Een half uur refreshen.quote:Op zaterdag 18 oktober 2008 10:39 schreef Broekpaling het volgende:
Mensen die kaarten hebben, hoelang hebben jullie gewacht?
printscreenquote:Op zaterdag 18 oktober 2008 10:40 schreef BOKA het volgende:
ik duf mijn IE scherm met de bevestiging niet weg te klikken.
quote:Let op: Het is niet mogelijk om uw transactie te annuleren.
ruim een uurquote:Op zaterdag 18 oktober 2008 10:39 schreef Broekpaling het volgende:
Mensen die kaarten hebben, hoelang hebben jullie gewacht?
whaaha'quote:Op zaterdag 18 oktober 2008 10:42 schreef SKa_BoSS het volgende:
[..]
ROFLOL!!! Haal dan wel ALLE ordernummers weg kneus
zelfdequote:Op zaterdag 18 oktober 2008 10:42 schreef Mark het volgende:
Hoppa, helemaal terug van de puntjes naar .nl
Ja, zelfde hier iddquote:Op zaterdag 18 oktober 2008 10:43 schreef aaleks het volgende:
zat op 90% en nu op 15% ofzo.. wtf! echt..![]()
![]()
![]()
straks terug naar 5% ofzo wslquote:Op zaterdag 18 oktober 2008 10:44 schreef Apfelsaft het volgende:
2 IE balkjes vol hier, maar er gebeurt nog weinig
Ik heb dus ook gewoon echt GEEN wachtrij gezienquote:Op zaterdag 18 oktober 2008 10:40 schreef SKa_BoSS het volgende:
JAAAAAAAAAAAAAA!!! IK WAS ER INEENS DOOR!!! Ik heb gewoon nog vloerkaarten ook
quote:Bedankt voor uw bestelling op Ticketmaster.nl
Evenementcode: ACD1303
U heeft 2 ticket(s) aangeschaft voor:
Plaatsomschrijving:
Vrije plaatskeuze - INGANG: ARENA, VLOER Vrij zitten/staan
Totale kosten: ¤ 133.72
Dus dat had ik op het einde, gelukkig ging het toen wel vrij snel.quote:Op zaterdag 18 oktober 2008 10:46 schreef Tokus het volgende:
Als je eenmaal op die site bent krijg je de volgende ergernis, want dan moet je tickets kopen en krijg je meestal de melding dat er teveel gebruikers zijn voor dat evenement...... "probeer het over enkele minuten nog eens"
Hohoquote:
Ja, maar dat had ik de eerste 15 minuten steeds, daarna kreeg ik pas ineens die wachtrij....quote:Op zaterdag 18 oktober 2008 10:46 schreef Tokus het volgende:
Als je eenmaal op die site bent krijg je de volgende ergernis, want dan moet je tickets kopen en krijg je meestal de melding dat er teveel gebruikers zijn voor dat evenement...... "probeer het over enkele minuten nog eens"
Ja en DIT moment moet je blijjjven herhalen. Zo is het mij ook gelukt, op een gegeven moment kom je een stap verder.quote:Op zaterdag 18 oktober 2008 10:46 schreef Tokus het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |