Heb jij 'm?quote:
Snap ze ook wel. Een title moet niet makkelijk te krijgen zijn imoquote:Op zaterdag 18 oktober 2008 15:41 schreef sanakthe het volgende:
Shit man, die titel is zo vet. Alleen sommige dingen echt onmogelijk, ik weet niet of ik daar zoveel tijd in wil steken.
Nee ik ook niet. Kijk gewoon welke ik wel kan doen en die doe ikquote:Op zaterdag 18 oktober 2008 15:35 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Ja idd, maar ik had sowieso al een aantal achievements als verloren opgegeven. Sommige dingen haal ik gewoon niet, of ik heb geen zin om er zoveel tijd in te steken.
Iedereen loopt rond met een jenkins titel...te zielig gewoon.quote:Op zaterdag 18 oktober 2008 17:44 schreef WyriHaximus het volgende:
[..]
Snap ze ook wel. Een title moet niet makkelijk te krijgen zijn imo.
Denk ook niet dat ze generfed waren, maar meer een geval massive buff van alles en iedereen.quote:Op zaterdag 18 oktober 2008 02:46 schreef Sapstengel het volgende:
BM. Leuke instance is dat. Wist niet dat die ook generfed waren.
Ik heb net uit verveling maar die Ahn Qiraj achievements gehaald.
nog altijd hoger dan de brewfest mountsquote:Op zaterdag 18 oktober 2008 16:44 schreef Blistering het volgende:
[..]
Klopt. Die horse heeft een 1-3% droprate tho.
Hmm, die heb ik alle 2. Wellicht toch een kans danquote:Op zaterdag 18 oktober 2008 19:10 schreef Deoxyribonucleic het volgende:
[..]
nog altijd hoger dan de brewfest mounts
En daar betaal je dan 13 euro in de maand voor. Dit is al de 6e keer in een paar dagen.quote:Realm News
The below realms are currently offline due to technical issues:
Stormscale
Terenas
Turalyon
As soon as we have an estimate for when the realms will be available again we will update you. Last updated at 21:00 CEST
True, daarom ben ik nog steeds erg blij met me rank 11 title. Zie die nu nog maar eens te krijgenquote:Op zaterdag 18 oktober 2008 18:00 schreef CittaR het volgende:
[..]
Iedereen loopt rond met een jenkins titel...te zielig gewoon.
Gz manquote:Op zaterdag 18 oktober 2008 19:47 schreef OFfSprngr het volgende:
[ afbeelding ]
Geen hax, ding vliegt.
Zover ik weet is er op Terenas nog maar 1 Grand Marshal die actief speelt, respect voor die gastquote:Op zaterdag 18 oktober 2008 22:17 schreef WyriHaximus het volgende:
True, daarom ben ik nog steeds erg blij met me rank 11 title. Zie die nu nog maar eens te krijgen.
Nee waarschijnlijk is er iets damaged of de bestanden staan niet in de goede mapquote:Op zaterdag 18 oktober 2008 22:21 schreef Slappy het volgende:
Jezus die update is 1.6 gig ik heb hem als losse download gedaan en toen was ie stuk en heb hem gefixt en nu moet ik hem weer voor de helft downloaden is dat normaal![]()
![]()
![]()
Hence mijn puntquote:Op zaterdag 18 oktober 2008 22:34 schreef Deoxyribonucleic het volgende:
[..]
Zover ik weet is er op Terenas nog maar 1 Grand Marshal die actief speelt, respect voor die gast
Waar hier of in wow? In wow is het juist erg druk vanwege halloween en vanwege de achievementsquote:Op zondag 19 oktober 2008 00:22 schreef Slappy het volgende:
Is het nou zo rustig vanwege die uitbreiding die nog moet komen ?
zelf heb ik op mijn main hand of a'dal titel... dat zegt in iedergeval nog wat. Je krijgt nu gewoon titels die elke mafkees zonder probleem kan halen.quote:Op zaterdag 18 oktober 2008 22:17 schreef WyriHaximus het volgende:
[..]
True, daarom ben ik nog steeds erg blij met me rank 11 title. Zie die nu nog maar eens te krijgen.
Bloodsail Admiral Babylon is niet makkelijkquote:Op zondag 19 oktober 2008 03:05 schreef CittaR het volgende:
[..]
zelf heb ik op mijn main hand of a'dal titel... dat zegt in iedergeval nog wat. Je krijgt nu gewoon titels die elke mafkees zonder probleem kan halen.
Hand of adal was ook niet al te moeilijk, heb hem niet maar tochquote:Op zondag 19 oktober 2008 03:05 schreef CittaR het volgende:
[..]
zelf heb ik op mijn main hand of a'dal titel... dat zegt in iedergeval nog wat. Je krijgt nu gewoon titels die elke mafkees zonder probleem kan halen.
op onze server is dat wel anders, ik speel op een tbc server en er zijn maar iets van 7 guilds ofzo die BT hebben gecleared. hand of a'dal zegt imo dat je de weet hoe het raiden werkt en er tijd in hebt gestoken. Meer dan een paar kut quests die je voor een groot deel alleen kan doen. Tja en over die armani warbear.... die heb ik zelf ook niet aangezien ik aangezien ik bijna geen T6 heb geraid. Boeit me ook bijzonder weinig om eerlijk te zijn. Ik zit liever op mijn netherdrakequote:Op zondag 19 oktober 2008 10:42 schreef WyriHaximus het volgende:
[..]
Hand of adal was ook niet al te moeilijk, heb hem niet maar toch. Trouwens de titles van Hallow'End en Brewfest zijn niet makkelijk te krijgen omdat je een rare drop er voor moet hebben
. Anyway er zijn dus zat titles die lang niet iedereen kan en zal halen. Iedereen liep bij ons ook m et hand of a'dal title rond dus zo veel zegt het nou ook weer niet
. Feats of strength/Bepaalde achievements zeggen veel maar. Neem de Armani warbear nou, iedereen met veel geld kon dat ding gewoon krijgen zolang hij maar het lef had om een raid guild aan te spreken en een voorstel te doen.
Whehe gzquote:Op zondag 19 oktober 2008 11:20 schreef Blistering het volgende:
...40 uur later! /trotsmode![]()
[ afbeelding ]
Idd daarna schoot het aantal mensen met die title ook omhoogquote:Op zondag 19 oktober 2008 13:11 schreef CittaR het volgende:
[..]
op onze server is dat wel anders, ik speel op een tbc server en er zijn maar iets van 7 guilds ofzo die BT hebben gecleared. hand of a'dal zegt imo dat je de weet hoe het raiden werkt en er tijd in hebt gestoken. Meer dan een paar kut quests die je voor een groot deel alleen kan doen. Tja en over die armani warbear.... die heb ik zelf ook niet aangezien ik aangezien ik bijna geen T6 heb geraid. Boeit me ook bijzonder weinig om eerlijk te zijn. Ik zit liever op mijn netherdrake. In WotLK zijn zoveel nieuwe mounts, je bent echt een mongool als je ze voor 5-10k goud gaat kopen van een guild.
quote:Realm News
19/10 Realms offline
The below realms are currently offline due to technical issues.
Drak'thul
Quel'Thalas
Shadowsong
Frostwhisper
wees eeen echte vent en raid Stormwind/Ironforgequote:Op zondag 19 oktober 2008 17:05 schreef Jdijkers het volgende:
Staan we net met 40 man klaar om Darnassus te raiden... BAM server offline. (magtheridon!) GIERIG
we waren met For The Horde bezig.. beginnend met darnassus dan ex dan SW en dan IFquote:Op zondag 19 oktober 2008 17:11 schreef Deoxyribonucleic het volgende:
[..]
wees eeen echte vent en raid Stormwind/Ironforge
Laat maar zienquote:Op zondag 19 oktober 2008 17:18 schreef Jdijkers het volgende:
hebben al zo'n 80 mensen die black war bear hoor bij ons.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |