Ik lees ook wel eens wat, maar dat is gewoon onzin. Even een bakje koffie zetten, was kortje nachtje zoquote:Op zaterdag 18 oktober 2008 10:18 schreef Felixa het volgende:
Ik heb eens ergens gelezen dat die handelaren software hebben, waarmee ze het hele ticketmaster beveiligingssysteem kunnen omzeilen en automatisch kunnen bestellen via die software dus. Die drukken 1x op een knop en de computer doet de rest.
Echt dood moeten die lui...
Ik moet ze niet tegenkomen.quote:Op zaterdag 18 oktober 2008 10:18 schreef Felixa het volgende:
Ik heb eens ergens gelezen dat die handelaren software hebben, waarmee ze het hele ticketmaster beveiligingssysteem kunnen omzeilen en automatisch kunnen bestellen via die software dus. Die drukken 1x op een knop en de computer doet de rest.
Echt dood moeten die lui...
Anders moet je de monitor wat scheef zetten, misschien dat ie dan wat sneller vol loopt.quote:Op zaterdag 18 oktober 2008 10:20 schreef DuranK het volgende:
[..]
Springt toch wel weer terugGing ook wel absurd snel die keer , binnen 10 seconden was die balk vol ofzo
Bestel je wel via Livenation?quote:Op zaterdag 18 oktober 2008 10:20 schreef koudair het volgende:
als ik op tickets kopen druk, krijg ik nog steeds de melding dat het druk is.
10.500quote:Op zaterdag 18 oktober 2008 10:20 schreef Broekpaling het volgende:
Hoeveel man kan er overigens in Ahoy?
12.000 maxquote:Op zaterdag 18 oktober 2008 10:20 schreef Broekpaling het volgende:
Hoeveel man kan er overigens in Ahoy?
quote:Op zaterdag 18 oktober 2008 10:22 schreef Votz het volgende:
[..]
Anders moet je de monitor wat scheef zetten, misschien dat ie dan wat sneller vol loopt.
Zal ik dat doen, kunnen jullie verder met de kaarten.quote:
ja word je zo weer naar achter gezetquote:Op zaterdag 18 oktober 2008 10:25 schreef BOKA het volgende:
In IE al voorbij de puntjes, nog maar 2 cm.
Ik weet ook wel een titel: It's a long way to ahoy if you want to rock and rollquote:Op zaterdag 18 oktober 2008 10:23 schreef Sanne het volgende:
[..]
Zal ik dat doen, kunnen jullie verder met de kaarten.
In die regio zit ik al vanaf kwart over tien. Volgens mij springt hij steeds terug.quote:Op zaterdag 18 oktober 2008 10:25 schreef BOKA het volgende:
In IE al voorbij de puntjes, nog maar 2 cm.
Dat klopt, maar hij blijft tenminste wel (afkloppen) achter de puntjes, 2 stappen vooruit, 1,5 stap terug.quote:Op zaterdag 18 oktober 2008 10:26 schreef theclansman het volgende:
[..]
ja word je zo weer naar achter gezet
De mijne heeft steeds de hikquote:
Die software (zoals het beschreven wordt) moet toch net zo lang wachten als wanneer je het manueel doet ?quote:Op zaterdag 18 oktober 2008 10:26 schreef Felixa het volgende:
Stukje over iemand die die software zoekt:
http://www.getafreelancer(...)aptach-read-for.html
Ja, ik spring nu steeds heen en weer tussen die puntjes en de g van geplaatstquote:Op zaterdag 18 oktober 2008 10:26 schreef Djaser het volgende:
[..]
In die regio zit ik al vanaf kwart over tien. Volgens mij springt hij steeds terug.
Die mensen moeten dood!quote:Op zaterdag 18 oktober 2008 10:26 schreef Felixa het volgende:
Stukje over iemand die die software zoekt:
http://www.getafreelancer(...)aptach-read-for.html
Whehe, leuke jongens daar.quote:Op zaterdag 18 oktober 2008 10:28 schreef Apfelsaft het volgende:
Ik krijg nu dit bericht: Uw aanvraag is verlopen. U wordt verzocht de transactie binnen de gestelde tijd voltooien.
Lijkt me wel handig dat je al een account hebt.quote:Op zaterdag 18 oktober 2008 10:27 schreef UncleSam het volgende:
Hebben jullie btw allemaal ook een Ticketmaster account? Volgens LiveNation moest dit..
Maakt geen verschil volgens mij.quote:Op zaterdag 18 oktober 2008 10:28 schreef Apfelsaft het volgende:
Heb intussen 3x FF aanstaan en 3x IE
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |