de link hierboven is dus voor 1 maart, maar er is een 2e concert op 3 maart in het sportpaleis, dit is de link voor kaartjes voor die dag, hiervoor is nog niks uitverkocht:quote:Op woensdag 15 oktober 2008 08:26 schreef feedmyfear het volgende:
Deze site: https://sales.teleticketservice.com/FTTS/acdc/gfmform01.html
Daarmee is het mij gelukt!
Lol wij allemaal moeilijk doen...quote:Op woensdag 15 oktober 2008 08:48 schreef Chinjirusu het volgende:
[..]
de link hierboven is dus voor 1 maart, maar er is een 2e concert op 3 maart in het sportpaleis, dit is de link voor kaartjes voor die dag, hiervoor is nog niks uitverkocht:
https://sales.teleticketservice.com/FTTS/acdc/gfmform03.html
quote:Contributie vrij gebruik P&R, tram en bus 2 x ¤ 0,50
Ik heb ook staanplaatsen voor 64 euro.quote:Op woensdag 15 oktober 2008 09:26 schreef MrFl0ppY het volgende:
Zou wel graag willen weten waar ik nu sta voor 64¤. Toch aanzienlijk meer dan de goedkope tickets dus ik hoop wel ergens goed vooraan te staan
Bevestiging nog steeds niet ontvangen btw.. Wel een mail met mijn login gegevens.
Als er gesproken wordt van een E-ticket is die bevestiging je ticket.quote:Op woensdag 15 oktober 2008 23:04 schreef PeRi het volgende:
Hebben jullie de e-tickets al? Of is die bevestiging met je gegevens de ticket(s)?.
Oh okay. Er staat nl bij Afleveringswijze - eTicket. Dacht dat ie nog kwam dan, want ik vond het niet op een ticket lijken, omdat er geen barcode bij staat.quote:Op woensdag 15 oktober 2008 @ 23:07 schreef Sanne het volgende:
[..]
Als er gesproken wordt van een E-ticket is die bevestiging je ticket.
ik hoop het zelfde te mogen meemakenquote:Op donderdag 16 oktober 2008 17:51 schreef Professional het volgende:
Damn dat worden mooie dagen. 3 maart AC/DC, en nu hopen op kaarten voor Metallica op 5 maart.
Dus gewoon m'n woonplaatsquote:Op donderdag 16 oktober 2008 22:48 schreef Ewout1 het volgende:
Een gemeente in België is bv Antwerpen. Dus je vult daar gewoon de stad/dorp in waar je woont
quote:Op vrijdag 17 oktober 2008 13:14 schreef OmeCorn het volgende:
Vind het weer een prima album. Niets bijzonders, typisch AC/DC.
dat dusquote:Op woensdag 15 oktober 2008 17:17 schreef BroesWillems het volgende:
tvp hopelijk kan ik zaterdag wat kaarten bemachtigen...
Mooiequote:
Ik hoop echt dat ik er een paar te pakken krijg!quote:Op vrijdag 17 oktober 2008 23:24 schreef Sanne het volgende:
Ik wens iedereen die morgen gaat bestellen veel succes!
Hoop dat jullie net zoveel geluk hebben als wij in Antwerpen.
Ik neem aan dat het podium links staat?quote:RANG 1: Staanplaatsen
RANG 2: Ac TM Aj, Dc TM Dj
RANG 3: Ab,Db, Ak, Dk Bc TM Bi, Cc TM Ci
RANG 4: Aa, Da, Al TM An, Dl TM Dn,Bb,Cb,
Bj TM Bm, Cj TM Cm
RANG 6: Staanplaatsen 1e ring
VAK Am,An,Dm,Dn,Bm,Cm MOG. BEPERKT ZICHT
Ja, wat hij zegt.quote:Op vrijdag 17 oktober 2008 23:21 schreef Djaser het volgende:
We zullen eens zien of we er morgenochtend door komen.
Ja, lijkt er op, is dat omdat ze nog niet "open" zijn of zou de wachtrij echt al vol staan?quote:
Ik hoop het eerstequote:Op zaterdag 18 oktober 2008 09:44 schreef ThE_ED het volgende:
[..]
Ja, lijkt er op, is dat omdat ze nog niet "open" zijn of zou de wachtrij echt al vol staan?
Was om 9u namelijk al zo
Maar ergens in die tekst bij livenation staat ook weer dat je kaartjes kunt kopen bij livenation.nl en ticketmaster.nlquote:Op zaterdag 18 oktober 2008 09:49 schreef theclansman het volgende:
je moet toch via live nation en die stuurt je dan toch door naar ticketmaster
quote:Er zijn op dit moment te veel gebruikers voor dit evenement. Probeer het over een paar minuten nog eens.
Voor het postkantoor wachten samen met tientallen andere fansquote:Op zaterdag 18 oktober 2008 09:54 schreef ThE_ED het volgende:
Naja, anders hadden we nu bij het postkantoor gelegen
Hier nog geen wachtrijquote:Op zaterdag 18 oktober 2008 09:55 schreef theclansman het volgende:
ja idd
nahja hoever is dat balkje bij jullie van die wachtrij ??
quote:Op zaterdag 18 oktober 2008 09:56 schreef ThE_ED het volgende:
Oh, jullie staan nog in de rij voor de site zelf zie ik?
Ja, in IE moet ik nu wachten om de site te bezoeken, in FF staat ie al een uur open.quote:
Dank jequote:Op zaterdag 18 oktober 2008 10:00 schreef Sanne het volgende:
Op ticketmaster zie ik duidelijk staan dat er meer data zijn.
Waarschijnlijk zit er al een extra concert in de planning.
Succes guys, het is 10 uur. Zet hem op!!!!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |