Dan 'eis' je hem gewoon op als oprotpremie.quote:Op donderdag 16 oktober 2008 14:01 schreef Faja-Lobi het volgende:
Nope dat klopt Saffier. Ik heb al begin 2007 gezocht naar ander werk maar werd toen steeds 2e qua keuze en uiteindelijk zwanger geworden van Nathan dus alles maar gewoon bij het oude gelaten en nu wil ik weer verder kijken. Maar er is dus een re-organisatie op handen waarbij ook wordt bekeken of mijn baan blijft bestaan. En als dat niet het geval is krijg ik in ieder geval een leuk bedrag mee (8 bruto maandsalarissen netto uitgekeerd) dus dat houdt mij nu een beetje tegen om verder te zoeken. Stel dat ik wat anders vind en vervolgens dat extraatje misloop.
Dat is heel naar zeg. Ik hoop dat ze er niet al teveel last van heeft? Kan ze eventueel de bedreiger identificeren of beschrijven? Juist dan lijkt het me namelijk dat er haast bij is.quote:Op donderdag 16 oktober 2008 14:49 schreef moussy het volgende:
[..]
Dan 'eis' je hem gewoon op als oprotpremie.
Ik heb iets achterlijks, ik moet/wil aangifte doen van iets heel ergs, dat kan pas volgende weekDas toch te belachelijk voor woorden, ja druk, maar kom op zeg... René is met een mes bedreigd
Dat laatste lijkt me dus helemaal niet verstandig.quote:Op donderdag 16 oktober 2008 15:04 schreef Faja-Lobi het volgende:
Aangifte doen en Peet langs het adres sturen van de dader.
reactie van moeder, laat ze hem maar een bekeuring geven, als ik weer eens geld over heb zal ik hem betalen.quote:Op donderdag 16 oktober 2008 15:35 schreef Faja-Lobi het volgende:
Ik bedoelde er niet mee om de dader in elkaar te slaan maar op zijn minst (zeker als het een puber is) even de ouders aanspreken op het gedrag van hun zoon. Als zij er niks van af weten kunnen ze er toch ook niet op in springen. Persoonlijk zou ik willen weten wat voor rottigheid mijn kinderen uit halen, zeker als ze iemand anders er kwaad mee doen.
Wat een prachtig ideequote:Op donderdag 16 oktober 2008 19:08 schreef moussy het volgende:
Als ik mijn staart af laat knippen ga ik hem doneren ik heb nog een stuk of 4 van die enorme staarten van mezelf in de kast, die gaan sowieso op de post naar Stichting Haarwensen
quote:Op donderdag 16 oktober 2008 19:08 schreef moussy het volgende:
Als ik mijn staart af laat knippen ga ik hem doneren ik heb nog een stuk of 4 van die enorme staarten van mezelf in de kast, die gaan sowieso op de post naar Stichting Haarwensen
ja alufolie kan ookquote:Op donderdag 16 oktober 2008 20:00 schreef Rewimo het volgende:
Cellofaan? Bedoel je niet bakpapier of alufolie?
Klinkt erg lekker trouwens
O, dat kan ook hoor! Ik was even gaan kijken en vond de bewuste kerel er al niet zo heel oud uit zien!quote:Op donderdag 16 oktober 2008 23:12 schreef Moonah het volgende:
Nee joh, dertien jaar toch?
Ik zag het even in de pauze van het zesde zintuig.
quote:
Mooiquote:Op donderdag 16 oktober 2008 22:41 schreef Brighteyes het volgende:
In het programma vertelt de moeder van het meisje over een gedicht 'Welcome to Holland', heel erg mooi en treffend volgens mij.
Welcome to Holland
Dat weet ik zeker!quote:Op vrijdag 17 oktober 2008 12:14 schreef miss_sly het volgende:
Mja, maar ik vier mijn verjaardag eigenlijk nooit echt en heb nog nooit een mooie taart gehad/gekocht met mijn verjaardag. Maar misschien is 40 worden wel een goede gelegenheid om verandering in zaken te brengen
Mooi!quote:Op vrijdag 17 oktober 2008 12:57 schreef Moonah het volgende:
Die met de 2 waren uitstekend gelukt PM!
Nee, dat niet. Maar ik bedoelde ook dat ik leeftijd geen reden vind om niet een leuk taartje te maken.quote:Op vrijdag 17 oktober 2008 13:05 schreef miss_sly het volgende:
Volgens mij zit ik niet in jouw omgeving, PM.
Het is best te doen, maar een paar keer oefenen kan geen kwaad.quote:Zelf maken lijkt me wel leuk, maar dan mag ik wel beginnen met oefenen, want ik heb nog nooit iets mooiers dan een lekkere appeltaart van honig ofzo gemaakt
Dat is wel sneller én makkelijker!quote:Misschien doe ik wel gek en bestel ik gewoon een mooie taart bij de overbuurman
Dat dacht ik alquote:Op vrijdag 17 oktober 2008 13:07 schreef PM-girl het volgende:
[..]
Nee, dat niet. Maar ik bedoelde ook dat ik leeftijd geen reden vind om niet een leuk taartje te maken.
Ik heb het topic gezien met de mooie voorbeeld, wat een kunstwerkjes! Ik vind het echt heel erg knap als je zulke mooie taarten kunt makenquote:Het is best te doen, maar een paar keer oefenen kan geen kwaad.
quote:Dat is wel sneller én makkelijker!
tandpasta! Of sigarettenas, maar ik vind tandpasta beter werken. Als het nog vers is ....billendoekjes!quote:Op vrijdag 17 oktober 2008 11:37 schreef Maneki.Neko het volgende:
Zo, ik heb m`n haar weer ontgrijsdJammer van m`n zwarte voorhoofd nu
en die rare spetter op mijn kin die ik gemist had met schoonmaken
Opletten of iedereen genoeg heeft vind ik niet zo erg, maar het dilemma was deze keer: hoe spreek ik mijn schoonouders aan?! Ik zeg U enzo, en om dat dan te gaan combineren met een voornaam... Ik heb echt allerlei trucjes gebruiktquote:Op vrijdag 17 oktober 2008 13:49 schreef miss_sly het volgende:
Ow ja, Syrena, dat gestress ook eromheen, heb ik wel alles, voor iedereen wat ie graag heeft, zijn de glazen niet te lang leeg, etc. Mijn hele goede vriendinnen wonen zo ver weg en om ze nou helemaal naa rAmsterdam te laten komen alleen voor een mooie taart![]()
Eigenlijk is er heul niets aan
Wat lief dat je zomaar bloemen kreeg
Haha, herkenbaar.quote:Op vrijdag 17 oktober 2008 13:54 schreef Syrena het volgende:
[..]
: hoe spreek ik mijn schoonouders aan?! Ik zeg U enzo, en om dat dan te gaan combineren met een voornaam... Ik heb echt allerlei trucjes gebruiktEn om ze pap en mam te noemen gaat me wat ver,
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |