abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_62434777
Dat zou ook kunnen idd. Maar eerst wachten tot we te horen krijgen of we mogen blijven of weg moeten. One way or the other ik zie me zelf hier niet nog een jaar plakken.
pi_62434778
Dat zou ook kunnen idd. Maar eerst wachten tot we te horen krijgen of we mogen blijven of weg moeten. One way or the other ik zie me zelf hier niet nog een jaar plakken.
  † In Memoriam † donderdag 16 oktober 2008 @ 14:49:11 #203
7074 moussy
kuttekop
pi_62434867
quote:
Op donderdag 16 oktober 2008 14:01 schreef Faja-Lobi het volgende:
Nope dat klopt Saffier. Ik heb al begin 2007 gezocht naar ander werk maar werd toen steeds 2e qua keuze en uiteindelijk zwanger geworden van Nathan dus alles maar gewoon bij het oude gelaten en nu wil ik weer verder kijken. Maar er is dus een re-organisatie op handen waarbij ook wordt bekeken of mijn baan blijft bestaan. En als dat niet het geval is krijg ik in ieder geval een leuk bedrag mee (8 bruto maandsalarissen netto uitgekeerd) dus dat houdt mij nu een beetje tegen om verder te zoeken. Stel dat ik wat anders vind en vervolgens dat extraatje misloop.
Dan 'eis' je hem gewoon op als oprotpremie.

Ik heb iets achterlijks, ik moet/wil aangifte doen van iets heel ergs, dat kan pas volgende week Das toch te belachelijk voor woorden, ja druk, maar kom op zeg... René is met een mes bedreigd
Je zou er haast een boek over schrijven!
  donderdag 16 oktober 2008 @ 14:52:26 #204
144006 chacama
Ondernemend!
pi_62434954
Jeetje Moussy dat is echt schrikken zeg. En belachelijk dat je nu geen aangifte kunt doen.

Faja, lastig zeg. oprotpremie.... is misschien wel een optie.
pi_62435006
Te bizar voor woorden, heb je gebeld of ben je langs het politie bureau gegaan Mous? Ik zou als nog gewoon richting politie bureau gaan. Dat je aangifte mag doen van diefstal na een paar dagen okay maar bedreiging.
pi_62435016
quote:
Op donderdag 16 oktober 2008 14:49 schreef moussy het volgende:

[..]

Dan 'eis' je hem gewoon op als oprotpremie.

Ik heb iets achterlijks, ik moet/wil aangifte doen van iets heel ergs, dat kan pas volgende week Das toch te belachelijk voor woorden, ja druk, maar kom op zeg... René is met een mes bedreigd
Dat is heel naar zeg. Ik hoop dat ze er niet al teveel last van heeft? Kan ze eventueel de bedreiger identificeren of beschrijven? Juist dan lijkt het me namelijk dat er haast bij is.
Doordrammen en zeggen dat je dochter zich onveilig voelt en dat je het niet vindt kunnen dat ze tot die tijd niets met dat gevoel kan? Aangiftes van dit soort dingen gaan wat mij betreft vóór aangiftes van een gestolen fiets of iets dergelijks. Het moet natuurlijk niet zo zijn dat jij/jje dochter zich onveilig voelt omdat je moet 'wachten' tot zo iemand weer tot heeft.
In sommige gemeentes kun je trouwens volgens mij aangifte doen via internet, weet niet waar jij woont en ik weet ook niet of dit voor dit soort dingen ook geldt.
Sterkte met de situatie in elk geval.
Zomerkind <3 & Winterkind <3
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
  Redactie Frontpage / Spellchecker donderdag 16 oktober 2008 @ 14:56:30 #207
13151 crew  Rewimo
Nederduitse/Mevrouw qltel
pi_62435069
Belachelijk zeg, dat je voor zoiets moet wachten!
Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
<a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow">http://bijenzonderzorgen.nl/</a> beslist geen BIJ-zaak!
  † In Memoriam † donderdag 16 oktober 2008 @ 14:57:23 #208
7074 moussy
kuttekop
pi_62435090
Ik heb gebeld met de vraag wat ik hier nou weer mee moest en ik werd teruggebeld dat we toch echt aangifte moeten gaan doen. Op eigen houtje heb ik nu oproepjes gezet op inet voor getuigen, en vooral de man die geholpen heeft Naam adres alles is bekend wie het gedaan heeft.
pi_62435205
Getver Mous.
Hoe is het met René?
pi_62435260
Aangifte doen en Peet langs het adres sturen van de dader.
  donderdag 16 oktober 2008 @ 15:21:17 #211
7554 Spuuglokje
Domestic Goddess
pi_62435692
quote:
Op donderdag 16 oktober 2008 15:04 schreef Faja-Lobi het volgende:
Aangifte doen en Peet langs het adres sturen van de dader.
Dat laatste lijkt me dus helemaal niet verstandig.
Moussy wat rot zeg, die bedreiging. En dat je niet meteen aangifte kon doen vind ik echt belachelijk.
  donderdag 16 oktober 2008 @ 15:27:32 #212
9247 texelonia
ploetermoeder
pi_62435863
Even een illegale klaagpost vanaf mn werk hoor...

Er zouden vanavond 11 diners zijn. Daar zijn er 23!!! bij gekomen. Dus nu is er geen (warm) eten voor personeel. Ik heb het zó gehad hier
Rest your head close to my heart
Never to part, baby of mine
©Dumbo
While we try to teach our children all about life, our children teach us what life is all about.
  donderdag 16 oktober 2008 @ 15:32:08 #213
9247 texelonia
ploetermoeder
pi_62436006
Oh ik kom weer eens heel ongepast binnen vallen zie ik :$

Moussy wat belachelijk dat zoiets een week zou moeten wachten. En wat erg voor René zeg, sterkte ermee. Ze heeft toch al meer dan genoeg meegemaakt zou je denken
Rest your head close to my heart
Never to part, baby of mine
©Dumbo
While we try to teach our children all about life, our children teach us what life is all about.
pi_62436087
Ik bedoelde er niet mee om de dader in elkaar te slaan maar op zijn minst (zeker als het een puber is) even de ouders aanspreken op het gedrag van hun zoon. Als zij er niks van af weten kunnen ze er toch ook niet op in springen. Persoonlijk zou ik willen weten wat voor rottigheid mijn kinderen uit halen, zeker als ze iemand anders er kwaad mee doen.
  † In Memoriam † donderdag 16 oktober 2008 @ 15:45:03 #215
7074 moussy
kuttekop
pi_62436351
quote:
Op donderdag 16 oktober 2008 15:35 schreef Faja-Lobi het volgende:
Ik bedoelde er niet mee om de dader in elkaar te slaan maar op zijn minst (zeker als het een puber is) even de ouders aanspreken op het gedrag van hun zoon. Als zij er niks van af weten kunnen ze er toch ook niet op in springen. Persoonlijk zou ik willen weten wat voor rottigheid mijn kinderen uit halen, zeker als ze iemand anders er kwaad mee doen.
reactie van moeder, laat ze hem maar een bekeuring geven, als ik weer eens geld over heb zal ik hem betalen.

Goed, nou ehm, beknopt verhaal. René was aan het spelen met een vriendje, vriendje had ruzie gehad met een stel knulletjes, jongen van 13 bemoeit zich er mee, zet mes op keel van vriendje. René was er bij, gaat uit haar dak en schreeuwt dat ze op moeten rotten, wordt op de grond gegooid, jongen wappert met mes dat ie haar wel even in dr hoofd zal steken, omstanders, knulletjes van 10-11 moedigen dit aan. Mes was van 1 van de knulletjes die er bij waren.

Maar goed, dat moet idd René weer overkomen zelf heeft ze er niet veel aan overgehouden, ja geschrokken, alleen zijn de jongetjes nu bang van mij en moeder van vriendje, we hebben niets gedaan, alleen aangesproken. Ik kán ook niets doen want dan weet ik 100% zeker dat ik mijn baan kwijt ben. Ik wil me ook niet verlagen tot dat nivo.
pi_62436470
Jeeh, moussy, wat heftig. En wat vreemd dat je met zoiets een week moet wachten tot je aangifte kunt doen.
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
pi_62436645
Moussy ik denk dat je er verstandig aan hebt gedaan verder niets te doen en zeker als je weet dat dat je je baan kan kosten. Laat die ventjes voorlopig maar even bang voor je zijn, het is jammer dat ze nog zo jong zijn want dan zal een echte straf er waarschijnlijk niet inzitten, als in een taakstraf ofzo. Dan wordt het waarschijnlijk op de ouders verhaalt en als je dan inderdaad van dat slag ouders hebt dan schiet je er nog geen scheet mee op. Van die ouders die het stiekem wel een stoere actie van hun kind vinden. En die van 13, ja, bedreigen met een steekwapen zou ik niet op mn record willen hebben, maar goed, die heeft ie dan alvast te pakken, zeker als er getuige zijn. Of hij daar ook voor veroordeeld kan worden weet ik niet, maar het wordt in ieder geval wel vastgelegd.

Maar om eerlijk te zijn vind k er maar 1 stoer en dat is jouw dochter want die is toch wel mooi opgekomen voor haar vriendje ondanks dat mes en alles; hoewel dat misschien niet het allerverstandigste was om te doen maarja, wat moet je anders. Ik hoop dat ze er niet te erg van geschrokken is, en ik hoop ook voor je dat de rotkinders niet te dicht in je buurt wonen.
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_62439311
jeetje Mous, wat heftig zeg! Hoop dat Rene er niet te veel last van heeft/gaat krijgen en wat schandalig dat je pas volgende week aangifte kan doen. Sterkte ermee!

Vriendinnetje is voor bijna 100 euro opgelicht op marktplaats. Had een Nintendo DS gekocht via marktplaats, netjes betaald maar er kwam maar geen mailtje dat betaling ontvangen was. Ze heeft nog een paar keer gemaild maar geen respons. Nu heeft ze via internetopgelicht advies gekregen. Ze moet iig aangifte doen, heeft al naar d'r bank gebeld en d'r bank heeft gekeken van welke bank het betreffende rekeningnummer is. Blijkt dat er elke keer rond dezelfde bedragen binnen komen op die rekening... Nu kan ze ook pas morgen of overmorgen aangifte gaan doen...
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
pi_62440261
Ah je was al bij de ouders aan huis geweest. Jammer dat de moeder zo reageerde. Als mijn kind zo iets zou flikken zou die een week niet kunnen zitten op zijn minst en had die persoonlijk zijn verontschuldigingen aan moeten bieden aan het slachtoffer.

Vicky dat is ook schering en inslag volgens mij. Ik haal altijd persoonlijk mijn spullen op als ik iets 2e hands koop en zeker voor grote bedragen. Kleine bedragen onder de 10 euro wil ik nog wel op laten sturen maar alles erboven haal ik wel op. Mijn man gaat straks een lederen stoel ophalen in Amstelveen. Die vent emigreert terug naar USA en moet van zijn inboedel af. Nieuw kost de stoel iets van 140 euro en dan het voetenbankje iets van 40 euro. Hij wou er 75 euro voor hebben en ik bood 40 euro, was ook accoord. Dus soms heb je ook voordeeltjes op MP.
pi_62440589
Een 13jarige met een mes.
Rene is wel een dapper ding (ook al was het dan misschien niet zo handig). Gelukkig is er niets ergers gebeurd. Wel te idioot voor woorden dat je niet gelijk aangifte kan doen.

En genaaid worden via MP, bah..! Dat is mij gelukkig nog niet gebeurd, hoewel ik nou al wel heel lang wacht op een ebay aankoop en die nog steeds niet heb. *gelijk nog maar een mail gaat sturen*
Hardloper.
IG @webkim
  † In Memoriam † donderdag 16 oktober 2008 @ 18:39:56 #221
7074 moussy
kuttekop
pi_62440779
Ik vind René ook super stoer, ik heb wel gevraagd of ze volgende keer gewoon héél hard wil gaan schreeuwen en zo snel mogelijk mij wil bellen, waar het ook gebeurt. Of naar huis rennen natuurlijk, of wie dan ook die er ind e buurt woont. Het gekke is alleen dat ze juist verder weg zijn gerend. Maar gelukkig ook daar werden geholpen... bij de NSO

Vicky, wat naar zeg! Dat is een reden dat ik idd spullen ophaal.
  donderdag 16 oktober 2008 @ 18:54:43 #222
11682 Moonah
Jolie femme
pi_62441128
Jeetje Mous, wat een afschuwelijke ervaring voor René zeg.
En voor jou als moeder ook, lijkt me.
En ongelooflijk dat ouders op een dergelijke manier kunnen reageren... Echt, mijn bek valt open...
Jongen zal wel door HALT begeleid gaan worden.
"Bloemen zijn rood jongeman... "
Zo. Dan witte gullie dè ôk wir.
  Redactie Frontpage / Spellchecker donderdag 16 oktober 2008 @ 19:01:10 #223
13151 crew  Rewimo
pi_62441280
Ik vind het ook stoer van René Het is toch te gek dat kinderen elkaar bedreigen met messen En die moeder

Dure dingen van MP halen wij ook zelf op trouwens. Zodat je kunt zien dat het artikel deugt en werkt. Balen voor je vriendin, 't is een hoop geld
Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
<a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow">http://bijenzonderzorgen.nl/</a> beslist geen BIJ-zaak!
  Jubileum moderator donderdag 16 oktober 2008 @ 19:08:50 #224
3660 crew  Lois
*trotse mama*
pi_62441464
Jeetje Mous, het is toch te erg dit!
En als ze lacht, dan lacht de wereld met haar mee....
Eva ♥ en Iris ♥
  † In Memoriam † donderdag 16 oktober 2008 @ 19:08:56 #225
7074 moussy
kuttekop
pi_62441471
Ik weet serieus niet hoe te handelen, binnen houden? Dat is toch niets, ik kan René neit in een glazenkast plaatsen. We brengen haar nu naar vriendje en vriendje wordt ook gebracht en gehaald door zijn moeder of 1 van zijn oudere zussen.

Als ik mijn staart af laat knippen ga ik hem doneren ik heb nog een stuk of 4 van die enorme staarten van mezelf in de kast, die gaan sowieso op de post naar Stichting Haarwensen
  Redactie Frontpage / Spellchecker donderdag 16 oktober 2008 @ 19:16:44 #226
13151 crew  Rewimo
pi_62441647
quote:
Op donderdag 16 oktober 2008 19:08 schreef moussy het volgende:
Als ik mijn staart af laat knippen ga ik hem doneren ik heb nog een stuk of 4 van die enorme staarten van mezelf in de kast, die gaan sowieso op de post naar Stichting Haarwensen
Wat een prachtig idee
pi_62441739
quote:
Op donderdag 16 oktober 2008 19:08 schreef moussy het volgende:
Hardloper.
IG @webkim
pi_62442670
mooi Mous!!

Ik heb net heerlijk culinair gedaan. Kipfiletje gekruid met cajunkruiden, open gesneden, boursin erin, stukje celofaan papier, groente onderin, kipfilet erop, champignons erbij, pakketje maken en een uurtje in de oven op 200 graden.. JUMMMM
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
  Redactie Frontpage / Spellchecker donderdag 16 oktober 2008 @ 20:00:50 #229
13151 crew  Rewimo
pi_62442808
Cellofaan? Bedoel je niet bakpapier of alufolie?

Klinkt erg lekker trouwens
pi_62442853
quote:
Op donderdag 16 oktober 2008 20:00 schreef Rewimo het volgende:
Cellofaan? Bedoel je niet bakpapier of alufolie?

Klinkt erg lekker trouwens
ja alufolie kan ook
♥ A ♥ & ♥ T ♥
pi_62445083
Waaw moussy, wat een ontzettend gaaf idee die website! Ik ben helemaal ontroerd.. Al die lieve meisjes die hun haren laten afknippen voor zieke kinderen. Echt super!
Maar sorry.. hier gaat de schaar er niet in
♥ ♥ Jij een beetje van mij, ik een beetje van jou. ♥ ♥
  donderdag 16 oktober 2008 @ 21:45:02 #232
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_62445367
Mooi idee idd!

Ik heb nu 'echte gooische meisjes' aanstaan. Zijn er nog meer die ernaar kijken?
Wat een leventjes zeg!
  † In Memoriam † donderdag 16 oktober 2008 @ 21:53:00 #233
7074 moussy
kuttekop
pi_62445585
Ik had het er net met Peet over en ik moet er helemaal van janken Een klein vriendinnetje van ons heeft kanker gehad en mist nu een oog. Ze moet volgende week weer naar het ziekenhuis, omdat ze vage klachten heeft op de plek van waar het heeft gezeten. Zoals het er nu uitziet is het gewoon een zwakke plek, en andere dingen willen ze dmv onderzoeken nu gaan uitsluiten.

René vroeg of ze ook haar staart er af mocht laten knippen, maar ik wil het niet ik heb haar kunnen troosten dat van mijn staart bijna 2 pruikjes gemaakt kunnen worden, toen was het goed.

BE ik heb naar de frogers in de bijstand zitten kijken vond ik wel leuk trouwens.
  donderdag 16 oktober 2008 @ 22:21:58 #234
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_62446519
Er is nu op rtl 5 een programma over eeen dwerg-meisje. Ze zal nooit groter worden dan 90 en is super-mager.
Wat zijn er toch verschrikkelijk veel nare ziektes en syndromen die kinderen kunnen hebben of krijgen.
  Redactie Frontpage / Spellchecker donderdag 16 oktober 2008 @ 22:28:43 #235
13151 crew  Rewimo
pi_62446724
Ja Bij een collega van ons is tijdens de 20-weken echo ontdekt dat haar kindje een hazelip heeft, een gespleten gehemelte en de kaak is niet goed aangelegd... Kindje is verder gezond maar dit was wel een enorme schok natuurlijk. Er moet straks speciale zorg komen, operaties...

Mijn andere collega die ongeveer evenlang zwanger is zat hierdoor enorm in de zenuwen. Gelukkig voor haar bleek gisteren bij de echo dat ze een gezond kindje verwacht.
  † In Memoriam † donderdag 16 oktober 2008 @ 22:31:09 #236
7074 moussy
kuttekop
pi_62446794
Klote ziekte's allemaal, je vraagt je toch af waar het voor nodig is
  donderdag 16 oktober 2008 @ 22:34:48 #237
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_62446897
Ik vind het gewoon zo sneu dit soort dingen.

Dat van je collega is idd ook schrikken Rewimo. Niet echt iets 'onoverkomelijks' of 'levensbedreigends' maar wel gewoon rot voor het kind. Operaties, gedoe, pijn...
  donderdag 16 oktober 2008 @ 22:37:25 #238
61800 Rottdog
May all your dreams come true
pi_62446972
Kanonne Mouss te zot voor woorden

Van je haar een geweldig gebaar
  donderdag 16 oktober 2008 @ 22:41:41 #239
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_62447080
In het programma vertelt de moeder van het meisje over een gedicht 'Welcome to Holland', heel erg mooi en treffend volgens mij.

Welcome to Holland
  donderdag 16 oktober 2008 @ 22:47:25 #240
190853 RockabeIIa
Embracing my inner trailerpark
pi_62447215
Had ik dat van dat haar maar geweten een half jaartje terug.
I'm so glamourous I piss glitter!
  donderdag 16 oktober 2008 @ 23:10:34 #241
94046 PM-girl
Is geen haartje betoeterd...
pi_62447766
Ja die Gooische meisjes! Dat jonge meisje met een vent van 30 jaar ouder! Dat hoorde ik althans, toen ik mijn mislukte Hello Kitty taartje aan het bouwen was.

Moussy, jeetje, wat een schrik zeg! Pfoeh! Gelukkig heeft René er niet te veel aan over gehouden.

Wat leuk om te lezen hoe jullie allemaal leerden kennen! Ons verhaal heb ik al wel eens verteld he! Iets met bessen-ijs, Intertoys enzo.
...maar weI in de aap gelogeerd :P
*
Ik stuur al sinds oktober 2006 PM's, word ik dan nu PM-woman?
Laat maar: PMS-girl it is.....
  donderdag 16 oktober 2008 @ 23:12:29 #242
11682 Moonah
Jolie femme
pi_62447818
Nee joh, dertien jaar toch?
Ik zag het even in de pauze van het zesde zintuig.
  donderdag 16 oktober 2008 @ 23:13:09 #243
94046 PM-girl
pi_62447832
quote:
Op donderdag 16 oktober 2008 23:12 schreef Moonah het volgende:
Nee joh, dertien jaar toch?
Ik zag het even in de pauze van het zesde zintuig.
O, dat kan ook hoor! Ik was even gaan kijken en vond de bewuste kerel er al niet zo heel oud uit zien!
*
  donderdag 16 oktober 2008 @ 23:18:55 #244
190853 RockabeIIa
pi_62447976
hihi PM
  donderdag 16 oktober 2008 @ 23:25:29 #245
94046 PM-girl
pi_62448185
quote:
Op donderdag 16 oktober 2008 23:18 schreef RockabeIIa het volgende:
hihi PM
Soms ben ik gewoon te mannelijk en kan ik niet twee dingen tegelijk doen, zoals taartjes maken en tv luisteren.
*
  donderdag 16 oktober 2008 @ 23:46:19 #246
190853 RockabeIIa
pi_62448737
Doet jouw man dat ook?

Trusten!
pi_62449146
ik heb honger!
Ik ben net mn bed alweer uit geweest om een stukje stokbrood te pakken, maar ik heb nog steeds honger. Potverdrie zeg. Ik ga er maar weer even uit denk ik, anders kan ik nooit slapen natuurlijk.
pi_62449248
Reinhilde

Iets eten is inderdaad verstandig anders zit je over een uur weer rechtop.
Het onweert hier echt knetterhard
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_62449305
mmmm lekker stokbroodje met oude kaas en marmite .

Ik zie hier wel flitsen, maar nog geen gerommel! Regent het ook in Leiden huup, of alleen onweer?
pi_62449323
Hier Reinhilde, neem een stuk,ik ben officieel jarig nu!
(Ik heb deze taart ook serieus besteld, morgenvroeg kan ik hem ophalen )

“I mean, nobody’s scientifically perfect, but Suzie’s about as close to being perfect as any human could possibly be.”
pi_62449376
Ooooh lekker Poppejans! Dank je!

En van harte!
pi_62449399
Dankje!
Binnenin zit lekker slagroom
“I mean, nobody’s scientifically perfect, but Suzie’s about as close to being perfect as any human could possibly be.”
pi_62449404
Ik hoor het nu gezellig tikken

ja nee het zijn echt knallen alsof er een bom bij de buren afgaat 0.o echt niet normaal, ik schrok me dood net van die eerste klap.
Strakjes lekker met lief met de gordijnen open in bed naar de flitsen kijken spektakel!

Gefeliciteeeeerd poppejans!!
Wat een onwijs toffe taart zeg! Ik denk dat ik die ook wil voor mn verjaardag! Zit er gewoon slagroom-achtige taart onder?

Edit: Ik lees het al; slagroom
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_62449405
Hier eerder vanavond wel behoorlijk harde onweer, en toch wonen wij niet zover bij elkaar vandaan Reinhilde

Poppejans gefeliciteerd!
Saartje
pi_62449491
Ja, idd Maneki! Maar ik heb echt geen donder gehoord. En zo hard stond te tv nou ook weer niet aan! Gek zeg.
Wel jammer hoor, ik hou van storm. Zo'n heerlijke najaarsstorm, terwijl je binnen in je warme bedje ligt, lepeltje-lepeltje met de liefde van je leven.
pi_62449567
Ik ga mijn minilaptopje maar eens onder het bed schuiven, en proberen te slapen. Zal mijn lief ook wel fijn vinden denk ik.
  vrijdag 17 oktober 2008 @ 02:36:46 #257
164686 _Bar_
Carpe Diem
pi_62450731
hier geen onweer gehoord of gezien, wel wat flitsen maar dat hield snel weer op.

Zo ik heb even een after feestje gehouden met collega's, zaten er allemaal beetje doorheen, was een drukke dag geweest en morgen word het helemaal een gekkenhuis, dus nu even met zijn allen ontspanning, na het werk
allemaal lekker dansen drinken en daarna gelijk allemaal naar huis,
Afentoe heb je dat toch nodig
Herinnering is een vorm van ontmoeting.
  Redactie Frontpage / Spellchecker vrijdag 17 oktober 2008 @ 07:12:12 #258
13151 crew  Rewimo
pi_62451185
Poppejans, gefeliciteerd

Ik bewaar mijn stukje even voor bij de thee straks
  Redactie Frontpage / Spellchecker vrijdag 17 oktober 2008 @ 07:14:08 #259
13151 crew  Rewimo
pi_62451189
quote:
Op donderdag 16 oktober 2008 22:41 schreef Brighteyes het volgende:
In het programma vertelt de moeder van het meisje over een gedicht 'Welcome to Holland', heel erg mooi en treffend volgens mij.

Welcome to Holland
Mooi
pi_62451231
Ik heb trouwens ook een stukje gezien van dat programma BE, dan wordt je als aanstaande mama toch weer even flink van je roze wolk geduwd. We gaan er wel van uit dat ons kindje gezond is, maar er kan zoveel mis zijn/gaan! Pfoe.
  vrijdag 17 oktober 2008 @ 11:02:23 #261
116890 _evenstar_
Ba-dum-tisssschhh
pi_62455021
Poppejans van harte

Moussy hoe is het nu met je dametje? las het net echt te zot voor woorden dikke
Engaging Infinite Improbability Drive..
pi_62455813
Zo, ik heb m`n haar weer ontgrijsd Jammer van m`n zwarte voorhoofd nu
en die rare spetter op mijn kin die ik gemist had met schoonmaken
Saartje
pi_62456467
Dankjullie wel, ik voel me ook helemaal jarig
HuupHuup, er zit hele lekkere vulling in, zoals goede slagroomtaartvulling en dan ook nog roze slagroom aardbeien laagje, hij is erg lekker, heb net een stuk op
  Moderator vrijdag 17 oktober 2008 @ 12:07:09 #264
5428 crew  miss_sly
pi_62456549
Gefeliciteerd Poppejans
Taart klinkt erg lekker en ik vind hem echt heel erg mooi
Hoewel ik de leeftijd wel ontgroeid zou moeten zijn ( ) wil ik eigenlijk ook nog een keer zo'n mooie taart voor mijn verjaardag ofzo. En toevallig wonen we nu recht tegenover een bakkerswinkel waar ze die maken en verkopn
  vrijdag 17 oktober 2008 @ 12:10:49 #265
131983 debuurvrouw
The girl nextdoor
pi_62456637
Je ontgroeit toch nooit de leeftijd voor mooie taarten Over een maandje word ik 35, maar een mooie taart komt er heus! Onder het motto: het oog wil ook wat

En gefeliciteerd Poppejans! Fijne verjaardag.
Het maakt ook niet uit of je koopt, kraakt of huurt, buurvrouw is steeds in de buurt.
  Moderator vrijdag 17 oktober 2008 @ 12:14:46 #266
5428 crew  miss_sly
pi_62456732
Mja, maar ik vier mijn verjaardag eigenlijk nooit echt en heb nog nooit een mooie taart gehad/gekocht met mijn verjaardag. Maar misschien is 40 worden wel een goede gelegenheid om verandering in zaken te brengen
  vrijdag 17 oktober 2008 @ 12:23:43 #267
131983 debuurvrouw
The girl nextdoor
pi_62456940
quote:
Op vrijdag 17 oktober 2008 12:14 schreef miss_sly het volgende:
Mja, maar ik vier mijn verjaardag eigenlijk nooit echt en heb nog nooit een mooie taart gehad/gekocht met mijn verjaardag. Maar misschien is 40 worden wel een goede gelegenheid om verandering in zaken te brengen
Dat weet ik zeker!
En met en beetje goeie wil knustel je m ook zelf. Maar van de bakker is ook
Het maakt ook niet uit of je koopt, kraakt of huurt, buurvrouw is steeds in de buurt.
  Redactie Frontpage / Spellchecker vrijdag 17 oktober 2008 @ 12:44:30 #268
13151 crew  Rewimo
pi_62457430
Ik neem lekker vrij vanmiddag Wil nog even naar de Action om leuke dingetjes te halen voor Christans verjaardag zondag, en langs de boekwinkel voor een tip die Stout gaf over een leuke boekenserie

Enne, Action is sowieso leuk, ik ga naar eentje hier in de buurt die ik nog niet ken
  vrijdag 17 oktober 2008 @ 12:56:45 #269
94046 PM-girl
pi_62457794
Aangezien ik aan het oefenen ben met taartjes decoreren, krijgt elke jarige in mijn omgeving een taartje! Of ze nu 1, 10 of 80 worden!
Mijn vader krijgt morgen een heule speciale
*
  vrijdag 17 oktober 2008 @ 12:57:41 #270
11682 Moonah
Jolie femme
pi_62457827
Die met de 2 waren uitstekend gelukt PM!
  vrijdag 17 oktober 2008 @ 13:01:38 #271
94046 PM-girl
pi_62457927
quote:
Op vrijdag 17 oktober 2008 12:57 schreef Moonah het volgende:
Die met de 2 waren uitstekend gelukt PM!
Mooi!
*
  Moderator vrijdag 17 oktober 2008 @ 13:05:01 #272
5428 crew  miss_sly
pi_62458023
Volgens mij zit ik niet in jouw omgeving, PM. Zelf maken lijkt me wel leuk, maar dan mag ik wel beginnen met oefenen, want ik heb nog nooit iets mooiers dan een lekkere appeltaart van honig ofzo gemaakt

Misschien doe ik wel gek en bestel ik gewoon een mooie taart bij de overbuurman
  vrijdag 17 oktober 2008 @ 13:07:18 #273
94046 PM-girl
pi_62458076
quote:
Op vrijdag 17 oktober 2008 13:05 schreef miss_sly het volgende:
Volgens mij zit ik niet in jouw omgeving, PM.
Nee, dat niet. Maar ik bedoelde ook dat ik leeftijd geen reden vind om niet een leuk taartje te maken.
quote:
Zelf maken lijkt me wel leuk, maar dan mag ik wel beginnen met oefenen, want ik heb nog nooit iets mooiers dan een lekkere appeltaart van honig ofzo gemaakt
Het is best te doen, maar een paar keer oefenen kan geen kwaad.
quote:
Misschien doe ik wel gek en bestel ik gewoon een mooie taart bij de overbuurman
Dat is wel sneller én makkelijker!
*
  Moderator vrijdag 17 oktober 2008 @ 13:22:51 #274
5428 crew  miss_sly
pi_62458528
quote:
Op vrijdag 17 oktober 2008 13:07 schreef PM-girl het volgende:

[..]

Nee, dat niet. Maar ik bedoelde ook dat ik leeftijd geen reden vind om niet een leuk taartje te maken.
Dat dacht ik al
En je hebt gelijk, hoor. Ik moet alleen zin en moed verzamelen om nu eindelijk eens mijn verjaardag te vieren. Ergens vind ik het ook wel leuk, denk ik. Ik heb het alleen nooit gedaan uit een beetje de rare (hoop ik dan toch ) gedachte dat mijn verjaardag nou ook weer niet zo'n feest is en ik mensen niet wil verplichten te komen als ze dar geen zin in hebben. Dus dan vier ik het maar niet, of alleen met mijn ouders en zusje en gezin. En met schaap natuurlijk
quote:
Het is best te doen, maar een paar keer oefenen kan geen kwaad.
Ik heb het topic gezien met de mooie voorbeeld, wat een kunstwerkjes! Ik vind het echt heel erg knap als je zulke mooie taarten kunt maken
quote:
Dat is wel sneller én makkelijker!
pi_62459013
Ha Miss-sly, zo denk ik ook altijd over m'n verjaardag vieren Dit jaar toch vriendinnen gevraagd, en het was best leuk. En bewust me weerhouden van gestress vantevoren.

Gisteren heb ik bloemen gekregen Zomaar! Echt lief, en ik had ze niet eens gezien bij het binnenkomen
En nu heb ik goed excuus om een nieuwe vaas te kopen

En ik heb m'n auto terug Gelukkig is de benzineprijs inmiddels wat gezakt
"Why does being a librarian make her even hotter?"
"They're keepers of knowledge. She holds the answers to all of our questions..."
  † In Memoriam † vrijdag 17 oktober 2008 @ 13:48:10 #276
7074 moussy
kuttekop
pi_62459222
quote:
Op vrijdag 17 oktober 2008 11:37 schreef Maneki.Neko het volgende:
Zo, ik heb m`n haar weer ontgrijsd Jammer van m`n zwarte voorhoofd nu
en die rare spetter op mijn kin die ik gemist had met schoonmaken
tandpasta! Of sigarettenas, maar ik vind tandpasta beter werken. Als het nog vers is ....billendoekjes!
  Moderator vrijdag 17 oktober 2008 @ 13:49:39 #277
5428 crew  miss_sly
pi_62459265
Ow ja, Syrena, dat gestress ook eromheen, heb ik wel alles, voor iedereen wat ie graag heeft, zijn de glazen niet te lang leeg, etc. Mijn hele goede vriendinnen wonen zo ver weg en om ze nou helemaal naa rAmsterdam te laten komen alleen voor een mooie taart

Eigenlijk is er heul niets aan

Wat lief dat je zomaar bloemen kreeg
  vrijdag 17 oktober 2008 @ 13:54:48 #278
164686 _Bar_
Carpe Diem
pi_62459421
hmmm verjaardag vieren ook dat doe ik al jaren en niet meer en bevalt me prima.
pi_62459423
quote:
Op vrijdag 17 oktober 2008 13:49 schreef miss_sly het volgende:
Ow ja, Syrena, dat gestress ook eromheen, heb ik wel alles, voor iedereen wat ie graag heeft, zijn de glazen niet te lang leeg, etc. Mijn hele goede vriendinnen wonen zo ver weg en om ze nou helemaal naa rAmsterdam te laten komen alleen voor een mooie taart

Eigenlijk is er heul niets aan

Wat lief dat je zomaar bloemen kreeg
Opletten of iedereen genoeg heeft vind ik niet zo erg, maar het dilemma was deze keer: hoe spreek ik mijn schoonouders aan?! Ik zeg U enzo, en om dat dan te gaan combineren met een voornaam... Ik heb echt allerlei trucjes gebruikt En om ze pap en mam te noemen gaat me wat ver, zeker als mijn eigen ouders ernaast zitten.

En de verjaardag van lief was nog erger, want die zat te kletsen met z'n familie en ik zat maar naar die lege glazen te kijken en te bedenken of de tante kwaad zou worden als ik Marij zou zeggen ipv Marijke

En dan ondertussen door je moeder gepord worden de hele tijd "Die ene oom van T. heeft z'n glas leeg hoor!"
Dat weet ik, al een tijd, maar ik kan toch niet zomaar "Ad, pilsjeeeee?" tegen 'm zeggen

En wachten tot mensen ei-de-lijk oogcontact met je maken, poaaargh.
"They're keepers of knowledge. She holds the answers to all of our questions..."
pi_62459435
Euh, maar jou verjaardag wordt vast stukken leuker Sorry!
  Moderator vrijdag 17 oktober 2008 @ 14:00:24 #281
5428 crew  miss_sly
pi_62459575
Je hebt het niet aantrekkelijker gemaakt, Syrena

Nou, die problemen heb ik gelukkig niet, dat gaat allemaal heel relaxt met beide families. Alleen hoop ik dat mijn broertje niet komt mijn schoonfamilie (al 3 jaar) heeft mijn broertje nog nooit gezien en eigenlijk ben ik daar niet rouwig om.

Ach, ik zie wel, ik heb nog 2 maanden en...euhm...5 dagen om na te denken en te regelen
  vrijdag 17 oktober 2008 @ 14:04:38 #282
94046 PM-girl
pi_62459702
Syrena, Ik zie die situatie weer helemaal voor me op je feestje, wachtend op ook contact.
Je kunt natuurlijk ook opstaan, het glas pakken, dan kijken ze vanzelf. Dan stel je gewoon de neutrale vraag: kan ik nog iets inschenken?
Maar, wat nog beter werkt bij ons, is een tafel in de hoek zetten, alle glazen en flessen erop, bier buiten en dan zelfservice! Scheelt veel werk!
*
  vrijdag 17 oktober 2008 @ 14:58:06 #283
7554 Spuuglokje
Domestic Goddess
pi_62461296
Syrena: gewoon hardop vragen: "Wie wil er nog wat drinken?" Wie niet luisteren wil heeft pech gehad.
pi_62461507
Mijn mama en mijn broertje zijn net vertrokken op vakantie, lekker een weekje naar Oostenrijk, naar het vakantiehuis van mijn tante. Jaloers! Er is namelijk kans dat er al sneeuw ligt. Ik wil ooohook!
  vrijdag 17 oktober 2008 @ 15:26:30 #285
164686 _Bar_
Carpe Diem
pi_62462025
lol echt hoor dit is leuk.....

word al voor de zoveelste keer gebeld of gesmst bar hoe moet dit waar ligt dit, kun je even langs....

hoezo kunnen ze mij niet missen

Moussy wat erg voor rené lees het nu pas. sterkte er mee
pi_62462082
quote:
Op vrijdag 17 oktober 2008 13:54 schreef Syrena het volgende:

[..]

: hoe spreek ik mijn schoonouders aan?! Ik zeg U enzo, en om dat dan te gaan combineren met een voornaam... Ik heb echt allerlei trucjes gebruikt En om ze pap en mam te noemen gaat me wat ver,
Haha, herkenbaar.
De oplossing hier was ... een kind vanaf toen werden ze aangesproken met opa en oma
Hier had uw advertentie kunnen staan :P
  vrijdag 17 oktober 2008 @ 15:34:33 #287
7554 Spuuglokje
Domestic Goddess
pi_62462221
Gelukkig hebben mijn schoonouders direct tegen me gezegd dat ik hun met 'je' en met hun voornaam kon aanspreken. Scheelde een hoop gedoe, dat ze daar zelf mee kwamen.
  † In Memoriam † vrijdag 17 oktober 2008 @ 15:39:29 #288
7074 moussy
kuttekop
pi_62462337
Na 10 jaar emmer ik er ook nog steeds mee Terwijl kinderen van een vriend die er een poosje in huis heeft gezeten mijn schoonouders bij de voornaam noemen
  Redactie Frontpage / Spellchecker vrijdag 17 oktober 2008 @ 16:40:26 #289
13151 crew  Rewimo
pi_62463908
Ik noem ze gewoon pa en ma. Maar mijn eigen ouders noem(de) ik pap en mam dus dat onderscheid was er wel. Ik zeg gewoon je trouwens
  Moderator vrijdag 17 oktober 2008 @ 16:52:22 #290
5428 crew  miss_sly
pi_62464244
Ik noem ze bij hun naam en zeg jij en je. Ik noem ze geen pa en ma of iets van die strekking, want hoe lief ze ook zijn, het zijn niet mijn ouders maar mijn schoonouders. Zelfde geldt voor schaap. Mijn moeder zou het niet eens prettig vinden als schaap haar ma of moeder ofzo zou gaan noemen.
  vrijdag 17 oktober 2008 @ 17:23:44 #291
131983 debuurvrouw
The girl nextdoor
pi_62464883
Ik vind het ook maar lastig, die schoonouders noemen. Ze hebben wel gezegd dat ik je en jij mag zeggen maar verder niet echt. Ik wéét dat ze liever hebben dat ik ze heit en mem noem maar dat krijg ik mijn mond niet uit....

dus dan maar wat halfslachtig.

Ik weet niet goed waar ik dit anders neer moet gooien dus daarom maar even hier. Oudste is uitgenodigd voor een feestje. Haske leuk natuurlijk dus enthousiast. Eerst was ie niet uitgenodigd maar gister kwam een belletje en mocht ie toch komen. Het meisje in kwestie wordt door haar ouders op handen gedragen en zéér verwend. vorig jaar al een feestje naar een sauna-zwembad complex (waar mijn toen nét 8 jarige in de sauna heeft gezeten ) en nu gaan ze naar Slagharen Met 8 kinderen.

en eerlijk gezegd voel ik me er niet goed bij. Ten eerste is het een eind rijden, (moeder reed ook wel voor school. Zei ze, ja ik heb wel eens toevallen, mag ik je telefoonnummer voor als er iets is. Met 4 kinderen in de auto ) ten tweede willen wij zelf met de jongens gaan deze vakantie. Nu kan twee keer natuurlijk ook wel maar toch. Ik vind het niet normaal.
Een pretpark is voor onze kinderen iets bijzonders, iets wat we zelden doen en dus een traktatie! Door zo'n feestje wordt het toch iets normaals??? Zondag had ik eigenlijk ook een verrassingsuitje geplanned naar de sterrenwacht en die valt nu ook in het water.

En toch vind ik het moeilijk. Om tegen die moeder te zeggen we bedanken voor de uitnodiging. Kan ik dat maken??
  vrijdag 17 oktober 2008 @ 17:49:20 #292
11682 Moonah
Jolie femme
pi_62465400
Oeh ja, da's lastig Buuf.... Ik kan me je bezwaren heel goed voorstellen. Sowieso rijden als je wel eens een toeval krijgt.. Maar idd wat je zegt, het is wel een erg groot uitje voor een feestje. Ik heb zo even geen advies voor je.

Qua schoonouders, ik noem mijn schoonmoeder bij de voornaam en je/jij. Schoonvader is figuur apart, die noem ik u, maar na jaaaaaren omzeilen zeg ik nu toch ook maar gewoon zijn voornaam als ik hem moet hebben. Het is een beetje rare combi, maar soit. Om hem 'opa' te noemen vind ik niks en 'Mijnheer Achternaam' is ook zoiets.
pi_62465710
Mja, sommige dingen kun je niet de hele tijd gebruiken. In het algemeen roepen had geen zin omdat niet iedereen even snel drinkt Een kind lijkt me een goeie optie "Vraag eens of oma nog wat wil drinken"
Nog een jaar of acht doorbijten dus, dan kan ik dat inzetten

Ben naar de kapper geweest! Maar kan geen foto maken, we hebben bezoek.
Straks ff doen.
  vrijdag 17 oktober 2008 @ 18:10:01 #294
3011 E.T.
hormonaal stuiterballetje
pi_62465862
oe DeBuuf.. ik ben ooit verketterd in een topic toen ik daarin vertelde dat ik ook m'n bedenken zou hebben of ik m'n kind wel naar zo'n groot feestje zou laten gaan
Maar ik had dus een beetje hetzelfde als jij.

Geen raad dus in dezen
I can only please one person per day. Today is not your day. Tomorrow isn't looking too good either.
  † In Memoriam † vrijdag 17 oktober 2008 @ 18:32:58 #295
7074 moussy
kuttekop
pi_62466314
Als je toevallen hebt mag je niet eens autorijden Tot zo'n jaar na je laatste toeval, mocht het ernstige epileptie zijn zelfs 3 jaar!
  Redactie Frontpage / Spellchecker vrijdag 17 oktober 2008 @ 18:58:07 #296
13151 crew  Rewimo
pi_62466837
Ik zou denk ik zeggen dat ik al andere plannen had voor die dag. Dat is toch ook zo? Ik zou mijn kinderen niet graag meegeven aan iemand die zo onverantwoordelijk is om te gaan rijden als het niet mag. En dan nog met (andermans) kinderen

De zwager van een collega heeft epilepsie. Die is van de week onderuit gegaan. Heel ongelukkig terecht gekomen, hele hoofd stuk, tanden scheef, kaak gebroken (hij stond te tellen bij een potje biljarten en is onder de tafel terecht gekomen ). Die mag ook niet autorijden, maar doet het wel. Hij is al eens een supermarkt binnengereden ook, dwars door een muur heen omdat hij door de toeval het gas diep indrukte Gelukkig niemand gewond geraakt, hijzelf ook alleen maar schrammen. Maar je moet er toch niet aan denken dat zoiets gebeurt als je auto vol kinderen zit
  vrijdag 17 oktober 2008 @ 19:53:05 #297
108648 cattie
lieve moeder
pi_62468168
Buuf, moeilijk, maar ik ben erg van het "volg je gevoel". Dan maar een excuus verzinnen, maar jij moet je er m.i. wel goed bij voelen.

Rewimo, ik kan er erg boos over worden dat zulke mensen wel autorijden. Straks rijdt hij iemand zwaar gewond of dood....

Ik heb vandaag te maken gehad met agressie op mijn werk. Een cliënt werd erg agressief naar mijn collega naast mij, terwijl we in een kleine ruimte zaten zonder "vluchtweg" en er op die lokatie geen beveiliging is. Erg naar. Mijn collega deed het erg goed en de man vertrok uiteindelijk zonder fysiek geweld gepleegd te hebben. Maar ik kon geen kant uit en ben natuurlijk ook nog zwanger. Ik heb sindsdien de hele tijd harde buiken.
pi_62468310
Poppejans dat klinkt goed zeg! Aardbeien hmm

Maneki: Als ik mn haar verf dan smeer ik altijd een dikke laag nivea op mn voorhoofd/oren/nek en de rest van mn gezicht waar haar langs komt. Ik knoei ook nogal inderdaad

DeBuurvrouw, ik heb dan wel geen kinderen nog maar ik zou daar denk ik inderdaad ook beleefd voor bedanken. Zeggen dat je al plannen hebt zou afdoende moeten zijn. Ik zou mijn kind niet zomaar mee geven aan iemand waarvan ik weet dat de situatie onveilig is, zoals dus dat lange stuk in de auto. En daarnaast kan ik me inderdaad voorstellen dat je het enorm jammer vindt dat je eigen uitstapjes en dergelijke overschaduwt wordt door zoiets.
Maarja, probleem is misschien wel, hoe ga je dat aan je kind verantwoorden of heb je daar al een oplossing voor?
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_62468747
Pfff cattie, wat vervelend. Lekker iets ontspannends vanavond? Warme douche / bad / languit een filmpje kijken? Ben je er erg van van de kaart of was het alleen eng op het moment zelf? Anders moet je het even van je af praten he...
Hardloper.
IG @webkim
  vrijdag 17 oktober 2008 @ 20:44:38 #300
131983 debuurvrouw
The girl nextdoor
pi_62469388
Even aanvulling, mevrouw is nogal een dramaqueen dus die toevallen zijn hyperventilatie ofzo... Geen epilepsie. Dat denk ik ten minste.....

Maar goed, we zijn er nog niet uit. Oudste kan in ieder geval lastig kiezen.
En mijn gevoel is ook wat tegenstrijdig.
Wat vervelend Cattie. Hopelijk kan je het wat van je afschudden.. Je bent en voelt je ook zo enorm kwetsbaar op zo'n moment.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')