Nee, nog niet...quote:Op woensdag 15 oktober 2008 08:29 schreef bleiblei het volgende:
Hoho, je wil niet weten wat voor @#$%@#%@ werk het is om contactdozen te monteren.
Wij allemaal!quote:Ben benieuwd hoe het er vanavond uit ziet als ik terug van werk kom.
Jep, maar wel zonder het aanrechtblad. Die meten ze vandaag in, en komen ze over 5 dagen plaatsen ofzoiets.quote:
quote:Op woensdag 15 oktober 2008 10:28 schreef bleiblei het volgende:
[..]
Jep, maar wel zonder het aanrechtblad. Die meten ze vandaag in, en komen ze over 5 dagen plaatsen ofzoiets.
Wel grappig, voor dat blad zijn we naar de steenimporteur geweest en hebben we de partij steen aangewezen waar ze het blad uit moeten "hakken". Ik wist helemaal niet dat dat op die manier ging.
't is inderdaad best een ka-ching verhaalquote:Op woensdag 15 oktober 2008 21:12 schreef Dromer het volgende:
Wow... 5 apothekerskasten... ik ben al blij met die ene (wel flinke) die wij krijgen.
Zolang jullie 'm maar mooi vinden toch?quote:Op woensdag 15 oktober 2008 20:55 schreef Stormqueen het volgende:
even m'n eten uit de microgolf pakken... 2 minuutjes plz
zal je zien dat iedereen de keuken butt-ugly vindt
Ik snap je helemaal hoor!!!!quote:Op woensdag 15 oktober 2008 21:35 schreef Stormqueen het volgende:
Dank allemaal voor de leuke reacties! Ik vind 'm ook ge-wel-dig en ben er helemaal verliefd op!
nog 2 weekjes...![]()
We koken momenteel te weinig omdat we zo'n bagger wegwerpkeuken hebben hier, maar dat gaat er zeker van komenquote:Op woensdag 15 oktober 2008 21:37 schreef DuchessX het volgende:
[..]
Ik snap je helemaal hoor!!!!![]()
Ben echt erg blij voor jullie, en jij houdt erg van koken hoor ik van Juup, dus mens je kan straks helemaal los gaan daar!(Kookt BB ook graag?) Samen koken
Een Bauknecht, weet ff het type niet. Zijn geen tiptoetsen, maar hele ieniemienie knupkes van rubberquote:Op woensdag 15 oktober 2008 21:41 schreef DonJames het volgende:
Mooi heur!![]()
Wat voor afzuigkap is dat? Heeft 'ie tiptoetsen?
niets te dankenquote:Op woensdag 15 oktober 2008 21:49 schreef Stormqueen het volgende:
En nogmaals bedankt voor de leuke reacties iedereen
Nou, je kan op die manier alles wat achterin je kastje staat makkelijk bereiken, zonder dat je op je hurken voor de kast moet gaan zitten gravenquote:Op woensdag 15 oktober 2008 22:04 schreef PiperMaru het volgende:
Ohhhh de keuken
Su-per-mooi!
Kan je me trouwens uitleggen wat er zo geweldig is aan die apothekerskasten t.o.v. bijvoorbeeld gewone laden?
Wij moeten nog gaan kiezenBen wel benieuwd!
Hmm okee, zit wat inquote:Op woensdag 15 oktober 2008 22:08 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Nou, je kan op die manier alles wat achterin je kastje staat makkelijk bereiken, zonder dat je op je hurken voor de kast moet gaan zitten graven
omdat ik mn eigen keuken nu klein, lelijk en standaard vind, en ik verdrietig ben dat ik maar 4 pitten heb...quote:
Jouw keuken is ook kei leuk!quote:Op woensdag 15 oktober 2008 22:12 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
omdat ik mn eigen keuken nu klein, lelijk en standaard vind, en ik verdrietig ben dat ik maar 4 pitten heb...
Ben gewoon stikjaloers![]()
![]()
Wanneer komt die van hullie?quote:Op woensdag 15 oktober 2008 22:37 schreef Ingridh007 het volgende:
Koken jullie vaak?.
Zwaar jaloerse reactie ofcourse, heeeeel erg mooi!!!
ik heb trouwens wel twee ovens, dat dan weer welquote:Op woensdag 15 oktober 2008 22:38 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Jouw keuken is ook kei leuk!
En wij hebben ook maar 4 pitten rond onze fry-top
ik ookquote:Op woensdag 15 oktober 2008 22:58 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
ik heb trouwens wel twee ovens, dat dan weer wel
jullie moeten ook nog 's hier bier komen drinken als jullie boel helemaal op orde is enzo, overigens
Klopt!quote:Op donderdag 16 oktober 2008 01:11 schreef hierissieweer het volgende:
De nieuwe keuken heeft wel wat weg van de oude overigens...
Een voordeel van apothekerskasten t.o.v. gewone laden is dat het aanzicht van de keuken een stuk rustiger is. Je hebt niet al die naden en die lading handgrepen hoeven er ook niet op.quote:Op woensdag 15 oktober 2008 22:04 schreef PiperMaru het volgende:
Ohhhh de keuken
Su-per-mooi!
Kan je me trouwens uitleggen wat er zo geweldig is aan die apothekerskasten t.o.v. bijvoorbeeld gewone laden?
Wij moeten nog gaan kiezenBen wel benieuwd!
En dat! zeker door de verticale lijnen wilden we de fronten zo rustig mogelijk houdenquote:Op donderdag 16 oktober 2008 01:13 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Een voordeel van apothekerskasten t.o.v. gewone laden is dat het aanzicht van de keuken een stuk rustiger is. Je hebt niet al die naden en die lading handgrepen hoeven er ook niet op.
Nadeel is dat wanneer je iets uit de bovenste laden wilt hebben de onderste ook open moet...
Vind het ook zeker niet lelijk hoor, maar het viel me nogal op omdat je eerst zo uitschoot over de vorige keuken...quote:Op donderdag 16 oktober 2008 01:13 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Klopt!
Past ook bij het huis...
Alleen was de oude keuken een verzameling schroothout en is dit gewoon Deutsche Kwalität
Ah okee! Maar dat was niet qua stijl, maar meer qua afwerking en kwaliteitquote:Op donderdag 16 oktober 2008 01:20 schreef hierissieweer het volgende:
[..]
Vind het ook zeker niet lelijk hoor, maar het viel me nogal op omdat je eerst zo uitschoot over de vorige keuken...
Dat begrijp ik nu. Maar de grijze uitvoering vond je niks?quote:Op donderdag 16 oktober 2008 01:22 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Ah okee! Maar dat was niet qua stijl, maar meer qua afwerking en kwaliteit
Nein! We wilden een lichte, frisse keuken. De slaapkamer compenseert al genoeg zwartheidquote:Op donderdag 16 oktober 2008 01:25 schreef hierissieweer het volgende:
[..]
Dat begrijp ik nu. Maar de grijze uitvoering vond je niks?
quote:Op donderdag 16 oktober 2008 01:26 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Nein! We wilden een lichte, frisse keuken. De slaapkamer compenseert al genoeg zwartheid
Nee hoor, gewoon in Deurnequote:Op donderdag 16 oktober 2008 01:28 schreef hierissieweer het volgende:
[..]Oke dan! Maar je hebt hem ook in DL gehaald?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dit is mijn uitspraak en daar zult u het mee moeten doen.
***Levi was here***
De schouw is er toch nog gewoon, of kijk ik nou scheel?quote:Op donderdag 16 oktober 2008 15:35 schreef kwakveense het volgende:
tof huis!!!!
moet alleen een beetje huilen om de schouw die eruit isbij mn papa en mama issie er ook uit gegaan in hun jaren dertig woning bij de keuken verbouwing...toen was ik als enige in t gezin tegen. alleen mis ik m nu niet meer
dus t is denk ik een erg oppervlakkig gevoel van schouwliefde.
Aw klusdipjes moet je aan toe geven hoor. Anders is straks al je energie op en kan je niet meer genieten van je paleisje.quote:Op donderdag 16 oktober 2008 19:52 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
vandaag even nietIs niet veel zichtbaars gebeurd en ik had een dipje
Kan ik me best voorstellen!quote:Op donderdag 16 oktober 2008 19:52 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
vandaag even nietIs niet veel zichtbaars gebeurd en ik had een dipje
Neutraal is zo saaiquote:Op vrijdag 17 oktober 2008 20:20 schreef Dromer het volgende:
Tja.. ik vind de slaapkamer op de vloer na helemaal niks.
Maarja.. ik heb dan ook een heel saaie neutrale smaak.
Er wordt wel hard gewerkt! Wat ben ik blij dat ik dat niet hoef.. de moed zou me nu al in de schoenen zakken.
voor jullie twee dus.
meestal nodigt een neutrale ruimte uit tot creatief gedragquote:
Klopt. gelukkig hoeven we d'r vooral alleen maar in te slapenquote:Op vrijdag 17 oktober 2008 21:06 schreef superfunk het volgende:
Donkere slaapkamer met dat zwart, bordeaux en die vloer....
Het is juist erg donker hoorquote:Op vrijdag 17 oktober 2008 23:47 schreef DuchessX het volgende:
Mooi allemaal weer, het begint nu echt op te schieten!!!!
En de slaapkamer vind ik ook heel erg mooi. Héééél erg mooi! Maar iets dergelijks is helaas voor Juup te druk. Slaapt-ie helemaal niet meer
aw. ik bedoelde t niet lullig van die schouw!quote:Op donderdag 16 oktober 2008 19:15 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
De schouw is er toch nog gewoon, of kijk ik nou scheel?
Ik heb als ex CUL-mod (ooit lang geledenquote:Op vrijdag 17 oktober 2008 23:03 schreef febster het volgende:
Ik heb niet echt een mening over keukens enzo, maar jullie slaap kamer is echt superrrrr vet![]()
Sterkte meissie.quote:Op zondag 19 oktober 2008 20:17 schreef Stormqueen het volgende:
'n avond!
Vandaag stond in het teken van verf. Structuurverf, hoogglanslak, vloerlak, powerdek; we hebben ze allemaal gehad
In ieder geval is de grijze muur weg
[ afbeelding ]
Fris wit, wit, wit. Met onze zeer kleurige meubelen was dat de beste keus
Morgen trouwens weer werken![]()
![]()
Dat dus. Dan heb ik liever een praktische dan zo'n lillik stofnestquote:Op woensdag 22 oktober 2008 07:25 schreef maedel het volgende:
Radiatoren zijn gewoon altijd ruk vind ik.
Zeg dat soort dingen alsjeblieft niet meer, je brengt bb weer op ideeën en ik heb geen zin om wèèr alles om te gooienquote:Op dinsdag 21 oktober 2008 20:28 schreef amaranta het volgende:
persoonlijk vind ik de radiator in de keuken een beetje uit de toon vallen...heb je zo'n super landelijke keuken, hangt er zo'n badkamer ding naast, zonde en jammer
Maar, das mijn mening!
Ik zag in het Gammakrantje mooie afdekkingspanelen. Dat ga ik doen denk ik. Maar goed, ik heb geen designexemplaar. Ik snap de keuze welquote:Op woensdag 22 oktober 2008 08:15 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Dat dus. Dan heb ik liever een praktische dan zo'n lillik stofnest
quote:Op woensdag 22 oktober 2008 08:16 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Zeg dat soort dingen alsjeblieft niet meer, je brengt bb weer op ideeën en ik heb geen zin om wèèr alles om te gooien
M-System = Boretti! Dus niet zeuren neequote:Op maandag 20 oktober 2008 20:32 schreef becky27 het volgende:
oeh boretti!! mazzelaars!
hoewel ik met mijn 6-pitter van m-system niet moet zeuren natuurlijk maar ja, je moet iets hebben om naar uit te kijken in een volgend huis!
Ja nouwja, bijna idd.quote:Op woensdag 22 oktober 2008 09:07 schreef liefkleinmeisjuh het volgende:
[..]
M-System = Boretti! Dus niet zeuren nee
Krantje ook gehad?quote:
Alles is mogelijk, alleen moet je dan weer zo ontzettend veel verleggen, en we hebben er itt jullie wèl ruimte voor. En die radiator is maar een radiator, zelfde kleur als de muur, dus valt echt niet opquote:Op woensdag 22 oktober 2008 14:00 schreef amaranta het volgende:
naja, dan niet landelijk. Het komt er op neer dat ik het niet bji de stijl van de keuken vind passen.
Wel handig....
Was een plintradiator zoals wij die hebben niet mogelijk? (Eva kan hem al aan en uit zetten)
En Maedel, ik wil ook een ombouw![]()
Dat is expres gedaan, we houden de spanning er inquote:Op woensdag 22 oktober 2008 22:55 schreef Oblivion het volgende:
Leuk die foto van een stukje blad...![]()
Is toch niet te zien zo!
Je pa!
Ik kon geen totaalplaat schieten vanwege de heersende schijtbendequote:
Net alsof ik wat heb in te brengen tegen de kolonelquote:Op woensdag 22 oktober 2008 23:05 schreef amaranta het volgende:
Jouw vader!!!!! Dat hij dat mag van jou?
En die wasbak! Dat heeft knaken gekost. PRACHTIG!
tis gewoon een trap als ladder gebruikt, kan geen kant op idd.quote:Op woensdag 22 oktober 2008 23:09 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Net alsof ik wat heb in te brengen tegen de kolonel
Maar het is superveilig, feitelijk kan die ladder geen kant op natuurlijk
En tnxKost wat, maar dan hedde ook wat
*krijgt weer flashbacks van urenlange Command&Conquer geluidjes vanaf de PC vroegerquote:Op woensdag 22 oktober 2008 23:34 schreef ArTiC het volgende:
[..]
tis gewoon een trap als ladder gebruikt, kan geen kant op idd.
Heeft ie vast van de Russen geleerd
Dat weten we nog niet... ik wilde eerst metrotegels maar bij nader inzien wordt dat te druk. We moeten dus nog even kijken wat er verder nog op de markt isquote:Op donderdag 23 oktober 2008 10:46 schreef Sleeve het volgende:
Mooi aanrechtblad + wasbak (en de rest van de keuken is ook heel mooi natuurlijk...). Ik had ook wel graag zo'n wasbak gehad, maar dat ging financieel niet meer lukken.. nu ga ik maar voor zwart wit tegels tegen de muur. Wat komt er bij jullie eigenlijk tegen de muur?
De reden die ik kan verzinnen:quote:Op donderdag 23 oktober 2008 13:33 schreef ColtZ40 het volgende:
Waarom hangt de radiator tegen het plafon, waarom zit de kraan verkeerd om?
Aan de foto te zien kan hij sowieso een meter omlaag en veel nut zal de radiator niet hebben daar boven in het hoekje.quote:Op donderdag 23 oktober 2008 13:52 schreef Dichterbijer het volgende:
[..]
De reden die ik kan verzinnen:
- Verder geen plek om te plaatsen
- De knop zo omdat je anders er niet bij kan
Omdat ie er alleen maar is om te voorkomen dat het bevriest in dat hokje.quote:Op donderdag 23 oktober 2008 13:57 schreef ColtZ40 het volgende:
[..]
Aan de foto te zien kan hij sowieso een meter omlaag en veel nut zal de radiator niet hebben daar boven in het hoekje.
De radiator hangt tegen het plafonD omdat de ruimte waar hij in hangt maar 2 vierkante meter is. Als je hem omlaag hangt kun je moeilijker door de deuropening heen.quote:Op donderdag 23 oktober 2008 13:33 schreef ColtZ40 het volgende:
Waarom hangt de radiator tegen het plafon, waarom zit de kraan verkeerd om?
zie ik daar terry Pratchetquote:Op donderdag 23 oktober 2008 21:18 schreef Stormqueen het volgende:
En dan nu: het alom bekende Verhuizen Met Katten
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
1 van de 20quote:Op donderdag 23 oktober 2008 23:57 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
zie ik daar terry Pratchet
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |