Mooiquote:Op donderdag 16 oktober 2008 22:41 schreef Brighteyes het volgende:
In het programma vertelt de moeder van het meisje over een gedicht 'Welcome to Holland', heel erg mooi en treffend volgens mij.
Welcome to Holland
Dat weet ik zeker!quote:Op vrijdag 17 oktober 2008 12:14 schreef miss_sly het volgende:
Mja, maar ik vier mijn verjaardag eigenlijk nooit echt en heb nog nooit een mooie taart gehad/gekocht met mijn verjaardag. Maar misschien is 40 worden wel een goede gelegenheid om verandering in zaken te brengen
Mooi!quote:Op vrijdag 17 oktober 2008 12:57 schreef Moonah het volgende:
Die met de 2 waren uitstekend gelukt PM!
Nee, dat niet. Maar ik bedoelde ook dat ik leeftijd geen reden vind om niet een leuk taartje te maken.quote:Op vrijdag 17 oktober 2008 13:05 schreef miss_sly het volgende:
Volgens mij zit ik niet in jouw omgeving, PM.
Het is best te doen, maar een paar keer oefenen kan geen kwaad.quote:Zelf maken lijkt me wel leuk, maar dan mag ik wel beginnen met oefenen, want ik heb nog nooit iets mooiers dan een lekkere appeltaart van honig ofzo gemaakt
Dat is wel sneller én makkelijker!quote:Misschien doe ik wel gek en bestel ik gewoon een mooie taart bij de overbuurman
Dat dacht ik alquote:Op vrijdag 17 oktober 2008 13:07 schreef PM-girl het volgende:
[..]
Nee, dat niet. Maar ik bedoelde ook dat ik leeftijd geen reden vind om niet een leuk taartje te maken.
Ik heb het topic gezien met de mooie voorbeeld, wat een kunstwerkjes! Ik vind het echt heel erg knap als je zulke mooie taarten kunt makenquote:Het is best te doen, maar een paar keer oefenen kan geen kwaad.
quote:Dat is wel sneller én makkelijker!
tandpasta! Of sigarettenas, maar ik vind tandpasta beter werken. Als het nog vers is ....billendoekjes!quote:Op vrijdag 17 oktober 2008 11:37 schreef Maneki.Neko het volgende:
Zo, ik heb m`n haar weer ontgrijsdJammer van m`n zwarte voorhoofd nu
en die rare spetter op mijn kin die ik gemist had met schoonmaken
Opletten of iedereen genoeg heeft vind ik niet zo erg, maar het dilemma was deze keer: hoe spreek ik mijn schoonouders aan?! Ik zeg U enzo, en om dat dan te gaan combineren met een voornaam... Ik heb echt allerlei trucjes gebruiktquote:Op vrijdag 17 oktober 2008 13:49 schreef miss_sly het volgende:
Ow ja, Syrena, dat gestress ook eromheen, heb ik wel alles, voor iedereen wat ie graag heeft, zijn de glazen niet te lang leeg, etc. Mijn hele goede vriendinnen wonen zo ver weg en om ze nou helemaal naa rAmsterdam te laten komen alleen voor een mooie taart![]()
Eigenlijk is er heul niets aan
Wat lief dat je zomaar bloemen kreeg
Haha, herkenbaar.quote:Op vrijdag 17 oktober 2008 13:54 schreef Syrena het volgende:
[..]
: hoe spreek ik mijn schoonouders aan?! Ik zeg U enzo, en om dat dan te gaan combineren met een voornaam... Ik heb echt allerlei trucjes gebruiktEn om ze pap en mam te noemen gaat me wat ver,
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |