de link hierboven is dus voor 1 maart, maar er is een 2e concert op 3 maart in het sportpaleis, dit is de link voor kaartjes voor die dag, hiervoor is nog niks uitverkocht:quote:Op woensdag 15 oktober 2008 08:26 schreef feedmyfear het volgende:
Deze site: https://sales.teleticketservice.com/FTTS/acdc/gfmform01.html
Daarmee is het mij gelukt!
Lol wij allemaal moeilijk doen...quote:Op woensdag 15 oktober 2008 08:48 schreef Chinjirusu het volgende:
[..]
de link hierboven is dus voor 1 maart, maar er is een 2e concert op 3 maart in het sportpaleis, dit is de link voor kaartjes voor die dag, hiervoor is nog niks uitverkocht:
https://sales.teleticketservice.com/FTTS/acdc/gfmform03.html
quote:Contributie vrij gebruik P&R, tram en bus 2 x ¤ 0,50
Ik heb ook staanplaatsen voor 64 euro.quote:Op woensdag 15 oktober 2008 09:26 schreef MrFl0ppY het volgende:
Zou wel graag willen weten waar ik nu sta voor 64¤. Toch aanzienlijk meer dan de goedkope tickets dus ik hoop wel ergens goed vooraan te staan
Bevestiging nog steeds niet ontvangen btw.. Wel een mail met mijn login gegevens.
Als er gesproken wordt van een E-ticket is die bevestiging je ticket.quote:Op woensdag 15 oktober 2008 23:04 schreef PeRi het volgende:
Hebben jullie de e-tickets al? Of is die bevestiging met je gegevens de ticket(s)?.
Oh okay. Er staat nl bij Afleveringswijze - eTicket. Dacht dat ie nog kwam dan, want ik vond het niet op een ticket lijken, omdat er geen barcode bij staat.quote:Op woensdag 15 oktober 2008 @ 23:07 schreef Sanne het volgende:
[..]
Als er gesproken wordt van een E-ticket is die bevestiging je ticket.
ik hoop het zelfde te mogen meemakenquote:Op donderdag 16 oktober 2008 17:51 schreef Professional het volgende:
Damn dat worden mooie dagen. 3 maart AC/DC, en nu hopen op kaarten voor Metallica op 5 maart.
Dus gewoon m'n woonplaatsquote:Op donderdag 16 oktober 2008 22:48 schreef Ewout1 het volgende:
Een gemeente in België is bv Antwerpen. Dus je vult daar gewoon de stad/dorp in waar je woont
quote:Op vrijdag 17 oktober 2008 13:14 schreef OmeCorn het volgende:
Vind het weer een prima album. Niets bijzonders, typisch AC/DC.
dat dusquote:Op woensdag 15 oktober 2008 17:17 schreef BroesWillems het volgende:
tvp hopelijk kan ik zaterdag wat kaarten bemachtigen...
Mooiequote:
Ik hoop echt dat ik er een paar te pakken krijg!quote:Op vrijdag 17 oktober 2008 23:24 schreef Sanne het volgende:
Ik wens iedereen die morgen gaat bestellen veel succes!
Hoop dat jullie net zoveel geluk hebben als wij in Antwerpen.
Ik neem aan dat het podium links staat?quote:RANG 1: Staanplaatsen
RANG 2: Ac TM Aj, Dc TM Dj
RANG 3: Ab,Db, Ak, Dk Bc TM Bi, Cc TM Ci
RANG 4: Aa, Da, Al TM An, Dl TM Dn,Bb,Cb,
Bj TM Bm, Cj TM Cm
RANG 6: Staanplaatsen 1e ring
VAK Am,An,Dm,Dn,Bm,Cm MOG. BEPERKT ZICHT
Ja, wat hij zegt.quote:Op vrijdag 17 oktober 2008 23:21 schreef Djaser het volgende:
We zullen eens zien of we er morgenochtend door komen.
Ja, lijkt er op, is dat omdat ze nog niet "open" zijn of zou de wachtrij echt al vol staan?quote:
Ik hoop het eerstequote:Op zaterdag 18 oktober 2008 09:44 schreef ThE_ED het volgende:
[..]
Ja, lijkt er op, is dat omdat ze nog niet "open" zijn of zou de wachtrij echt al vol staan?
Was om 9u namelijk al zo
Maar ergens in die tekst bij livenation staat ook weer dat je kaartjes kunt kopen bij livenation.nl en ticketmaster.nlquote:Op zaterdag 18 oktober 2008 09:49 schreef theclansman het volgende:
je moet toch via live nation en die stuurt je dan toch door naar ticketmaster
quote:Er zijn op dit moment te veel gebruikers voor dit evenement. Probeer het over een paar minuten nog eens.
Voor het postkantoor wachten samen met tientallen andere fansquote:Op zaterdag 18 oktober 2008 09:54 schreef ThE_ED het volgende:
Naja, anders hadden we nu bij het postkantoor gelegen
Hier nog geen wachtrijquote:Op zaterdag 18 oktober 2008 09:55 schreef theclansman het volgende:
ja idd
nahja hoever is dat balkje bij jullie van die wachtrij ??
quote:Op zaterdag 18 oktober 2008 09:56 schreef ThE_ED het volgende:
Oh, jullie staan nog in de rij voor de site zelf zie ik?
Ja, in IE moet ik nu wachten om de site te bezoeken, in FF staat ie al een uur open.quote:
Dank jequote:Op zaterdag 18 oktober 2008 10:00 schreef Sanne het volgende:
Op ticketmaster zie ik duidelijk staan dat er meer data zijn.
Waarschijnlijk zit er al een extra concert in de planning.
Succes guys, het is 10 uur. Zet hem op!!!!
En een hele lange nu zo te zien.quote:
beter?quote:Op zaterdag 18 oktober 2008 10:03 schreef ThE_ED het volgende:
Wat raar, in IE loopt het heel anders dan in FF.
Daar krijg ik gewoon een progressbar, zit ik wel helemaal aan het begin...quote:
die heb ik ook in firefeox, hij gaat alleen tergend langzaam.quote:Op zaterdag 18 oktober 2008 10:05 schreef ThE_ED het volgende:
[..]
Daar krijg ik gewoon een progressbar, zit ik wel helemaal aan het begin...
In FF laad het steeds een paar seconden en dan krijg ik een melding dat het te druk is.
Zo gauw ze veel te hoge servicekosten gaan heffen per kaartje ipv. per transactie zodat ze het kunnen betalen.quote:Op zaterdag 18 oktober 2008 10:06 schreef tongytongylickylicky het volgende:
Ticketmaster leert het ook nooit, wanneer bouwen ze eens een fatsoenlijke server/website.
quote:Op zaterdag 18 oktober 2008 10:08 schreef Litpho het volgende:
Zo gauw ze veel te hoge servicekosten gaan heffen per kaartje ipv. per transactie zodat ze het kunnen betalen.
Oh, wacht....
Ik vrees dat je daar gelijk in hebt. Die zetten gewoon even een heel server park in.quote:Op zaterdag 18 oktober 2008 10:11 schreef aaleks het volgende:
ik adviseer ook IE, firefox staat bij mij stil.
Vraag me af of die handelaren niet massaal met 10 verschillende accounts en 100 pc's proberen in te loggen om zo toch aan kaarten te komen.
Maar hij komt er nu toch langzaam.quote:Op zaterdag 18 oktober 2008 10:12 schreef Mark het volgende:
Die kutbalk springt ook gewoon weer terug....
hahahaquote:Op zaterdag 18 oktober 2008 10:12 schreef Toffe_Ellende het volgende:
mijn streepje is nu toch al 4 mm lang. Voor de balk vol is is het concert allang geweest.
Daar ben ik 100% zeker van. Maar ja, de wil voor echte maatregelen (kaarten op naam) is er blijkbaar niet.quote:Op zaterdag 18 oktober 2008 10:11 schreef aaleks het volgende:
Vraag me af of die handelaren niet massaal met 10 verschillende accounts en 100 pc's proberen in te loggen om zo toch aan kaarten te komen.
quote:Op zaterdag 18 oktober 2008 10:11 schreef Mark het volgende:
Ja, dit werkt een stuk beter dan de reguliere ticketverkoop bij het postkantoor
Hoewel je dan soms ook were hebt dat het hele ticketsysteem er uit knalt...quote:Op zaterdag 18 oktober 2008 10:14 schreef Sanne het volgende:
[..]![]()
Dit was ook mijn grote angst. Ik lig liever een hele nacht te blauwbekken voor het postkantoor, dan weet ik zeker dat ik als 2e of 3e geholpen wordt. En dan heb je het ook het meest verdiend imho.
Nu is het maar afwachten.
welke browser gebruik je?quote:Op zaterdag 18 oktober 2008 10:15 schreef DuranK het volgende:
Was ik er doorheen, gaf die een of andere error
België was wel up tegen de tijd dat het nodig was. Iedereen die woensdagmorgen kaarten probeerde te bestellen heeft ze ook gekregen.quote:Op zaterdag 18 oktober 2008 10:15 schreef Jack. het volgende:
Wees blij dat de website het nog doet, die van Belgie lag de avond voordien al plat...
ja, idd, wtf?quote:Op zaterdag 18 oktober 2008 10:15 schreef BOKA het volgende:
Ey, godeverdomme, springt hij een stukje terug.
Wat zijn wij toch gezegend met zulks een luxe.quote:Op zaterdag 18 oktober 2008 10:15 schreef Jack. het volgende:
Wees blij dat de website het nog doet, die van Belgie lag de avond voordien al plat...
Bedankt, ben ik weer een beetje verder met dat balkjequote:Op zaterdag 18 oktober 2008 10:15 schreef DuranK het volgende:
Was ik er doorheen, gaf die een of andere error
De website heeft platgelegen tot de dag nadien.quote:Op zaterdag 18 oktober 2008 10:16 schreef Sanne het volgende:
[..]
België was wel up tegen de tijd dat het nodig was. Iedereen die woensdagmorgen kaarten probeerde te bestellen heeft ze ook gekregen.
bij mij gaat het nu juist veel sneller in FF, lijkt gewoon een soort toeval te zijn van wanneer je de wachtrij in komt ofzo, verloot die kaartjes dan na voorinschrijving..quote:Op zaterdag 18 oktober 2008 10:17 schreef Toffe_Ellende het volgende:
ook overgeschakeld naar IE. ik ben nu al verder dan in FF.
Springt toch wel weer terugquote:Op zaterdag 18 oktober 2008 10:17 schreef Jack. het volgende:
[..]
Bedankt, ben ik weer een beetje verder met dat balkje
Zoiets moeten ze voor de wet gelijkstellen aan moord oidquote:Op zaterdag 18 oktober 2008 10:18 schreef Felixa het volgende:
Ik heb eens ergens gelezen dat die handelaren software hebben, waarmee ze het hele ticketmaster beveiligingssysteem kunnen omzeilen en automatisch kunnen bestellen via die software dus. Die drukken 1x op een knop en de computer doet de rest.
Echt dood moeten die lui...
Ik lees ook wel eens wat, maar dat is gewoon onzin. Even een bakje koffie zetten, was kortje nachtje zoquote:Op zaterdag 18 oktober 2008 10:18 schreef Felixa het volgende:
Ik heb eens ergens gelezen dat die handelaren software hebben, waarmee ze het hele ticketmaster beveiligingssysteem kunnen omzeilen en automatisch kunnen bestellen via die software dus. Die drukken 1x op een knop en de computer doet de rest.
Ik moet ze niet tegenkomen.quote:Op zaterdag 18 oktober 2008 10:18 schreef Felixa het volgende:
Anders moet je de monitor wat scheef zetten, misschien dat ie dan wat sneller vol loopt.quote:Op zaterdag 18 oktober 2008 10:20 schreef DuranK het volgende:
[..]
Springt toch wel weer terugGing ook wel absurd snel die keer , binnen 10 seconden was die balk vol ofzo
Bestel je wel via Livenation?quote:Op zaterdag 18 oktober 2008 10:20 schreef koudair het volgende:
als ik op tickets kopen druk, krijg ik nog steeds de melding dat het druk is.
10.500quote:Op zaterdag 18 oktober 2008 10:20 schreef Broekpaling het volgende:
Hoeveel man kan er overigens in Ahoy?
12.000 maxquote:Op zaterdag 18 oktober 2008 10:20 schreef Broekpaling het volgende:
Hoeveel man kan er overigens in Ahoy?
quote:Op zaterdag 18 oktober 2008 10:22 schreef Votz het volgende:
[..]
Anders moet je de monitor wat scheef zetten, misschien dat ie dan wat sneller vol loopt.
Zal ik dat doen, kunnen jullie verder met de kaarten.quote:
ja word je zo weer naar achter gezetquote:Op zaterdag 18 oktober 2008 10:25 schreef BOKA het volgende:
In IE al voorbij de puntjes, nog maar 2 cm.
Ik weet ook wel een titel: It's a long way to ahoy if you want to rock and rollquote:Op zaterdag 18 oktober 2008 10:23 schreef Sanne het volgende:
[..]
Zal ik dat doen, kunnen jullie verder met de kaarten.
In die regio zit ik al vanaf kwart over tien. Volgens mij springt hij steeds terug.quote:Op zaterdag 18 oktober 2008 10:25 schreef BOKA het volgende:
In IE al voorbij de puntjes, nog maar 2 cm.
Dat klopt, maar hij blijft tenminste wel (afkloppen) achter de puntjes, 2 stappen vooruit, 1,5 stap terug.quote:Op zaterdag 18 oktober 2008 10:26 schreef theclansman het volgende:
[..]
ja word je zo weer naar achter gezet
De mijne heeft steeds de hikquote:
Die software (zoals het beschreven wordt) moet toch net zo lang wachten als wanneer je het manueel doet ?quote:Op zaterdag 18 oktober 2008 10:26 schreef Felixa het volgende:
Stukje over iemand die die software zoekt:
http://www.getafreelancer(...)aptach-read-for.html
Ja, ik spring nu steeds heen en weer tussen die puntjes en de g van geplaatstquote:Op zaterdag 18 oktober 2008 10:26 schreef Djaser het volgende:
[..]
In die regio zit ik al vanaf kwart over tien. Volgens mij springt hij steeds terug.
Die mensen moeten dood!quote:Op zaterdag 18 oktober 2008 10:26 schreef Felixa het volgende:
Stukje over iemand die die software zoekt:
http://www.getafreelancer(...)aptach-read-for.html
Whehe, leuke jongens daar.quote:Op zaterdag 18 oktober 2008 10:28 schreef Apfelsaft het volgende:
Ik krijg nu dit bericht: Uw aanvraag is verlopen. U wordt verzocht de transactie binnen de gestelde tijd voltooien.
Lijkt me wel handig dat je al een account hebt.quote:Op zaterdag 18 oktober 2008 10:27 schreef UncleSam het volgende:
Hebben jullie btw allemaal ook een Ticketmaster account? Volgens LiveNation moest dit..
Maakt geen verschil volgens mij.quote:Op zaterdag 18 oktober 2008 10:28 schreef Apfelsaft het volgende:
Heb intussen 3x FF aanstaan en 3x IE
Je bent de eerste die er door is!!!quote:
We hebben een winnaar.quote:
Ik ga steeds van 95-90%. Waarschijnlijk krijg ik straks wel weer loading error zodat ik opnieuw kan beginnen.quote:Op zaterdag 18 oktober 2008 10:28 schreef ThE_ED het volgende:
[..]
Ja, ik spring nu steeds heen en weer tussen die puntjes en de g van geplaatst
Ik zie geen puntjesquote:
Chrome was ook snel bij mij, totdat ie weer opnieuw begon.quote:Op zaterdag 18 oktober 2008 10:31 schreef ThE_ED het volgende:
In FF het verste, Chrome net gestart en die heeft IE ingehaald
Nog iemand, ik word GEK!!quote:Op zaterdag 18 oktober 2008 10:35 schreef Mandarijntjee het volgende:
JAHOOOOOOOOR ik heb ze!
2X INGANG: ARENA, VLOER Vrij zitten/staan
Ik ga ze in het echt zien!!
200% zekerteweten van wel,quote:Op zaterdag 18 oktober 2008 10:34 schreef tongytongylickylicky het volgende:
@ BroesWillems: jij hebt 200% zeker geen kaarten.
Ja, dat had ik eerst in FF de hele tijd...quote:Op zaterdag 18 oktober 2008 10:38 schreef BOKA het volgende:
met IE, de wachtbalk zag er bij mij wel heel anders uit (balkje dat op en neer ging i.p.v. langzaam vullende balk).
quote:Op zaterdag 18 oktober 2008 10:40 schreef aaleks het volgende:
dit is echt enorm frustrerend.
Een half uur refreshen.quote:Op zaterdag 18 oktober 2008 10:39 schreef Broekpaling het volgende:
Mensen die kaarten hebben, hoelang hebben jullie gewacht?
printscreenquote:Op zaterdag 18 oktober 2008 10:40 schreef BOKA het volgende:
ik duf mijn IE scherm met de bevestiging niet weg te klikken.
quote:Let op: Het is niet mogelijk om uw transactie te annuleren.
ruim een uurquote:Op zaterdag 18 oktober 2008 10:39 schreef Broekpaling het volgende:
Mensen die kaarten hebben, hoelang hebben jullie gewacht?
whaaha'quote:Op zaterdag 18 oktober 2008 10:42 schreef SKa_BoSS het volgende:
[..]
ROFLOL!!! Haal dan wel ALLE ordernummers weg kneus
zelfdequote:Op zaterdag 18 oktober 2008 10:42 schreef Mark het volgende:
Hoppa, helemaal terug van de puntjes naar .nl
Ja, zelfde hier iddquote:Op zaterdag 18 oktober 2008 10:43 schreef aaleks het volgende:
zat op 90% en nu op 15% ofzo.. wtf! echt..![]()
![]()
![]()
straks terug naar 5% ofzo wslquote:Op zaterdag 18 oktober 2008 10:44 schreef Apfelsaft het volgende:
2 IE balkjes vol hier, maar er gebeurt nog weinig
Ik heb dus ook gewoon echt GEEN wachtrij gezienquote:Op zaterdag 18 oktober 2008 10:40 schreef SKa_BoSS het volgende:
JAAAAAAAAAAAAAA!!! IK WAS ER INEENS DOOR!!! Ik heb gewoon nog vloerkaarten ook
quote:Bedankt voor uw bestelling op Ticketmaster.nl
Evenementcode: ACD1303
U heeft 2 ticket(s) aangeschaft voor:
Plaatsomschrijving:
Vrije plaatskeuze - INGANG: ARENA, VLOER Vrij zitten/staan
Totale kosten: ¤ 133.72
Dus dat had ik op het einde, gelukkig ging het toen wel vrij snel.quote:Op zaterdag 18 oktober 2008 10:46 schreef Tokus het volgende:
Als je eenmaal op die site bent krijg je de volgende ergernis, want dan moet je tickets kopen en krijg je meestal de melding dat er teveel gebruikers zijn voor dat evenement...... "probeer het over enkele minuten nog eens"
Hohoquote:
Ja, maar dat had ik de eerste 15 minuten steeds, daarna kreeg ik pas ineens die wachtrij....quote:Op zaterdag 18 oktober 2008 10:46 schreef Tokus het volgende:
Als je eenmaal op die site bent krijg je de volgende ergernis, want dan moet je tickets kopen en krijg je meestal de melding dat er teveel gebruikers zijn voor dat evenement...... "probeer het over enkele minuten nog eens"
Ja en DIT moment moet je blijjjven herhalen. Zo is het mij ook gelukt, op een gegeven moment kom je een stap verder.quote:Op zaterdag 18 oktober 2008 10:46 schreef Tokus het volgende:
Ja, maar toen zat ik eens tegen die wachtrij balk aan te kijken, en dat nu ook alweer een hele tijd..quote:Op zaterdag 18 oktober 2008 10:49 schreef Mandarijntjee het volgende:
[..]
Ja en DIT moment moet je blijjjven herhalen. Zo is het mij ook gelukt, op een gegeven moment kom je een stap verder.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |