Ik kon geen totaalplaat schieten vanwege de heersende schijtbendequote:
Net alsof ik wat heb in te brengen tegen de kolonelquote:Op woensdag 22 oktober 2008 23:05 schreef amaranta het volgende:
Jouw vader!!!!! Dat hij dat mag van jou?
En die wasbak! Dat heeft knaken gekost. PRACHTIG!
tis gewoon een trap als ladder gebruikt, kan geen kant op idd.quote:Op woensdag 22 oktober 2008 23:09 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Net alsof ik wat heb in te brengen tegen de kolonel
Maar het is superveilig, feitelijk kan die ladder geen kant op natuurlijk
En tnxKost wat, maar dan hedde ook wat
*krijgt weer flashbacks van urenlange Command&Conquer geluidjes vanaf de PC vroegerquote:Op woensdag 22 oktober 2008 23:34 schreef ArTiC het volgende:
[..]
tis gewoon een trap als ladder gebruikt, kan geen kant op idd.
Heeft ie vast van de Russen geleerd
Dat weten we nog niet... ik wilde eerst metrotegels maar bij nader inzien wordt dat te druk. We moeten dus nog even kijken wat er verder nog op de markt isquote:Op donderdag 23 oktober 2008 10:46 schreef Sleeve het volgende:
Mooi aanrechtblad + wasbak (en de rest van de keuken is ook heel mooi natuurlijk...). Ik had ook wel graag zo'n wasbak gehad, maar dat ging financieel niet meer lukken.. nu ga ik maar voor zwart wit tegels tegen de muur. Wat komt er bij jullie eigenlijk tegen de muur?
De reden die ik kan verzinnen:quote:Op donderdag 23 oktober 2008 13:33 schreef ColtZ40 het volgende:
Waarom hangt de radiator tegen het plafon, waarom zit de kraan verkeerd om?
Aan de foto te zien kan hij sowieso een meter omlaag en veel nut zal de radiator niet hebben daar boven in het hoekje.quote:Op donderdag 23 oktober 2008 13:52 schreef Dichterbijer het volgende:
[..]
De reden die ik kan verzinnen:
- Verder geen plek om te plaatsen
- De knop zo omdat je anders er niet bij kan
Omdat ie er alleen maar is om te voorkomen dat het bevriest in dat hokje.quote:Op donderdag 23 oktober 2008 13:57 schreef ColtZ40 het volgende:
[..]
Aan de foto te zien kan hij sowieso een meter omlaag en veel nut zal de radiator niet hebben daar boven in het hoekje.
De radiator hangt tegen het plafonD omdat de ruimte waar hij in hangt maar 2 vierkante meter is. Als je hem omlaag hangt kun je moeilijker door de deuropening heen.quote:Op donderdag 23 oktober 2008 13:33 schreef ColtZ40 het volgende:
Waarom hangt de radiator tegen het plafon, waarom zit de kraan verkeerd om?
zie ik daar terry Pratchetquote:Op donderdag 23 oktober 2008 21:18 schreef Stormqueen het volgende:
En dan nu: het alom bekende Verhuizen Met Katten
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
1 van de 20quote:Op donderdag 23 oktober 2008 23:57 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
zie ik daar terry Pratchet
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |