quote:
Op donderdag 16 oktober 2008 15:35 schreef Faja-Lobi het volgende:Ik bedoelde er niet mee om de dader in elkaar te slaan maar op zijn minst (zeker als het een puber is) even de ouders aanspreken op het gedrag van hun zoon. Als zij er niks van af weten kunnen ze er toch ook niet op in springen. Persoonlijk zou ik willen weten wat voor rottigheid mijn kinderen uit halen, zeker als ze iemand anders er kwaad mee doen.
reactie van moeder, laat ze hem maar een bekeuring geven, als ik weer eens geld over heb zal ik hem betalen.
Goed, nou ehm, beknopt verhaal. René was aan het spelen met een vriendje, vriendje had ruzie gehad met een stel knulletjes, jongen van 13 bemoeit zich er mee, zet mes op keel van vriendje. René was er bij, gaat uit haar dak en schreeuwt dat ze op moeten rotten, wordt op de grond gegooid, jongen wappert met mes dat ie haar wel even in dr hoofd zal steken, omstanders, knulletjes van 10-11 moedigen dit aan. Mes was van 1 van de knulletjes die er bij waren.
Maar goed, dat moet idd René weer overkomen

zelf heeft ze er niet veel aan overgehouden, ja geschrokken, alleen zijn de jongetjes nu bang van mij en moeder van vriendje, we hebben niets gedaan, alleen aangesproken. Ik kán ook niets doen want dan weet ik 100% zeker dat ik mijn baan kwijt ben. Ik wil me ook niet verlagen tot dat nivo.