abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_162263380
Staat nu al een zeer goeie geluidsopname op Dimeadozen.
Damn, wat was het goed!
Back in Black was mijn hoogtepunt
pi_162270778
Axl was wél echt lekker bezig hoor. Ik had vooraf (zelfs als GN'R fan) vooraf wel m'n bedenkingen, maar hóe heeft hij de mondjes gesnoerd _O_ Had op de terugweg StuBru aanstaan, daar hadden ze van 00:00 - 03:00 AC/DC nacht, met zo af en toe iemand die op de terugweg was en inbelde. Ook louter positieve reacties, Twitter idem.

Angus leek bij Thunderstruck klein beetje uit z'n doen, wellicht trapte hij ook in het 'Lets mellow it down now, here's a love song'-grapje van Axl ofzo :') Miste een paar noten tijdens de intro en later nog een keer. Die solo voorafgaand aan het encore had ook de helft korter gemogen ofzo :@

Maar al met al weer een topshow, Angus blijft één brok energie, en Axl zowaar tijdens Highway to Hell een half nummertje gelopen _O_

Na Highway To Hell richting parkeerplaats gegaan. Riff Raff nog grotendeels gehoord/gezien, en For Those About To Rock gehoord toen ik liep buiten het terrein richting parkeerplaats. Wilde toch wel even een headstart aangezien het al druk zat was er te komen en ik nog >230km terug kon rijden. Had deze show vorig jaar (mét Brian) ook gezien, en het kanonnen-gimmickje is inmiddels ook 20 jaar oud, dus dat kon ik wel even missen :@

Was er overigens rond half 9, duurde in Werchter wel even, maar als je de borden volgde kwam je uiteindelijk bij een parking aan en ging het verder vrij vlot, ondanks de strengere toegangscontrole. Kon nog goed aanschuiven voor een mooi plekje en stond 20:45 klaar. Ze begonnen netjes op tijd (paar minuten over 9), en Axl leek gewoon de hele show er écht zin in te hebben. Pretoogjes, grapjes, lachen, goed bij stem. 2016 is wel echt een beetje het jaar waarin hij met z'n verleden lijkt te breken :Y
pi_162270926
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 mei 2016 02:24 schreef MrBradge het volgende:
Ondanks dat ik helaas niet het hele concert heb kunnen bijwonen, rit van Hilversum naar Werchter duurde door het uitvallen van m`n telefoon iets langer. Uitgerekend net bij Antwerpen valt 'ie uit :')
We hebben 1x vlakbij Werchter een route genomen waarvan ik zoiets had van eh, oke :') (Allemaal gare landweggetjes)
En we hebben 2x file gehad, een keer in een of andere marokkotown of zo? (Chinatown maar dan voor marokkanen/turken, serieus) Daar hebben we 1 uur stil gestaan!
Daarna hebben we na een rondje te hebben gereden borden "Festival Werchter" Gevonden en hebben we bij elkaar over 1,9 kilometer ongeveer 35 minuten gedaan :')

Waren er om 19:50 ongeveer, en ze begonnen om 21:03 (Super chill _O_ )
Maar om 22:20 heb ik (Zo rond Hells Bells) Maar besloten met een maat samen dat het tóch maar beter was om weer naar huis te rijden.

Ik was naar bijna 5 uur heen rijden (En stilstaan etc) Kapot..
En ik zag het niet zitten om én nog een uur daar te staan + 15-30 minuten te gaan lopen klooien voordat je dat terrein af bent + Dan ook weer naar de auto te lopen en daar +- 60-90 minuten stil te staan :')

Maar mijn god wat was Axl fan fucking tastisch zeg _O_ _O_ _O_
(En ik las net dat 'ie tijdens Highway To Hell weer LIEP! )
Serieus zonde van je knaken man, je regelt zoiets toch beter? Ik moest nog noordelijker komen dan Hilversum, ging om 17:00 weg en was om 02:00 weer thuis, en heb t/m HTH alles gewoon vanaf een goeie plek kunnen bekijken _O- Je gaat >90 betalen voor een concert en dan voor de helft (Hell's Bells was nr 11 van de 23 songs) weg? Manmanman, zorg dan dat je een autolader hebt of je toestel 100% is? :') Het was de E19 volgen (de normale route) en dan stond er op een gegeven moment aangegeven dat je afslag 11 moest hebben en werd je dan langs de parkings geleidt. Duurde inderdaad wel even, maar heeft mij denk half uurtje 'extra' gekost. Was daar net na achten ofzo, kwartiertje lopen naar terrein, daar was het zo doorlopen bij de controle en rond 2030 helemaal binnen.

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 17-05-2016 15:56:05 ]
  dinsdag 17 mei 2016 @ 17:21:23 #79
67640 SaintOfKillers
Hold me closer, Tony Danza
pi_162273060
Fiets in de koffer en ergens op de parking van een sporthal gaan staan, 10 minuutjes fietsen en meteen binnen.

Ik vond het wel een goed optreden, maar het was wel duidelijk bandwerk, generieke show uit een reeks shows, maar nog steeds erg okay.

Gebleven tot het einde en ook gewoon snel terug thuis geraakt, wat mij betreft verliep de hele dag verrassend vlotjes.
The average burglar breaks in and leaves clues everywhere. But not me. I'm completely clueless.
  dinsdag 17 mei 2016 @ 21:08:35 #80
20403 Komakie
That's Gnarly!
pi_162280272
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 mei 2016 02:24 schreef MrBradge het volgende:
Ondanks dat ik helaas niet het hele concert heb kunnen bijwonen, rit van Hilversum naar Werchter duurde door het uitvallen van m`n telefoon iets langer. Uitgerekend net bij Antwerpen valt 'ie uit :')
We hebben 1x vlakbij Werchter een route genomen waarvan ik zoiets had van eh, oke :') (Allemaal gare landweggetjes)
En we hebben 2x file gehad, een keer in een of andere marokkotown of zo? (Chinatown maar dan voor marokkanen/turken, serieus) Daar hebben we 1 uur stil gestaan!
Daarna hebben we na een rondje te hebben gereden borden "Festival Werchter" Gevonden en hebben we bij elkaar over 1,9 kilometer ongeveer 35 minuten gedaan :')

Waren er om 19:50 ongeveer, en ze begonnen om 21:03 (Super chill _O_ )
Maar om 22:20 heb ik (Zo rond Hells Bells) Maar besloten met een maat samen dat het tóch maar beter was om weer naar huis te rijden.

Ik was naar bijna 5 uur heen rijden (En stilstaan etc) Kapot..
En ik zag het niet zitten om én nog een uur daar te staan + 15-30 minuten te gaan lopen klooien voordat je dat terrein af bent + Dan ook weer naar de auto te lopen en daar +- 60-90 minuten stil te staan :')

Maar mijn god wat was Axl fan fucking tastisch zeg _O_ _O_ _O_
(En ik las net dat 'ie tijdens Highway To Hell weer LIEP! )
wtf?
Terje Haakonsen: "Snowboarding is about fresh tracks, carving powder, being yourself and not being judged by others"
Komakie: "Van sneeuwballen gooien komt boemsen!"
Shaun Farmer: "That's gnarly"
pi_162282966
En er trots over vloggen he, manmanman
pi_162283054
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 mei 2016 22:34 schreef Loveless85 het volgende:
Ik vlog er helemaal niet "trots" over. Ik wilde sowieso al gaan vloggen m.b.t het rijden, maar de vlog is anders gelopen helaas. Kan er niets anders van maken.
  woensdag 18 mei 2016 @ 00:29:16 #83
20403 Komakie
That's Gnarly!
pi_162285690
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 mei 2016 22:34 schreef Loveless85 het volgende:
:?
Terje Haakonsen: "Snowboarding is about fresh tracks, carving powder, being yourself and not being judged by others"
  woensdag 18 mei 2016 @ 00:30:37 #84
20403 Komakie
That's Gnarly!
pi_162285710
Ik vind trouwens wel dat bij Axl alles gewoon schel en hard is. Brian heeft dat natuurlijk ook wel, maar die kan soms ook een beetje subtiel zijn.
Daarnaast heeft Axl soms zo'n rare timing bij het zingen. Dat heeft hij ook bij live optredens van GnR.

Verder moet ik zeggen dat het me mee valt en dat hij een beetje "next best" t.o.v. Brian.
pi_162298556
En hij zegt nog Go-Rin-Gem ook :-(

Gorcum !!!!!!
Take on the situation, but not the torment ...
pi_162298577
quote:
0s.gif Op woensdag 18 mei 2016 17:05 schreef SevenWonders het volgende:
En hij zegt nog Go-Rin-Gem ook :-(

Gorcum !!!!!!
Ik wist niet hoe je dat uitsprak :') En als ik dat zie staan dan ga ik uit van wat voor mij logisch lijkt :')
pi_162298600
Waar Angus op z`n 61e zoveel energie vandaan haalt vind ik echt bizar.
Dan hebben mensen het over Mick Jagger met z`n energie level tot het plafond op z`n 70e. Maar daar doet in mijn ogen Angus toch écht een schepje boven op. Hij staat geen seconde stil lijkt het wel
  donderdag 19 mei 2016 @ 13:05:19 #89
20403 Komakie
That's Gnarly!
pi_162321931
pi_162400500
quote:
0s.gif Op woensdag 18 mei 2016 17:07 schreef MrBradge het volgende:
Waar Angus op z`n 61e zoveel energie vandaan haalt vind ik echt bizar.
Dan hebben mensen het over Mick Jagger met z`n energie level tot het plafond op z`n 70e. Maar daar doet in mijn ogen Angus toch écht een schepje boven op. Hij staat geen seconde stil lijkt het wel
Waarschijnlijk AD/HD :D
pi_162453879
Zo, kaartje gekocht voor laatste show van (Europese) tour! })

Overigens nog volop kaarten voor te krijgen:
http://www.eventim.de/acd(...)id=10&from=erdetaila
  dinsdag 24 mei 2016 @ 13:34:56 #92
20403 Komakie
That's Gnarly!
pi_162460677
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 mei 2016 08:15 schreef Zon het volgende:
Zo, kaartje gekocht voor laatste show van (Europese) tour! })

Overigens nog volop kaarten voor te krijgen:
http://www.eventim.de/acd(...)id=10&from=erdetaila
108 euro een kaartje???? :{
  vrijdag 8 juli 2016 @ 22:55:08 #93
1124 Mark
Awesome dad from hell
pi_163612568
Cliff Williams stopt er na deze tour ook mee. Dus in korte tijd Malcolm, Phil Rudd, Brian en Cliff....

Je moet Angus tussen 6 plankjes van het podium dragen maar het wordt nu wel erg veel.....
We used to hate people - Now we just make fun of them - It's more effective that way
Elk jaar Towel Day!(2)](3)
Dommage arachide-fromage
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')