uitroepteken (!) voor de naam van de spell zet die je wil casten dan cancelt hij die huidige spell niet. Beetje vage uitleg, maar hier voorbeeld:

/cast Cat Form
Dan switch je van caster naar Cat Form
/cast Cat Form
Dan switch je terug van Cat Form naar caster

Maar

/cast !Cat Form
Dan switch je van Caster naar Cat Form
/cast !Cat Form
Nu switch je van Cat Form direct "door" naar Cat Form en triggert je Furor talent (40 energy/10 rage) als je die hebt en je shapeshifting eigenschap: break movement imparing effects. Dus als je geFrostNova'd bent in Cat Form en je drukt op je /cast !Cat Form macro, dan breakt de FNova (tevens alle debuffs die movement impairen (spamstring cripplepoison chilled etc, alles)) en zit je direct weer in Cat Form.

Denk maar eens als je in een 1v1 zit tegen een Rogue in je Dire Bear Form. Nu hoef je niet naar caster te switchen (waar de meeste goeie Rogues pas stunnen) maar direct "door".

Voor de Huntards en Shamans onder ons: probeer eens:

/cast !Eagle Eye
/cast !Far Sight

Maak er goed misgebruik van, er zijn weinig die dit weten.



Op mijn UI, bij m'n bars zie je rechtsboven 4 knoppen:
- Caster Form (/cancelform volgens mij)
- Bear Form (/cast !Dire Bear Form)
- Cat Form (/cast !Cat Form)
- 3-in-1 'Travel' Form (!Swift Flight Form mits flyable, !Aqua Form mits swimming en !Travel Form anders. Weet de precieze macro zo niet, als iemand wil dan post ik de macro vanavond wel). Errug handig. Ook als je weg wilt rennen in Travel Form en een warrior spamstringt je dan druk ik gewoon Shift+4 om de Hamstring te breaken.
pi_62429001
Is er al een quartz voor WOTLK?
  donderdag 16 oktober 2008 @ 11:07:02 #107
135890 Bootje84
Bewuste taalnazi
pi_62429007
quote:
Op donderdag 16 oktober 2008 10:46 schreef WyriHaximus het volgende:

[..]

Ken er wel meer dan 1 .
[..]

23 hier, 4 jaar met me vriendin, ik ben begonnen en heb haar aangestoken dus het kan ook goed . Maar goed, het is altijd erg sterk van iemand om ze zwakheden te kennen en deze ook niet uit te dagen, respect !
Begrijp me niet verkeerd, vind het erg leuk voor je, maar ik vermoed dat je ook niet zoveel werkt. nogmaals, ik vind het een leuk spel, hoewel het beetje werd verneukt door pvpepics enzo, maar goed. Ik gun iedereen hun eigen spel en dergelijke. voor mij is het niet weggelegd omdat het gewoon ten koste gaat van mn vrije tijd en alles eromheen..
Leer spaties gebruiken!
Op donderdag 16 december 2010 20:05 schreef craftyvirus het volgende:
Bootje84 is een westlander waar ik respect voor heb :@ :P
pi_62429079
quote:
Op donderdag 16 oktober 2008 11:06 schreef HSG-BOMBER het volgende:
Is er al een quartz voor WOTLK?
Quartz doet het prima bij mij. Gisteravond gedownload en geupdate.
pi_62429289
De nieuwe Blessing of Sanc is echt cool.
"Friendship is like wetting your pants. Everyone can see it, but only you can feel its warmth."
  donderdag 16 oktober 2008 @ 11:21:35 #110
227439 Murloc
Vegetarian grindcore _O_
pi_62429378
quote:
Op donderdag 16 oktober 2008 11:03 schreef SharQueDo het volgende:
Voor diegenen die het nog niet gezien hebben, mijn nieuwe UI (+ haircut ):
Welke mod gebruik je daar voor je minimap?
Endure the pain
you know my name
I am your soul insane
pi_62429515
quote:
Op donderdag 16 oktober 2008 10:47 schreef HSG-BOMBER het volgende:

[..]

zijn priests dan generfed ofzo? omdat ze voor de patch in ieder geval echt niet slecht waren, mages ook niet :")
Priests zijn gewoon goed, vooral holy (pve) en disc (pvp). Shadow was wel gewoon echt een mana battery, met max 1400 dps ongeveer in raids, en niet echt goed in pvp (beetje understatement).
Geen idee of het nu beter is geworden, wat ik wel weet is dat de enorme synergie die er nu is met de shadow talents en spirit nog niet goed werkt, omdat je als shadowpriest voor +shadow(/spell) damage gaat zodra je hitcapped bent. Daarna vanaf de 1200 spelldamage ook nog es voor haste gaat. Betekent dus dat er nauwelijks tot geen spirit op je shadow gear zit, en dus die talents nog niet echt veel nut hebben. Tel daar de Vampiric Touch changes bij op, en je bent al snel oom vergeleken met de pre-patch.
Komt allemaal gewoon goed zodra de mensen 80 zijn

edit: Daar komt nog bij dat als je 51 in shadow gooit, je geen meditation meer hebt, en sowieso al wat mana regen verliest.

[ Bericht 3% gewijzigd door Necrodeath op 16-10-2008 11:34:39 ]
Doe eens niet.
  donderdag 16 oktober 2008 @ 11:29:52 #112
84926 WyriHaximus
Release the hounds smithers!
pi_62429585
quote:
Op donderdag 16 oktober 2008 11:07 schreef Bootje84 het volgende:

[..]

Begrijp me niet verkeerd, vind het erg leuk voor je, maar ik vermoed dat je ook niet zoveel werkt. nogmaals, ik vind het een leuk spel, hoewel het beetje werd verneukt door pvpepics enzo, maar goed. Ik gun iedereen hun eigen spel en dergelijke. voor mij is het niet weggelegd omdat het gewoon ten koste gaat van mn vrije tijd en alles eromheen..
Werk niet veel, 3 dagen per week, maar speel ook niet bar veel, paar uurtjes per dag meestal . Ben meer bezig met me prive programmeer projecten thuis dan dat ik spelletje speel . En als ik gewerkt heb log ik ff in om relaxed spelletje te spelen niet om hele maal wild te gaan en om alles hardcore te raiden dat gaat me gewoon te ver om het leuk te houden.
phluphy for president!
  donderdag 16 oktober 2008 @ 11:33:27 #113
135890 Bootje84
Bewuste taalnazi
pi_62429687
quote:
Op donderdag 16 oktober 2008 11:29 schreef WyriHaximus het volgende:

[..]

Werk niet veel, 3 dagen per week, maar speel ook niet bar veel, paar uurtjes per dag meestal . Ben meer bezig met me prive programmeer projecten thuis dan dat ik spelletje speel . En als ik gewerkt heb log ik ff in om relaxed spelletje te spelen niet om hele maal wild te gaan en om alles hardcore te raiden dat gaat me gewoon te ver om het leuk te houden.
Ik ben een persoon die óf 150% geeft, of niets.. Dan krijg je dus het feit dat ik redelijk die-hard willde raidden. waren we als guild #3 in BT en heb je halve garen in je raid zitten met slechte enchants enzo. tja, dat ging niet werken. Soms merkte ik ook dat ik écht verslaafd werd. Ik heb, in het redelijke begin, weleens een week gehad van 60 uur WoW, naast 7 uur op een dag werken. tja, das wel redelijk extreem..

Het was mn 1e MMORPG maar het is té verslavend voor mij. Ik hou het wel bij dingen als CoD4 enzo. Hoewel de laatste tijd spellen me niet zoveel meer trekken. zou ik ziek zijn?
Leer spaties gebruiken!
Op donderdag 16 december 2010 20:05 schreef craftyvirus het volgende:
Bootje84 is een westlander waar ik respect voor heb :@ :P
  donderdag 16 oktober 2008 @ 11:44:52 #114
84926 WyriHaximus
Release the hounds smithers!
pi_62430000
quote:
Op donderdag 16 oktober 2008 11:33 schreef Bootje84 het volgende:

[..]

Ik ben een persoon die óf 150% geeft, of niets.. Dan krijg je dus het feit dat ik redelijk die-hard willde raidden. waren we als guild #3 in BT en heb je halve garen in je raid zitten met slechte enchants enzo. tja, dat ging niet werken. Soms merkte ik ook dat ik écht verslaafd werd. Ik heb, in het redelijke begin, weleens een week gehad van 60 uur WoW, naast 7 uur op een dag werken. tja, das wel redelijk extreem..

Het was mn 1e MMORPG maar het is té verslavend voor mij. Ik hou het wel bij dingen als CoD4 enzo. Hoewel de laatste tijd spellen me niet zoveel meer trekken. zou ik ziek zijn?
Been there done that, quitted it for health and relation issue's . Toen ik net opzoek was naar een baan ben ik een jaartje werkloos geweest en heb ik het begin daarvan extreem hardcore zitten PvP om de hoogst mogelijke rank te halen. Heb toen wel de limiet gesteld als ik zover moet gaan dat er nog amper voortgang is of het word ongezond (lees slaap overslaan, amper eten, echt alleen maar pizza's eten omdat dat lekker makkelijk is) of als ik sociale dingen moet gaan afkappen kap ik er mee. Zat toen op de 100 tot 120 uur per week alleen maar in BG, ging nog wel naar me vriendin in het weekend en zat soms zelfs daar nog te spelen . Dus daar ben ik toen ik rank 11 was mee gestop en heb toen een maand niet gespeelt ofzo. Was er toen behoorlijk ziek van dat ik zover ben gegaan en besloten dat spelletjes echt alleen voor de fun zijn en dus casual verder gegaan .

WoW is ook mijn 1e maar altijd al vanalles gespeelt dus of ik nou WoW, Postal2, GRID of COD4 speel het is allemaal net zo verslavend voor me . Nee hoor je bent niet ziek iedere gamer heeft wel eens dat hij zijn lust in naar pixel staren verliest en gewoon eens iets echte in ze klauwen wilt hebben .
phluphy for president!
pi_62430659
tvp.. nog steeds geen antwoord van blizz
Don't think, be sure!
  donderdag 16 oktober 2008 @ 12:17:18 #116
227439 Murloc
Vegetarian grindcore _O_
pi_62430829
quote:
Op donderdag 16 oktober 2008 12:11 schreef GilaMonyet het volgende:
tvp.. nog steeds geen antwoord van blizz
Working as intended tm zeker
Endure the pain
you know my name
I am your soul insane
  donderdag 16 oktober 2008 @ 12:20:56 #117
128155 Fir3fly
Goodnight everybody!
pi_62430919
quote:
Op donderdag 16 oktober 2008 11:27 schreef Necrodeath het volgende:

[..]
Geen idee of het nu beter is geworden, wat ik wel weet is dat de enorme synergie die er nu is met de shadow talents en spirit nog niet goed werkt, omdat je als shadowpriest voor +shadow(/spell) damage gaat zodra je hitcapped bent. Daarna vanaf de 1200 spelldamage ook nog es voor haste gaat. Betekent dus dat er nauwelijks tot geen spirit op je shadow gear zit, en dus die talents nog niet echt veel nut hebben. Tel daar de Vampiric Touch changes bij op, en je bent al snel oom vergeleken met de pre-patch.
Komt allemaal gewoon goed zodra de mensen 80 zijn

edit: Daar komt nog bij dat als je 51 in shadow gooit, je geen meditation meer hebt, en sowieso al wat mana regen verliest.
Dit dus. Op dit moment is de shadowpriest de minst gewilde spec in een raid, simpelweg omdat de lage dps niet wordt goedgemaakt door goede synergie of de mana batterij. Wat ze moeten doen is simpelweg de damage een hoop omhoog gooien, volgens mij las ik ergens dat ze de damage van VT gaan verdubbelen.
And if you listen very hard
The tune will come to you at last
When all are one and one is all
To be a rock and not to roll
pi_62430983
quote:
Op donderdag 16 oktober 2008 11:27 schreef Necrodeath het volgende:

[..]

Tel daar de Vampiric Touch changes bij op, en je bent al snel oom vergeleken met de pre-patch.
Komt allemaal gewoon goed zodra de mensen 80 zijn

edit: Daar komt nog bij dat als je 51 in shadow gooit, je geen meditation meer hebt, en sowieso al wat mana regen verliest.
Met dispersion en shadowfiend krijg je wel elke 3 minuten een volle mana balk. Zelf zal mijn priest discipline blijven of heel misschien holy en mijn warrior arms, want net als is wotlk blijft arms beter dan fury
  donderdag 16 oktober 2008 @ 12:25:09 #119
100593 Catch_me
Donateur Asielactie 2009
pi_62431014
En ret pala's zijn/worden weer generfed Toch wel frappant dat het zo snel gaat, aangezien (resto) druids al sinds season 2 overpowered zijn
Op elke fokker past een bril.
pi_62431177
vind ik ook niet gek, ik ben in de PTR met ge-oneshot door een pally voor 14k op mijn priest. dan moet er een nerf aankomen.
  donderdag 16 oktober 2008 @ 12:32:41 #121
128155 Fir3fly
Goodnight everybody!
pi_62431229
Het is dan toch ook redelijk belachelijk dat een paladin zonder moeite meer dps doet dan een hunter/warlock/rogue op hetzelfde gearlevel...
And if you listen very hard
The tune will come to you at last
When all are one and one is all
To be a rock and not to roll
pi_62431542
quote:
Op donderdag 16 oktober 2008 12:25 schreef Catch_me het volgende:
En ret pala's zijn/worden weer generfed Toch wel frappant dat het zo snel gaat, aangezien (resto) druids al sinds season 2 overpowered zijn
Paladins waren overpowerd, druids niet
  donderdag 16 oktober 2008 @ 12:50:37 #123
100593 Catch_me
Donateur Asielactie 2009
pi_62431712
Niet ? Dat mag je wel even toelichten dan
Op elke fokker past een bril.
pi_62431923
Rouges zijn overpowdered
  donderdag 16 oktober 2008 @ 13:07:12 #125
84926 WyriHaximus
Release the hounds smithers!
pi_62432162

Zou dat onderste stukkie land een hint zijn waar de expension na WOTLK zal zijn?
phluphy for president!
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')