Dan 'eis' je hem gewoon op als oprotpremie.quote:Op donderdag 16 oktober 2008 14:01 schreef Faja-Lobi het volgende:
Nope dat klopt Saffier. Ik heb al begin 2007 gezocht naar ander werk maar werd toen steeds 2e qua keuze en uiteindelijk zwanger geworden van Nathan dus alles maar gewoon bij het oude gelaten en nu wil ik weer verder kijken. Maar er is dus een re-organisatie op handen waarbij ook wordt bekeken of mijn baan blijft bestaan. En als dat niet het geval is krijg ik in ieder geval een leuk bedrag mee (8 bruto maandsalarissen netto uitgekeerd) dus dat houdt mij nu een beetje tegen om verder te zoeken. Stel dat ik wat anders vind en vervolgens dat extraatje misloop.
Dat is heel naar zeg. Ik hoop dat ze er niet al teveel last van heeft? Kan ze eventueel de bedreiger identificeren of beschrijven? Juist dan lijkt het me namelijk dat er haast bij is.quote:Op donderdag 16 oktober 2008 14:49 schreef moussy het volgende:
[..]
Dan 'eis' je hem gewoon op als oprotpremie.
Ik heb iets achterlijks, ik moet/wil aangifte doen van iets heel ergs, dat kan pas volgende weekDas toch te belachelijk voor woorden, ja druk, maar kom op zeg... René is met een mes bedreigd
Dat laatste lijkt me dus helemaal niet verstandig.quote:Op donderdag 16 oktober 2008 15:04 schreef Faja-Lobi het volgende:
Aangifte doen en Peet langs het adres sturen van de dader.
reactie van moeder, laat ze hem maar een bekeuring geven, als ik weer eens geld over heb zal ik hem betalen.quote:Op donderdag 16 oktober 2008 15:35 schreef Faja-Lobi het volgende:
Ik bedoelde er niet mee om de dader in elkaar te slaan maar op zijn minst (zeker als het een puber is) even de ouders aanspreken op het gedrag van hun zoon. Als zij er niks van af weten kunnen ze er toch ook niet op in springen. Persoonlijk zou ik willen weten wat voor rottigheid mijn kinderen uit halen, zeker als ze iemand anders er kwaad mee doen.
Wat een prachtig ideequote:Op donderdag 16 oktober 2008 19:08 schreef moussy het volgende:
Als ik mijn staart af laat knippen ga ik hem doneren ik heb nog een stuk of 4 van die enorme staarten van mezelf in de kast, die gaan sowieso op de post naar Stichting Haarwensen
quote:Op donderdag 16 oktober 2008 19:08 schreef moussy het volgende:
Als ik mijn staart af laat knippen ga ik hem doneren ik heb nog een stuk of 4 van die enorme staarten van mezelf in de kast, die gaan sowieso op de post naar Stichting Haarwensen
ja alufolie kan ookquote:Op donderdag 16 oktober 2008 20:00 schreef Rewimo het volgende:
Cellofaan? Bedoel je niet bakpapier of alufolie?
Klinkt erg lekker trouwens
O, dat kan ook hoor! Ik was even gaan kijken en vond de bewuste kerel er al niet zo heel oud uit zien!quote:Op donderdag 16 oktober 2008 23:12 schreef Moonah het volgende:
Nee joh, dertien jaar toch?
Ik zag het even in de pauze van het zesde zintuig.
quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |