Serieus zonde van je knaken man, je regelt zoiets toch beter? Ik moest nog noordelijker komen dan Hilversum, ging om 17:00 weg en was om 02:00 weer thuis, en heb t/m HTH alles gewoon vanaf een goeie plek kunnen bekijkenquote:Op dinsdag 17 mei 2016 02:24 schreef MrBradge het volgende:
Ondanks dat ik helaas niet het hele concert heb kunnen bijwonen, rit van Hilversum naar Werchter duurde door het uitvallen van m`n telefoon iets langer. Uitgerekend net bij Antwerpen valt 'ie uit
We hebben 1x vlakbij Werchter een route genomen waarvan ik zoiets had van eh, oke(Allemaal gare landweggetjes)
En we hebben 2x file gehad, een keer in een of andere marokkotown of zo? (Chinatown maar dan voor marokkanen/turken, serieus) Daar hebben we 1 uur stil gestaan!
Daarna hebben we na een rondje te hebben gereden borden "Festival Werchter" Gevonden en hebben we bij elkaar over 1,9 kilometer ongeveer 35 minuten gedaan
Waren er om 19:50 ongeveer, en ze begonnen om 21:03 (Super chill)
Maar om 22:20 heb ik (Zo rond Hells Bells) Maar besloten met een maat samen dat het tóch maar beter was om weer naar huis te rijden.
Ik was naar bijna 5 uur heen rijden (En stilstaan etc) Kapot..
En ik zag het niet zitten om én nog een uur daar te staan + 15-30 minuten te gaan lopen klooien voordat je dat terrein af bent + Dan ook weer naar de auto te lopen en daar +- 60-90 minuten stil te staan
Maar mijn god wat was Axl fan fucking tastisch zeg![]()
![]()
![]()
(En ik las net dat 'ie tijdens Highway To Hell weer LIEP! )
wtf?quote:Op dinsdag 17 mei 2016 02:24 schreef MrBradge het volgende:
Ondanks dat ik helaas niet het hele concert heb kunnen bijwonen, rit van Hilversum naar Werchter duurde door het uitvallen van m`n telefoon iets langer. Uitgerekend net bij Antwerpen valt 'ie uit
We hebben 1x vlakbij Werchter een route genomen waarvan ik zoiets had van eh, oke(Allemaal gare landweggetjes)
En we hebben 2x file gehad, een keer in een of andere marokkotown of zo? (Chinatown maar dan voor marokkanen/turken, serieus) Daar hebben we 1 uur stil gestaan!
Daarna hebben we na een rondje te hebben gereden borden "Festival Werchter" Gevonden en hebben we bij elkaar over 1,9 kilometer ongeveer 35 minuten gedaan
Waren er om 19:50 ongeveer, en ze begonnen om 21:03 (Super chill)
Maar om 22:20 heb ik (Zo rond Hells Bells) Maar besloten met een maat samen dat het tóch maar beter was om weer naar huis te rijden.
Ik was naar bijna 5 uur heen rijden (En stilstaan etc) Kapot..
En ik zag het niet zitten om én nog een uur daar te staan + 15-30 minuten te gaan lopen klooien voordat je dat terrein af bent + Dan ook weer naar de auto te lopen en daar +- 60-90 minuten stil te staan
Maar mijn god wat was Axl fan fucking tastisch zeg![]()
![]()
![]()
(En ik las net dat 'ie tijdens Highway To Hell weer LIEP! )
Ik vlog er helemaal niet "trots" over. Ik wilde sowieso al gaan vloggen m.b.t het rijden, maar de vlog is anders gelopen helaas. Kan er niets anders van maken.quote:
quote:
Ik wist niet hoe je dat uitsprakquote:Op woensdag 18 mei 2016 17:05 schreef SevenWonders het volgende:
En hij zegt nog Go-Rin-Gem ook :-(
Gorcum !!!!!!
ah okquote:
Waarschijnlijk AD/HDquote:Op woensdag 18 mei 2016 17:07 schreef MrBradge het volgende:
Waar Angus op z`n 61e zoveel energie vandaan haalt vind ik echt bizar.
Dan hebben mensen het over Mick Jagger met z`n energie level tot het plafond op z`n 70e. Maar daar doet in mijn ogen Angus toch écht een schepje boven op. Hij staat geen seconde stil lijkt het wel
108 euro een kaartje????quote:Op dinsdag 24 mei 2016 08:15 schreef Zon het volgende:
Zo, kaartje gekocht voor laatste show van (Europese) tour!![]()
Overigens nog volop kaarten voor te krijgen:
http://www.eventim.de/acd(...)id=10&from=erdetaila
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |